2. leht 18-st

Postitatud: L Juul 08, 2006 1:11 pm
Postitas jr
Püssi vist ei tule, aga POTS ja postivahe ehk küll :lol:

Postitatud: L Juul 08, 2006 7:43 pm
Postitas margus4x4ee

Postitatud: P Juul 09, 2006 11:15 pm
Postitas jr
Krdi Margus :) Oli nüüd sul vaja see link postitada! Teadmatus on õnnistus vahest ja ma olin juba mootorihankimise igati sellest aastast välja lükanud. Eelarve on niigi lõhki, mis oli plaanis auto peale kulutada ja mootorit see ei sisaldanud. Nüüd aga tuleb Margus lingiga... hind on tõesti hea selle bigblocki kohta ja ka panek peaks suht bolt on olema + upgrade suurema ci peale samuti lihtne. Üldiselt oleks lollus sellise hinnaga BB käest lasta...nii et eks ma helistan homme müüjale.

PS: Tänud lingi eest!

Postitatud: E Juul 10, 2006 11:07 am
Postitas erik
Karbi raamikinnituse püsimise garantiiks võiks olla ka korralik rooli amort. Mingi Ranco unusta, võta Eropartsist Maidult bussi rooli amort, ta teab millist anda. See bussi amort ei maksa eriti midagi ja toimivusele võin Ma anda garantii.
See kummist roolileevendi seal karbi küljes viska kus kurat. Sul jääb juhitavus niigi nagu läbi veninud aluspüksi kummide tunduma, see kummist taldrik teeb asja ainult hullemaks. Vedrudele tee määritavad teras-pronks silmapuksid saad natuke täpsema roolitavuse (midagi sihukest naga Rommi oma yoodikule).

Jõudu

Postitatud: E Juul 10, 2006 7:02 pm
Postitas jr
erik kirjutas:Karbi raamikinnituse püsimise garantiiks võiks olla ka korralik rooli amort. Mingi Ranco unusta, võta Eropartsist Maidult bussi rooli amort, ta teab millist anda. See bussi amort ei maksa eriti midagi ja toimivusele võin Ma anda garantii.
See kummist roolileevendi seal karbi küljes viska kus kurat. Sul jääb juhitavus niigi nagu läbi veninud aluspüksi kummide tunduma, see kummist taldrik teeb asja ainult hullemaks. Vedrudele tee määritavad teras-pronks silmapuksid saad natuke täpsema roolitavuse (midagi sihukest naga Rommi oma yoodikule).

Jõudu
Head nõuanded, tänud! Aga teraspuksid vedrudele ja mulle ei meeldi. Röövib hea flexi ja hakkab lehte lõhkuma ning pikas perspektiivis kolisema. Proovitud Patroli juures nii üht kui teist. Kummist leevendi ka jätan, ei viitsi täristava rooliga sõita (iseasi, sellega olen päri, et too seal on jube väsinud) ja mulle meeldib kui rool on "pehmelt uimane", ka proovitud nii ja naa USA sõidukate juures. Bussi rooliamort on hea mõte. Sellega tegelen siis, kui auto sõidab. Ilma amordita peab igasugustest "pump steeringutest" lahti saama ja alles siis amordi peale mõtlema. Amort pole plaastriks selle asja juures.

Postitatud: K Juul 12, 2006 12:25 am
Postitas jr
Vintsi alusraam tehtud ja paigaldatud.
Pilt
Pilt

Postitatud: K Juul 12, 2006 10:23 pm
Postitas jr
Põrkeraua viimistlemine (pooleli) ja TH400 lisajahutusradiaatorile koha leidmine.
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: K Juul 12, 2006 10:31 pm
Postitas jr
TQHQ foorumis Caddy BB müüva inimesega räägitud. Sain kontaktid, kes talle mootori tõi. Muidu tundub ka tema poolt müügis olev mootor hea olema...aga see ikka nagu poole munaga värk, kui samas saaks võtta Caddy 500ci mootori. Nii et lükkame mootorivahetuse rahulikult järgmise aasta peale.

Ja et milleks siuke konversion...siis mõned numbrid:
Caddy 500 (8.19L V8 ) mootor stock kujul
745NM @ 3000RPM
350-400HP @ 4500RPM
Ainult 20kg raskem kui Chevy small block bensukas
Install on suht bolt on.

