2. leht 5-st

Re: Klaperjaht 2012

Postitatud: T Aug 14, 2012 11:57 am
Postitas totu
Neuser kirjutas:
runn kirjutas: Homsest 14.08 algavad nn. treening päevad kuni reedeni(9.00.... 17.00), kus saavad võistlejad võistlusautoga(trenni autoga) tuttvuda olemas oleval maastiku ja radadega, mis maksab 25.- euri/päev, jalgsi tasuta.
Kas need nn. treeningud ei muuda offroadi veel ebavõrdsemaks kui ta on ja ei tekita paksu verd võistlejate vahel, sest on ju ilmselge, et välisvõistlejad ja ka enamus põhja Eestist osalejad ei lähe kaks nädalat varem teise Eesti otsa proovisõite tegema.

Ps. Kas ka ise võistled, Vello?
Eelmisel aastal otsustasime rohkem mitte osaleda aga seekordsed arengud tekitasid tõsise soovi sõitma tulla. Paraku hakkab jälle kahtlusi tekkima. Kui piisavalt pappi ja aega, et paar päeva rada hõõruda, saab tulemuse palju paremaks küll. Tundub ebaõiglane? Aga eks sõltub, kummalt poolt vaadata. Esialgu keskendume Stigale.

Re: Klaperjaht 2012

Postitatud: T Aug 14, 2012 2:47 pm
Postitas Heinza
Loen ma juhendit ja Vaba13 on sellest välja jäetud. Kas ja mis moodi Vaba13 stardis saaks olla. Kui lastakse siis kellega kokku , kuidas täpselt arvestust peetakse, kellega koos seda peetakse. Kui palju peaks olema masinaid stardis et üldse arvestus toimuks ? Kuidagi segaseks jääb see asi tänase päeva seisuga.
Loen juttu , et Vaba13 läheb stari teises sõidus koos TR3 ga ?
Siiani toimunud sõitudes on arvestust peetud Vaba , Vaba13 ja TR2 koos. Kuidas nüüd see asi siis välja näeb? Kus sõidavad portaaliga Vabad kel all 33" ratas ?
Kuidagi keeruline see asi minu jaoks tundub olema.

Re: Klaperjaht 2012

Postitatud: T Aug 14, 2012 3:12 pm
Postitas JaanusLI
Heinzal küsimus, millele ootan ka mina vastust. Tahaks ikka suurema papuga mürada.

Re: Klaperjaht 2012

Postitatud: T Aug 14, 2012 4:02 pm
Postitas Movistar
JaanusLI kirjutas:Tahaks ikka suurema papuga mürada.
Teretulemast TR3-e. Seal saad mürada niipalju kui soovid ja ükskõik millise rattaga soovid :D Peaasi,et üle 1043 mm ei lähe.

Re: Klaperjaht 2012

Postitatud: T Aug 14, 2012 6:37 pm
Postitas RaidoKol
Hakkasin ka mina mõtlema selle arvestuse pidamise üle. Kui vaba sõidab ühel ajal ja vaba13 teisel ajal. :roll: Portaal ja 33'' ei puhu ju praegu pilli sest hetkel kehtivate reeglite järgi on see ju lubatud.

Aga see mulle meeldib, et ei pea tr1ga koos "kõva" rada sõitma. Saab ikka mudas mürada ma loodan. :twisted:

Re: Klaperjaht 2012

Postitatud: T Aug 14, 2012 8:51 pm
Postitas runn
Härrased :idea:

On kaks sõitu kuni 33" rehv ja üle.

EAL jagab punkte nii nagu vaja, oskab

Kui klassis ei ole 5 võistkonda ei jagata auhindu

Arvetus ehk karikad ja arvestatavad auhinnad on hetkel olemas:
TR-1
4x4 Vaba
TR-3
ATV

Seega kui tuleb tr13 või Tr2 VIIS võistkonda kes on registreerinud maksnud 20.08. 2012. Saab asjad ringi tehtud.
Ja portaalsild võib olla isegi miinuseks sellel rajal. :?::
Seega ei oska ma rohkem hetkel aidata. Peate ise mingi lahenduse pakkuma....
Euro trophy sarjas...
Homsest 14.08 algavad nn. treening päevad kuni reedeni(9.00.... 17.00), kus saavad võistlejad võistlusautoga(trenni autoga) tuttvuda olemas oleval maastiku ja radadega, mis maksab 25.- euri/päev, jalgsi tasuta.
Loeme uuesti :!:
Võistlus rada on olemas aga tegelik maha märkimine algab alles 21.08.

Mait jah ma võistlen aga vintsmanina. Ja sellelgi rajal ei ole järgmine ring samasugune nagu eelmine. Rada on juhile hulga raskem. Vintsmanil vaja kiireid ja tugevaid jala lihaseid :!:

Re: Klaperjaht 2012

Postitatud: T Aug 14, 2012 10:02 pm
Postitas sportlane50
Turistitiim Mitsu on hetkel liikuva autota, seega sel aastal ei õnnestu osaleda kahjuks.

