2. leht 2-st

Re: Hädas Jeepiga

Postitatud: E Mär 26, 2012 4:20 pm
Postitas kadjakas2000
Veermikujuppide (so pukside, rooliotste, šarniiride, amortide) vahetus on ju täiesti normaalne nähtus. Kuluosad. Et need asjad kõik korraga selga lendasid... juhtub. Eelmine omanik on maasturit ilmselt sihtotstarbelislet kasutanud. :mrgreen: Aga kui veermik korralike juppidega sai tehtud, on nüüd ju mitu aastat muretu. Või mis? Ja käimakoti-jama peaks olema nende WG-tüüpviga. Siin on sellest mu meelest räägitud ka. Ei miskit hullu ju kokkuvõttes?

Re: Hädas Jeepiga

Postitatud: E Mär 26, 2012 5:43 pm
Postitas Pomo
kadjakas2000 kirjutas: käimakoti-jama peaks olema nende WG-tüüpviga. Siin on sellest mu meelest räägitud ka. Ei miskit hullu ju kokkuvõttes?
mis see eesti keeles tähendab? :P

Re: Hädas Jeepiga

Postitatud: E Mär 26, 2012 8:20 pm
Postitas virgo
Pomo kirjutas:
kadjakas2000 kirjutas: käimakoti-jama peaks olema nende WG-tüüpviga. Siin on sellest mu meelest räägitud ka. Ei miskit hullu ju kokkuvõttes?
mis see eesti keeles tähendab? :P
Käimakott ehk käimar ehk käikar jne :lol:
Käigukast.

Re: Hädas Jeepiga

Postitatud: E Mär 26, 2012 10:49 pm
Postitas kadjakas2000
Vabandan segase jutu pärast. "Käimakott" paluks lugeda "käigukastiks", nagu Virgo eelpool kirjutas. Kui päris täpne olla, peidab teema-algatajale tuska tegev kratt end ilmselt "käimakoti" lülitusmehhanismis.

Re: Hädas Jeepiga

Postitatud: T Mär 27, 2012 9:04 am
Postitas Pomo
selge
õnneks mulle ei ole see tüüpviga end veel ilmutanud :P

Re: Hädas Jeepiga

Postitatud: T Mär 27, 2012 11:17 am
Postitas Bullrider
Kribu kirjutas: Sai nüüd vist liiga suur hädaldamine aga lihtsalt oleks soov teada kas asi peabki nii õrnake olema?
No härra tahtis ju tegelikult vaid ausat vastust oma küsimusele.... JAH, peabki just nii õrnake olema. Põhjuseid pole sinul kui tarbijal tarvis teada. Ühe sõnaga kokku võttes - see on business. 2000 aastate algupoolest alates tegid kogu maailma tööstusharud kardinaalseid muutusi läbi, et niiöelda elama jääda, mitte ainult autotööstus.... Sellepärast kasvõi praegune Jeep kasutab koostöös fiatiga fiati põhja ja hiinas autode koostamist, ju siis ei jäänd muud üle. Siin härrad uhkelt lahmivad aastas 4,5 tonni maksva auto remondi peale sellesama 4,5 tonni iga aasta ja see võibki tunduda normaalne kui puudub võrdlusmoment. Kui sa tahad ainult sõita, siis osta vana chevy k5... või midagi analoogset, auto nime väärilist. Aga no seda ka naljalt tegema ei lähe, kuna see on ju nii vana, ebamugav sõita(eeldab head füüsilist vormi)... ja ei läigi ja on nii hirmsa välimusega :?
Mis ma teeksin kui leiaksin end ämbrist? Nii nagu tegin, korduvalt... Peseb selle junni puhtaks, poleerib odavalt läikima, kiidab taevani ja müüb esimesele ettejuhtunud lollile(sry: huvilisele) maha kiirelt. Jääb vähem kulusid ja rohkem aega mõtlemiseks, mis edasi teha. Lihtsalt elu on kord selline :thumb:

Re: Hädas Jeepiga

Postitatud: T Mär 27, 2012 8:41 pm
Postitas zero
Kuna hakkan kohe oma Grandi müüma siis ei ütle siin- mul peab jube hästi vastu ja 3a POLE ühtegi osa vahetanud :D
Aga tegelikult on vastu pidanud paremini kui oodata oskasin, sillajuppe nagu tõesti pole pidanud vahetama, mõni kulujupp ja paar suuremat lolli viga on siiski edukalt likvideeritud.

Re: Hädas Jeepiga

Postitatud: T Mär 27, 2012 11:34 pm
Postitas FlammablE
Mis see esimene "kulujupp" oli, mille pärast ostu pidid vahetama? :mrgreen: Tegelikult on kõik jupid, mis mina enda omal olen vahetanud (normaalse kvaliteediga varuosa vastu), ka normaalselt kestnud. Ehk ei kurdaks, eriti vastupidavuse üle. Juppide hind on ka tegelikult maasturi kohta suht ok, kui natuke otsida ja mõtelda ja mõni asi USAst ise tellida.

Re: Hädas Jeepiga

Postitatud: K Mär 28, 2012 10:40 pm
Postitas zero
FlammablE kirjutas:Mis see esimene "kulujupp" oli, mille pärast ostu pidid vahetama? :mrgreen: Tegelikult on kõik jupid, mis mina enda omal olen vahetanud (normaalse kvaliteediga varuosa vastu), ka normaalselt kestnud. Ehk ei kurdaks, eriti vastupidavuse üle. Juppide hind on ka tegelikult maasturi kohta suht ok, kui natuke otsida ja mõtelda ja mõni asi USAst ise tellida.
Omanud ka Saksa ja Jaapani masinaid aga USA omade jupid tunduvad vähemalt mulle kõige odavamad olevat ja Jeebile on neid ka saada nii romulast kui poest. Vahest tundub mõttekam osta romulast nt. 3 starterit kui poest uus kallimalt.
Minu esimene kulujupp oli mootor, aga ma ise olin troll, et kohe ostsin mitte ei kontrollinud, kuid sain auto ka ulme odavalt :D :oops:

Re: Hädas Jeepiga

Postitatud: N Apr 05, 2012 7:15 pm
Postitas jeeps
No nii mul ilmnes nüüd see kurikuulus käimakoti viga. Ei vaheta enam üle esimese käigu ja mootori tuli põleb!Küll elu on ikka ilus :evil:

Re: Hädas Jeepiga

Postitatud: T Apr 10, 2012 5:28 pm
Postitas erx141
jeeps kirjutas:No nii mul ilmnes nüüd see kurikuulus käimakoti viga. Ei vaheta enam üle esimese käigu ja mootori tuli põleb!Küll elu on ikka ilus :evil:
Ei tea, kas see kohe viga on. Tundub, et sul on käigukast avarii reziimis. Mul läks ka avariise, kui aku oli tühja võitu ja autot käivitasin.
Ravimiks on aku täis laadida ning mootori tuli kustub ka mõne aja pärast (mitte kohe). Või minna diagnostiku juurde.

Re: Hädas Jeepiga

Postitatud: T Apr 10, 2012 7:28 pm
Postitas jeeps
Tegin kõik mis ise teha sai. Käimari pistiku puhastasin, vända anduri puhastasin, ja lõpuks ostin uue aku.Kasu ei olnud midagi, nüüd silberis remondis ja kolmapäeval saan kätte. Viga oli muidu selle kulissis.