Re: Kütus vist külmanud
Postitatud: P Veebr 05, 2012 12:25 pm
v2ikevenna võib seda lähemalt seletada.
Alumine asi, mis on punase sõõriku sees, see tuleb lahti keerata - ainult irvakile et vesi välja tuleks, päris küljest ära võtta ei ole vaja. Üleval pool sinise sõõriku sees on pump ja kui seda litsuda, siis peakski altpoolt sirinaga vesi välja tulema.laqkaraza kirjutas:v2ikevenna võib seda lähemalt seletada.
Need kümme eelsüüte tsüklit ei anna sulle muud midagi, kui saad ainult mootori eelsüüte küünaldest lahti. Võib-olla oled juba saanud, muidu oleks ehk juba käivitunud. Eelsüüte küünalde sisselülitusaeg pannakse paika vastavalt jahutusvedeliku temperatuurile.Bytewize kirjutas:Olen ka ohvriks langenud.
Kütus peaks mul olema ok, jaamas kirjas -32C.
Panin kaks laetud akut rööbiti peale ja peale kümmet eelsüüte tsüklit käivitades veidi popsib. Muffigi.
Aeg kodukootud webasto välja otsida(pikendusjuhe ja soojapuhur)
Tänudv2ikevenna kirjutas:Alumine asi, mis on punase sõõriku sees, see tuleb lahti keerata - ainult irvakile et vesi välja tuleks, päris küljest ära võtta ei ole vaja. Üleval pool sinise sõõriku sees on pump ja kui seda litsuda, siis peakski altpoolt sirinaga vesi välja tulema.laqkaraza kirjutas:v2ikevenna võib seda lähemalt seletada.
Eestpoolt pilgremsi postitus oli muidugi asjakohane, et praeguste ilmadega ilma meelitamata see vesi sealt tõenäoliselt välja ei tule...
Venelaste kerod olid vägevad asjad jah. Enamasti roogiti nad pealt maha, keegi ei viitsinud nendega jännata. Aga õige hoolduse korral ei olnud häda midagi, töötasid väga hästi. Kui taat kunagi T-150 peal töötas, tema ei viitsinud kunagi veega solistada. Käis korra õues, pani kero käima, jõi toas veidi aega kohvi, pani siis traktori käima ja kadus tööle. Ei mingit vee soendamist ega tassimist.elmarm kirjutas: Endiselt imetlen seda gero (30KW), mis tal peal on. Paari kolme minutiga ja jahutusvedelik -30 kraadi külmaga naksti +40 kraadi. Ja suvel autod ju reeglina käivituvad