/ edit: Võistlust siiski jälgima tuleme

Bert

Re: Klaperjaht 2012

Postitatud: T Aug 14, 2012 10:15 pm
Postitas Heinza
runn kirjutas:Härrased :idea:

On kaks sõitu kuni 33" rehv ja üle.

EAL jagab punkte nii nagu vaja, oskab

Kui klassis ei ole 5 võistkonda ei jagata auhindu

Arvetus ehk karikad ja arvestatavad auhinnad on hetkel olemas:
TR-1
4x4 Vaba
TR-3
ATV

Seega kui tuleb tr13 või Tr2 VIIS võistkonda kes on registreerinud maksnud 20.08. 2012. Saab asjad ringi tehtud.
Ja portaalsild võib olla isegi miinuseks sellel rajal. :?::
Seega ei oska ma rohkem hetkel aidata. Peate ise mingi lahenduse pakkuma....
Euro trophy sarjas...
Homsest 14.08 algavad nn. treening päevad kuni reedeni(9.00.... 17.00), kus saavad võistlejad võistlusautoga(trenni autoga) tuttvuda olemas oleval maastiku ja radadega, mis maksab 25.- euri/päev, jalgsi tasuta.
Loeme uuesti :!:
Võistlus rada on olemas aga tegelik maha märkimine algab alles 21.08.

Mait jah ma võistlen aga vintsmanina. Ja sellelgi rajal ei ole järgmine ring samasugune nagu eelmine. Rada on juhile hulga raskem. Vintsmanil vaja kiireid ja tugevaid jala lihaseid :!:
Siit lugedes on selge , et Vaba13 ja TR2 on mängust välja lükatud ja TR 3 ga võidu sõitma minna on natuke palju. Meie sellisel juhul küll ei näe mingit mõtet autot asja eest teist taga sinna lõhkuma minna. Andke andeks aga see on liig mis liig. Järelikult järgmine Vaba13 strat on Kukepea.

Re: Klaperjaht 2012

Postitatud: T Aug 14, 2012 10:21 pm
Postitas JaanusLI
TR-3 ga koos on julm jah. ootan huviga siis. Näituseks kui vaba13 ja tr 2 omavahel saavad puksida,siis panen suurema ja kui ei,siis kruvin 33" boggeri alla, Isiklikult pooldaks vaba13 plaani... :) Kiire sutsu,sest regamine ju alanud ja mis ma sinna klassiks lõpuks panen .

Re: Klaperjaht 2012

Postitatud: T Aug 14, 2012 10:39 pm
Postitas RaidoKol
runn kirjutas: Seega kui tuleb tr13 või Tr2 VIIS võistkonda kes on registreerinud maksnud 20.08. 2012. Saab asjad ringi tehtud.
Et kui tuleb Vaba13 + tr2 kokku vähmalt viis võistkonda tehakse neile eraldi arvestus :?:
runn kirjutas: Ja portaalsild võib olla isegi miinuseks sellel rajal. :?::
Mingi räige paugutamine tuleb, et portaal miinus või mis?

Re: Klaperjaht 2012

Postitatud: T Aug 14, 2012 10:53 pm
Postitas srock
runn kirjutas:




Ja portaalsild võib olla isegi miinuseks sellel rajal. :?::

Väidan vastupidist, Buffi portaal+Suzuki on väga kiire pill, on korduvalt tõestanud kiiretel radadel.Ja egas Porikärbes sitemast puust pole. :hihi:

Peaks vist nädalase treeningu tegema,ehk osta koht esikolmikusse :))
Tegelt isiklikult ei poolda sellist varianti,jäägu ikka kõigile võrdsed võimalused.

Re: Klaperjaht 2012

Postitatud: T Aug 14, 2012 11:00 pm
Postitas RaidoKol
srock kirjutas:
runn kirjutas:




Ja portaalsild võib olla isegi miinuseks sellel rajal. :?::

Väidan vastupidist, Buffi portaal+Suzuki on väga kiire pill, on korduvalt tõestanud kiiretel radadel.Ja egas Porikärbes sitemast puust pole. :hihi:
Seda minagi mõtlen. Aga tahaks aru saada mida runn selle all mõtles. :)

Re: Klaperjaht 2012

Postitatud: T Aug 14, 2012 11:26 pm
Postitas vallo3
Sooviks ka rajameistrilt vastust,et kas tuleb nii nagu eelmine aasta klaasideni mudas vintsimise võistlus? kui on nii siis meie võiskond Buff loobub ja valmistume kukepeaks. vanas vaba klassis 5te autot vist kokku ei meelita.

