Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.
Pajero esimese silla ülekandearv on 4.875 (vaevalt, et sama ülekandega talasilla leian) ja reduktor asub vasakul (paljudel markidel on see paremal). Käised saab ringi tõsta, et reduktor jääks vasakule. Arvatavasti tuleb mõlemad sillad välja vahetada .
Ootan talasildade pakkumisi tel. 5291051
Mets on teine kodu.
Monsterauto Box OÜ
Tel: 5291051
Olen sõitnud talasildadega lühikese pajeroga ja tulemus oli suht hea, oli tehtud lehtedele ja toya sildadele ning oli 33tolli rehviga tänavalegaalne! Masin nüüdseks edasi müüdud ja näidiseks ei ole näidata!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
keerad silla tagurpidi, ja diffri jälle õigetpidi, siis jääb diffri korpus õigele poole, kuid jah siis pead silla kinnitus kronsad maha lõikama ja tesele poole silda keevitama. aga peaks ka ikkagi lihtam olema kui seda pajero silla käisid ringi tegema hakata. põhimõtteliselt teeksin mina nii. aga see olen vaid mina
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
tuningman kirjutas:keerad silla tagurpidi, ja diffri jälle õigetpidi, siis jääb diffri korpus õigele poole
Olge nii kenad ja ärge laske seda teha kusagil miskil suva tegelasel kes arvab, et ehk saab hakkama - krt olen oma silmaga siukest lausporri näinud et.... - lõpuks lõiguti ja keevitati vähemalt 3 tiiru ja mul pole andmeid kas korda saadigi
igasugu imeasju tehtud ju. Ja eelnevalt sai ka mitmeid kordi rõhutatud, et teha KORRALIKULT. iga vend sellega siiski hakkama ei saaks jah. väheke vastutusrikas töö ka ju.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
jah, käänmikud ka. eks seal ole kindlasti veel asju, kuid olgem ausad kindlasti leiduks sildu millel diffri koda ka õigel pool oleks. aga kui inimene tahab ja rahakott kannatab, las ehitab. huvitaks juba ennastki mis see otsus on ja mis looma nahk sealt tuleb
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Paljude tiffrite puhul seda korpuses keerata ei saa ja kardaani nurk tuleb nagunii silla asendi järgi paika keerata. Pole ju keerulide silla käiseid ringi visata ja ka käändmikuid . Terve selle auto olen nullist ülesse ehitanud ja seda poole aastaga . Olen kaheksa aastat igapäevaselt käsipidi masinas olnud ning ei näe probleemi seda korralikult ja turvaliselt teha . Auto peab muidugi tänavalegaalseks jääma.
Mets on teine kodu.
Monsterauto Box OÜ
Tel: 5291051
honduras kirjutas:Paljude tiffrite puhul seda korpuses keerata ei saa ja kardaani nurk tuleb nagunii silla asendi järgi paika keerata. Pole ju keerulide silla käiseid ringi visata ja ka käändmikuid . Terve selle auto olen nullist ülesse ehitanud ja seda poole aastaga . Olen kaheksa aastat igapäevaselt käsipidi masinas olnud ning ei näe probleemi seda korralikult ja turvaliselt teha . Auto peab muidugi tänavalegaalseks jääma.
arusaadav muidugi, lihtsalt variante on igasuguseid ja igaüks valib oma viisi kuidas mida teha. ega ma ka just esimesi päevi autode ja massinatega ei tegele, viimased eee,mingi 10a veoautode ja rasketehnikaga mässanud ja igasugu asju näinud-teinud. ega keegi midagi vastutahtmist tegema ei sunni ju.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
kuid olgem ausad kindlasti leiduks sildu millel diffri koda ka õigel pool oleks.
Cherodel on samal pool, kuid sammuti ei olnud head ülekannet leida pajerole.
Patroli sillal ehk kannatab ka ilma rellakata diffri koja ringi tõsta, Ühte juba otsast nokitsesin. Käändmike nurkasid poleks muuta vaja kui 33" kasutada.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Patroli C200 esis-sillal saab varukad lahti freesida. ja omavahel ringi tõsta, käänmike vahetus on suhtselt lihtne. Enne tuleb valmistada rakis kus asju uuesti kokku sulatama hakata.
Kardaane flantsid peaks omavahel jääma ikkagi, nii et sillapoolne ei jääks nö kardaaniga parallelne. Käänmiku nurka pole vaja üldse muuta olenemata rehvi suurusest, see sõltub tõstest, silla käigust jne.
minul pakkuda chero sillad 4.1 ülekandega ja hea hinnaga. jääb kogu nuss ära, sillad komplektsed koos piduritega. Tagumine on lehtvedru sild, poldi alla ja olemas, esimene spiraal. vajadusel leian ka õõtsad. ja asi olemas.
Chero sild on ju eriline sült. 31" rattaga sülitab pulkasid välja. VS patrol kannatab lõtva 37" ratast.
Edit: Kui enne oli masin 4,88 ülekandega, ning nüüd alla panna 4,1 ülekandega sillad, siis ta enam normaalselt sõita ei jõua(20% kiirem) Usus või mitte, aga see vahe on väga tuntav.
Oma masinal vahetasin 3,37>4,31 Ning nüüd panen kiire 4wd-ga sealt läbi, kus enne ilma aeglustita ei kannatand + siduri kulu palju väiksem.
Ise teeks patroli silla ringi.
Andres
Viimati muutis uputaja, L Dets 24, 2011 4:43 pm, muudetud 1 kord kokku.