2. leht 4-st
Re: 2,5d transit. turbotamine, pumba modimine.mida ja kuidas
Postitatud: R Dets 30, 2011 4:38 pm
Postitas ibra
tuningman kirjutas: aga ristmikult minekud ja mõõdasõidud on küll hirmus piinarikkad. tahaks just niipalju juurde saada, et ei peaks mõõdasõidul värisema ja hinge kinni hoidma, et kas ikka jõuab.

Milleks sulle möödasõit, kui masin seda ei võimalda. Ega teisedki ei maga teepeal.
Re: 2,5d transit. turbotamine, pumba modimine.mida ja kuidas
Postitatud: R Dets 30, 2011 4:46 pm
Postitas tuningman
Nu magavad, noh. sõidetakse sellise imeliku kiirusega ja tegelt käin selle bussiga ka päris tihti soomes,
seal ju kiirteed ja mitu km pikad tõusud. Annab ikka nendest tiguvatest rekka kolonnidest mõõda pigistada
olgugi, et seal mitu rada ju ühes suunas.
Re: 2,5d transit. turbotamine, pumba modimine.mida ja kuidas
Postitatud: R Dets 30, 2011 4:54 pm
Postitas siim0008
Re: 2,5d transit. turbotamine, pumba modimine.mida ja kuidas
Postitatud: R Dets 30, 2011 8:29 pm
Postitas ylbik
Niipalju tean nüüd rohkem, et td(74kw) ja d(51kw) pihusti rõhud on samad, uus/vana=280/260 bar.
turborõhk on 0.6 bar.
süütenurk on mõlemil sama 11kraadi btdc.
kompressioon ka sama mõlemal 33.8 bar
klapivahed ka samad S 0.20 ja V 0.38 külmalt
surveaste on veidi erinev d 1:19 ja td 1:18,3
veel võivad tava diislil puududa kolvi jahutus pihustid.
muud ma momendil lisada ei oska, mina mingeid takistusi küll ei näe, et ei peaks saama lihtsalt turbotada.
Re: 2,5d transit. turbotamine, pumba modimine.mida ja kuidas
Postitatud: R Dets 30, 2011 11:38 pm
Postitas tuningman
Suured tänud, et vitsisid oma aega ja energiat raisata. Kust sa selle info küll leidsid, kui saladus ei ole?
Karteri põhi käis just eile alt ära. piilusin mootori sisse ja uurisin kuidas lood on aga otseselt neid pihusteid
kolvipõhja jahutamiseks küll silma ei hakanud.
lammutasin just pumpa ja asi hullem kui arvasin. ei pääse vaid kaane vahetusega.
Mõtlesin ja pidasin plaani ja teen lihtsalt väikese remondi. Paneks uued tihendid ja simmerid, et õli ei lekiks enam.
Lumepeal rõve vaadata. Võtsin vahepeal sisselaske kolle maha ja pesin puhtaks. erg viskan koos gaasiklapiga minema.
Tuttav lubas uurida, et saan äkki kogu õige turbo variandi komplekti. pumba ja väljalaskekolle koos turboga.
Re: 2,5d transit. turbotamine, pumba modimine.mida ja kuidas
Postitatud: L Dets 31, 2011 1:05 am
Postitas helar
tuningman kirjutas:väga tore. suured tänud

, et vitsisid oma aega ja energiat raisata. kust sa selle info küll leidsid, kui saladus ei ole? ega ometi autodata sul abiks ei olnud? karteri põhi käis just eile alt ära. piilusin küll mootori sisse ja uurisin kuidas lood on aga otseselt neid "pissukaid" nagu mul sõber neid nimatab( loe õlipihustid kolviõhja jahutamiseks) küll silma ei hakanud. võibolla olidki?
igatahes tänud veelkord. lammutasin just pumpa ja asi hullem kui arvasin siiski. ei pääse vaid kaane vahetusega. see pump tüllis teine seest. suur ja tugev vedru ja v kujuline terava otsaga kolb vedru all. oli hirmus roostekarva see küte seal. puhastasin ära ja kokku tagasi. mõtlesin ja pidasin plaani ja teen lihtsalt väikese remondi. uued tihendid ja simmerid, et õli ei lekiks enam. lumepeal rõve vaadata.
pesin kolle puhtaks. erg viskan koos gaasiklapiga minema, kergem õhuvool. tuttav lubas asja uurida. pidi olema mingi pisike võimalus, et saan äkki kogu õige turbo variandi komplekti. pumba ja väljalaskekolle koos turboga. vähe lihtsam ka. kuna 2 kuu pärst ülevaatusele sõit siis ei viitsiks isearetatud kompotiga neid seal vihastada. praegu siis jään äraootavale seisukohale, mis ja kas ja kust saab.
seega veelkord tänud kõigile