Postitatud: L Juul 29, 2006 11:00 pm
Postitas jr
Tänaseks siis esimesele otsale vedrud alla saadud lõpuks. Andis oodata neid Poly pukse, aga ära ootasin.
Pilt
Pilt

Ajaviiteks leidsin esimese silla Kingpin (käändmiku) ülemisest liigendist katkise puksi.
Pilt

Esimene kardaan sobis, peale seda kui olin maha freesinud CV liigendi käiku piiravad stoppernukid. Jäi ka veel natuke lisa ruumi allapoole kukkumiseks sillale. Kuna 6" vedrud on 25mm pikemad originaalvedrudest, tänu suuremale parabolile, siis on vaja ka kiiged pikemaks teha ½". Muidu hakkab raami vastu käima. Tagumise silla allapoole viimiseks raami suhtes ka plaan olemas. Lihtsalt vaja 120mm "tõsta". Plaanin selle teha tagumiste vedrukinnituste ümbertegemise näol. Originaalis on "rippuv" kiigelahendus ja ma muudan selle "toetuvaks".

Postitatud: P Juul 30, 2006 10:55 am
Postitas margus4x4ee
2,5" vedrudele tegid mingid vahetükid?
Ahjaa kingpini remondikomplekte peaks küll AB's kohapeal olema - sõjaväelased sealt peamiselt ostavad.

Postitatud: P Juul 30, 2006 1:04 pm
Postitas jr
margus4x4ee kirjutas:2,5" vedrudele tegid mingid vahetükid?
Ahjaa kingpini remondikomplekte peaks küll AB's kohapeal olema - sõjaväelased sealt peamiselt ostavad.
Probleemi lahendasid Skyjackeri polypukisd, mis täidavad tühimiku. Kusjuures keskelt on leht originaalis samuti 2.5". Ainult otstest jookseb laiaks. Lähen uurin AB'd.

Pilt

Postitatud: P Aug 13, 2006 9:10 pm
Postitas jr
Tiivaserva oli vaja ukse poolt natuke maha lõigata, et ratas väljapööratud asendis ka koopasse mahuks. Lõikasin 80mm koobast alt servast suuremaks ja tegin uue serva.
Pilt
Pilt
Pilt

Samuti sain kätte ka väikse paki Skyjackerilt, mis sisaldas pikemaid pidurivoolikuid. Org voolikud olid 50cm pikad küll, kuid siiski liiga lühikesed.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ja ajaviiteks panin ka uue kingpin puksi esisilda
Pilt

Tänaseks sain kätte Off Road Design poiste poolt teele pandud tagumise silla langetamiseks vajalikud detailid, nii et järgmine nädal saab ka ehk kardani juba vajalike mõõtude järgi ära tellida. Samuti annan ka ette veel natuke tõstet juurde ORD'st saadud jubinatega :twisted:

Postitatud: E Aug 14, 2006 9:39 pm
Postitas jr
Täna külge keeratud ORD esimese vedrustuse tükid. Esivedru kiiged, mis on pikemad 1" võrra. GM masinatel võeti pikemad kiiged kasutusse alates 1988 aastast K5 modifikatsioonil. Seega stock pikkus, mis on minu masinale 1" pikem ja kiige põsed on 3mm materjali asemel 6mm materjalist. Poly puksid on määritavad ja metallist sõrmed puksi sees korralikult treitud terasest, mitte nagu SkyJackeri poolt "väänatud" lehtmetallist. Tänu sellele on puksid täpsemad ja ja määrimine ehk aitab neil pikemalt vastu pidada. Poldid on 8 tugevusastmega, mitte 6.6 mis on originaalis. Samuti on poldid 2mm jämedamad, nii et igati "HardCore". Samuti vahetasin välja esimesed vedrude puksid määritavate vastu.
Pilt

Tagumise vedrustuse tarvis hakkan homme külge keerama kiige ümberpööramise tarvis kinnitusi ja 6" pikkuseid kiigesid, mis on valmistatud 5mm materjalist, mitte 3mm materjalist nagu originaalid. Poldid on samuti jällegi jämedamad ja kõik puksid poly määritavad.
Pilt
Pilt

Ja et nüüd enam nii ei juhtuks...
Pilt

Postitatud: E Aug 14, 2006 9:50 pm
Postitas jr
erik kirjutas:Kena (pigem great), tore näha, et olete avastanud termokahaneva rüüsi aga mis markeeringuga kaableid kasutad
1.5mm2, 2.5mm2 ja 35mm2 vask-kiud
Rohkem markeeringuid ei tea sulle öelda.
Võtsin, mida Esvikast anti minu jutu peale ja mis endale tundus hea olevat.

Postitatud: E Aug 14, 2006 10:15 pm
Postitas erik
Markeering on ikka märkimine e. isolatsiooni värvus, 2,5 -3,5m2 need on kaabli ristläbilõike pindalad. Mögisesin, et kasutad kollarohelisega markeeritud kaablit, selliste markeeringuga kableid autodel ei kasutata, sest see on vahelduvvoolu süsteemis maanduskaabli tunnuseks.
P.S.erineva markeeringuga kaableid on meetriga müüa Tevalos ja hind üsnagi soodne.
Selle kollarohelisega olen isegi kunagi mingis autos patustanud ja minu jaoks autoriteetse suure juhi ja õpetaja poolt nuhelda saand. :lol: