Eesti võistlus off-roadi tulevik ja arengud vabaklassis

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Landy kirjutas: Ma ei tea, kas ma olen lõplikult minetanud eneseväljendusoskuse
oled küll :oops:

Ja ütle üks hea põhjus, miks vahetatud mootoriga LUAZ vabaklassis rajale ei peaks pääsema kui tal turvavarustusega kõik korras on?
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Landy kirjutab:
Ma ei tea, kas ma olen lõplikult minetanud eneseväljendusoskuse, aga miniust on osa seltskonda kuidagi vildakalt aru saanud.

Ilmselt küll!
Mida sa siis taotled?

Sa kirjutad:
Lihtsalt on tekkinud seltskond autosportlasi kes oma autosid ehitades on väljunud TR1 raamidest, kuid kas liiga raske raja, auto tehniliste või finants piirangute tõttu TR2 kalssi ei soovi minna.

Nende jaoks just ongi VABAKLASS

Või peaks tegema veel Sportklassi TR 1,5 mis oleks TR 1 ja TR 2 vahel?
Kui sa midagi kirjutad mõtle ikka mis selle tulemisena peaks sündima.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
jazz777
Tuuker
Postitusi: 156
Liitunud: E Mär 29, 2004 12:48 pm
Asukoht: Head Under Hood
Kontakt:

Postitus Postitas jazz777 »

Hää küll. Võtan siis kah sõna, kuna vihjed 33''Boggeritele ja muud käivad vist paljuski juba minu pihta. Tõenäoliselt kogun nüüd hulga vaenlasi (korra juba sain kõrvetada, kui sõna võtsin vabaklassi teemal), aga minu arvamus:
see teie for fun jutt pistke sinna kohta, keegi ei ehita for fun 2 kuud enne igat võistlust autot. For fun olid Reid ja Turism, aga need surid justkui välja. For fun käin mina safaril :!: Võistlustel käin võistlemas, suht loogiline ju...
Mina TR1 klassi minna ei taha. Esiteks ei viitsi ma ära kuulata seda kisa, et nüüd peab reegleid muutma ja äkki ma siis ei saavuta enam 16. kohta vaid olen 17. 8) Ühesõnaga peace- TR1 las olla nii kuis oli, las olla nii kuis on... Ning see kuidas originaali tingimused välja kukkusid = ühel lapsel lihtsalt kaks nime.
Aga nüüd- lugupeetud organisatoorsed hinged, mis k...di päralt ajate te kõigest hingest sõrgu vastu uue klassi tekkele, kui populaarsus aina kasvab. Ja kui ei ole veel aru saadud, et miks kasvab ja miks hoopis TR1 ei tulda, siis minu isiklik arvamus (mis ei väljenda partei seisukohti), TR1=margieelistusklass, kuid maakera peal on olemas palju automarke.
Rajad-legendid: välja arvatud kevadsõit jääb minu kui vabadiku jaoks TR1 legend lahjaks.
Miks ma ei lähe TR2-te: lääbasillaga põle võimalik, niikui silla vahetan, olen TR3.

Pakun omaltpoolt välja idee järgnevalt:
Vabaklass legend koosneks TR1 karmimad punktid + TR2 punktid. Tehnilised reeglid: turvalisus nagu ikka nõutud; mootor, tiivaäär; vedrustus, jõuülekanne vabad; sirge vaba sild max 33'' rehv otsas, nõutud 1 vints võib ka kaks. Tänavalegaalne.

Ärge üldse murdke pead rahvusvahelise kattuvusega, see on vabasõitja enda probleem kuhu klassi ta väljasmaal mahub. Ja lööge aastaarvestus Maarjamaal kokku. Millepärast ma vabasõitjana seda EAL-i kaarti siis omama pean, kui EAL ei viitsi isegi punkte kokku lüüa (ärge hakake mulle mingist küsitavast kindlustusest jahuma :evil: )
Nuh Mainor ja Pleksor ja Avaste ja kõik muud kes plaanivad ka edaspidi sõita, mis te mu jutust arvate :?:

Aga nimi on meil tabav- need vabad mehed ongi need kõige suuremad ketserid, joodikud, lambapead...
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

Nii.