, kes viitsisid teemasse süveneda. ja minupoolest võiks teema lukku panna.
mina enam igaljuhul peale ei võta- kole keeruline taibata

Re: 2,5d transit. turbotamine, pumba modimine.mida ja kuidas
Postitatud: L Dets 31, 2011 2:54 pm
Postitas tuningman
helar kirjutas:mina enam igaljuhul peale ei võta- kole keeruline taibata

nüüd ei taipa mina mida sa sellega õelda tahtsidd . polint oli selles et pumbaga läks asi keeruliseks. st et seda kaant ei saa ringi tõsta . panen asja kokku tagasi nagu oli ja ootan kuni tuttav mulle soomest need orig. turbovariandi jupid sebib. sest mul on bussi vaja ja ei ole aega oodata. teiseks on ülevaatus tulemas hea kui siis orig jupid küljes.(isetehtud väljalase kollet pidasin silmas). ja siis saangi selle k14 turbo oma trooperikülge pookida, kui see kunagi niikaugele jõuab. lihtne.
Re: 2,5d transit. turbotamine, pumba modimine.mida ja kuidas
Postitatud: L Dets 31, 2011 4:05 pm
Postitas rt23
Esiteks otsi pumbal küttekruvi üles ja kruti seda niipalju et tuuridel kerge tahma lahti lööb. Võibolla pole peale seda toimingut turbotada vajagi enam.
Re: 2,5d transit. turbotamine, pumba modimine.mida ja kuidas
Postitatud: L Dets 31, 2011 5:28 pm
Postitas tuningman
liigungi hetkel umbes selles suunas, kuniks orig. asjad saan. seniks üritan siis kütet peale keerata. vaatame mis juhtub. aga kas siis kui kütet peale keeran, hakkab see saan rohkem välja ka jookma? kui selle mootori teise transiti pealt oma oma peale viskasin siis oli 90km/h lagi mis välja jooksis. kruttisin siis pumba piirajat ja hetkel on 110 lagi. sedagi meelitamise peale ja tühjalt. äkki saab tõesti vähe kätte ja kui teda koguaeg sundida lapats põjas, tulebki küttekuluks 12 sajale? pole ise nagu diislitega väga kokku puutunud, just selle pumba timmimise ja kruttimisega. oma bmw 524td-d sai vähe krutitud, kuni tomu tagant välja viskas. siis sai nati tagasi keeratud aga vahe oli märkimisväärne, mis edasi astuma hakkas.
Re: 2,5d transit. turbotamine, pumba modimine.mida ja kuidas
Postitatud: L Dets 31, 2011 9:07 pm
Postitas veiki
Palun kasuta suurt ja väikest algustähte. Nii segaselt kirjutades ei viitsi paljudki võibolla süvenedagi teemasse. Saan aru, et tänapäeval on msn-lõustaraamat inimeste kirjakeele ära rikkunud aga siinses keskkonnas võiks ikkagi natukene üritada.
Re: 2,5d transit. turbotamine, pumba modimine.mida ja kuidas
Postitatud: L Dets 31, 2011 9:22 pm
Postitas tyyp07
veiki kirjutas:Palun kasuta suurt ja väikest algustähte. Nii segaselt kirjutades ei viitsi paljudki võibolla süvenedagi teemasse. Saan aru, et tänapäeval on msn-lõustaraamat inimeste kirjakeele ära rikkunud aga siinses keskkonnas võiks ikkagi natukene üritada.
Aga ees oleks võib-olla kena üks koma, aitäh ja palun

