2. leht 4-st
Re: Küsin teie arvamust
Postitatud: T Dets 27, 2011 6:38 pm
Postitas honkomees
tuningman kirjutas:... aga kui tänu nendele peaks sõidu ajal auto küljest ratas lendu minema on paha paha. üks selline kogemus tuleb omalgi meelde, kuid õnneks ei olnud kiirus suur.pääsesin vaid mõlkis poritiiva ja suure ehmatusega. ....
ka mul on üks selline vastutuleva auto alt lennanud rattaga kokkupõrge olnud, samuti stangenurk, poritiib ja peeglil kriimud, jõudsin tsipa reageerida. Mees oli eelmine päev töökojas käind ja hommikul pommitas mind - kindlustuse jaoks tema süüdi

Re: Probleemid rehvitöökodadega
Postitatud: T Dets 27, 2011 6:54 pm
Postitas Krooniline
Omal kah üks ebameeldiv kogemus olemas, kus sai pea uued valuveljed viidud töökotta, kust ka rehvid ostsin. Tüüp rikkus oma rehvipaigaldus pingiga kõigi valuvelgede ääred ära. Täiega kriibitud. Ilus kumer äär oli kenasti kandiline. Muidu pannakse vist mingi plastiku "junn" vahele, et paigaldamisel velje äärt ei vigastaks.

Re: Probleemid rehvitöökodadega
Postitatud: T Dets 27, 2011 10:00 pm
Postitas grand-cherokee
mu Grandil lasti rattalaagri vahetusel mutrid nii hästi kinni, et ratta poldid pidi läbi puurima.
Re: Probleemid rehvitöökodadega
Postitatud: T Dets 27, 2011 10:54 pm
Postitas mart77
Võib ju küsida, mitu Nm on sõiduauto pleku poldile vaja... mida tegelikult on vähe, 110 ehk siis ca 10 kg meetrise õlaga.
Just sai sarnast nalja kogetud - MB Sprinteril olid poldid nii kinni väänatud, et meetrise pikendusega loobusin - saatsin naabri tagasi nende troppide juurde mingisse Maardu rehviposti, las lõhuvad ise lahti või ära...
Re: Probleemid rehvitöökodadega
Postitatud: K Dets 28, 2011 9:16 am
Postitas tarmo
Teeks ettepaneku, et igasugu põhjendatud jamade ja ka põhjendatud kiituste kohta ka konkreetsed näited siia kirja panna (mõned juba on).
Siis teaks eemale hoida või just minna.
Endal näiteks väga head kogemused üle aastate Tallinnas:
- Tartu mnt Vianor (hinnad kirved, aga töö on alati hea olnud, saavad ka keeruliste töödega hakkama - vulkaniseerimine, suured rattad, pätimutrite avamine),
- Kummimees (Peterburi mnt, sh lamellimine, naelutamine)
Eemale tasuks hoida:
- Peetri kõrtsi remonditöökoda (tasakaalustus tehakse totaalselt valesti)
...
Re: Probleemid rehvitöökodadega
Postitatud: K Dets 28, 2011 12:21 pm
Postitas Landy
Kiitused:
Maasturi rehvide taskaalustamisega (ka kõige kullematega, mida keegi teiene ette ei võtnud) on Rehvitakso konteiner Tallinnas Roca al Mare parklas alati hakkama saanud.
24/7 on alati aidanud Mustamäel Tervise ja Retke nurgal olev rehvitöökoda (ehitas endale suvel uue hoone, enne oli putka). Kogemusi nende tööga juba üle 17 aasta. Saavad keset ööd ka vajadusel ka 35" rehviga hakkma.
Vulkaniseerimisega on siiani Mureli tänaval Balco aidanud, Üsna abivalmid ja paindliku suhtumisega mehed seal.
Veidi laitust:
Rästa tänava Kummikunstnikud saadav hästi hakkma sõidusutorehvidega, kuid maasturirehvide puhul on teinekord oskustest ja teadmistest puudu tulnud (eriti suuremamõõduga ja jäikade protirehvide puhul) ning siis olen palunud rehvi pingis lõhkumise lõpetada.
