Gaz 66 1977a

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas Praks1 »

Maksab 500 raha,ja vahetatud kõik peale kolbide,nukkvõll,kett,rattad,õlipump,kaaned tehtud madaras jne jne.Täpselt ei mäleta,aga paar väikest asja vist puudu,polnud laos tookord.
Proto
53951597
kaido83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 29, 2010 9:48 pm
Asukoht: Tartumaa

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas kaido83 »

Praks1 kirjutas:Maksab 500 raha,ja vahetatud kõik peale kolbide,nukkvõll,kett,rattad,õlipump,kaaned tehtud madaras jne jne.Täpselt ei mäleta,aga paar väikest asja vist puudu,polnud laos tookord.
No jah selle raha eest saab ka võimsama ja kergema v8 mootori juba, üks remonditud teise saatust ei tea. See ka muidugi maksab midagi. Ise ikka nii suuri summasid ei kavatse sisse taguda. Kui ma nüüd peaksin 500 eest selle mootori ligi võtma siis see on selle asjajuures see kõige väiksem asi. Mootor oleks vaja ka sinna paigaldada mis ei ole mulle mitte mingisugune takistus nii elektri kohapealt ja keevitamise muu sobitamise kohapealt. See võtab kõvasti rohkem aega ja ega ma seda ju ilma rahata ei paigalda. Kindlasti on vaja treida ja igasugu asju aretada mis ka maksavad. Kahjuks pole endal võimalik treida pean seda teenust ostma. Hetkel on mul odavam remontida ja see on ka kiirem varjant(muidugi ma veel ei tea mis mind mootoris ees ootab). Täna kavatsen teise v8 lahti kakkuda eks siis selgub mis edasi saab. Võibolla tuleb üldse edasi lükata kogu seda janti.
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas tuningman »

Ma vaataks küll tõsiselt rahakotti ja seaks sammud praksi pakutud mootori järgi. Seda vene imet küll ja küll "tuuniud" õiget asja ikka ei saa. ma ka neid lappind oma jagu. sama kui annad vigasele kepi. kõnnib küll aga mis kõndimine see on kui ühte jalga ikka lonkab...
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
kaido83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 29, 2010 9:48 pm
Asukoht: Tartumaa

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas kaido83 »

Ei vaidle vastu, aga lihtsalt hetkel pole võimalik see ja ei taha järgmist autot garaasi laiali, ootama kunas siis raha tekib ja aega. Neid autosid mul jätkub mis ehitamis järgus. Üks on sõiduauto ja teine tõsisem offroadi auto. Ja ausalt õeldes ei ole kõik 66. mootorid nii sitad et sõita ei kõlba. Hetkel sõidan pool piduse mootoriga, maaastikul kärutamiseks kõlbab küll, koorma vedamiseks mitte. Ja kui ma selleteise liikuma saan siis juba ok. Pärema mootori vastu tahan vahetada küll aga iga asi omal ajal.
Eile võtsin teise 66-e mootori lahti ja ohh üllatust keegi enne mind on jõudnud korraliku remondi teha. Mahlad läksid segamini ämbliku tihendi pärast mis oli tosooli tõttu ära kõdunenud. Mootor oli mingi 6 aastat seisnud tosool sees. Hetkel puhastan tetailid ära Võrdsustan kolvide, kepsude kaalud. Uued rõngad tihendid ja hakkab käima küll.
Kasutaja avatar
Külahull
Rock Crawler
Postitusi: 599
Liitunud: K Okt 08, 2008 8:55 pm

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas Külahull »

Mul seisab 1450km sõitnud 66 mootor. Kui huvi, siis võiks kaarkummidega diili teha.. :)
kaido83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 29, 2010 9:48 pm
Asukoht: Tartumaa

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas kaido83 »