Teeme selle siis ära ja 7 meest on õnnelikud ca aastakese. Ning siis seitsmest 4 on leidnud, et kurjam, kannatab ka veel teha ringi asju, ning ajavad oma TR5 klassi autod kurjaks. ning ülejäänud 3 surevad välja... jne..

Jätkusuutlikus. Hetkel on selgelt näha, et TR1 klass on kõige osavõtjaterohkem klass eks.

Teeme nii, alakomitee teeb uue klassi, kui meile laekub avaldus 15 (viisteist) võistlejalt, et nad soovivad ja lubavad osaleda startides ajavahemikul 2006-2008. Ehk lubavad, et need 15 osalejat tasuvad kõikidel võistlustel stardimaksu, sõltumata sellest, kas nad osalevad või mitte.

Allapoole seda taset ei ole mõtet tulla mütsiga vehkima, et meie teeme ja meie tahame ja auhindu tahame ka.

15 autot on maagline piir, allkirjad alla ja lubadus selgeks. Siis teeb alakomitee klassi, korraldajad arvestavad ja sponsorid panevad toe õla alla.

Kui 15 masinat kokku ei saa, siis läheme vanamoodi edasi, kus tr1 stardis on 30 masinat, tr2 stardis on 10 masinat ja tr3 stardis on nii, nagu parasjagu juhtub...

Kristjan,

EAL 4x4 Alakomitee.
Kasutaja avatar
jazz777
Tuuker
Postitusi: 156
Liitunud: E Mär 29, 2004 12:48 pm
Asukoht: Head Under Hood
Kontakt:

Postitus Postitas jazz777 »

diff kirjutas:Nii.

Teeme selle siis ära ja 7 meest on õnnelikud ca aastakese. Ning siis seitsmest 4 on leidnud, et kurjam, kannatab ka veel teha ringi asju, ning ajavad oma TR5 klassi autod kurjaks. ning ülejäänud 3 surevad välja... jne..

Jätkusuutlikus. Hetkel on selgelt näha, et TR1 klass on kõige osavõtjaterohkem klass eks.

Teeme nii, alakomitee teeb uue klassi, kui meile laekub avaldus 15 (viisteist) võistlejalt, et nad soovivad ja lubavad osaleda startides ajavahemikul 2006-2008. Ehk lubavad, et need 15 osalejat tasuvad kõikidel võistlustel stardimaksu, sõltumata sellest, kas nad osalevad või mitte.

Allapoole seda taset ei ole mõtet tulla mütsiga vehkima, et meie teeme ja meie tahame ja auhindu tahame ka.

15 autot on maagline piir, allkirjad alla ja lubadus selgeks. Siis teeb alakomitee klassi, korraldajad arvestavad ja sponsorid panevad toe õla alla.

Kui 15 masinat kokku ei saa, siis läheme vanamoodi edasi, kus tr1 stardis on 30 masinat, tr2 stardis on 10 masinat ja tr3 stardis on nii, nagu parasjagu juhtub...

Kristjan,

EAL 4x4 Alakomitee.
Viimasel sõidul oli 11 võistlejat vabaklassis. Oma 15 jutuga peaks tänase päeva seisuga 2 klassi poe kinni panema.
Korraldaja arvestab täna niisamagi, kuna tema tahab oma kuludega välja tulla ja klassid kus poodiumijagu võistlejaid on, küll rajamärkimist ära ei tasu. Nagu minu eelnevast jutust nähtus, ei apelleerigi ma eraldi raja tegemisele vaid mix-legendile.
Juttu on olnud ka TR3 tulevikust. Mina näiteks mõtlen selles suunas, ehk vabast keegi veel. Vaba võimaldab autot tasapisi arendada selles suunas, TR1 mitte.
Nimedest arusaadavalt ei räägi, aga tean võistlejaid TR1-st kes sõidavad patu piiril muudatustega ning ütlevad, et kui vahele jään, siis tulen vabasse, aga tagasi ka ei ehita. Ala mõte seisneb minu jaoks ikkagi auto arendamises parema läbivuse poole, mitte selles kel kiirem vints.
See allkirjakogumise jutt on kuidagi dementne inimeselt, kes igal võistlusel kohal on ja selget ülevaadet omab arengusuundadest. Kui torpedeerida tahetakse, siis palun. Kas tahate tekitada Venemaad, kus sõitjad/alakomiteed/klubid omavahel tülis on, rahaahnus ületab kõik piirid (maksa 2 aasta osalusmaksud, no anna andeks) ja võim lööb latva, et igasugune algatus tuleb maha suruda, kui antipropagandistlik tegevus.
:evil: :evil: :evil:
ennukas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 160
Liitunud: E Juul 18, 2005 12:17 pm
Asukoht: TLN:
Kontakt:

