2. leht 2-st
Re: Probleem Jeep 4,7 V8 mootoriga.Silinder ei tööta.
Postitatud: N Okt 11, 2012 4:00 pm
Postitas Martini
Surveastmega siis minumeelest selline lugu ,et igal autol ju erinev.Mootorid ju erinevad.Minul peaks surve olema korras kui oli 8 millegagi.
Uute mootorit näol peaks olema numbrid sellised:
4,7 V8 HO Overland-surveaste 9,7
ja
4,7 V8 220hj-survaste 9
Re: Probleem Jeep 4,7 V8 mootoriga.Silinder ei tööta.
Postitatud: N Okt 11, 2012 4:04 pm
Postitas honkomees
Martini kirjutas:Surveastmega siis minumeelest selline lugu ,et igal autol ju erinev.Mootorid ju erinevad.Minul peaks surve olema korras kui oli 8 millegagi.
Uute mootorit näol peaks olema numbrid sellised:
4,7 V8 HO Overland-surveaste 9,7
ja
4,7 V8 220hj-survaste 9
surveaste POLE kompressioon, mida sa mõõdad
Tehke omale lõpuks selgeks, isegi minusugune traktoristipaberitega ajaloolane saab sellest aru.
P.S. Surveaste on (silindri töömaht+põlemiskambri maht)/Põlemiskambri maht. Seda mõõta ei saa ega ei muutu sõltuvalt mootori kulumisest. Kompressioon peaks olema ikka 10-12 atti, sõltuvalt mootorist att siia-sinna.
Re: Probleem Jeep 4,7 V8 mootoriga.Silinder ei tööta.
Postitatud: N Okt 11, 2012 4:11 pm
Postitas Martini
honkomees kirjutas:Martini kirjutas:Surveastmega siis minumeelest selline lugu ,et igal autol ju erinev.Mootorid ju erinevad.Minul peaks surve olema korras kui oli 8 millegagi.
Uute mootorit näol peaks olema numbrid sellised:
4,7 V8 HO Overland-surveaste 9,7
ja
4,7 V8 220hj-survaste 9
surveaste POLE kompressioon, mida sa mõõdad
Tehke omale lõpuks selgeks, isegi minusugune traktoristipaberitega ajaloolane saab sellest aru.
Vabandan eksimuse pärast.Täiesti õige.
Re: Probleem Jeep 4,7 V8 mootoriga.Silinder ei tööta.
Postitatud: N Okt 11, 2012 8:16 pm
Postitas FlammablE
Aga millest sa järeldad, et üks silinder ei tööta, kuidas probleem tekkis ja kas selle on keegi teadjam(nothing personal

) diagnoosinud? Ma nüüd pole eriline autodiagnostik ega elektrik, aga kui natukene uurida obdII toimimise kohta, siis misfire kood tuvastatakse vända pöörlemise järgi seda süütehetkedega võrreldes. Ehk #cylinder misfire kood ei ole otseselt seotud ei süüte ega pihustitega. Neid kontrollitakse veel eraldi. Ilmselt kui pihustil takistus on õige, siis pihustite koode ei tule. Poolidega ilmselt sama asi. Ehk siis #cylinder misfire kood võiks ühe silindri mittetöötamisel igal juhul tulla, isegi kui midagi muud häda ei ole. Näiteks mul oli pihustiprobleemi korral 4 cylinder misfire, aga ühtegi muud koodi ei olnud, sest pihustitel poolid terved(takistus ok), kõik andurid ok jne. Koodi kohe ei tule. Tuleb vist kui jätab vahele x korda või sama häda x käivitusel vms.
Mingi selguse annab, kui mõõdad ka teistes silindrites surved. Kui sama riistaga ja samade meetoditega igal pool ühtlane, siis ilmselt on see 8 ok, kui pidevalt sinine taga pole.