Re: Probleemid rehvitöökodadega
Postitatud: K Dets 28, 2011 4:50 pm
Postitas Leedu
Landy kirjutas:Maasturi rehvide taskaalustamisega (ka kõige kullematega, mida keegi teiene ette ei võtnud) on Rehvitakso konteiner Tallinnas Roca al Mare parklas alati hakkama saanud.
Lihtsalt infoks, et praegusel hooajal on see konteiner hoopiski Järve selveri parklas koos Rocca inimes(t)ega. Rocca konteiner on täitsa uus. Meistrimees Rocca vanast putkast on Mati ja number viis268495.
Re: Probleemid rehvitöökodadega
Postitatud: L Dets 31, 2011 8:15 pm
Postitas Trykk
Trykk kirjutas:
Lugu järgmine, käisin ühes Tallinna rehvitöökojas kahe autoga talverehve alla panemas, nädal aega hiljem leidsin koduhoovist rattapoldi ja üllatuseks, oli see naise auto küljest millel hiljuti sai rehve vahetatud. Läksin siis selle ilma keermeta poldiga ja autoga rehvipunkti tagasi, omanik arvas, et loomulik kulumine, tema mulle "uut autot ei osta", sellist polti tal ka pole ja mingu ma esindusest ostku polt, üle euri see ikka ei maksa... Okei, läksin siis minema ja lubasin tagasi tulla, kui uue poldiga selgub, et ka rummust on keere maas. (nemad seal ei suutnud/ei viitsinud tuvastada rummu keerme seisukorda.
Esindusest sain siis tellimise peale uue poldi 5€-ga, polt käes selgus, et ka rummu keere rikutud. Võtsin uuesti ühendust rehvitöökoja omanikuga, et mina seda remondi kulu enda kanda võtta ei taha. Tema ei taha ka väga kuulda midagi, tema arust on see loomulik kulumine ja neil on väga head ja proffessionaalsed riistad,
Tahan tänada ja kiita Vianori Peterburi teel. Nüüd kaks korda seal käinud, teenindus väga soe ja sõbralik, ühtegi halba sõna pole öelda. Vianorist sain abi ka Kummioti tekitatud probleemile, keermed keerati üle, pandi midagi vahele ja polt sisse, ja raha selle eest ei küsitud! Rattalaagri vahetusest ei pääse, aga hetkel vähemalt kõik poldid küljes.
Tänud Mart ja Vianor!
Re: Probleemid rehvitöökodadega
Postitatud: P Jaan 01, 2012 8:42 pm
Postitas tegelinsky
Trykk, teed äkki oma esmapostile juurde ka nimekirja mittesoovitatavatest ja soovitatavatest rehvitöökodadest...inimene kes tuleb siit infot otsima siis loeb esmalt sinu posti ja seal nimekiri siis juba olemas

Re: Probleemid rehvitöökodadega
Postitatud: E Jaan 02, 2012 10:33 am
Postitas Landy
Re: Probleemid rehvitöökodadega
Postitatud: T Jaan 03, 2012 7:23 am
Postitas ardi
Ja lõpuks ju tarbija maksab selle nalja kinni.Jälle põhjus hinnatõusuks.
Re: Probleemid rehvitöökodadega
Postitatud: T Jaan 03, 2012 9:39 am
Postitas virgo
jaan mmc kirjutas:Võib atesteerida ja kvaliteedikontrollida kõiki ja kõike aga lõpuks viib see olukorrani kus ilma "paberiteta" ei tohi enam ratastki alt ära võtta
Jagan arvamust. Päris kõike siin maailmas ei tohiks ikka a`la ISO standardite alla ajada. Asja mõttest saan aru, aga tulemus ja selleni jõudmine...ei usu sellesse. Niigi kõiksugu direktiividega ära piiratud Eestile ei tahaks näha küll lähiajal järgmisi ajuvabasid kohustusi mida siis riigiisad agaralt raha kogudes peale hakkavad suruma.
Praeguste seadustega peaks olema see sama eesmärk saavutatud ju! Ehk siis tööandja vastutab töötajate tegevuse eest ja puhtalt selles hirmus peaks olema iga tööandja asi oma töötajad maksimaalsete võimaluste piires koolitada, rääkimata soovist head teenust pakkuda.
