Surveaste ja reaalne surve silindris on kaks ise asja. Moodsatel mootoritel mis 95 käivad see vist kuskil 9,5 kuini 10,5:1-le? Tean praktikast niipalju,et kunagi sai Vaz 01 mootorile suuremad kolvid 03 omad pandud,siis oli surve 11atm karpa mootoriga ja sõitis mis mühin. Muide seda mõõteriista kutsutakse vist kompressomeetriks? R-6-el 4liitrisel plokikaane maha freesimine ei tohiks keeruline olla,tegemist ju ühe sirge kaanega? V6-el ja V8-sal on keerulisem seal lisaks ka keskmine kaan(ämblik) vaja sobitada madalamaks tehtud plokikaantega. 3,1-sel pontul sai ka seda freesitud.agent007 kirjutas:Just vaatasin Jeebu 4liitrisel on surveaste 8,8:1 -le.
Jeebu meeste seas õnnelike? gaasiseadme omanike?
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: Jeebu meeste seas õnnelike? gaasiseadme omanike?
Re: Jeebu meeste seas õnnelike? gaasiseadme omanike?
Umbkaudset hinnaklassi ka keegi oskab öelda kui mõned millid maha lihvida/freesida? Kui kirves ei ole siis arvan, et võtaksin ette selle väikese modifikatsiooni.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
Re: Jeebu meeste seas õnnelike? gaasiseadme omanike?
Selle jutuga paned natuke nihu. Vaz 01 ja 03 kolvid on ühte ja sama mõõtu st.76mm. ja plokikaas ka sama. 03-l kõrgem plokk ja teine vänt, sellest ka suurem kubatuur. 011-l ja 06-l oli 79mm kolb ja kaaned samasugused, aga erinevad plokid vändad.Tean praktikast niipalju,et kunagi sai Vaz 01 mootorile suuremad kolvid 03 omad pandud,siis oli surve 11atm karpa mootoriga ja sõitis mis mühin
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Jeebu meeste seas õnnelike? gaasiseadme omanike?
Oi kurja kus saab kõva värk.
011 plokk, 03 vänt, kepsud lühikeseks ja 08 kolvid otsa. Ja kogu see kompott Jeebikule peale.
011 plokk, 03 vänt, kepsud lühikeseks ja 08 kolvid otsa. Ja kogu see kompott Jeebikule peale.

Re: Jeebu meeste seas õnnelike? gaasiseadme omanike?
Vaz 01 ja 03 kolvid on ühte ja sama mõõtu st.76mm. ja plokikaas ka sama. 03-l kõrgem plokk ja teine vänt, sellest ka suurem kubatuur. 011-l ja 06-l oli 79mm kolb ja kaaned samasugused, aga erinevad plokid vändad.[/quote]
Ju sul õigus on ,lihtsalt mäletan,et plokk sai suuremaks puuritud ju need siis 06 omad olid. Aga mis puudutab mahafreesimise hinda,eks seda pead ikka ise uurima,peale selle vaja ju ka plokikaane uus tihend ja võib olla ka sisse ja väljalaske omad. Freesimiseks need ilmselt vaja küljest keerata,oleneb freespingist ja mehest.
Ju sul õigus on ,lihtsalt mäletan,et plokk sai suuremaks puuritud ju need siis 06 omad olid. Aga mis puudutab mahafreesimise hinda,eks seda pead ikka ise uurima,peale selle vaja ju ka plokikaane uus tihend ja võib olla ka sisse ja väljalaske omad. Freesimiseks need ilmselt vaja küljest keerata,oleneb freespingist ja mehest.
Re: Jeebu meeste seas õnnelike? gaasiseadme omanike?
Kas vahepeal on midagi arenenud ka ja keegi gaasiseadme endale peale saanud? Kuidas rahulolu on?
Ise tegin mõned telefonikõned ja tundub et Lätis on märksa kasulikum gaasiseadet panna, võrreldes eestiga. Esialgsed pakkumised 450-550 LVL kuuesilindrilisele mootorile, 4. põlvkond.
Ise tegin mõned telefonikõned ja tundub et Lätis on märksa kasulikum gaasiseadet panna, võrreldes eestiga. Esialgsed pakkumised 450-550 LVL kuuesilindrilisele mootorile, 4. põlvkond.
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: Jeebu meeste seas õnnelike? gaasiseadme omanike?
Pikaajalist kogemust pole..., aga olen viimasel ajal sõitnud päris mitme 3,7L cheroga nii gaasiga, kui ilma... Ja pean tõdema, et gaasiga on minek tsipa erksam. Bensult gaasile minnes mootor veidi nagu puterdas, aga olles juba gaasi peal toimis kõik hästi. (mõlemad olid 4 põlkonna seadmed). Ühel autol oli gaasiseade peal olnud 5 aastat (paigaldatud eestis) ja teisel paigalduse infoi puudus (väidetavalt paigaldatud USAs).Mahno kirjutas:Kas vahepeal on midagi arenenud ka ja keegi gaasiseadme endale peale saanud? Kuidas rahulolu on?Ise tegin mõned telefonikõned ja tundub et Lätis on märksa kasulikum gaasiseadet panna, võrreldes eestiga. Esialgsed pakkumised 450-550 LVL kuuesilindrilisele mootorile, 4. põlvkond.
Et lõpuks Lätis odavam tuleb... ma siiski kahtlen.
Paigalduse kvaliteet, garantii ja hooldus korra aastas oleks argumendid.
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Re: Jeebu meeste seas õnnelike? gaasiseadme omanike?
Arvestama peaks ju sõidu ka juurde...
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
Re: Jeebu meeste seas õnnelike? gaasiseadme omanike?
kas 4-jas põlvkond on juba 5 aastat turul?atdoom kirjutas:Pikaajalist kogemust pole..., aga olen viimasel ajal sõitnud päris mitme 3,7L cheroga nii gaasiga, kui ilma... Ja pean tõdema, et gaasiga on minek tsipa erksam. Bensult gaasile minnes mootor veidi nagu puterdas, aga olles juba gaasi peal toimis kõik hästi. (mõlemad olid 4 põlkonna seadmed). Ühel autol oli gaasiseade peal olnud 5 aastat (paigaldatud eestis) ja teisel paigalduse infoi puudus (väidetavalt paigaldatud USAs).Mahno kirjutas:Kas vahepeal on midagi arenenud ka ja keegi gaasiseadme endale peale saanud? Kuidas rahulolu on?Ise tegin mõned telefonikõned ja tundub et Lätis on märksa kasulikum gaasiseadet panna, võrreldes eestiga. Esialgsed pakkumised 450-550 LVL kuuesilindrilisele mootorile, 4. põlvkond.
Et lõpuks Lätis odavam tuleb... ma siiski kahtlen.
Paigalduse kvaliteet, garantii ja hooldus korra aastas oleks argumendid.
http://www.jldev.eu -
Jeep Cherokee 4.0
Jeep Cherokee 4.0