2. leht 2-st
Postitatud: K Juul 12, 2006 8:35 am
Postitas Landy
Q-kulguriga oli ja selline lugu, et esimese päeva järel oli ta kukkunud II kohale, teisel päeval proovis üldse poodiumile jääda, kuid viimase päeva ponnistused tõid talle siiski kaua oodatud esikoha karika.
Nii pingelist rebimist spetsiaalis pole jupp aeg näinud.
Postitatud: K Juul 12, 2006 8:40 am
Postitas topratohter
Dosisletalis tänab Shreki ja Mudaparti ankru eest, oli meeldiv koostöö

. Tänud Mainorile, kes meie jalutama läinud fotoka leidis.Suured tänud Lokkidele, kes meid vetevana juurest tagasi tõid
http://www.dosisletalis4x4.ee/fotoalbum ... m=19&pos=0
Postitatud: K Juul 12, 2006 10:27 am
Postitas jr
Ilus pilt. Aaa mis edasi sai? Natuke mängisite ja olitegi väljas lupsti?

Postitatud: K Juul 12, 2006 10:40 am
Postitas topratohter
jr kirjutas:Ilus pilt. Aaa mis edasi sai? Natuke mängisite ja olitegi väljas lupsti?

Ei olnud lupsti miskit, 3,5 tundi toitsime parme ja kaane

.Lokid tarisid meid välja, tänud veelkord. Karteris vett ei olnud, 2 silindris veidike vett- küünlad maha, mootor ringi ja kuivaks. Jagaja ka kuivaks, siis võtit ja omal jalal lõpuni. Õhtul pisike remont ja ommikul rajale.
Postitatud: K Juul 12, 2006 6:23 pm
Postitas kaatja
Postitatud: K Juul 12, 2006 9:16 pm
Postitas Landy
Postitatud: N Juul 13, 2006 3:02 pm
Postitas tarmo
Kuigi teatud vahejuhtumile (
http://www.mk.ee/galerii/suvesoit2006) jäid meie tulemused suhteliselt kesiseks, siis peab ütlema, et võistlus oli võrreldes viimase aja teiste võistlustega raskusastme võrra jälle kõrgemal ja see tegi ainult rõõmu
Kummardus korraldajate ees, kes kolmeks päevaks tihedat tegevust oskasid ette valmistada.
Postitatud: N Juul 13, 2006 4:16 pm
Postitas erik
Kui ma ei eksi siis oli just sinu küsimus kas ja miks peaks turvakarkass olema lahtise katusega masinal millel on keskmine ohutuskaar. Arvan, et paremat vastust pole vaja. Kui suured vigasused meeskonnal ja masinal?
Postitatud: N Juul 13, 2006 5:10 pm
Postitas tarmo
Oli küll jah. Kaare vajalikkuses ei kahtle küll, kuigi seekord vajus auto sedavõrd aeglaselt auku, et ka originaalkaar kandis ilusti välja. Mõlk tuli ainult ühe esitiiva sisse. Väljavoolanud õlid asendasime järgmisel päeval uutega ja saime käsi GPSi abil sõitu jätkata. Meeskonnal ei juhtunud õnneks midagi, olin parajasti üksi autos ja kuna turvavöö polnud kinni, sain kiirelt vee alt välja.
Kõige rohkem sai kannatada elektroonika - LCD display päikesesirmi kohal, klaviatuur, 2 digifotokat ja 2 telefoni (millest paar asja ärkasid pärast siiski ellu) ning lisaks 2 käsisaatjat. Läppar jäi õnneks 3 cm veepiirist ülespoole

Postitatud: R Juul 14, 2006 12:16 pm
Postitas jazz777
Tuukri pildid
http://www.zone.ee/tuukerjass/
Kolmas päev on teistest
Postitatud: T Aug 01, 2006 8:27 pm
Postitas Landy
Postitatud: E Aug 07, 2006 6:28 pm
Postitas Landy
"Märjad Härjad" Team'i pildid:
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... 6/2006.htm
Parem Hilja, kui üldse ilma...