2. leht 2-st
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
Postitatud: T Sept 04, 2012 5:39 pm
Postitas Kaku82
Hetkel seis ikka sama, aga üritan järgmine nädal mõnda töökotta aja panna (eelpool mainitud Lesven või AB) kuna käigukastiõli ning soonrihm ja mingi rullik tahab ka vahetamist. Järgmine nädal tööjuurest puhkus, siis aega rohkem.
Hetkel kahtlustan seda surveregulaatorit aga looame, et järgmine nädal saab targemaks. Ei taha kõhutunde järgi neid pulkasid välja vahetama ka hakata.
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
Postitatud: T Sept 04, 2012 7:17 pm
Postitas ahto83
Kui jutt käib kütuse surveregulaatorist siis kus see asub ja kuidas ta mõjutab tööd ainult tühiäigul. siis peaks olema kogu aeg sama jama ja ka jõudluse kadu olema märgatav? või ma eksin?

päris loll ei ole aga selle mootori juurs tõsan käed ülesse, kuna juba ennemgi käis teemast läbi et see on "elektri"mootor

Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
Postitatud: K Sept 05, 2012 7:24 am
Postitas zyon
ühisanuma surveregulaatoriga siis tegu.
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
Postitatud: K Sept 05, 2012 8:00 am
Postitas atdoom
ahto83 kirjutas:Vaevab sama mure. külmkäivitusega lonkab mootor ja suitseb ka.
Minu usaldusväärsest allikast on info, et tuksis on eelsüüte küünalde moodul.
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
Postitatud: K Sept 05, 2012 9:25 am
Postitas Kaku82
atdoom kirjutas:ahto83 kirjutas:Vaevab sama mure. külmkäivitusega lonkab mootor ja suitseb ka.
Minu usaldusväärsest allikast on info, et tuksis on eelsüüte küünalde moodul.
Kes ja kus see usaldusväärne allikas on? Äkki on ta nõus minu autole pilgu peale viskama.
Või saab selle mooduli toimimis ise kuidagi kontrollida.?
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
Postitatud: K Sept 05, 2012 9:45 am
Postitas atdoom
Kaku82 kirjutas:
Kes ja kus see usaldusväärne allikas on? Äkki on ta nõus minu autole pilgu peale
Helista mulle 56505886
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
Postitatud: R Sept 07, 2012 8:44 pm
Postitas Kaku82
Nii. Sai siis auto juhtme otsa pandud ning hingeelu üle vaadatud. Siinkohal tänud kasutajale "atdoom" kontakti edastamise eest.
Minu autol eelsüüteküünalde juhtmoodul korras, samuti ei näidanud aju, et mõni eelsüüteküünaldest vigane oleks. Ainukesed veakoodid olid üks vigane tagumine parkimisandur (lähema uurimisel tundub, et oma pesast ära liikunud nii, et näeb liistu serva koguaeg) ning katkestus peeglisoojenduse ahelas (märkasin juba varem, et kundepoolne peeglisoojendus ei tööta).
Hetkel sai asi ülevaadatud sõidust tulnud autol. Võimalik, et külma mootoriga näitab viga, kuid ise sügavalt kahtlen selles. Pigem kaldun selle poole, et mehhaaniline probleem: mõni pihusti ei hakka korralikult tööle, võtab õhku vahele kui mootor pikalt seisnud. Järjest rohkem pean ka tõenäolisemaks ühisanuma surveregulaatori viga, millest oli varem juttu (arvatavasti 2,7 ja 3,0 CRD toitesüsteem sarnane ainult et 1 silinder rohkem. Uurin edasi.
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
Postitatud: R Sept 07, 2012 10:05 pm
Postitas TiitR
No pihusti mittekorras töö peaks ju arvuti ära näitama?

Ja muuseas - Amserv näiteks lasebki auto õhtul nende juurde jätta, et hommikul külma mootoriga andmeid uurida?

Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
Postitatud: R Sept 14, 2012 3:49 pm
Postitas ahto83
Kas teema algataja on leidnud mingeid lahendusi oma probleemile?
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
Postitatud: K Okt 10, 2012 4:09 pm
Postitas atdoom
ahto83 kirjutas:Kas teema algataja on leidnud mingeid lahendusi oma probleemile?
Huvitaks sama küsimus...
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
Postitatud: R Okt 12, 2012 8:19 am
Postitas Kaku82
Hetkel seis ikka sama. Pole olnud aega asjaga tõsiselt ka tegeleda. Vahepeal vahetasin küll kütusefiltri, ei muutunud midagi.
Hetkel hommikused külmkäivitused perfektsed kuna väljas öösiti temp. +5 kuni +6. Käivitub paugust, pöörded 800-900 vahel ning ei mingisugust suitsu ega vingu.
Samas tundub mulle, et praeguste õhutemperatuuride juures hoiab pöördeid liiga kõrgel ning liiga kaua. Täpselt aega ei ole võtnud, kuid 1 min kindlasti, kui lasta tühikäigul käia, ning teise minuti jooksul alles hakkab tasapisi langema.
Küll aga probleem sama kui käivitada niiöelda "poolsooja" mootorit. Esinevad samad sümptomid, nagu bensiinimootori puhul mõni silinder jätaks vahele (auto kere vibratsioon, vaikselt liikuma hakkamisel mõni kerge jõnksatus). Kui tõsta pisut pöördeid gaasi pedaaliga, liikumine sujuv.
Plaanis paari nädala pärast Karla Autosse aeg kirja panna.
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
Postitatud: R Okt 12, 2012 5:36 pm
Postitas zyon
nagu ma eelpool kirjutasin olid samad sümptomid 2.7crd mootoril, siis kui ei töödanud korralikult ühisanuma surveregulaator. Lasin ära vahetada ja siiani pole enam seda pöörete kõikumist esinenud.
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad
Postitatud: K Nov 07, 2012 6:18 am
Postitas laf1247
2.7 ja 3.0 kütusesüsteem on erinev. 3.0 ei ole sellist regulaatorit. see regulaator on 2.0 kuni 2.7 mootoritel MB puhul.
Pihustitega on erinevaid probleeme olnud, kõik need on tulnud umbes 200tuh läbisõidu juures.
Re: 3.0 CRD suits külmkäivitusel ning pöörded kõiguvad-KORRA
Postitatud: T Aug 05, 2014 9:34 am
Postitas Kaku82
Lahenes siis lõpuks minu jaoks see probleem.
Erinevate töökodades sai käidud ning kindlat lahendust pakkuda ei osanud keegi. Silber arvas, et 1 pihusti vigane, vahetame selle ära. Ei muutunud midagi. Leppisin siis olukorraga ning sõitsin niikaua edasi kui hakkas lekkima jahutusradiaator. Kuna uue radika tellimine läks umbes nädala pikkuseks ning asendusauto oli olemas, siis otsustasin kogu sisselaske maha võtta puhastamiseks ning ära vahetada ka õlijahuti tihendid. Huvitavaks läks juba siis kui nägin Swirl klappide ajamimootori hoovad purunenud. Kollektorid sai maha võetud ning pilt oli õudne. Vasakpoolne silindririda Swirli kanaliklapid kinnisesse asendisse kinni paakunud õli-tahmaollust täis, parempoolsel klapid pisut irvakil kuid samamoodi saastunud. Seda saasta oli kohutavalt kuni blokikaane sisselaske klappideni. Puhastamine meeletult räpane töö ning aeganõudev.
Swirli süsteemi otsustasin mitte taastada. Pöördklapid lõhkusin välja, võlliavad keermestasin ning liimiga M10 stopperpolt ette. Swirlimootori jätsin üksi pistiku otsa toimetama, et veakoodi ei tekiks. Ära sai puhastatud ka kogu EGR süsteem kõik sisselaskes olevad andurid. Vahetult drosselklapi ees oli mingi hõõglambi sisu meenutav traatandur, mis samuti kohutavalt mudane ning vaevalt, et korralikult midagi mõõtis.
Läbi sai pestud ka intercooler ning kontrollsurvestamine näitas ühes torus pragusid. Ka see sai remonditud (radiaator.ee)
Katerituulutus, mis ilmselt kogu selle saastumise süüdlaseks on sai ringi tehtud. Õlikogumise paak oli ammu juba vahel kuid nüüd otsustasin suunata gaasid mitte vahetult turbo ette vaid õhufiltri korpusesse vahetult enne filtrit. Pigem hakkan õhufiltrit tihedamini vahetama kui selle puhastamise veel kord peaks ette võtma.
Esimesest hetkes, kui mootor tööle läks oli tunda kui ühtlasel ja rahulikult see töötab. Gaasipedaalile allub väga tundlikult, käivitamisel ei mingit puterdamist, kiirendamisel "musta" peeglist ei märka. Kütusekulu muutust ei oska veel kommenteerida.
Hetkel käib auto nagu "kell"