Gaz 66 1977a
Moderaator: Moderators
Re: Gaz 66 1977a
Maksab 500 raha,ja vahetatud kõik peale kolbide,nukkvõll,kett,rattad,õlipump,kaaned tehtud madaras jne jne.Täpselt ei mäleta,aga paar väikest asja vist puudu,polnud laos tookord.
Proto
53951597
53951597
Re: Gaz 66 1977a
No jah selle raha eest saab ka võimsama ja kergema v8 mootori juba, üks remonditud teise saatust ei tea. See ka muidugi maksab midagi. Ise ikka nii suuri summasid ei kavatse sisse taguda. Kui ma nüüd peaksin 500 eest selle mootori ligi võtma siis see on selle asjajuures see kõige väiksem asi. Mootor oleks vaja ka sinna paigaldada mis ei ole mulle mitte mingisugune takistus nii elektri kohapealt ja keevitamise muu sobitamise kohapealt. See võtab kõvasti rohkem aega ja ega ma seda ju ilma rahata ei paigalda. Kindlasti on vaja treida ja igasugu asju aretada mis ka maksavad. Kahjuks pole endal võimalik treida pean seda teenust ostma. Hetkel on mul odavam remontida ja see on ka kiirem varjant(muidugi ma veel ei tea mis mind mootoris ees ootab). Täna kavatsen teise v8 lahti kakkuda eks siis selgub mis edasi saab. Võibolla tuleb üldse edasi lükata kogu seda janti.Praks1 kirjutas:Maksab 500 raha,ja vahetatud kõik peale kolbide,nukkvõll,kett,rattad,õlipump,kaaned tehtud madaras jne jne.Täpselt ei mäleta,aga paar väikest asja vist puudu,polnud laos tookord.
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Gaz 66 1977a
Ma vaataks küll tõsiselt rahakotti ja seaks sammud praksi pakutud mootori järgi. Seda vene imet küll ja küll "tuuniud" õiget asja ikka ei saa. ma ka neid lappind oma jagu. sama kui annad vigasele kepi. kõnnib küll aga mis kõndimine see on kui ühte jalga ikka lonkab...
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Gaz 66 1977a
Ei vaidle vastu, aga lihtsalt hetkel pole võimalik see ja ei taha järgmist autot garaasi laiali, ootama kunas siis raha tekib ja aega. Neid autosid mul jätkub mis ehitamis järgus. Üks on sõiduauto ja teine tõsisem offroadi auto. Ja ausalt õeldes ei ole kõik 66. mootorid nii sitad et sõita ei kõlba. Hetkel sõidan pool piduse mootoriga, maaastikul kärutamiseks kõlbab küll, koorma vedamiseks mitte. Ja kui ma selleteise liikuma saan siis juba ok. Pärema mootori vastu tahan vahetada küll aga iga asi omal ajal.
Eile võtsin teise 66-e mootori lahti ja ohh üllatust keegi enne mind on jõudnud korraliku remondi teha. Mahlad läksid segamini ämbliku tihendi pärast mis oli tosooli tõttu ära kõdunenud. Mootor oli mingi 6 aastat seisnud tosool sees. Hetkel puhastan tetailid ära Võrdsustan kolvide, kepsude kaalud. Uued rõngad tihendid ja hakkab käima küll.
Eile võtsin teise 66-e mootori lahti ja ohh üllatust keegi enne mind on jõudnud korraliku remondi teha. Mahlad läksid segamini ämbliku tihendi pärast mis oli tosooli tõttu ära kõdunenud. Mootor oli mingi 6 aastat seisnud tosool sees. Hetkel puhastan tetailid ära Võrdsustan kolvide, kepsude kaalud. Uued rõngad tihendid ja hakkab käima küll.
Re: Gaz 66 1977a
Mul seisab 1450km sõitnud 66 mootor. Kui huvi, siis võiks kaarkummidega diili teha.. 

Re: Gaz 66 1977a
HehhKülahull kirjutas:Mul seisab 1450km sõitnud 66 mootor. Kui huvi, siis võiks kaarkummidega diili teha..