Virgo
Re: Probleemid rehvitöökodadega
Postitatud: T Jaan 03, 2012 9:54 am
Postitas MeelisV
noh jah aga teisalt võiks olla miskine kontroll selle üle küll.
kui ikka saadad hommikul oma proua koos lastega teel ja ratas alt tuleb sest keegi oskamatu ja süüdimatu selle tuksi keeras ?
keeras kinni liiga palju või vähe või ....
ja kui ikka õhtul ei sõida maja juurde ei autot ei prouat ega lapsi siis .... ?
võta nüüd kinni kes ja kus see oli kui vahetasid kuskil "marketi parklas" rehve - kelle peale näitad näpuga ?
jah loogish tead päeva ja kohta ning võtad tseki ja ... aga kui ikka tegija kes reaalselt mutrit keeras pole oskustega/teadmistega ja tahtmisega ehk vastutusega.
jama kui palju - ehk saaks seda jama vähendada või ära hoida ?
kas just miskine litsents või ISO aga miskine baaskoolituse nõue võiks siiski olla ja mis kõige tähtsam ehk mingine pisteline kontroll vms.
tegelikult on ju ratas auto alla siiski vägagi kõrge ohuteguriga element - teist sellist on ka raske kohe pakkuda.
Re: Probleemid rehvitöökodadega
Postitatud: T Jaan 03, 2012 10:59 am
Postitas RAMBO
MeelisV kirjutas:noh jah aga teisalt võiks olla miskine kontroll selle üle küll.
kui ikka saadad hommikul oma proua koos lastega teel ja ratas alt tuleb sest keegi oskamatu ja süüdimatu selle tuksi keeras ?
keeras kinni liiga palju või vähe või ....
ja kui ikka õhtul ei sõida maja juurde ei autot ei prouat ega lapsi siis .... ?
võta nüüd kinni kes ja kus see oli kui vahetasid kuskil "marketi parklas" rehve - kelle peale näitad näpuga ?
jah loogish tead päeva ja kohta ning võtad tseki ja ... aga kui ikka tegija kes reaalselt mutrit keeras pole oskustega/teadmistega ja tahtmisega ehk vastutusega.
jama kui palju - ehk saaks seda jama vähendada või ära hoida ?
kas just miskine litsents või ISO aga miskine baaskoolituse nõue võiks siiski olla ja mis kõige tähtsam ehk mingine pisteline kontroll vms.
tegelikult on ju ratas auto alla siiski vägagi kõrge ohuteguriga element - teist sellist on ka raske kohe pakkuda.
Mina nimetaks seda pigem Rehvimeistrite ehk rehvitöökodade omanike ahnuseks ja ei süüdistaks niiväga töölisi. Kui sul on aega antud ühe auto rehvivahetuseks 15minutit ja juba sõidab järgmine klient sisse ja vahele peaks ka ideaalis jõudma võtta siis on vead kerged tulema. Seda enam,et sa oled vähemalt 12tundi ja 6päeva nädalas tööl. Lõunad tuleb ka REHVIHOOAEG ära unustada!
Iga rehvimees on korra ratta alla lahti jätnud ja sellest õppinud. Viga miks seda nii tihti juhtub on pigem kaadri voolavuses.
Endine ja praegune rehvimees.
Re: Probleemid rehvitöökodadega
Postitatud: T Jaan 03, 2012 3:28 pm
Postitas virgo
RAMBO kirjutas:Kui sul on aega antud ühe auto rehvivahetuseks 15minutit ja juba sõidab järgmine klient sisse ja vahele peaks ka ideaalis jõudma võtta siis on vead kerged tulema. Seda enam,et sa oled vähemalt 12tundi ja 6päeva nädalas tööl. Lõunad tuleb ka REHVIHOOAEG ära unustada!
Endine ja praegune rehvimees.
Aga PALUN. Siin on teile kõigile puust ja punaseks. Ehk siis tööandjal on pohh. Kui kõik maailma rehvijogad oleks überlitsentsidega siis tuleb ikkagi teha valik kas säilitada töökoht ja mulk kinni pidada, ning räigelt takka anda või...
Ja uskuge mind - kui tööandjal on pohlad, siis töötajal on veel suuremad pohlad...ja oleks ime kui mingi hetk midagi peetidesse ei läheks.
Litsents üksi ei ole midagi väärt.
Virgo - been there, done that.