2. leht 2-st
Re: 2.7 CRD ja erinevad diiselkütused
Postitatud: R Jaan 27, 2012 11:11 am
Postitas ibra
reinuvader kirjutas:Täna püüan paagi tühjaks pumbata ja uuesti Statoiliga täita - eks näis kuidas homne käivitamine õnnestub...
Peaasjalikult tahaks aru saada mis on see lisand või aine,mida Statoil ja Lukoil juurde lisab ja Neste mitte. Ilmselgelt peab olema mingi viga mu enda autos (surveregulaator vms)
Küünlad,pihustid ja filtrid on kõik üle käidud ja täidavad oma ettenähtud funktsiooni laitmatult.
Praegu pole ju mingit erilist külma ju. Isegi suvekütusega läheb käima, ainult et parfiin hakkab filtrit ummistama. Viga otsi ikka auto juurest.
Re: 2.7 CRD ja erinevad diiselkütused
Postitatud: P Jaan 29, 2012 10:20 pm
Postitas toomaas
Tere,
kogemus eelmise aasta Neste diislist. Krõbeda külmaga oli probleem käima jäämisega. Paari päeva pärast kui kraad 10 pügalat tõusis läks jälle käima ja jäi ka käima. Siis oli mul küll teine maastur, aga vahet pole. Nestet puudutas see kohe väga. Kasutan küll siiamaani Neste teenuseid, aga selle jutu peale peaks vist ikka tanklat vahetama.
Re: 2.7 CRD ja erinevad diiselkütused
Postitatud: P Jaan 29, 2012 10:32 pm
Postitas Krooniline
Jutude järgi nii mõnigi tapab oma uued eelsüüteküünlad külmaga ära, et andes üle 3 korra eelsüüdet. Paarist korrast korraga küll. Pärast jamad käivitumisega. Iseasi kui palju see "müüt" paika peab. Pole kunagi diisel masinat talvel pidanud

Re: 2.7 CRD ja erinevad diiselkütused
Postitatud: P Jaan 29, 2012 11:55 pm
Postitas ibra
Krooniline kirjutas:Jutude järgi nii mõnigi tapab oma uued eelsüüteküünlad külmaga ära, et andes üle 3 korra eelsüüdet. Paarist korrast korraga küll. Pärast jamad käivitumisega. Iseasi kui palju see "müüt" paika peab. Pole kunagi diisel masinat talvel pidanud

Kui sa pole diisel masinat talvel pidanud, siis sa ei saa ka anda teistele soovitusi, kuidas külmaga toimida. Vastavalt jahutusvedeliku temperatuurile hoitakse ka pärast märgutule kustumist ja peale käivitamist küünlad taga teatud aeg ja pole seal mingit isetegevust vaja.
Re: 2.7 CRD ja erinevad diiselkütused
Postitatud: E Jaan 30, 2012 11:34 am
Postitas reinuvader
Hommikul 19 kraadi külma ja käivitus õnnestus esimesel katsel.Müstika!
Re: 2.7 CRD ja erinevad diiselkütused
Postitatud: T Veebr 07, 2012 6:04 pm
Postitas virgo
Alexela müügiarendusdirektor Aivar Räim ütles BNS-ile kirjutas:
...nõudlus kasvas suurema külmataluvusega diislikütuse järele järsult möödunud nädala lõpul, kui ilm läks külmaks. «Ladudes on ka madalama külmataluvusega diislikütust, aga nõudlust selle järele ei ole.»
Ei tea täpselt mitut eri liiki "talvist" siis üldse on, aga arvata võib, et madalama külmataluvusega diislit üritatakse iga võimalik hetk maha parseldada kuna "arktiline" on ju NII hinnas.
«Statoilis on juba detsembri algusest müügil vaid arktiline diislikütus hägustumispunktiga vähemalt miinus 22 kraadi ja külmfiltri ummistumispunktiga vähemalt miinus 32 kraadi. Näiteks sellel nädalal on Statoili jaamades müügil arktiline diislikütus, mille külmataluvus on kuni miinus 35 kraadi. Müüa talvisel hooajal standardites nõutust külmakindlamat mootorikütust on olnud viimastel aastatel meie teadlik strateegia,»
Et kui vaja teeme -32 asemel -35 ehk siis nii ongi...kes kuidas vajalikuks peab. Selline tunne, et väike välilabor peab kaasas olema, konkreetse partii külmataluvuse tuvastamiseks enne kui kütet paaki julgeb lasta.
Allikas:
http://www.e24.ee/731138/diislikutuse-h ... -hairitud/
Päikest ja kõrgeid aktsiise.
Virgo
Re: 2.7 CRD ja erinevad diiselkütused
Postitatud: T Veebr 07, 2012 6:39 pm
Postitas reinuvader
Pühapäeva hommikul oli Kuressaares -31 ja läks käima küll
Re: 2.7 CRD ja erinevad diiselkütused
Postitatud: T Veebr 07, 2012 8:26 pm
Postitas virgo
reinuvader kirjutas:Pühapäeva hommikul oli Kuressaares -31 ja läks käima küll
Mis tõestab seda, et konkreetses automobiilis ei olnud viga vaid mingis kindlas kütusepartiis.