Re: Klaperjaht 2012

Postitatud: K Aug 15, 2012 12:23 am
Postitas Cooper
Tere austatud off-roaderid !

selgituseks Teie poolt arusaamatutele teemadele:

- Rada on avatud treeninguteks seepärast, et Te saaksite valida õige vedrustuse ning rehvi, vastavalt rajale. Viimane jooksev nädal enne sõitu on rada kõigile suletud. Raja trassi täpselt ei tea keegi. Need kes tulevad treeningule saavad vaid piirkonnaga tutvuda ja hetkel olemasolevaid olusid proovida.

- võistlusklasse on võimalik genereerida lõputult. Nii võib lisaks olemasolevatele teha veel Suzukide klassi ... või näiteks kollaste autode klassi.... Ilmselgelt on korraldajana raske välja panna korralikke auhindu klassidele TR1, TR2, TR3, TR13, 4X4-VABA ja veel midagi seda enam, kui klassis võistleb umbes 5 autot. Klasside kokkuviimise mõte oli arvan et eeldatavasti tekitada finantsiliselt elujõulised klassid, millistes sõitmine ei ole autole hävitav ning tagab normaalse konkurentsi, mis oleks vähemalt 15 autot (isiklikult arvan, et paigaldades tavalise maasturi talasillale 33" asemel 35" või suurema rehvi, saab lihtsalt tehnikast kiiremini jagu). Raja trassi koostamisel on aluseks kuni 33" rehvimõõduga autod ning suurema rehviga autod. Nendes kahes stardis (sõidus) võib omakorda pidada mitme erineva võistlusklassi arvestust. Seega soovitan neil kes tahavad vähem muda panna alla lihtsalt 33" rehv ja suurematele mudanõudlejatele suurem rehv ning startida teises sõidus. Esialgsete mõõtmiste tulemusena on kohapealsed olud veetaseme osas kõigile alla 50 cm. Tekkiva mudakihi paksust ei tea täpselt keegi. Osaliselt lõikub raja trass ojaäärse luhaga, ning sealne aluspinnas on hetkel tundmatu, kuid seal kasvab hetkel tavaline taimestik ja puud on mõne meetri raadiuses olemas. Kohtades kus puid ei ole saavad olema betoonist ankrud maa sees.

- kuna võistlust filmitakse 6 kaameraga ning toodetakse ajamonitooringuga otsepilti, siis ei ole sel korral ega ka tulevikus reaalne, et sõite saab olema kõikide klasside jaoks rohkem kui 2.

- räägitud reduktorsildade miinuspooleks võib lugeda ohtraid külgkaldeid ja tehnilisi rajalõike, kus massikeskme asetsemine võimalikult allpool annab eeliseid trassi valikul ning kiiruslikes võimetes.

- raja trassi valikul on endiselt peetud silmas võimalust, et korraga peaks kõrvuti mahtuma 3 autot. Kohtades kus toimub aja mõõtmine või on oluline kiirust piirata mitte läbitavuse vaid raja kitsusega, võib 3-e auto kõrvutisõitmine olla taotlulikult häiritud, kui mitte võimalik. Arvestades piirkonna looduslikke võimalusi, on mudasemates kohtades trassi laiuseks kuni 10 auto paralleelse kulgemise võimalikkus.

- tegemist on siiski võidusõiduga, korraldajal on raske ülesanne koostada trass, mis võimalikult õiglaselt selgitaks välja parima omasuguste hulgas. Selle protsessi käigus on rajameistrite töö anda võimalikult palju valikuid samaaegseks ürituseks takistuste ületamisel. Kuivõrd see on motosport ja veel pealegi Teie endi poolt valitud meelis-spordiala, siis olge selle võistluse käigus mehised, vaprad ja hoidke oma kodumaa lippu kõrgel. Kindlasti ei saa selle 3-e tunnise võistluse kohta öelda, et see on kerge. Kui otsite oma hobi ja Klaperjahi vahel ühisosa ning see peaks Teie arvates olema kõike muud kui raske või kaelamurdev, siis on olemas võimalus osaleda Turisti seikluses.

Re: Klaperjaht 2012

Postitatud: K Aug 15, 2012 11:47 am
Postitas totu
vallo3 kirjutas:Sooviks ka rajameistrilt vastust,et kas tuleb nii nagu eelmine aasta klaasideni mudas vintsimise võistlus? kui on nii siis meie võiskond Buff loobub ja valmistume kukepeaks. vanas vaba klassis 5te autot vist kokku ei meelita.
...kui Stigale jõuame ja tervena tagasi, tahaks just "vanas vabas" sõita. Lätlaste vintside vastu ei ole meil küll vähimatki võimalust aga ehk läheb seekord rajameistritel paremini.
PS. Unustage ükskord Vaba 13 (vt. vastavat alajaotust reeglite teemas), täna sellist klassi ei ole. Praeguse asjade käiguga võime fantaseerida "vaba 15" st. Kui kõik asjaosalised peaks ennast kohe ja aktiivselt liigutama hakkama, mis ei ole loogiline, saaks ehk unistada "vaba 14"st. Seniks aga....