2. leht 14-st
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Postitatud: P Veebr 19, 2012 12:02 am
Postitas Landy
Movistar kirjutas:
1.Talvesõit-märtsi lõpp või aprilli algus .Lõuna-Eesti kõlaks samuti ahvatlevalt.
2.Kevadsõit -mais
3.Suvesõit -juunis
4.Veel nimetu võistlus(korraldaja Aus Priit) juulis
5.Klaperjaht-august
6.Sügissõit-september
7.ASMV-oktoober
Ja siis puhkus kuni uue Talvesõiduni.
Ülejäänud,mitte karikasarjas olevad üritused tuleb pressida nende vahele .
Isiklikult meeldib endale kõige rohkem ASMV,kuna maastik on super ja formaat asjalik.Samas kui selle võistluse ajaks on maha sadanud nt.30 cm lund,kõik on jääs ja libe siis ma mõtleks enne mitu korda järgi,kas ma ikka läheks sinna kõrgete servade peale eluga riskima.See sõit on nauditav ainult sellise ilmaga nagu viimased 2 a. on olnud.Temp 0 c ümber ja max.paar senti lund.
Seega on ilmal ja aastaajal kindlasti oma roll igal võistlusel.
ASMV kohta. See pole lihtsalt "üks võistlus", see on Avo Šultsi Mälestusvõistlus, millel on väga sügavad tradistsioonid ning märgiline tähendus aga ka korraldamise aja osas kindel tagamõte. Võistluse kandis varasemalt nime "Kadri Keerutab " ja seega toimub alati Kadripäevale lähimal nädalavahetusel.
Just see teebki võistluse omanäoliskes, sest keegi ei tea kunagi ette, milline on ilm ning ilm mängub seega suurima jokkeri rolli.
Samas peab korraldaja asukohast tingitult arvestama paljude kolmandate osapoolte seatud piirnagutega ning selle võistluse täpne toimumisaeg ja marsruut selles asukohas pole alati tema teha.
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Postitatud: P Veebr 19, 2012 10:16 am
Postitas Movistar
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Postitatud: P Veebr 19, 2012 10:55 am
Postitas Sepp
Tore oleks kui asjad oleks odavamad (osavõtutasu)
Tegin ammu Artole ettepaneku, et korraldajad võiks teha kaks või kolm hinda näiteks(toon näite ATV klassi pealt) esimene regamis nädal
32.- teine 48.-ja peale seda võiks olla see täis hind 64.- Sama võiks siis olla autode 100-145-190 See ei vähendaks oluliselt meie kulusid aga annaks signaali , et korraldaja tahab saada masinaid rajale ja korraldab sõidu sõitjatele mitte selleks, et raha teenida.
Samas on jäänud mulle mulje, et inimesed kes midagi korraldavad teevad seda siiski entusiasmist, samas soovivad saada tasu tehtud tööeest, mis on igati normaalne. Eelmine aasta oli minu sõit augustis, ma ei saanud suvel isegi Pärnus(perega meres) käidud. Tasu mis selleest sain(raha) ei tasu isegi mrääkimist. Kuid peale sõitu tegi tuju heaks kui mitmed mehed ütlesid, et minu sõit oli parim millel nad sõitnud on, minu jaoks oli toll hetkel see suurim tasu.
PS! ma ei võrdle oma sõitu täis mõõdus sõitude korraldamisega, aga need on minu mõtted

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Postitatud: P Veebr 19, 2012 11:09 am
Postitas Movistar
Veel on jäänud siiani arusaamatuks,et miks on autode ja atv-de osalustasude hinnavahe kordades erinev ?
Kas autodele raja tegemine on niipalju kulukam ettevõtmine,kui 2-le atv-le raja tegemine ? Ei usu seda kuidagi.
Sama rada,samad punktid jne.
Võtame nt. Saarekolli:
ATV-d 63 euri 2 masina ehk.1 meeskonna peale.
Autod 190 euri 1 masina peale.
3kordne hinnavahe.Müstika ju.Ma ei ütle,et atv-d peavad rohkem välja käima vaid tahan aru saada millest tekivad sellised käärid.
Miks on autodele raja tegemine,punktide ülespanek ja nendega seotud kulutused 3 x suuremad ?