Külahull kirjutas:Mul seisab 1450km sõitnud 66 mootor. Kui huvi, siis võiks kaarkummidega diili teha.. :)
Hehh :D Ei tea miks kõik neid kaarehve tahavad. Kas neid siis pole üldse saada või siis ei viitsita velgi ringi teha. Muidugi jah ega selle rehvi maha saamine polegi lihtne, tegelt oli kõige sitem peale just panna. Ühesõnaga see velg rehvi sisse saada. Tundus ,et on ime lihtne aga võta näpust üksi maadlesin taaga ligi tund aega ,et õieti velg rehviga saada. Tükkis teine kogu aeg ennast risti rehvi sees keerama. Peale seda jamamist oli poltide lahti keeramine see kõige lihtsam töö.
Kolmandat 66 mootorit küll juurde ei kavatse soetada!
Apelsin
Fitting 38"
Postitusi: 292
Liitunud: N Veebr 16, 2012 8:56 pm

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas Apelsin »

kaido83 kirjutas:
Külahull kirjutas:Mul seisab 1450km sõitnud 66 mootor. Kui huvi, siis võiks kaarkummidega diili teha.. :)
Hehh :D Ei tea miks kõik neid kaarehve tahavad. Kas neid siis pole üldse saada või siis ei viitsita velgi ringi teha. Muidugi jah ega selle rehvi maha saamine polegi lihtne, tegelt oli kõige sitem peale just panna. Ühesõnaga see velg rehvi sisse saada. Tundus ,et on ime lihtne aga võta näpust üksi maadlesin taaga ligi tund aega ,et õieti velg rehviga saada. Tükkis teine kogu aeg ennast risti rehvi sees keerama. Peale seda jamamist oli poltide lahti keeramine see kõige lihtsam töö.
Kolmandat 66 mootorit küll juurde ei kavatse soetada!
Kaarkummidega tegelemiseks tuleb kasutada pead.
Ja velge rehvi sisse saab lihtsamalt kui panna velg maha, ja rehv tõsta peale,siis läheb suhteliselt ludinal. Sai isegi leiutatud,et vajutada rehv kokku jne.
Ja tee rehvi servad õli või seebiga kokku, on libedam ja lihtsam.
Kui rehv hakkab viltu kiskuma rehvis siis tuleks veljest tõsta rehvi, et velg raskusega põhja ei vajuks, ning mõlemalt poolt vitsad peale panna.
kaido83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 29, 2010 9:48 pm
Asukoht: Tartumaa

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas kaido83 »

Apelsin kirjutas: Kui rehv hakkab viltu kiskuma rehvis siis tuleks veljest tõsta rehvi, et velg raskusega põhja ei vajuks, ning mõlemalt poolt vitsad peale panna.
Ma üksi jamasin ja ei tulnud kohe sellepeale et tõsta velge aga ma tegin nii et kui velg rist rehvi sisse läks siis veeretasin natuke nii kaua kui velg vajus rohkem ühele poole rehvi siis keerasin rehvi lappi tagasi siis kangutasin rehvi üle velje ääre siis veeretasin ja keerasin ringi jälle ja siis kangutasin teise poolel ka rehv velje ääre peale. Natuke tsentreerimist ja vitsad peale.
Veljest tõstmise varjant on lihtsam.
Apelsin
Fitting 38"
Postitusi: 292
Liitunud: N Veebr 16, 2012 8:56 pm

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas Apelsin »

kaido83 kirjutas:
Apelsin kirjutas: Kui rehv hakkab viltu kiskuma rehvis siis tuleks veljest tõsta rehvi, et velg raskusega põhja ei vajuks, ning mõlemalt poolt vitsad peale panna.
Ma üksi jamasin ja ei tulnud kohe sellepeale et tõsta velge aga ma tegin nii et kui velg rist rehvi sisse läks siis veeretasin natuke nii kaua kui velg vajus rohkem ühele poole rehvi siis keerasin rehvi lappi tagasi siis kangutasin rehvi üle velje ääre siis veeretasin ja keerasin ringi jälle ja siis kangutasin teise poolel ka rehv velje ääre peale. Natuke tsentreerimist ja vitsad peale.
Veljest tõstmise varjant on lihtsam.
Aga tõstmist on lihtsam teha telferi või taliga.
Käsitsi seda ei kanguta enam.
kaido83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 29, 2010 9:48 pm
Asukoht: Tartumaa

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas kaido83 »

Taliga mõtlesin mina. Mul on tõstmiseks üks teine asi kah aga sellega kordades ebamugavam.

