
Full Size "BA"...nati infot tehtust
Moderaator: Moderators
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 190
- Liitunud: L Veebr 14, 2004 4:11 pm
- Asukoht: 53496602
Krdi Margus
Oli nüüd sul vaja see link postitada! Teadmatus on õnnistus vahest ja ma olin juba mootorihankimise igati sellest aastast välja lükanud. Eelarve on niigi lõhki, mis oli plaanis auto peale kulutada ja mootorit see ei sisaldanud. Nüüd aga tuleb Margus lingiga... hind on tõesti hea selle bigblocki kohta ja ka panek peaks suht bolt on olema + upgrade suurema ci peale samuti lihtne. Üldiselt oleks lollus sellise hinnaga BB käest lasta...nii et eks ma helistan homme müüjale.
PS: Tänud lingi eest!

PS: Tänud lingi eest!
+372 5028488
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Karbi raamikinnituse püsimise garantiiks võiks olla ka korralik rooli amort. Mingi Ranco unusta, võta Eropartsist Maidult bussi rooli amort, ta teab millist anda. See bussi amort ei maksa eriti midagi ja toimivusele võin Ma anda garantii.
See kummist roolileevendi seal karbi küljes viska kus kurat. Sul jääb juhitavus niigi nagu läbi veninud aluspüksi kummide tunduma, see kummist taldrik teeb asja ainult hullemaks. Vedrudele tee määritavad teras-pronks silmapuksid saad natuke täpsema roolitavuse (midagi sihukest naga Rommi oma yoodikule).
Jõudu
See kummist roolileevendi seal karbi küljes viska kus kurat. Sul jääb juhitavus niigi nagu läbi veninud aluspüksi kummide tunduma, see kummist taldrik teeb asja ainult hullemaks. Vedrudele tee määritavad teras-pronks silmapuksid saad natuke täpsema roolitavuse (midagi sihukest naga Rommi oma yoodikule).
Jõudu
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Head nõuanded, tänud! Aga teraspuksid vedrudele ja mulle ei meeldi. Röövib hea flexi ja hakkab lehte lõhkuma ning pikas perspektiivis kolisema. Proovitud Patroli juures nii üht kui teist. Kummist leevendi ka jätan, ei viitsi täristava rooliga sõita (iseasi, sellega olen päri, et too seal on jube väsinud) ja mulle meeldib kui rool on "pehmelt uimane", ka proovitud nii ja naa USA sõidukate juures. Bussi rooliamort on hea mõte. Sellega tegelen siis, kui auto sõidab. Ilma amordita peab igasugustest "pump steeringutest" lahti saama ja alles siis amordi peale mõtlema. Amort pole plaastriks selle asja juures.erik kirjutas:Karbi raamikinnituse püsimise garantiiks võiks olla ka korralik rooli amort. Mingi Ranco unusta, võta Eropartsist Maidult bussi rooli amort, ta teab millist anda. See bussi amort ei maksa eriti midagi ja toimivusele võin Ma anda garantii.
See kummist roolileevendi seal karbi küljes viska kus kurat. Sul jääb juhitavus niigi nagu läbi veninud aluspüksi kummide tunduma, see kummist taldrik teeb asja ainult hullemaks. Vedrudele tee määritavad teras-pronks silmapuksid saad natuke täpsema roolitavuse (midagi sihukest naga Rommi oma yoodikule).
Jõudu
+372 5028488
TQHQ foorumis Caddy BB müüva inimesega räägitud. Sain kontaktid, kes talle mootori tõi. Muidu tundub ka tema poolt müügis olev mootor hea olema...aga see ikka nagu poole munaga värk, kui samas saaks võtta Caddy 500ci mootori. Nii et lükkame mootorivahetuse rahulikult järgmise aasta peale.
Ja et milleks siuke konversion...siis mõned numbrid:
Caddy 500 (8.19L V8 ) mootor stock kujul
745NM @ 3000RPM
350-400HP @ 4500RPM
Ainult 20kg raskem kui Chevy small block bensukas
Install on suht bolt on.
Ja et milleks siuke konversion...siis mõned numbrid:
Caddy 500 (8.19L V8 ) mootor stock kujul
745NM @ 3000RPM
350-400HP @ 4500RPM
Ainult 20kg raskem kui Chevy small block bensukas
Install on suht bolt on.
+372 5028488
Tänaseks siis esimesele otsale vedrud alla saadud lõpuks. Andis oodata neid Poly pukse, aga ära ootasin.


Ajaviiteks leidsin esimese silla Kingpin (käändmiku) ülemisest liigendist katkise puksi.