Korraldajad äkki valgustavad pimedaid.
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Postitatud: P Veebr 19, 2012 12:16 pm
Postitas nipper
Movistar kirjutas:Veel on jäänud siiani arusaamatuks,et miks on autode ja atv-de osalustasude hinnavahe kordades erinev ?
Kas autodele raja tegemine on niipalju kulukam ettevõtmine,kui 2-le atv-le raja tegemine ? Ei usu seda kuidagi.
Sama rada,samad punktid jne.
Võtame nt. Saarekolli:
ATV-d 63 euri 2 masina ehk.1 meeskonna peale.
Autod 190 euri 1 masina peale.
3kordne hinnavahe.Müstika ju.Ma ei ütle,et atv-d peavad rohkem välja käima vaid tahan aru saada millest tekivad sellised käärid.
Miks on autodele raja tegemine,punktide ülespanek ja nendega seotud kulutused 3 x suuremad ?
Korraldajad äkki valgustavad pimedaid.
ATVdel 63.-(1000kr) EURi nägu/masin. Meeskond ikka u125.- Kui autos kolm meest jagavad 190 kolmeks tuleb täpselt sama summa näo peale.
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Postitatud: P Veebr 19, 2012 12:29 pm
Postitas Movistar
nipper kirjutas:Movistar kirjutas:Veel on jäänud siiani arusaamatuks,et miks on autode ja atv-de osalustasude hinnavahe kordades erinev ?
Kas autodele raja tegemine on niipalju kulukam ettevõtmine,kui 2-le atv-le raja tegemine ? Ei usu seda kuidagi.
Sama rada,samad punktid jne.
Võtame nt. Saarekolli:
ATV-d 63 euri 2 masina ehk.1 meeskonna peale.
Autod 190 euri 1 masina peale.
3kordne hinnavahe.Müstika ju.Ma ei ütle,et atv-d peavad rohkem välja käima vaid tahan aru saada millest tekivad sellised käärid.
Miks on autodele raja tegemine,punktide ülespanek ja nendega seotud kulutused 3 x suuremad ?
Korraldajad äkki valgustavad pimedaid.
ATVdel 63.-(1000kr) EURi nägu/masin. Meeskond ikka u125.- Kui autos kolm meest jagavad 190 kolmeks tuleb täpselt sama summa näo peale.
See jagamise jutt on BS. Samahästi võin ma öelda,et kui su naine ja ämm ka panustavad,siis tuleb ju ainult 21 euri välja käia.
See ei ole ju konstruktiivne arutelu vaid samasugune pläma nagu igas teises analoogses teemas.
Väljavõte Saarekolli juhendist:
7.2 Osavõtumaksud:
7.2.1 01.02.2012 – 14.02.2012 sportklassid TR-1; TR-2; TR-3 ja VABA 190,00 EUR ja võistlusklass ATV 63,00 EUR
Ja väljavõte EAL reeglitest:
4.6 Võistlusklassis ATV koosneb võistkond kahest liikmest ja kahest võistlussõidukist.
Võistkond koosneb 2-st masinast ja osavõtutasu on võistkonna peale.Lihtne ju.
Vahe on seega ikkagi 3 kordne,mitte 1,5 kordne.
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Postitatud: P Veebr 19, 2012 1:14 pm
Postitas nipper
Hr. Movistar. Võtaksid äkki vähe tuure maha? Naine ja ämm...?
ATVdel on juba päris mitu aastat olnud võistlustasu 1000.- kr või siis nüüd 64.- euri NÄGU!
Olen enam kui kindel, et Saarekolli jubendis oli väike näpukas. Küsimus ka- üleüldiselt mehed kes istuvad autodes jagavad kulud mitme vahel?
PS. ma ei hakka suga siis foorumis vaidlema, lähen viskan parem õues lund.
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Postitatud: P Veebr 19, 2012 1:46 pm
Postitas Sepp
HR. Hardo
Nii nagu sina küsisid, et miks teie peate ATV rohkem maksma kui teile tehtud sama rada mis meile!!?
Meil on mõned isikud küsinud ja võibolla ka õigustatult: Miks peame meie nii palju maksama, ainuke töö mis tehakse
ATV jaoks eraldi on see, et juhendisse kirjutataks juurde ATV. Rada mida sõidame on tehtud atode jaoks!
