2. leht 2-st

Re: Tahaks osta "veduri" 2000kg autotreileri veoks

Postitatud: K Okt 17, 2012 8:28 pm
Postitas Thir13en
See mille järgi pannakse auto passi max lubatud käru:
Autol on andmesilt.
Andmesildil esimene arv näitab auto registrimassi.
Teine arv näitab autorongi registrimassi.
2. miinus 1. = Lubatud maksimaalne kaal haagisele (piduritega).
Autotootja paneb lähtuvalt modifikatsioonidele andmesildi.

Automaatkasti (võib olla erinevusi margiti) maksimaalne lubatud sisetemperatuur on 130 kraadi C.
Selle pikaajalisel ületamisel saab kast viga. Selle ületamisel lühiajaliselt on ette nähtud õlivahetus sõltumata läbisõidust.
Eluaegset õli ei ole olemas. Või on, kui eluaja lõpuks lugeda agregaadi rikkiminek.
Mootoriininal käru vedades tehakse reeglina kastile liiga.

Odav asi millega 2000kg kaaluvat käru vedada on VW T4 buss.

Re: Tahaks osta "veduri" 2000kg autotreileri veoks

Postitatud: R Okt 19, 2012 1:04 pm
Postitas ricardo
Thir13en kirjutas:See mille järgi pannakse auto passi max lubatud käru:
Autol on andmesilt.
Andmesildil esimene arv näitab auto registrimassi.
Teine arv näitab autorongi registrimassi.
2. miinus 1. = Lubatud maksimaalne kaal haagisele (piduritega).
Autotootja paneb lähtuvalt modifikatsioonidele andmesildi.

Automaatkasti (võib olla erinevusi margiti) maksimaalne lubatud sisetemperatuur on 130 kraadi C.
Selle pikaajalisel ületamisel saab kast viga. Selle ületamisel lühiajaliselt on ette nähtud õlivahetus sõltumata läbisõidust.
Eluaegset õli ei ole olemas. Või on, kui eluaja lõpuks lugeda agregaadi rikkiminek.
Mootoriininal käru vedades tehakse reeglina kastile liiga.

Odav asi millega 2000kg kaaluvat käru vedada on VW T4 buss.
Näedsa oluline, tark ja abistav jutt. Oskad äkki öelda kas see T4 buss jääb täismassi 2250 piiresse(eriti syncro), katsun ka helstada mõnele kuulutusele ja uurida, samas enne uut seadust väljastatud passides on jällegi valed andmed. Olen juba paar asja MNT-s ringi kirjutanud ja avastanud et viidi muudatused sisse passis automaatselt ja edasikaebamisele see ei kuulu.

Re: Tahaks osta "veduri" 2000kg autotreileri veoks

Postitatud: L Okt 20, 2012 3:22 pm
Postitas v6sa
ricardo kirjutas:Tegelt ikka automaatkast hakkab ilmselt ülevalt tuulutusest õli välja lahmama ja ei taha enam käike vahetada. Õli on vahetamata ning must ja kast juba auto ostust saadik ka ilma käruta soojast peast tips kehv käiguvahetaja. Et mulle teadaolevalt Pärnus vaid Silber võimeline pakkuma õiget õli kasti ja lähim koht kus õlivahetust ja näppimist teha on Tallinnas Suur-Sõjamäe tänaval, siis pole veel aega leidnud ehkki filter ja tihend juba paar kuud autos. Vedada jõuab 90-km tunnis nii et vahepeal unustad ära, et treiler koos massinaga taga sabas, aga et miinimum haagistel paberites 2000 kg ja autol passis 1900kg, siis see ikkagi tips probleem.
Kui kast tuksis, siis muidugi ei sobi.
Kui teemaks on MB automaatkast (vihjati Silberile), siis pidavat ka Pärnus olema kastiõli vahetada oskav tegelane täitsa olemas.

Klonksvaageni kuubik kisub raskeks... Ning maksab üsna kenasti. Kuigi on mõistlik alternatiiv küll.

Re: Tahaks osta "veduri" 2000kg autotreileri veoks

Postitatud: L Okt 20, 2012 3:25 pm
Postitas v6sa
Thir13en kirjutas:See mille järgi pannakse auto passi max lubatud käru:
Autol on andmesilt.
Andmesildil esimene arv näitab auto registrimassi.
Teine arv näitab autorongi registrimassi.
2. miinus 1. = Lubatud maksimaalne kaal haagisele (piduritega).
Autotootja paneb lähtuvalt modifikatsioonidele andmesildi.
...
Teoorias lähevad auto andmesilt ja tüübikinituse dokumentatsioon (see määrab auto passi kantavad numbrid) kokku. Aga tegelikkuses on nii, et igale modifikatsioonile ei tehtud tüübikinnitust. Seda tehti "seeriale". Mistap seeria mõlemad äärmused võivad erineda (seda mitte ainult masside poolest...)

Re: Tahaks osta "veduri" 2000kg autotreileri veoks

Postitatud: P Okt 21, 2012 2:50 am
Postitas Thir13en
Seega võibki olla kaks sama autot erinvate massidega.

Re: Tahaks osta "veduri" 2000kg autotreileri veoks

Postitatud: L Okt 27, 2012 10:04 pm
Postitas Janek260
Kui mõelda ülalpidamise kulude peale soovitaksin:
- MB W124 4-matic bensukas. 132kW, väänet piisavalt, lubatud haagis 2100kg.
- VW Passat 4-vedu, suure mootoriga bensukas, lubatud haagis 2000kg.
-Igasugused "linnamaasturid", kuna nende registrimass jääb suht kõigil alla 2t ja lubatud haagised seal 2t piirimail. Aga seal sama jama, et mootor peab vähe tummisem olema.

Suured maasturid ise lähevad juba oma massiga nii suureks, et pannes sinna 2000kg sappa, on sini-valged usinad trahvi tegema.

Edud.
Janek.