Postitus Postitas ennukas »

[quote="jazz777"] aga minu arvamus:
see teie for fun jutt pistke sinna kohta, keegi ei ehita for fun 2 kuud enne igat võistlust autot.[quote="jazz777"]


Mina ei ehita enne võistlust kaks kuud autot- milleks? Sõidan iga päev ringi ning peale võistlusi, vajadusel/võibolla, vahetan kõveraks läinud roolivarda ja vajadusel sildadesse kasti uus õli.


[quote="jazz777"]For fun olid Reid ja Turism, aga need surid justkui välja.[quote="jazz777"]

Reidis ja Turismis käisin, kuid mis funni pakub sulle olukord, kus autoga punkti siseneda ei saa/tohi, sest teistel käib võistlus... ehk siis sõidad just kõige magusama koha servale ja vaatad pealt..


[quote="jazz777"]For fun käin mina safaril :!: [quote="jazz777"]

Tegelikult safaril käia minule suurt pinget ei paku: puudub konkreetne eesmärk ning ülesanne. Sõidetakse mingit metsasihti pidi ja oletatakse kuhu jõutakse, tihti oleme jõudnud mingi talumaja taha ning siis kähku ots ringi ja minema. Siis imestame miks suhtumine tavainimeste poolt offroaderitesse negatiivne kipub olema.

[quote="jazz777"]Võistlustel käin võistlemas, suht loogiline ju... quote="jazz777"]

Mina käin Vabaklassis võistlemas selleks, et mütata hästi ettevalmistatud ning kooskõlastatud rajal . Selleks et võistlustell on konkreetne ülesanne ning ajalimiit selle ülesande täitmiseks. Selleks et proovile panna iseenda ja oma IGApäeva liikuri võimed. Samas teadvustan endale, et kui kellelgi jalus olen siis teen kõik et TR1-s võistlejad minust mööda saaks, sest nemad sõidavad siiski "Päris" sõitu.

[quote="jazz777"]Mina TR1 klassi minna ei taha.[quote="jazz777"]

Kui enne igat võistlust kaks kuud autot ehitad, siis ei tohiks ju sul probleemiks olla, et ehitada omale konkurentsivõimeline TR1 masin.

Või mine TR2-te... Võibolaa oleks lahendus, et kohtunikud TR2 raja teeks veidi kergema, siis tuleks VABA klassi valjuhäälsed võistlejad TR2, kartmata Praeguseid hirme TR2 ees.
Siit ka kÜsimus: Miks vabaklassis tulihingeliselt võistelda tahtvad härrased ei soovi TR2-s sõita. Tehniliste tingimuste põhiselt nad seda ju võiks?


[quote="jazz777"] mis k...di päralt ajate te kõigest hingest sõrgu vastu uue klassi tekkele, kui populaarsus aina kasvab.[quote="jazz777"]

Teeks siis kohe (kui juba) igale margile oma klassi:

TR0,3-orig. rahvamajad
TR0,5-sukisukid
TR0,7-Land roverid
TR0,75- jeebid
TR0,8-mersud
TR1- tõsised võistlejad

TR1,3- natuke suurema rehviga mehed
TR1,5- Veel natuke suurema rehviga mehed, kes on nõus natuke sügavamale porri uppuma..
jne.

[quote="jazz777"] TR1=margieelistusklass, kuid maakera peal on olemas palju automarke.[quote="jazz777"]

Mis margieelistus?

[quote="jazz777"]Rajad-legendid: välja arvatud kevadsõit jääb minu kui vabadiku jaoks TR1 legend lahjaks.[quote="jazz777"]

Siis mine TR2-te

[quote="jazz777"]Miks ma ei lähe TR2-te: lääbasillaga põle võimalik quote="jazz777"]

Nagunii ehitad enne võistlust kaks kuud autot- viska siis kohe ka uued puksid vahele...
Minu arvates on väga paljud tiimid edukalt lääbadega TR2-te sõitnud.