Ehk proovid nii pidi mõtelda

Ja mõtle mida tunnevad mõned ATV sõitjad !Oleme maksnud meeskonnalt alati umbes
125.- EAL karikasõitudelt
Saan aru, et meie klassid on esindatud EAL peksime rääkima oma kõne isikute kaudu siin huupi lahmimine midagi head meie alale ei anna!
Meie esindaja on Rasmus tema tunneb huvi mida me mõtleme ja mida tahame.
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Postitatud: P Veebr 19, 2012 2:11 pm
Postitas Movistar
nipper kirjutas:Hr. Movistar. Võtaksid äkki vähe tuure maha? Naine ja ämm...?
ATVdel on juba päris mitu aastat olnud võistlustasu 1000.- kr või siis nüüd 64.- euri NÄGU!
Olen enam kui kindel, et Saarekolli jubendis oli väike näpukas. Küsimus ka- üleüldiselt mehed kes istuvad autodes jagavad kulud mitme vahel?
PS. ma ei hakka suga siis foorumis vaidlema, lähen viskan parem õues lund.
See naine ja ämm olid piltlikud väljendid ja ei olnud kindlasti mõeldud Sinu solvamiseks.
Tean päris mitmeid teame,kus kõik kulud(või enamuse) maksab juht(auto omanik).Kuulusin ka ise sinna leeri.
Ja selline kahekordse hinnavahega
näpukas.Ei usu,et see on näpukas.See on suur vastuolu kahe reeglistiku/juhendi vahel.
Ja ma ei ürita kellegile selgeks teha ,et ATV-d maksavad palju.Vastupidi.Autod maksavad palju.
ATV-del on normaalne hind meeskonna peale. Üritan selgeks saada,et miks autod peavad maksma 3 x suurema tasu ja seda vastust ootan karikasarja võistluste korraldajatelt.ATV-d tõin lihtsalt võrdlusmomendiks kõrvale.
Kahjuks ei ole mina veel kuulnud,et TR3 esindajad oleksid huvi tundnud ala paremuse muutmiseks,sõitjate rivi täienduseks jmt.
Kartsin ette,et see teema läheb lõpuks lahmimiseks ja oma küsimustele ma/me korralikke vastuseid ei saa.
Eelmine aasta oli mitmel korral juttu,et võiks lõunanaabrite juures teha reklaami,et nad rohkem meile sõitma tuleks ja tead mis jutt tuli ühelt võistluse korraldajalt."Me ei tahagi,et nad siia sõitma tuleks,kuna nad käituvad ebasportlikult ,sõidavad puid maha jne."
Huvitav kas seda ei anna siis nii korraldada,et seda ei juhtuks ?
Aga see selleks.Kui võistlejad arvavad,et kõik on hästi,siis minugi poolest kustutage see teema ära,rohkem ma oma lambiettepanekutega kedagi ei tüüta ja ennustan,et paari aasta pärast on enamikul võistlustel sama palju sõitjaid kui praegu oli Saarekollil ja "merehaiged" käivad piiri taga sõitmas.
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Postitatud: P Veebr 19, 2012 2:22 pm
Postitas totu
Sepp kirjutas:HR. Hardo
ATV jaoks eraldi on see, et juhendisse kirjutataks juurde ATV. Rada mida sõidame on tehtud atode jaoks!
Miks peaks bussipiletit ostma, buss sõidab ju niikuinii?
Kokkuvõttes peaks osavõtutasu ikkagi kujunema ? EUR/võistleja. Autodel siis mingi keskmine, arvestades et väga paljud (ilmselt enamus) sõidavad kahekesi. Põhimõttelist erinevust ei ole, kui palju keegi rada lõhub, õhku rikub, laagrit lagastab jne.
Jatkuvalt annaks hääle odavama osalustasu ja sama "kassa" poolt, rohkemate osalejate arvelt. On küll meiega rohkem nännimist aga kindlasti on suurema osalejate arvuga võistlusele lihtsam sponsorite tuge leida. Ja mitte ainult auhinnalaua koormamiseks.
Arvet
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Postitatud: P Veebr 19, 2012 5:29 pm
Postitas e.p.