Esimene kardaan sobis, peale seda kui olin maha freesinud CV liigendi käiku piiravad stoppernukid. Jäi ka veel natuke lisa ruumi allapoole kukkumiseks sillale. Kuna 6" vedrud on 25mm pikemad originaalvedrudest, tänu suuremale parabolile, siis on vaja ka kiiged pikemaks teha ½". Muidu hakkab raami vastu käima. Tagumise silla allapoole viimiseks raami suhtes ka plaan olemas. Lihtsalt vaja 120mm "tõsta". Plaanin selle teha tagumiste vedrukinnituste ümbertegemise näol. Originaalis on "rippuv" kiigelahendus ja ma muudan selle "toetuvaks".
Ajaviiteks leidsin esimese silla Kingpin (käändmiku) ülemisest liigendist katkise puksi.
Esimene kardaan sobis, peale seda kui olin maha freesinud CV liigendi käiku piiravad stoppernukid. Jäi ka veel natuke lisa ruumi allapoole kukkumiseks sillale. Kuna 6" vedrud on 25mm pikemad originaalvedrudest, tänu suuremale parabolile, siis on vaja ka kiiged pikemaks teha ½". Muidu hakkab raami vastu käima. Tagumise silla allapoole viimiseks raami suhtes ka plaan olemas. Lihtsalt vaja 120mm "tõsta". Plaanin selle teha tagumiste vedrukinnituste ümbertegemise näol. Originaalis on "rippuv" kiigelahendus ja ma muudan selle "toetuvaks".
+372 5028488
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 190
- Liitunud: L Veebr 14, 2004 4:11 pm
- Asukoht: 53496602
Probleemi lahendasid Skyjackeri polypukisd, mis täidavad tühimiku. Kusjuures keskelt on leht originaalis samuti 2.5". Ainult otstest jookseb laiaks. Lähen uurin AB'd.margus4x4ee kirjutas:2,5" vedrudele tegid mingid vahetükid?
Ahjaa kingpini remondikomplekte peaks küll AB's kohapeal olema - sõjaväelased sealt peamiselt ostavad.
+372 5028488
Tiivaserva oli vaja ukse poolt natuke maha lõigata, et ratas väljapööratud asendis ka koopasse mahuks. Lõikasin 80mm koobast alt servast suuremaks ja tegin uue serva.



Samuti sain kätte ka väikse paki Skyjackerilt, mis sisaldas pikemaid pidurivoolikuid. Org voolikud olid 50cm pikad küll, kuid siiski liiga lühikesed.




Ja ajaviiteks panin ka uue kingpin puksi esisilda

Tänaseks sain kätte Off Road Design poiste poolt teele pandud tagumise silla langetamiseks vajalikud detailid, nii et järgmine nädal saab ka ehk kardani juba vajalike mõõtude järgi ära tellida. Samuti annan ka ette veel natuke tõstet juurde ORD'st saadud jubinatega
Samuti sain kätte ka väikse paki Skyjackerilt, mis sisaldas pikemaid pidurivoolikuid. Org voolikud olid 50cm pikad küll, kuid siiski liiga lühikesed.
Ja ajaviiteks panin ka uue kingpin puksi esisilda
Tänaseks sain kätte Off Road Design poiste poolt teele pandud tagumise silla langetamiseks vajalikud detailid, nii et järgmine nädal saab ka ehk kardani juba vajalike mõõtude järgi ära tellida. Samuti annan ka ette veel natuke tõstet juurde ORD'st saadud jubinatega

+372 5028488
Täna külge keeratud ORD esimese vedrustuse tükid. Esivedru kiiged, mis on pikemad 1" võrra. GM masinatel võeti pikemad kiiged kasutusse alates 1988 aastast K5 modifikatsioonil. Seega stock pikkus, mis on minu masinale 1" pikem ja kiige põsed on 3mm materjali asemel 6mm materjalist. Poly puksid on määritavad ja metallist sõrmed puksi sees korralikult treitud terasest, mitte nagu SkyJackeri poolt "väänatud" lehtmetallist. Tänu sellele on puksid täpsemad ja ja määrimine ehk aitab neil pikemalt vastu pidada. Poldid on 8 tugevusastmega, mitte 6.6 mis on originaalis. Samuti on poldid 2mm jämedamad, nii et igati "HardCore". Samuti vahetasin välja esimesed vedrude puksid määritavate vastu.

Tagumise vedrustuse tarvis hakkan homme külge keerama kiige ümberpööramise tarvis kinnitusi ja 6" pikkuseid kiigesid, mis on valmistatud 5mm materjalist, mitte 3mm materjalist nagu originaalid. Poldid on samuti jällegi jämedamad ja kõik puksid poly määritavad.


Ja et nüüd enam nii ei juhtuks...


Tagumise vedrustuse tarvis hakkan homme külge keerama kiige ümberpööramise tarvis kinnitusi ja 6" pikkuseid kiigesid, mis on valmistatud 5mm materjalist, mitte 3mm materjalist nagu originaalid. Poldid on samuti jällegi jämedamad ja kõik puksid poly määritavad.


Ja et nüüd enam nii ei juhtuks...

+372 5028488
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Markeering on ikka märkimine e. isolatsiooni värvus, 2,5 -3,5m2 need on kaabli ristläbilõike pindalad. Mögisesin, et kasutad kollarohelisega markeeritud kaablit, selliste markeeringuga kableid autodel ei kasutata, sest see on vahelduvvoolu süsteemis maanduskaabli tunnuseks.
P.S.erineva markeeringuga kaableid on meetriga müüa Tevalos ja hind üsnagi soodne.
Selle kollarohelisega olen isegi kunagi mingis autos patustanud ja minu jaoks autoriteetse suure juhi ja õpetaja poolt nuhelda saand.
P.S.erineva markeeringuga kaableid on meetriga müüa Tevalos ja hind üsnagi soodne.
Selle kollarohelisega olen isegi kunagi mingis autos patustanud ja minu jaoks autoriteetse suure juhi ja õpetaja poolt nuhelda saand.

Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.