[quote="jazz777"]Pakun omaltpoolt välja idee järgnevalt:
Vabaklass legend koosneks TR1 karmimad punktid + TR2 punktid. [quote="jazz777"]

Kui sa ise pakud et tahad võtta TR1- karmimaid ning TR2 punkte siis aru ma ei saa: Miks sa kohe TR2-te ei sõida???


[quote="jazz777"]Aga nimi on meil tabav- need vabad mehed ongi need kõige suuremad ketserid, joodikud, lambapead...[quote="jazz777"]

PEACE :lol:
Kuidas tunned ära rõõmsa offroaderi?
Vastus: Hambavahed on mudased!!
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

diff kirjutas: Teeme nii, alakomitee teeb uue klassi, kui meile laekub avaldus 15 (viisteist) võistlejalt, et nad soovivad ja lubavad osaleda startides ajavahemikul 2006-2008. Ehk lubavad, et need 15 osalejat tasuvad kõikidel võistlustel stardimaksu, sõltumata sellest, kas nad osalevad või mitte.
15 autot on maagline piir, allkirjad alla ja lubadus selgeks. Siis teeb alakomitee klassi, korraldajad arvestavad ja sponsorid panevad toe õla alla.
Kui 15 masinat kokku ei saa, siis läheme vanamoodi edasi,
Kotkaonu, tee korra endale restart ja ja loe kogu topic veelkord läbi!
Sa keerad vist meelega vinti üle :evil:

Ma olen vähemalt kaks korda kirjutanud, et :
1)Jälgime selle aasta jooksul arenguid ja vaatame, kui osavõturohkeks 2006 hooaja jooksul praegune vabaklass kujuneb.
2)Kui osalejate hulk on stabiilne või tõusev, siis võiks hooja lõpus kokku leppida, kuidas määratleda uue (loodava)võistlusklassi tehnilised tingimused.
3)Juba 2007. hooajal saaksid pragused "vabadiku" tiimid oma autode puhul neist reglitest lähtuda ja "projekti" edukuse puhul alates 2008 luua UUE ametliku võistlusklassi.

Lisdaks veel:
4)Võistlusklass ei pea olema rahvusvaheline, vaid võib olla vabalat ka rahvuslik.
6)Korraldajatele on määrav ju reeglina vaid osalejate hulk ja sealt tulenevad osavõtumaksud. Kes ja kus klassis osleb pole neile vast nii oluline.
5)Toetan Petsi (Tuuker Jass) ideed mixitud rajalegendist (karmimad TR1 punktid ja kergemad palad TR2 rajalt). Ka korraldajale ilmselt lihtsam, set ei pea erldi rada maha panema.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

jazz777 kirjutas:Hää küll. Võtan siis kah sõna, kuna vihjed 33''Boggeritele ja muud käivad vist paljuski juba minu pihta. Tõenäoliselt kogun nüüd hulga vaenlasi (korra juba sain kõrvetada, kui sõna võtsin vabaklassi teemal), aga minu arvamus:
see teie for fun jutt pistke sinna kohta, keegi ei ehita for fun 2 kuud enne igat võistlust autot. For fun olid Reid ja Turism, aga need surid justkui välja. For fun käin mina safaril :!: Võistlustel käin võistlemas, suht loogiline ju...
Mina TR1 klassi minna ei taha. Esiteks ei viitsi ma ära kuulata seda kisa, et nüüd peab reegleid muutma ja äkki ma siis ei saavuta enam 16. kohta vaid olen 17. 8) Ühesõnaga peace- TR1 las olla nii kuis oli, las olla nii kuis on... Ning see kuidas originaali tingimused välja kukkusid = ühel lapsel lihtsalt kaks nime.
Aga nüüd- lugupeetud organisatoorsed hinged, mis k...di päralt ajate te kõigest hingest sõrgu vastu uue klassi tekkele, kui populaarsus aina kasvab. Ja kui ei ole veel aru saadud, et miks kasvab ja miks hoopis TR1 ei tulda, siis minu isiklik arvamus (mis ei väljenda partei seisukohti), TR1=margieelistusklass, kuid maakera peal on olemas palju automarke.
Rajad-legendid: välja arvatud kevadsõit jääb minu kui vabadiku jaoks TR1 legend lahjaks.
Miks ma ei lähe TR2-te: lääbasillaga põle võimalik, niikui silla vahetan, olen TR3.