Kahjuks ei ole mina veel kuulnud,et TR3 esindajad oleksid huvi tundnud ala paremuse muutmiseks,sõitjate rivi täienduseks jmt.
Alakomitees 3 võistlevat TR3 esindajat:
Andres Meesak
Kristjan Kotkas
Rein Pinn
Kui ei osaka-suuda-taha nende meestega suhelda, siis valige endi seast ennast esindaja, kes ala teie silmis paremaks muudab ja tehke alaliidule ettepanek liikmete vahetuseks.
Nagu ka Sepp ütles, on kõigil klassidel oma esindajad alakomitees, kellega te kõik puutute kas igapäevaselt või siis võistlustel kokku ja mingi jutt müstilise ja ebamaise alaliidu teemadel on lihtsalt koomiline.
ATV-d sai meie alaga liidetud omalajal kuna mudas müttamist armastavad mehed olid ripakil ja organiseerimata.
Küsige mõne ATV võistluse korraldajalt, palju ta sooviks osalustasu, kui tahaksite auto klassi sinna juurde saada ...
Lõpuks küsiks kõige suurematelt mustajatelt ja kritiseerijatelt, et millega nemad ISE on seda ala paremaks aidanud teha, kuidas toetanud, mitu kuud oma aastast panustanud võistluste korraldamiseks ?
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Postitatud: P Veebr 19, 2012 5:30 pm
Postitas walkman
Ma kuulun ka nende hulka, kelle võistlusi teised ja kolmandad isikud kinni ei maksa, aga ega pole kunagi raha nõudnud ka kelleltki, kes on vakantset kohta võistkonnas täitnud. Pole sellise mõtte peale tulnud, et kellelgi paluda oma autoremondi kulusid ja võistlusmakse kinni maksta. Aga üldiselt, autoomanikuna, sooviks ka muidugi soodsamat osavõtutasu. Auhinnaväärilist kohta pole senise tehnika ja vilumusega saavutanud ja seega on antud hetkel sügavalt savi, kas üldse ja mida seal auhinnalaual pakutakse. Olen alati arvanud, et omapärasest ja ilusast medalist ja/või karikast oleks küllalt. Kui pidevalt poodiumikohti paugutaks, arvaks äkki teistmoodi, aga kahtlen väga. Igasuguseid tilulilusid olen jaksanud seni autole ise külge osta ja täpselt selliseid nagu tarvis on läinud. Põhiaur peakski antud teemas tegelikult minema sellele, et ühise ajurünnaku kaudu välja selgitada, et kuidas radadele inimesed tagasi saada? Võibolla on ka osalustasu suurus hoopis mitmenda järgu asi, et ehk ei maksaks seda üle tähtsustada. Probleeme ilmselt ka muudes aspektides.
Erik, Aurora TR-1
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Postitatud: P Veebr 19, 2012 5:44 pm
Postitas e.p.
Auhinnalaudade "probleem" suures osas seotud sponsoritega, kes ei saa anda lihtsalt raha vaid annavaid erinevaid tooteid-kaupu.
Kui leiate kellegi, kes need enne võistlust rahaks vahetab, siis oleks korraldajatel ka kulud kohe paremini kaetud ...
Paraku latttungraua eest tanklas ei tangi ja õlikanku eest sööklas ei saa tasuda.
Tore ju oleks, kui sponsoriks oleks mõni pank aga see võimalus on Teil olemas

Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Postitatud: P Veebr 19, 2012 6:49 pm
Postitas Priit82
Jagaks, siis oma mõtteid ka.
Seda osavõtutasu asja....mis siin ikka arutada. On ju sellekohane hääletuski siinsamas foorumis olemas. Seal figureerivad numbrid 64 ja 100euri. Mina isiklikult hääletasin 100 eurise osavõtutasu poolt. Olen selles peaaegu veendunud, et kui osavõtumaksud oleksid pisemad oleks ka võistlejaid rohkem ja peale kõige muu tuleks erinevates klassides ka konkurents tagasi.
