2. leht 20-st
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: N Dets 01, 2011 11:05 am
Postitas Aare
Pean tunnistama, et mulle see vaba teh. reeglite projekt sobib 100%.
Aare Kaar
vabas aegade algusest
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: R Dets 09, 2011 9:35 am
Postitas andrusr
Punktis:3.5.3.1. Autol peab olema vähemalt kahe istekohaga, kuid mitte rohkem kui nelja
istekohaga sõitjateruum.
Siit küsimus: Kui mu autol on viis kohta (mis on ilmselt ka enamustel autodel), kas ma pean siis tagumisel pikal pingil keskosa välja lõikama...haige värk
Tervitustega
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: R Dets 09, 2011 10:00 am
Postitas Heinza
Istekohtade arv reguleeritakse siiski ju turvarihma olemasoluga mitte pingi pikkusega.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: R Dets 09, 2011 2:12 pm
Postitas Praks1
Vähemalt 3 punkti vöö on nõutav,tean ainult mõnda autot,millel 5 koht on 3 punkti vööga ja ükski neist ei ole maastur,mida mina tean.
Ivar praks.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: R Dets 09, 2011 3:56 pm
Postitas andrusr
Ma võin tagumise istme keskmisele kohale panna või 5-punkti turvavöö...aga point on ju istmekohtade arvus. Mis siin nii keerulist on?
Ma saan aru, et 5.kohalise maasturiga ei tohi võistelda vabas klassis...või kuidas?
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: R Dets 09, 2011 4:45 pm
Postitas Heinza
andrusr kirjutas:Ma võin tagumise istme keskmisele kohale panna või 5-punkti turvavöö...aga point on ju istmekohtade arvus. Mis siin nii keerulist on?
Ma saan aru, et 5.kohalise maasturiga ei tohi võistelda vabas klassis...või kuidas?
Siin kohal on ikkagi silmas peetud istekohti mis on varustatud tehnilistele tingimustele vastava turvavööga mis siis reguleerib autos olemas olevate võistlejate istekohtade arvu. Muidugi Sa võid panna sinna keskele mis tahes rihmad aga siis ei vasta enam reeglitele. Ja ei olegi midagi keerulist.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: L Dets 10, 2011 12:35 pm
Postitas totu
Eks ta õige on , saab ju ka Laplanderiga sõita, palju seal kohti on? Meeskonnaliikmete arv on juba piiratud (vist ikka on?) ja kes tahab, võib ju kasvõi lõvijalgadega tigudiivani metsa kaasa vedada. Kui vähemalt kolmepunktivööd ei ole- istuda ei tohi.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: L Dets 10, 2011 12:50 pm
Postitas totu
Võtaks korraks veel rehvimõõdu üles. Oleme nüüdseks paar sõitu sõltumatuga teinud ja tundub et praeguse plaaniga hävime. 37" sirge tala on tegija suure rehviga, 33" portaal kliirensiga (madalaim punkt on reduktori "muna", kõik ülejäänu on kõrgemal. Isegi kui suudame kliirensi lubatud 400mm-ni tõsta, on see vähem kui kogu laiuses ja esimese mudaauguni (reaalselt vajutab raamile kogunenud muda raami ca. 50mm madalamale). Usun et enamust see teema ei huvita aga:
Kas lubada sõltumatu vedrustusega 35" rehvi, kliirensi piir ja - mõõtmise tingimused samad?
PS: meil ei ole selliseid rehve ja esialgu ei ole ka ostuplaani (-raha).
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Dets 20, 2011 5:19 pm
Postitas totu
Et kuidas siis jääb selle 35" plaaniga? Teen ettepaneku et, kui keegi ei vaidle, kirjutaks reeglitesse sisse. Ehk motiveeriks veel kedagi tehnilistele uuendustele. Kui niikuinii on erinevad rehvimõõdud, pole ju vahet kas kaks või kolm mõõtu.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Dets 20, 2011 6:26 pm
Postitas JaanusLI
totu kirjutas:Et kuidas siis jääb selle 35" plaaniga? Teen ettepaneku et, kui keegi ei vaidle, kirjutaks reeglitesse sisse. Ehk motiveeriks veel kedagi tehnilistele uuendustele. Kui niikuinii on erinevad rehvimõõdud, pole ju vahet kas kaks või kolm mõõtu.
Palju neid rehvimõõte vaja on ? 5 mõõtu oleks parem...
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Dets 20, 2011 6:46 pm
Postitas Heinza
totu kirjutas:Et kuidas siis jääb selle 35" plaaniga? Teen ettepaneku et, kui keegi ei vaidle, kirjutaks reeglitesse sisse. Ehk motiveeriks veel kedagi tehnilistele uuendustele. Kui niikuinii on erinevad rehvimõõdud, pole ju vahet kas kaks või kolm mõõtu.
See on liig mis liig. ma ka äkki tahaks endale personaalset rehvimõõtu. Äkki motiveeriks rohkem suzukisid starti ja neid sirgele sillale ehitama ja et isegi siis kui sirge sillaga 925 alla ajada on portaali kliirents suurem.
krt. ise oleme me endale need autod ehitanud arendanud , mõõdud ümarlauas sirgeks arutanud . Kui kellelgi ei õnnestu mingi ehitus arendus siis pole selles teised süüdi . Nii et jõudu ja arendust teistelegi.
Ei mingit eraldi privileege ja 7 mõõtu.
Minu arust me selgitasime vaidlesime selle ümarlauas selgeks.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Dets 20, 2011 8:03 pm
Postitas porikärbes
Täiesti nõus Heinzaga ,et selle rehviteema sai ju lukku pandud.
Jaanus Arumäe
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: T Dets 20, 2011 10:12 pm
Postitas totu
Küll nüüd läks paugutamiseks, omateada ei astunud kellegi konnasilmale. Milleks seda teemat siia üldse vaja on kui ümarlaua jutt nii "lukus" on? Aga las ta jääb (nõus praeguse projektiga).
Rohkem, selles teemas, ettepanekuid ei tee.
Lihtsalt selgituseks: Kes arvab et 2+ tundi akendeni olluses vintsimist annab arvestatava kogemuse uue auto omadustest, eksib. Ja umbes nii palju meil võistluskogemust oli enne ümarlauda. Tänaseks on 2 sõitmise võistlust seljataga ja reaalne võrdlusmoment palju parem, sellest ka ettepanek (mitte nõudmine) ja tegelikult oleks mõistlik jätta ainult maks kliirensi ja maks rehvimõõdu (e. jääks ainult üks rehvimõõt) piirang (annaks võimaluse ka UAZ portaalidele) aga kuna teema on lukus, las olla. Lihtne reegel- kellele ei meeldi, läheb ära.
Heinza, oma tootearendusega me ei ebaõnnestunud, kuigi lootsime veidi rohkemat ja kartsime palju hullemat, 35se rehviga oleks asi palju kahtlasem. Ja keda, kus või millal ma süüdistasin (Kui kellelgi ei õnnestu mingi ehitus arendus siis pole selles teised süüdi .)? Või kardad et hakkaksime pika puuga kõiki võitma kui 35 alla saaksime? Ise küll ei usu.
Arvet
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: K Dets 21, 2011 7:22 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Milline on max rehvimõõt kui sõita autoga millel ees sõltumatu vedrustus ja taga talasild - no nt. Pajero
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Postitatud: K Dets 21, 2011 8:54 pm
Postitas Heinza
MahviaDeTyrk kirjutas:Milline on max rehvimõõt kui sõita autoga millel ees sõltumatu vedrustus ja taga talasild - no nt. Pajero
925mm, eeldusel et esisillal kliirens ei ületa 400mm , mõõtmine mõlemast sillast oli meil nagu plaanitud ja mõeldud.