Edit: Kui asi on ikka veel segane, siis enne lahti kakkumist tõsta poole/küünlaid/pihusteid ümber. Kui viga ikka samas silindris, siis on tõenäoline ikkagi mehhaaniline viga.
Re: Probleem Jeep 4,7 V8 mootoriga.Silinder ei tööta.
Postitatud: R Okt 12, 2012 10:22 am
Postitas Martini
FlammablE kirjutas:Aga millest sa järeldad, et üks silinder ei tööta, kuidas probleem tekkis ja kas selle on keegi teadjam(nothing personal

) diagnoosinud? Ma nüüd pole eriline autodiagnostik ega elektrik, aga kui natukene uurida obdII toimimise kohta, siis misfire kood tuvastatakse vända pöörlemise järgi seda süütehetkedega võrreldes. Ehk #cylinder misfire kood ei ole otseselt seotud ei süüte ega pihustitega. Neid kontrollitakse veel eraldi. Ilmselt kui pihustil takistus on õige, siis pihustite koode ei tule. Poolidega ilmselt sama asi. Ehk siis #cylinder misfire kood võiks ühe silindri mittetöötamisel igal juhul tulla, isegi kui midagi muud häda ei ole. Näiteks mul oli pihustiprobleemi korral 4 cylinder misfire, aga ühtegi muud koodi ei olnud, sest pihustitel poolid terved(takistus ok), kõik andurid ok jne. Koodi kohe ei tule. Tuleb vist kui jätab vahele x korda või sama häda x käivitusel vms.
Mingi selguse annab, kui mõõdad ka teistes silindrites surved. Kui sama riistaga ja samade meetoditega igal pool ühtlane, siis ilmselt on see 8 ok, kui pidevalt sinine taga pole.
Edit: Kui asi on ikka veel segane, siis enne lahti kakkumist tõsta poole/küünlaid/pihusteid ümber. Kui viga ikka samas silindris, siis on tõenäoline ikkagi mehhaaniline viga.
Mootoril kui praegu sõita siis sinist taga pole ja ühtegi veakoodi ette ei võta.Küünlad panin uued ja vahetuse käigus sai mõõdetud mitte töötava silindri kompressioon oli 8.Jah on nagu vähe aga töötama ikkagi peaks.Mingi tiks on ka selle poole peal.Pihusti täpset olukorda ei tea.Stendis pole mõõtnud.Aga töötab.Veakoodi saab alles siis ette kui töötava mootori ajal pooli juhe lahti võtta.Poolid ka korras sai ümber tõstetud ja proovitud. Siit ka selline järeldus et viga mehaaniline.Mainisin ka seda ,et vist podistab veidi õhuvõttu.Ise kahtlustasin siis mingit klappi.Arvatavasti sisselase,et tagasi lööb.Ega siin polegi midagi enam mõelda ega oodata.Ehk õhtuks teada näha.
Re: Probleem Jeep 4,7 V8 mootoriga.Silinder ei tööta.
Postitatud: R Okt 12, 2012 7:47 pm
Postitas Martini
Teema sulgeda lukku. Mootor käib nagu kell ja ei ole ühtegi kõrvalist heli.Viga oli 6 silindri nookuris.
Re: Probleem Jeep 4,7 V8 mootoriga.Silinder ei tööta.
Postitatud: R Okt 12, 2012 9:40 pm
Postitas FlammablE
Mis selle nookuriga siis oli? Lukku pole midagi mõtet panna, äkki kellelgi kunagi veel selline probleem.
Re: Probleem Jeep 4,7 V8 mootoriga.Silinder ei tööta.
Postitatud: L Okt 13, 2012 10:34 pm
Postitas Martini
Otsustas enam mitte hüdrotõukuriga koostööd teha ja eemaldus.Põhjust on raske selgeks teha.
Ise arvan,et eelmine omanik ei raatsind või ei suutnud õigeaegselt õli vahetada.Õlivahetusvälp oli neil minumeelest 12000km kui nüüd ei eksi.