Kas keegi alakomiteest, või ükskõik kes on pidanud arvestust, palju on tulnud uusi võistkondi viimase kolme, nelja aasta jooksul erinevatesse klassidesse juurde(kes võistelnud terve hooaja)? Vabasse vist, viimase kahe aasta jooksul küll ainult meie. Ka selle aasta üritame vapralt kaasa sõita. Saarekollile ei registreerunud puhtalt sellepärast, et lihtsalt ei jõua autot valmis ja tänase seisuga kisub kahtlaseks ka kõuekõmin.
Kahjuks hakkab mulle praegust ala arengut vaadates(pean silmas just uute võistkondade tulekut offroadsporti)vägisi tunduma, et asi hakkab aina allamäge minema ja varsti, pole enam neid väheseid entusiaste, kes praegu kõigele vaatamata selle "hobiga" tegelevad.
Nagu juba ennist ütlesin, selle hooaja katsume kindlasti eestis kaasa sõita, aga kui midagi ei muutu/muudeta, siis ilmselt järgmise hooaja sõidame ainult läti karikasarja, kuna seal võistlemine ja rajad(vähemalt meie jaoks)uued, aga kulud samad mis eestis võisteldes.
P.s Huvitaks hirmsasti ka selline asi, et miks kõik korraldajad siiamaani igas teemas, mis seotud osavõtumaksudega, hirmsasti pahandavad/vihastavad???
Päikest Teile kõigile ja loodetavasti ikka kõuekõminal kohtume.
Priit Põhjakas
Re: Et rohi oleks jälle porisem ja üldse...
Postitatud: P Veebr 19, 2012 8:32 pm
Postitas Heinza
Ma üldised arvamised ja muljed Saarekolli teemas rääkisin ära. Ei hakka siia neid kordama kuna olen arusaanud, et ega see kedagi ei muuda ja ega sellest aru ka ei saadud mida ma öelda tahtsin. Aga see selleks, mida teha ja kuidas edasi ???
Kindlasti on osalejate-võistlejate saamiseks üks lahendustest osalustasu suurus, ning teine needus on deposiit sellises ulatuses. Ma mõistan selle vajalikust ainult kiibi osas aga loodushoiu deposiit???, Kes arvab , et see paneb mind või kedagi teist rohkem loodust hoidma? See kindlatsi mitte. Siis oleks ju võimalus ka Eesti politseil võtta deposiiti igaks juhuks liiklusseadusest kinnipidamise eesmärgil, jääd vahele jääd deposiidist ilma. Laus lollus ju tegelikuses. Loobuge palun sellest loodushoiu deposiidist, las mehed ostavad selle asemel parem uued puukaitsevööd jne, ja kui keegi rikub ja selle eest peab vastutust kandma on kohene täis disklaff ja rahaline trahv mille siis maksab korraldajale vastavalt juhendis antud korras. Seni kuni pole maksnud on üldine disklaff kogu karikasarja ulatuses. Lihtne ju. Uskuge, mind näiteks distsiplineeriks( seni pole ka lollusi vist teinud) disklaff kindlasti rohkem kui see deposiidist ilma jäämine, see deposiit annab tunde nii ehk naa et oled sellest rahast ilma ja pead selle juba nädalaid enne korraldaja arvele kandma. Selle eest tegelikult ostaks äkki kütust ja viimaseid osi auto tarvis. Aga kiibi deposiit peaks ka käima ainult sularahas , saad kiibi maksad selle kinni, viid tagasi saad raha kohe tagasi.
Ma võin siinkohal ära märkida näiteks juhuse kus meie võistkond ootas deposiiti tagasi rohkem kui aasta, me ei rikkunud midagi meie osas polnud ka mingit kahtlust õhus, lihtsalt jäeti unustuste sahtlisse. Miks ma pean ootama ja klaarima ja närve kulutama selliste asjade peale?
Osalus tasu 100 €
deposiit kiibile sulas kiibi saamisel
See on minu nägemus ja ettepanek.
Muide ma tean ühte võistkonda kes kurtis , et oleks end Saarekollile kirja pannud stardi raha oli olemas aga seda deposiidi raha alla enam panna ei jaksanud selliseks ajaks. Auto ettevalmistus lihtsalt võttis raha rohkem kui plaanis oli olnud. Ma ei hakka nimesid nimetama. Aga kõik siin kirjutises olnud faktidega seotud peaksid end ära tundma.
H.Üürike