Vihma muud kui kallab :bg Päris libe savipeal. 66 kraavides suht nigel risti kraavi niina maases kinni. Kui diagonaali mööda kraavi trehvab siis trehvab kui mitte siis seisad nagu molu pikki kraavis ülesse ei lähe vaja vintsida. Peab selle vintsiga ka tegelema :twisted:
Aga muidu normaalne, siit sealt küll laguneb aga mõistuse piires :D
kaido83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 29, 2010 9:48 pm
Asukoht: Tartumaa

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas kaido83 »

Kuna rooliga on nii nagu ta on, tahaks kuidagi paremaks saada. Probleem siis selles et see 66 roolivõimendus süsteem pole just eriti võimas. Laiemate ratastega jääb hätta, mis kõige halvem on see kui sõidad ratta välimise servaga vastu kändu siis lööb rooli käest ära. See muiduge sellest kah,et velg ulatub liiga kaugele käändteljest.
Aga nüüd oleks mul teie asjatundlike nõuandeid vaja!
Endal on mõte seda parandada hüdrorooliga, aga kas hüdrorool parandab seda rooli löömist ja kehva võimendamist?
Kui parandab siis pean vahetama roolikarbi ühe asja vastu, nime ei mäleta. Või pean vahetama ka roolisilindri ja pumba välja?
Kasutaja avatar
tuningman
I live off from the mud
Postitusi: 2715
Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas tuningman »

Praks1 kirjutas:Ega neid kaar rehve rohkem pole? 2tk on puudu.
Vabandust teema risustamise pärast, aga mul meenus , et mul on 2 kaarrehvi. Anna ps-i teada, kui endiselt huvi :roll:
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
kaido83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 29, 2010 9:48 pm
Asukoht: Tartumaa

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas kaido83 »

Yeahh!! Tundub, et tean mis mootori 66 paigaldan. Mu teisest projektiautost Golf 2-est jäi üle üks 2,9 liitrine vr6 mootor 140kw ja 245nm. Mootori kood on ABV mis suht haruldane mootor. Paigaldati tehasest seda VW Corradole, Golf 3 syncrole ja Passat B4 syncrole.
Mootor pärit aastast 96 ja tunnen seda mootorit sama hästi kui oma viite sõrme käel.

Orginaal gaz 66 mootoril siis 115hp ja 220nm väänet, 4,25 liitrit.

Mootori paigaldan audi quatro kasti otsa, passat b5 vr5 vaheplaadi, hooratta ja starteriga(asjad olemas ja juba ka mootori küljes). "Bolt on" lahendus. Vintsi välja võtte saaks võtta quatro kast esimesest diffrist kuidagi moodi(pole seda asja veel täielikult läbi mõelnud).

Mootori ka üks pilt:
Pilt
Viimati muutis kaido83, R Veebr 01, 2013 4:39 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas erik »

Et pärast ei oleks targutamist, siis arvan, et sidur ei pea vastu. Miks? Eks ikka kogemused sõiduauto mootorite paigaldamisel raskematele neliveolistele masinatele. Aga ega ennem ei tea, kui oled järgi proovinud.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
kaido83
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 29, 2010 9:48 pm
Asukoht: Tartumaa

Re: Gaz 66 1977a

Postitus Postitas kaido83 »

Hetkel on seal 228mm sidur, ega see seal pole eriti suur jõu kinni hoidja jah aga õnneks annab paigaldada 240mm siduri(väikeste modifikatsoonidega). Mootori paigaldamine jääb kevadele, võibolla siis teen selle siduri vahetuse ära võibolla mitte, oleneb kuidas majanduslik olukord lubab.
Vana mootor läheb vana rauda või tahab keegi seda endale. Väärtus vanarauas oleks kuskil 110 euri.
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”