Pakun omaltpoolt välja idee järgnevalt:
Vabaklass legend koosneks TR1 karmimad punktid + TR2 punktid. Tehnilised reeglid: turvalisus nagu ikka nõutud; mootor, tiivaäär; vedrustus, jõuülekanne vabad; sirge vaba sild max 33'' rehv otsas, nõutud 1 vints võib ka kaks. Tänavalegaalne.

Ärge üldse murdke pead rahvusvahelise kattuvusega, see on vabasõitja enda probleem kuhu klassi ta väljasmaal mahub. Ja lööge aastaarvestus Maarjamaal kokku. Millepärast ma vabasõitjana seda EAL-i kaarti siis omama pean, kui EAL ei viitsi isegi punkte kokku lüüa (ärge hakake mulle mingist küsitavast kindlustusest jahuma :evil: )
Nuh Mainor ja Pleksor ja Avaste ja kõik muud kes plaanivad ka edaspidi sõita, mis te mu jutust arvate :?:

Aga nimi on meil tabav- need vabad mehed ongi need kõige suuremad ketserid, joodikud, lambapead...
Mina ja maailm... Kui reeglid mulle ei sobi, siis tõstame piisavalt kisa, äkki tehakse reeglid mulle sobivaks, kas pole tore?

MINU AUTO on niisugune ja naasugune - kord kärss kärnas (loe: rada liiga lihtne) kord maa külmand (loe: rada MINU AUTO jaoks liiga raske). Kui auto on s__t siis minu loogika ütleb, et tuleks autot vahetada mitte reegleid, mis kõigile on ühesugused muutma hakata.

Ja üldse, on ju olemas EORK reeglitega sari, mis teile peaks sobima spordi tegemiseks nagu näpp sealsamuseski. Sel aastal sari kiratseb kuna pole kedagi kes võistlusi viitsiks/tahaks korraldada, miks te härrased kõvahäälsed vabadikud ise ei lähe ja korralda, saate ise sõita ja teised ka, praegu on see sihuke mindagu ja tehtagu jutt...

andres
Kasutaja avatar
jazz777
Tuuker
Postitusi: 156
Liitunud: E Mär 29, 2004 12:48 pm
Asukoht: Head Under Hood
Kontakt:

Postitus Postitas jazz777 »

To ennukas: ei hakanud sinu quote'mist quote'ma, sul seal miskit metsa läinud.
Saan aru et sina tahan sahvaaritada võistlusel, aga palun, sinu õigus. Mina ei taha. Margieelistuse suudad ise ka enda jaoks läbi mõelda, kui tehn. tingimused pihku võtad. Nullkomamidagi klasse pole keegi tahtnud, aga saa aru, et 33'' pole TR2-s midagi teha ja 36'' sild ei talu.
Ühesõnaga, las siis jääb nii, kui asjameestel jälle silmad nina peale kokku veab. Kommentaariks niipalju, et uurige Joelilt kellega ta senini on suhelnud vabaklassi korraldamises/mittekorraldamises. Joeliga oleme omavahel senini ilusti hakkama saanud ja jäägu see tema kommenteerida, kas vabadikud põhjustavad korraldajale lisaprobleeme.
Juba teist korda pettunud jõupositsioonide maailmavaates.
Saame ise ka hakkama.
Ei tahagi teie märga liiva...
ennukas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 160
Liitunud: E Juul 18, 2005 12:17 pm
Asukoht: TLN:
Kontakt:

Postitus Postitas ennukas »

Jazz777: Loe oma postitusi: toonitad kuidas ehitad järjest oma autot parema läbivuse poole, et tahaksid võtta TR2 punkte, kuid nii kõva mees ikka ei ole et TR2 sõita? Tee lääbadele tugevdused, ja varu võistlustele poolteljed kaasa (nagu osadel TR1-meestel on vajadusel pooltelg laagriplatsis ootamas). Raske jalaga võid ka TR1 poolteljest lahti saada...



