2. leht 2-st
Postitatud: K Juun 21, 2006 11:27 pm
Postitas ed101
OT:
G'le läheb ilma igasuguste kobinateta 3" tõstevedrud alla.
Ilma jamadeta, mis tavaliselt suspencion liftidega kaasnevad (kardaanid, vardad, caster). Tõstukil tunniga töö tehtud.
G kere tõsmine on natuke suurem pusimine kui kaheksa seibi vahele kerida. Esimeste asjadena tuleb kohe ette, et bensupaagile tuleb mingi toru vahele panna, radiaatorile tuleb mingid mountid teha. Käigukasti vardad pikemaks. Ilmselt veel mingeid üllatusi ehk asi ei ole mõeldud nii töötama.
Peab tunnistama, et isiklikult pole ühtegi tõstetud kerega G'd silmanud. Teisalt, pole ka selle pilguga vaadanud, uskudes seda võimatuna. Kui odavat vaja, siis G pole küll see auto. Küll olen ma tihedalt näinud igasugustel UAZidel ja sarnastel hokkilitreid kere ja raami vahel.
Postitatud: N Juun 22, 2006 7:46 am
Postitas Landy
trc kirjutas:
Aga et teemas püsida siis Andrese pakutud Wrangler näeb mu silmale tõesti tiba atraktiivsem välja kui et Landy pakutud STT.
Ei vaidle Andresele vastu, et Wrangler on ka väga hea rehv ning töötab kehavades teeoludes hästi. (oma silmaga nähtud ja kõrvaistuja istmikuga kogetud).
Postitatud: E Juul 03, 2006 4:01 pm
Postitas WOLF
G- le läheb ilma igasuguse pleki lõikamiseta 38,5x16 alla,piisab 3" kere ja vedru tõstest ja esimeste kerekinnituste otsa maha lõikamisest.Vähemalt minu autol on nii tehtud.
Postitatud: K Juun 27, 2007 6:15 pm
Postitas amevier
Eelnenud postitustest loeb välja, et G-le mahutab lihtsa vaevaga alla 35'' rehvid. Kuidas sillajupid metsas vastu peavad selliste jalanõudega, kui mitte viha välja valada nende peale?
Olen metsaauto valiku ees, üks plaan Volvo TBG11, aga lühikese G saaks diiselkäituriga ja juppe laiemalt saada...
Võistelda ei plaani.
Postitatud: K Juun 27, 2007 6:26 pm
Postitas hmm
35´ rehviga ei peaks olema mineid vastupidavusprobleeme. Kasutame ise MB sidadega 39,5´.
Postitatud: T Okt 16, 2007 11:46 pm
Postitas rinaldo007
heakene küll...aga kust neid 35"kumme saaks?
ed101 kirjutas:Kere tõstmisega G'de puhul eriti ei tegelda. 2" tõstevedrudega läheb 35 tolli ilusti alla. Vanal mudelil tuleb esirattakoopast natuke raami lõigata. Õigemini on seal on liiga pikad torud, millelel kere puksid. Need torud tuleb pukside kõrvalt maha lõigata ja rohkem pole midagi vaja. Kui juba pleki lõikamise kallale minna siis 38-39" ehk.
How to make 35" tires work on a G
Endal 35'te rehvidega G liikuriks.
Postitatud: K Okt 17, 2007 12:01 am
Postitas erik
rinaldo007 kirjutas:heakene küll...aga kust neid 35"kumme saaks?
ed101 kirjutas:Kere tõstmisega G'de puhul eriti ei tegelda. 2" tõstevedrudega läheb 35 tolli ilusti alla. Vanal mudelil tuleb esirattakoopast natuke raami lõigata. Õigemini on seal on liiga pikad torud, millelel kere puksid. Need torud tuleb pukside kõrvalt maha lõigata ja rohkem pole midagi vaja. Kui juba pleki lõikamise kallale minna siis 38-39" ehk.
How to make 35" tires work on a G
Endal 35'te rehvidega G liikuriks.
Oled sa laisk või imelik?
Terve foorum on täis rehvi teemasid, krt uuri.
Postitatud: K Okt 17, 2007 8:48 am
Postitas erik
Postitatud: K Okt 17, 2007 10:41 am
Postitas rinaldo007
Postitatud: N Okt 18, 2007 9:51 am
Postitas trc
CÄÄRFIILD kirjutas:Otsi ReifenDirekt.de, seal on 35te hea hinnaga

!
cäärfiild, ma hakkan kahtlustama juba pisitasa et sul on miskid ärihuvid seoses selle reifendirektiga (saad ntx. sa eestist tulevate klikkide pealt miski kopika?). Mina ei suuda igastahes sealt nimelt mitte ühtegi 35", 33" või 32" rehvi manada otsinguga.
Postitatud: N Okt 18, 2007 10:01 am
Postitas tarmo
trc kirjutas:Mina ei suuda igastahes sealt nimelt mitte ühtegi 35", 33" või 32" rehvi manada otsinguga.
See on natuke totakas otsinguvorm seal. Pead valima väiksema kiirusindeksi ja tüübiks "all types" vms. Siis tuleb küll.