Re: 2,5d transit. turbotamine, pumba modimine.mida ja kuidas
Postitatud: P Jaan 01, 2012 5:18 pm
Postitas tuningman
tyyp07 kirjutas:veiki kirjutas:Palun kasuta suurt ja väikest algustähte. Nii segaselt kirjutades ei viitsi paljudki võibolla süvenedagi teemasse. Saan aru, et tänapäeval on msn-lõustaraamat inimeste kirjakeele ära rikkunud aga siinses keskkonnas võiks ikkagi natukene üritada.
Aga ees oleks võib-olla kena üks koma, aitäh ja palun


Re: 2,5d transit. turbotamine, pumba modimine.mida ja kuidas
Postitatud: P Jaan 01, 2012 6:35 pm
Postitas AsTroSS
Normaalselt kirjutamine ja tati pritsimisest hoidumine näitab lihtsalt sinu suhtumist kaasfoorumlasteste, aita ennast alguses ise ,siis aitavad ka teised sind.
Re: 2,5d transit. turbotamine, pumba modimine.mida ja kuidas
Postitatud: N Jaan 19, 2012 9:18 am
Postitas Mahno
Rohelised, ärge seda lugege
Esimesee asjana viska see EGR sealt minema. Muud rõõmu temast pole, kui et juhul kui ei tööta võtab masinal jõu ära ja tossu taha. Eriti kui sul mehaaniline pump on. Kui EGR klapi minema viskad, siis sisselaskekollektoris on õhusiiber, mida liigutab seesama varras, mis EGRist tuleb. See siiber tuleb kas minema visata või lahtises asendis fikseerida. Vastasel korral on klapp kogu aeg kinni, õhku jääb väheks ja jõudu pole.
Kui masin üldse ei tossa, siis keera kütet peale. Mul on endal ka 51kw mootor pika ja täiskõrge bussi peal. Kui gaasi annad on paras angerjas taga aga edasi liigub küll. Ülevaatuse ajaks keerad kütet maha jälle. Pihustid on sellel masinal sellised nagu on - stendis võid kontrollida, aga minuteada seal midagi reguleerida ei saa ja otsi ka vahetada ei saa. Põhimõtteliselt on uutel pihustitel värvikoodid küll, aga vanadel masinatel on tihtipeale pandud ka need nii nagu kätte sattunud on.
Vastates sinu küsimusele- pikk ja kõrge läks maanteel tühjalt 130, siis oli kõik. Lühike ja madal kannatab rahus 110 sõita, kui müra ei häiri (kurtide boonus). Maksimumi ei tea, sest see masin pole sellises korras, et temaga kiiruskatseid teha. Maksimumkiirust mõjutab ka peaülekanne - kiirem on maanteel parem. Aeglasega karjub käes ja maksimumkiirus on väike mitte sellepärast, et mootor ei jaksa, vaid sellepärast et pöörded saavad otsa.
Kui vene keel suus on, siis asjalik rahvas on siin:
http://transit-club.com/forum/ Kui õieti mäletan, siis seal on teemad "teeme ise turbodiisli" ka kuskil läbi käinud.
Re: 2,5d transit. turbotamine, pumba modimine.mida ja kuidas
Postitatud: N Jaan 19, 2012 5:56 pm
Postitas tuningman
AsTroSS kirjutas:Normaalselt kirjutamine ja tati pritsimisest hoidumine näitab lihtsalt sinu suhtumist kaasfoorumlasteste, aita ennast alguses ise ,siis aitavad ka teised sind.
Vabandust jah selle nn."tati pritsimise" pärast. Ei tahtnud kedagi tegelikult solvata. Usaasta masendus oli hinge pugenud ja lihtsalt paha tuju, sest aasta algas sitasti. Õnneks nüüd uus töökoht ja elu liigub paremuses suunas

. Ärge siis pikka viha pidage