Jah, tahan jah vabalt võtta ning oma vabaltvõtmist teiste vabaltvõtjatega võrrelda. Auhindadele ei kandideeri, mõned karikad TR1-st kapiotsas on ning kui ükskord rahakott jälle lubab eraldi offroad autot pidada, siis kindlasti ka TR-1-te lähen. Seniks naudin hästi ettevalmistatud rada, omandan kogemusi jne.

Rahu ja sõprust soovides..
Kuidas tunned ära rõõmsa offroaderi?
Vastus: Hambavahed on mudased!!
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

ennukas kirjutas: Mina ei ehita enne võistlust kaks kuud autot- milleks? Sõidan iga päev ringi ning peale võistlusi, vajadusel/võibolla, vahetan kõveraks läinud roolivarda ja vajadusel sildadesse kasti uus õli.
Mina sõidan praeguse TR1 autoga ka igapäevaselt ja sõitsin ka eelmisega.
Aga ette peab autot valmistama enne võistlust sellegi poolest.
ennukas kirjutas: Reidis ja Turismis käisin, kuid mis funni pakub sulle olukord, kus autoga punkti siseneda ei saa/tohi, sest teistel käib võistlus... ehk siis sõidad just kõige magusama koha servale ja vaatad pealt..
Äkki oli viga siis hoopsi reeglites?
jazz777 kirjutas: Tegelikult safaril käia minule suurt pinget ei paku: puudub konkreetne eesmärk ning ülesanne. Sõidetakse mingit metsasihti pidi ja oletatakse kuhu jõutakse, tihti oleme jõudnud mingi talumaja taha ning siis kähku ots ringi ja minema. Siis imestame miks suhtumine tavainimeste poolt offroaderitesse negatiivne kipub olema.
Olles pea 10 aastat (nii LR, kui Nivade)organiseeritud väljasõite korraldanud (ametlike ja mitte nii ametlike) ei saa sinu selliste avaldustega küll nõustuda. Ma tean reeglina üsna täpselt kus ma olen, kust kaudu ja kuhu tahan välja jõuda. Selle aja jooksul on vaid üks kord olnud avalikkusega pahandusi ja needki tingituna kaasorganisaatori tegemata töödest (puuduvad kokkulepped ja load).
ennukas kirjutas: Mina käin Vabaklassis võistlemas selleks, et mütata hästi ettevalmistatud ning kooskõlastatud rajal . Selleks et võistlustell on konkreetne ülesanne ning ajalimiit selle ülesande täitmiseks. Selleks et proovile panna iseenda ja oma IGApäeva liikuri võimed. Samas teadvustan endale, et kui kellelgi jalus olen siis teen kõik et TR1-s võistlejad minust mööda saaks, sest nemad sõidavad siiski "Päris" sõitu.
Räägid iseendale vastu. Kui TR kalssid sõidvada sinu jutu järgi "päris" võistlust, siis kas sina teed seda kuidagi muuseas? Enmik vabadike läheb ka ju "päriselt" võistlema.
ennukas kirjutas: Kui enne igat võistlust kaks kuud autot ehitad, siis ei tohiks ju sul probleemiks olla, et ehitada omale konkurentsivõimeline TR1 masin.
Eksid ja rängalt. On päris suur halk marke ja mudelid, mida TR1 jäikade reeglite järgi ei võistlus- ega konkurentsivõimeliseks ehitada ei saa.
Tehase seades need autod lihtsalt ei kesta või ei võimalda teistega konkureerida. Mis mõte on rajale minna teadmisega, et konkureerid viimastele kohtadele või et ilma katklestamata ei lõpeta ühtegi võistlust.
ennukas kirjutas: Või mine TR2-te... Võibolaa oleks lahendus, et kohtunikud TR2 raja teeks veidi kergema, siis tuleks VABA klassi valjuhäälsed võistlejad TR2, kartmata Praeguseid hirme TR2 ees.
Siit ka kÜsimus: Miks vabaklassis tulihingeliselt võistelda tahtvad härrased ei soovi TR2-s sõita. Tehniliste tingimuste põhiselt nad seda ju võiks?
Oled sa tähelepanelikult TR2 tehnilisi reegleid lugenud? Mitmed praegused vabadikud ei mahu isegi nendesse piiridesse. Piiravaks asjaoluks reeglina nõue kasutada sama tootaja/margi detaile või keremodifikatsioonid.
ennukas kirjutas: Minu arvates on väga paljud tiimid edukalt lääbadega TR2-te sõitnud.
Vaata näiteks"maasturite teami", kes ebaedukalt pajeroga proovis TR2-s sõita ja loobus ning TR1-s nüüd ilma teeb. Asi polnud mitte oskamatuses sõita, vaid tehnika sobimatuses. Heaks tõestuseks oli hobivõistlus"Navigatsioon" kus salongist tulnud Navaraga tehti spetsettevalmistusega võistlusautodele ära.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
ennukas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 160
Liitunud: E Juul 18, 2005 12:17 pm
Asukoht: TLN:
Kontakt:

Postitus Postitas ennukas »

Mis ime masin see küll võiks olla, mis tehase seades kuhugi ei kõlba, vabaklassi ehitatult imesid teeb ning TR2 jälle ei kõlba?

Maasturite tiimi näide: kui TR2-st saab eduka TR1-masina, siis miks Vabaklassi masinast ei saa head TR1-masinat?
Kuidas tunned ära rõõmsa offroaderi?
Vastus: Hambavahed on mudased!!
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Nõus hulkuri ja ennukasega!
Aga samas tuleb tunnistada, et arengu huvides võistlusklassides on üks klass vahelt puudu.
Tuletame meelde vanu aegu. Olid oroginaal standard ja spets. Nagu hetkel EORK sarjas. Originaaliga on selge see peab olema originaalauto ilma oluliste ümberehitusteta. Algselt oli standard mõeldud täiustatud originaalautona ja ta sarnanes pigem praegusele vabaklassile kui TR2 masinale. Aja jookksul on TR 2 lähenenud oluiliselt TR3-le ja üleminek TR1-st TR2 nõuab hetkel vägagi suuri ümberehitusi.
Nagu näha ei salli loodus tühja kohta ja selle koha on nüüdseks hõivanud nn vabaklass.
Samas tuleb aga ka vaadata korraldajate võimalusi ja Eesti mastaape 4-ja täismõõdus raja mahapanemine ja 4 klassis tulemuste arvutamine ning auhinnlaua täitmine on vägagi tõsine ettevõtmine.
Kuulen juba ette vastuseid, et omaette rada pole vaja, kuid süües kasvab isu. Kui tunnistada ametliku võistlusklassi küll tekib ka vajadus raja järgi. Mis meie siis kehvemad oleme, Tr1 rada on lahja ja tr2 liiga raske tahaks vahepealsetele masinatele vahepealset rada.
Kuidas käituda? Niipalju kui on inimesi on ka arvamusi! Selge on üks, et otsuseid ei tohi teha uisapäisa ja kiirustades. Lähiajal peaks säilima endine klasside jaotus ja tulebl loota, et need kes tõsiselt sportida tahavad teevad oma valiku kas TR1 või TR2 kasuks.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
ennukas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 160
Liitunud: E Juul 18, 2005 12:17 pm
Asukoht: TLN:
Kontakt:

Postitus Postitas ennukas »

Ning veel: kui te peate oma masinaid nii headeks, et TR2-te sõita, siis ikkagi aru ma ei saa- miks te siis TR2-s ei sõida.
Kui viitate lääbale või lagunemisele, siis kuidas vabaklassis TR2 punktid autot vähem lõhuvad kui TR2 klassis TR2 punkte võttes?
Mudakoonu näitel võin kinnitada, et masin millega sõitsime, peale 35"rehvide vahetamist 33" vastu, läbivus tõusis, kuna jõudu tuli juurde väiksema diameetri arvelt..
Kuidas tunned ära rõõmsa offroaderi?
Vastus: Hambavahed on mudased!!
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

ennukas kirjutas:
Maasturite tiimi näide: kui TR2-st saab eduka TR1-masina, siis miks Vabaklassi masinast ei saa head TR1-masinat?
Paraku polnud see päris nii.Välja sai vahetatud ka auto,Pajero asemele tuli Toyota LC70 :lol:
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”