Kolmandat 66 mootorit küll juurde ei kavatse soetada!
Re: Gaz 66 1977a
Kaarkummidega tegelemiseks tuleb kasutada pead.kaido83 kirjutas:HehhKülahull kirjutas:Mul seisab 1450km sõitnud 66 mootor. Kui huvi, siis võiks kaarkummidega diili teha..Ei tea miks kõik neid kaarehve tahavad. Kas neid siis pole üldse saada või siis ei viitsita velgi ringi teha. Muidugi jah ega selle rehvi maha saamine polegi lihtne, tegelt oli kõige sitem peale just panna. Ühesõnaga see velg rehvi sisse saada. Tundus ,et on ime lihtne aga võta näpust üksi maadlesin taaga ligi tund aega ,et õieti velg rehviga saada. Tükkis teine kogu aeg ennast risti rehvi sees keerama. Peale seda jamamist oli poltide lahti keeramine see kõige lihtsam töö.
Kolmandat 66 mootorit küll juurde ei kavatse soetada!
Ja velge rehvi sisse saab lihtsamalt kui panna velg maha, ja rehv tõsta peale,siis läheb suhteliselt ludinal. Sai isegi leiutatud,et vajutada rehv kokku jne.
Ja tee rehvi servad õli või seebiga kokku, on libedam ja lihtsam.
Kui rehv hakkab viltu kiskuma rehvis siis tuleks veljest tõsta rehvi, et velg raskusega põhja ei vajuks, ning mõlemalt poolt vitsad peale panna.
Re: Gaz 66 1977a
Ma üksi jamasin ja ei tulnud kohe sellepeale et tõsta velge aga ma tegin nii et kui velg rist rehvi sisse läks siis veeretasin natuke nii kaua kui velg vajus rohkem ühele poole rehvi siis keerasin rehvi lappi tagasi siis kangutasin rehvi üle velje ääre siis veeretasin ja keerasin ringi jälle ja siis kangutasin teise poolel ka rehv velje ääre peale. Natuke tsentreerimist ja vitsad peale.Apelsin kirjutas: Kui rehv hakkab viltu kiskuma rehvis siis tuleks veljest tõsta rehvi, et velg raskusega põhja ei vajuks, ning mõlemalt poolt vitsad peale panna.
Veljest tõstmise varjant on lihtsam.
Re: Gaz 66 1977a
Aga tõstmist on lihtsam teha telferi või taliga.kaido83 kirjutas:Ma üksi jamasin ja ei tulnud kohe sellepeale et tõsta velge aga ma tegin nii et kui velg rist rehvi sisse läks siis veeretasin natuke nii kaua kui velg vajus rohkem ühele poole rehvi siis keerasin rehvi lappi tagasi siis kangutasin rehvi üle velje ääre siis veeretasin ja keerasin ringi jälle ja siis kangutasin teise poolel ka rehv velje ääre peale. Natuke tsentreerimist ja vitsad peale.Apelsin kirjutas: Kui rehv hakkab viltu kiskuma rehvis siis tuleks veljest tõsta rehvi, et velg raskusega põhja ei vajuks, ning mõlemalt poolt vitsad peale panna.
Veljest tõstmise varjant on lihtsam.
Käsitsi seda ei kanguta enam.
Re: Gaz 66 1977a
Taliga mõtlesin mina. Mul on tõstmiseks üks teine asi kah aga sellega kordades ebamugavam.
Vihma muud kui kallab
Päris libe savipeal. 66 kraavides suht nigel risti kraavi niina maases kinni. Kui diagonaali mööda kraavi trehvab siis trehvab kui mitte siis seisad nagu molu pikki kraavis ülesse ei lähe vaja vintsida. Peab selle vintsiga ka tegelema
Aga muidu normaalne, siit sealt küll laguneb aga mõistuse piires
Vihma muud kui kallab


