2. leht 3-st
Postitatud: N Aug 24, 2006 10:06 pm
Postitas Stupiduser
Jääb arusaamatuks, miks tehases kõiki mootoreid võluräni ja võlukeraamikaga ei töödelda!
Järjekordne naftasahhide õline vandenõu?
Postitatud: R Aug 25, 2006 12:50 am
Postitas Alex
Stupiduser kirjutas:Jääb arusaamatuks, miks tehases kõiki mootoreid võluräni ja võlukeraamikaga ei töödelda!
Järjekordne naftasahhide õline vandenõu?
varuosaturg on ju palju pikkaajalisem ja ka protsentuaalselt tulutoovam kui ühe kolaka müümine...ela ise ja lase teistel elada.Kellel seda saadana perpetum mobilet vaja oleks mis lisaks puuduvale energivajadusele ka tagavara juppe ei vaja

Postitatud: R Aug 25, 2006 8:36 am
Postitas Stupiduser
Aga keskkonnasõbralikkus?
Paljas sõnakõlks?
Nojah, see on nüüd see teema, et hübriidauto on kokkuvõttes palju keskkonnavaenulikum kui Defekas

Postitatud: R Aug 25, 2006 12:10 pm
Postitas Ranno
Ma arvan et see ei ole üldse võimatu et nii on kui teada energiajäävusseadust.
Postitatud: R Aug 25, 2006 6:36 pm
Postitas Motamees
Stupiduser kirjutas: Jääb arusaamatuks, miks tehases kõiki mootoreid võluräni ja võlukeraamikaga ei töödelda!
Skeptikud ei viitsi isegi kodutööd ära teha.
motamees kirjutas: 
Hado vastased võiks ju nüüd täiega lajatada. Trumbid nende käes, või kuidas? Muidu virisevad niisama oma uskmatusest ja remonditeooriast .
Andsime ju vihje, mille kallal saaks norida. Tuleks reaalseid fakte leida.
Teine võimalus on ise asi ära proovida. Täispaketiga, kui muidu ei usu seda võluräni asja.

Postitatud: R Aug 25, 2006 8:28 pm
Postitas erik
Ja Te võite ka arvata, et ma ei toppinud seda möga niisama, mingi müügimehe jutu peale oma võistlusauto mootorisse.
Postitatud: R Okt 13, 2006 2:04 pm
Postitas Motamees
Ehk ka mudas müttajatel huvitav teada:
Nüüd ka saanud tõestamist hado libestav toime. Küll natuke vales kohas ja negatiivse alatooniga.
Üks mees otsustas panna hado mootorratta mootrisse. Tegu oli lääne päritolu võimsa rattaga.
Peale esimese tuubi panekut mootoriõlisse tundis ta, et sidur nagu korra libises. Mõtles, et tuleks veidi reguleerida. Peale teise tuubi panekut hakkas aga sidur hullemini libisema. Siis tal alles meenus tõsiasi, et mootoriõli on samas ka käigukastiõli. Käigukastis aga märg sidur, mis sai ka hadokuuri.
Postitatud: R Okt 13, 2006 2:06 pm
Postitas ennukas
Tehtud, siis mõeldud!
Eestimees ja reha ja kirik ja peks ja mistand oligi.
Postitatud: T Veebr 27, 2007 12:36 am
Postitas krss
Mõnda aega juba Xado mu Patroli 3.3TD mootoris. Tunda andis selle lisamine küll (veidi võimsamaks läks), aga sellist efekti nagu väiksematel sõiduauto diislitel (tühikäigupöörded hakkasid tõusma ja tõusid ikka väga kõrgele algse tasemega võrreldes), ma märganud ei ole. Samuti ei läinud vaiksemaks see heli nagu tavaliselt juhtub. Nii suure õlimahuga mootorisse soovitasid maaletoojad panna 1+2+1 tuubi. Lihtsalt tagasideks, kui keegi veel midagi sellist omal plaanib.
Postitatud: T Veebr 27, 2007 1:03 pm
Postitas Patrol2,8
Ma toppisin ka mingit ķli lisandit (mitte xado-t) mootorisse ja tķsi ta oli pöörded paranesid ja jķudu tuli ka juurde aga noh kütuse kulu ja müra väiksemaks ei läinud.Siis seletati mulle,et kui kütuse kulu tahad vähendada tuleb seda mķksi igalepoole toppida kuhu ķli käíb sillad,käigukast ja mingid kohad ehk veel.Aga kui algul jooksid 2,8Td pöörded kuni 3000 max siis nüüd vķin pöörded lķppu (kuni 5000 olen julend) lasta.
Postitatud: K Mai 02, 2007 2:38 am
Postitas krss
Veel veidi tagasisidet: kuigi Xado ei andnud erilist (oodatud) võimsuselisa, viis see suure 3.3TD mootori kütusekulu linnas-maanteel haigelt madalale. Tõsi, eks mootoriga sai tehtud natuke muudki kui Xado

, aga km/täispaagi meetodil kulude arvutamine võttis ennast küll natukeseks ajaks tummaks, naise samuti

Postitatud: K Mai 02, 2007 7:38 am
Postitas tarmo
krss kirjutas:Tõsi, eks mootoriga sai tehtud natuke muudki kui Xado

, aga km/täispaagi meetodil kulude arvutamine võttis ennast küll natukeseks ajaks tummaks, naise samuti

Mida muud veel siis tegid? Ja milline see küttekulu muutus oli (enne ja pärast)?
Postitatud: N Mai 03, 2007 2:59 am
Postitas krss
tarmo kirjutas:Mida muud veel siis tegid? Ja milline see küttekulu muutus oli (enne ja pärast)?
Sellest, mis veel tehtud sai, ei puutu enam Xadosse ja sellest juttu natuke
SIIN. Kuluvahe enne ja pärast tuli ikka mitu liitrit (samasse klassi 1.0L Fiat Unoga

), kuid Xado osakaalu selles hinnata ei oska
Postitatud: P Mär 08, 2009 11:28 am
Postitas jr
Ei ole küll XADO, aga siin videos tehakse suht OK loomkatse, mis näitab et lisand töötab.
http://www.youtube.com/watch?v=f0xNOXmR ... playnext=1
Praegu seda tootjat enam ei eksisteeri selle nime all... seega ei leidnud midagi muud selle toote kohta.
Postitatud: P Mär 08, 2009 12:21 pm
Postitas Rein
Cadillaci 4,5 lidrases bensukas oli küll kuulda, kuidas mootori hääl mahedamaks muutus. Seisin kõik need 15-20 mintsa autokõrval kuulamas. 2,5 CRD Grand Voyal ei saanud küll mitte mõhkugi aru.
X1R- Sellega oli selline lugu, et lasin Dnepri mootorist vana vene tökati välja, pesin läbipesu õliga läbi ja 20W-50 lääne mineraal asemele. X1R kah otsa. Sõitsin Viljandist Võhmani, kõik ok. Peale pisikest pausi ratast käivitades jäi õlisurve tuli põlema. Väga kõrgetel pööretel hakkas nagu vähe juba kustumise märke ilmutama, aga ei kustunud ära

. Ega siis midagi, Jõgeva treff ei oota, kiiver pähe ja edasi. Põltsu ristis jälle väike peatus. Peale seda peatust kustus tuli kohe ära ja isegi tühikäigul ei virvendanud enam. Vene õliga ennem tühikäigul põles. Sellised kogemused lisanditega siis.