2. leht 5-st

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Mär 15, 2012 12:30 pm
Postitas e.p.
Tere

Küsimus Teile ratta "porilaua" kohta, et kui pikk oleks mõistlik pikkus? 500 mm, 700 mm?

Ehk siis paneks kirja nii, et vertikaalsihis alla vaadates ratta keskpunktist peab ratas olema kaetud tiiva või tiivalaiendiga, mille pikkus minimaalsest ... mm.

Päris ilma ei saa, kuna sõidukid liiklevad ka avalikel teedel.

Kuidas suhtute "tagurduskaamerasse" ehk kui puuduvad peeglid või on tagaaken kinni ehitatud, siis peaks olema selline vidin autol küljes.

Peeter

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Mär 15, 2012 6:39 pm
Postitas Movistar
Seda pikkust ei peaks üldse piirama hakkama.Suurel osal masinatest lõppeb kere sel kus sild.Nüüd peaks siis ehitama mingi totra porilaua 500-700 mm kerest ette-taha ulatuva :D
See näeks ikka eriti rõve välja ja selline ei püsi küljes samuti.
Põhjus miks ma seda porilaua teemat arendasin on sellepärast,et näiteks mul on 2 jooksu velgi-rehve millest 1 komplekt teeb auto ca 10 cm kitsamaks.
Porilauad oleks teinud selle kitsama paari järgi ja need paar sõitu mis teeks laiemate ratastega,oleks lihtsalt 5 cm kummaltki poolt väljas.
Sellest ka küsimus,et kas võib ?
Seda avalikel teedel sõitmist ei mõjuta see kitsam või laiem porilaud kuidagi.TR3 de küljes on kümneid oluliselt ohtlikumaid sõlmi,mis peaks maanteeliikluse üldse välistama.Nt hüdrorool ,vastavalt oskustele alla pandud sillad jne.Meil eksisteerib mingi hulk kodanikke kelledel need kuidagi all ei püsi ja selliseid lastakse maanteele ilma probleemideta.
Kaamerasse suhtun positiivselt.Endal selline asi olemas ja teeb ikka ohutumaks küll sõidu .Kasvõi näed kui keegi mööduda soovib.Muidu oled nagu pime roolis.

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Mär 15, 2012 7:13 pm
Postitas e.p.
Ratas peab olema kaetud, üle ei tohi olla. Nii jääb ja rajale ei saa, kui on ratas katmata.

Ei oota emotsioonidel põhinevat ja läbimõtlemata pläma vaid konstruktiivseid ettepanekuid.

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Mär 17, 2012 5:46 am
Postitas ed101
Kiigates kehtivat eurodirektiivi (78/549/EMÜ), siis kõige problemaatilisemaks kohaks TR võistlusautodel on ilmselt punkt 2.1.2, eriti tagumiste ratastega. Samas ei nõuta, et kogu ratas oleks kaetud.

Egert Pinn

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: L Mär 17, 2012 8:37 am
Postitas e.p.
Sarnase pildi saime ka arutelu käigus.
Oleks vast suht mõistlik ja joonise järgi kõigil üheselt võimalik teostada?

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: E Mär 19, 2012 3:38 pm
Postitas Arto
Selline pilt siis, kas see on hea lahendus?
teljest eespool 30* ja taga 50*

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Apr 04, 2012 10:37 pm
Postitas Movistar
Mismoodi neid kraade täpselt mõõtma plaanitakse hakata ?

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Apr 04, 2012 10:40 pm
Postitas e.p.
Võidad võistluse, võtame auto pulkadeks ja mõõdame kõik kraadid täpselt ära koos EAL tehnikakolleegiumiga ...

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Apr 04, 2012 10:58 pm
Postitas uputaja
Movistar kirjutas:Mismoodi neid kraade täpselt mõõtma plaanitakse hakata ?

Küll kadedad konkurendid mõõdavad :mrgreen:

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Apr 04, 2012 11:10 pm
Postitas e.p.
Hardo, kas navigeerimisvahenditest oled kuulnud?
Igas tõsiseltvõetavas offroadmasinas need ju olemas :)

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Apr 04, 2012 11:14 pm
Postitas e.p.
Andres, täppi panid ;)
Oleme aastate jooksul üritanud tehnilised reeglid üles ehitada Eestlase kadeduse peale ehk siis isekontrollivaks.
Enne võistlusi on info mittevastavustest tehniliseni jõudnud või siis on abivalmid kaasvõistlejad auto kõrval lahkelt viitamas nendele :)

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: K Apr 04, 2012 11:32 pm
Postitas Movistar
e.p. kirjutas:Andres, täppi panid ;)
Oleme aastate jooksul üritanud tehnilised reeglid üles ehitada Eestlase kadeduse peale ehk siis isekontrollivaks.
Enne võistlusi on info mittevastavustest tehniliseni jõudnud või siis on abivalmid kaasvõistlejad auto kõrval lahkelt viitamas nendele :)
See Eestlaslik kadedus toimib küll.
Rikkust , vaesust ja vingumist osatakse juba mõõta ,äkki saavad kraadid ka selgeks.

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Apr 05, 2012 9:47 am
Postitas Arto
Movistar kirjutas:Mismoodi neid kraade täpselt mõõtma plaanitakse hakata ?
Üks variant, usun, et neid on olemas veel!
Pilt

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Apr 05, 2012 10:01 am
Postitas Movistar
Ärge nüüd lolliks ka minge oma kraadidega.
Ma tahaks näha kuidas sa selle riistapuuga neid porilaudasid mõõtma hakkad.
Kasutusele võib võtta ka Pythagorose teoreemi,radiaani,trigonomeetria jmt matemaatika nurga mõõtmiseks.
Tehke omale ja meile selgeks kuidas hakatakse kontrollima selliseid asju,enne kui selliste naljadega lagedale tulete.
Nurga spetsialistidele ka üks kodune harjutus ajule,et tehnilises nurga mõõtmine libedamalt läheks :
ftp://ftp.ttkool.ut.ee/math/kaug/poordkehad_.pdf

Re: TR-3 tehnilised reeglid 2013......

Postitatud: N Apr 05, 2012 11:59 am
Postitas e.p.
Tehke omale ja meile selgeks kuidas hakatakse kontrollima selliseid asju,enne kui selliste naljadega lagedale tulete.
Milline osa jäi arusaamatuks?