Aga muidu normaalne, siit sealt küll laguneb aga mõistuse piires

Re: Gaz 66 1977a
Kuna rooliga on nii nagu ta on, tahaks kuidagi paremaks saada. Probleem siis selles et see 66 roolivõimendus süsteem pole just eriti võimas. Laiemate ratastega jääb hätta, mis kõige halvem on see kui sõidad ratta välimise servaga vastu kändu siis lööb rooli käest ära. See muiduge sellest kah,et velg ulatub liiga kaugele käändteljest.
Aga nüüd oleks mul teie asjatundlike nõuandeid vaja!
Endal on mõte seda parandada hüdrorooliga, aga kas hüdrorool parandab seda rooli löömist ja kehva võimendamist?
Kui parandab siis pean vahetama roolikarbi ühe asja vastu, nime ei mäleta. Või pean vahetama ka roolisilindri ja pumba välja?
Aga nüüd oleks mul teie asjatundlike nõuandeid vaja!
Endal on mõte seda parandada hüdrorooliga, aga kas hüdrorool parandab seda rooli löömist ja kehva võimendamist?
Kui parandab siis pean vahetama roolikarbi ühe asja vastu, nime ei mäleta. Või pean vahetama ka roolisilindri ja pumba välja?
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Gaz 66 1977a
Vabandust teema risustamise pärast, aga mul meenus , et mul on 2 kaarrehvi. Anna ps-i teada, kui endiselt huviPraks1 kirjutas:Ega neid kaar rehve rohkem pole? 2tk on puudu.

Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Gaz 66 1977a
Yeahh!! Tundub, et tean mis mootori 66 paigaldan. Mu teisest projektiautost Golf 2-est jäi üle üks 2,9 liitrine vr6 mootor 140kw ja 245nm. Mootori kood on ABV mis suht haruldane mootor. Paigaldati tehasest seda VW Corradole, Golf 3 syncrole ja Passat B4 syncrole.
Mootor pärit aastast 96 ja tunnen seda mootorit sama hästi kui oma viite sõrme käel.
Orginaal gaz 66 mootoril siis 115hp ja 220nm väänet, 4,25 liitrit.
Mootori paigaldan audi quatro kasti otsa, passat b5 vr5 vaheplaadi, hooratta ja starteriga(asjad olemas ja juba ka mootori küljes). "Bolt on" lahendus. Vintsi välja võtte saaks võtta quatro kast esimesest diffrist kuidagi moodi(pole seda asja veel täielikult läbi mõelnud).
Mootori ka üks pilt:

Mootor pärit aastast 96 ja tunnen seda mootorit sama hästi kui oma viite sõrme käel.
Orginaal gaz 66 mootoril siis 115hp ja 220nm väänet, 4,25 liitrit.
Mootori paigaldan audi quatro kasti otsa, passat b5 vr5 vaheplaadi, hooratta ja starteriga(asjad olemas ja juba ka mootori küljes). "Bolt on" lahendus. Vintsi välja võtte saaks võtta quatro kast esimesest diffrist kuidagi moodi(pole seda asja veel täielikult läbi mõelnud).
Mootori ka üks pilt:

Viimati muutis kaido83, R Veebr 01, 2013 4:39 pm, muudetud 1 kord kokku.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Gaz 66 1977a
Et pärast ei oleks targutamist, siis arvan, et sidur ei pea vastu. Miks? Eks ikka kogemused sõiduauto mootorite paigaldamisel raskematele neliveolistele masinatele. Aga ega ennem ei tea, kui oled järgi proovinud.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Gaz 66 1977a
Hetkel on seal 228mm sidur, ega see seal pole eriti suur jõu kinni hoidja jah aga õnneks annab paigaldada 240mm siduri(väikeste modifikatsoonidega). Mootori paigaldamine jääb kevadele, võibolla siis teen selle siduri vahetuse ära võibolla mitte, oleneb kuidas majanduslik olukord lubab.
Vana mootor läheb vana rauda või tahab keegi seda endale. Väärtus vanarauas oleks kuskil 110 euri.
Vana mootor läheb vana rauda või tahab keegi seda endale. Väärtus vanarauas oleks kuskil 110 euri.