2. leht 5-st

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: N Dets 22, 2011 10:05 pm
Postitas tuningman
pagan :twisted: , panite oma pajero talasillaga minu mõtte ka sama ulmelises suunas liikuma, :bg :br :bg

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: R Dets 23, 2011 4:36 pm
Postitas honduras
Pajero esimese silla ülekandearv on 4.875 (vaevalt, et sama ülekandega talasilla leian) ja reduktor asub vasakul (paljudel markidel on see paremal). Käised saab ringi tõsta, et reduktor jääks vasakule. Arvatavasti tuleb mõlemad sillad välja vahetada :roll: .


Ootan talasildade pakkumisi tel. 5291051

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: R Dets 23, 2011 6:08 pm
Postitas marxkoll
Olen sõitnud talasildadega lühikese pajeroga ja tulemus oli suht hea, oli tehtud lehtedele ja toya sildadele ning oli 33tolli rehviga tänavalegaalne! Masin nüüdseks edasi müüdud ja näidiseks ei ole näidata! :?

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: R Dets 23, 2011 9:04 pm
Postitas tuningman
keerad silla tagurpidi, ja diffri jälle õigetpidi, siis jääb diffri korpus õigele poole, kuid jah siis pead silla kinnitus kronsad maha lõikama ja tesele poole silda keevitama. aga peaks ka ikkagi lihtam olema kui seda pajero silla käisid ringi tegema hakata. põhimõtteliselt teeksin mina nii. aga see olen vaid mina :lol:

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: R Dets 23, 2011 9:17 pm
Postitas MahviaDeTyrk
tuningman kirjutas:keerad silla tagurpidi, ja diffri jälle õigetpidi, siis jääb diffri korpus õigele poole
Olge nii kenad ja ärge laske seda teha kusagil miskil suva tegelasel kes arvab, et ehk saab hakkama - krt olen oma silmaga siukest lausporri näinud et.... - lõpuks lõiguti ja keevitati vähemalt 3 tiiru ja mul pole andmeid kas korda saadigi

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: R Dets 23, 2011 9:24 pm
Postitas tuningman
igasugu imeasju tehtud ju. Ja eelnevalt sai ka mitmeid kordi rõhutatud, et teha KORRALIKULT. iga vend sellega siiski hakkama ei saaks jah. väheke vastutusrikas töö ka ju.

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: R Dets 23, 2011 9:25 pm
Postitas LR90
Lisaks tala ja difri keeramisele tuleb suka otstes käändmikud ka ringi
pöörata.

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: R Dets 23, 2011 9:37 pm
Postitas tuningman
jah, käänmikud ka. eks seal ole kindlasti veel asju, kuid olgem ausad kindlasti leiduks sildu millel diffri koda ka õigel pool oleks. aga kui inimene tahab ja rahakott kannatab, las ehitab. huvitaks juba ennastki mis see otsus on ja mis looma nahk sealt tuleb :br

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: R Dets 23, 2011 11:18 pm
Postitas honduras
Paljude tiffrite puhul seda korpuses keerata ei saa ja kardaani nurk tuleb nagunii silla asendi järgi paika keerata. Pole ju keerulide silla käiseid ringi visata ja ka käändmikuid :idea: . Terve selle auto olen nullist ülesse ehitanud ja seda poole aastaga 8) . Olen kaheksa aastat igapäevaselt käsipidi masinas olnud ning ei näe probleemi seda korralikult ja turvaliselt teha :twisted: . Auto peab muidugi tänavalegaalseks jääma.

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: R Dets 23, 2011 11:43 pm
Postitas tuningman
honduras kirjutas:Paljude tiffrite puhul seda korpuses keerata ei saa ja kardaani nurk tuleb nagunii silla asendi järgi paika keerata. Pole ju keerulide silla käiseid ringi visata ja ka käändmikuid :idea: . Terve selle auto olen nullist ülesse ehitanud ja seda poole aastaga 8) . Olen kaheksa aastat igapäevaselt käsipidi masinas olnud ning ei näe probleemi seda korralikult ja turvaliselt teha :twisted: . Auto peab muidugi tänavalegaalseks jääma.
arusaadav muidugi, lihtsalt variante on igasuguseid ja igaüks valib oma viisi kuidas mida teha. ega ma ka just esimesi päevi autode ja massinatega ei tegele, viimased eee,mingi 10a veoautode ja rasketehnikaga mässanud ja igasugu asju näinud-teinud. ega keegi midagi vastutahtmist tegema ei sunni :hihi: ju.

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: L Dets 24, 2011 3:56 am
Postitas tuningman

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: L Dets 24, 2011 8:40 am
Postitas rt23
kuid olgem ausad kindlasti leiduks sildu millel diffri koda ka õigel pool oleks.
Cherodel on samal pool, kuid sammuti ei olnud head ülekannet leida pajerole.

Patroli sillal ehk kannatab ka ilma rellakata diffri koja ringi tõsta, Ühte juba otsast nokitsesin. Käändmike nurkasid poleks muuta vaja kui 33" kasutada.

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: L Dets 24, 2011 9:39 am
Postitas uputaja
Patroli C200 esis-sillal saab varukad lahti freesida. ja omavahel ringi tõsta, käänmike vahetus on suhtselt lihtne. Enne tuleb valmistada rakis kus asju uuesti kokku sulatama hakata.
Kardaane flantsid peaks omavahel jääma ikkagi, nii et sillapoolne ei jääks nö kardaaniga parallelne. Käänmiku nurka pole vaja üldse muuta olenemata rehvi suurusest, see sõltub tõstest, silla käigust jne.


Andres

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: L Dets 24, 2011 4:08 pm
Postitas Datsun
minul pakkuda chero sillad 4.1 ülekandega ja hea hinnaga. jääb kogu nuss ära, sillad komplektsed koos piduritega. Tagumine on lehtvedru sild, poldi alla ja olemas, esimene spiraal. vajadusel leian ka õõtsad. ja asi olemas.

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: L Dets 24, 2011 4:32 pm
Postitas uputaja
Chero sild on ju eriline sült. 31" rattaga sülitab pulkasid välja. VS patrol kannatab lõtva 37" ratast.

Edit: Kui enne oli masin 4,88 ülekandega, ning nüüd alla panna 4,1 ülekandega sillad, siis ta enam normaalselt sõita ei jõua(20% kiirem) Usus või mitte, aga see vahe on väga tuntav.

Oma masinal vahetasin 3,37>4,31 Ning nüüd panen kiire 4wd-ga sealt läbi, kus enne ilma aeglustita ei kannatand + siduri kulu palju väiksem.

Ise teeks patroli silla ringi.

Andres