VABA tehnilised reeglid 2013......
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Pean tunnistama, et mulle see vaba teh. reeglite projekt sobib 100%.
Aare Kaar
vabas aegade algusest
Aare Kaar
vabas aegade algusest
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Punktis:3.5.3.1. Autol peab olema vähemalt kahe istekohaga, kuid mitte rohkem kui nelja
istekohaga sõitjateruum.
Siit küsimus: Kui mu autol on viis kohta (mis on ilmselt ka enamustel autodel), kas ma pean siis tagumisel pikal pingil keskosa välja lõikama...haige värk
Tervitustega
istekohaga sõitjateruum.
Siit küsimus: Kui mu autol on viis kohta (mis on ilmselt ka enamustel autodel), kas ma pean siis tagumisel pikal pingil keskosa välja lõikama...haige värk
Tervitustega
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Istekohtade arv reguleeritakse siiski ju turvarihma olemasoluga mitte pingi pikkusega.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Vähemalt 3 punkti vöö on nõutav,tean ainult mõnda autot,millel 5 koht on 3 punkti vööga ja ükski neist ei ole maastur,mida mina tean.
Ivar praks.
Ivar praks.
Proto
53951597
53951597
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Ma võin tagumise istme keskmisele kohale panna või 5-punkti turvavöö...aga point on ju istmekohtade arvus. Mis siin nii keerulist on?
Ma saan aru, et 5.kohalise maasturiga ei tohi võistelda vabas klassis...või kuidas?
Ma saan aru, et 5.kohalise maasturiga ei tohi võistelda vabas klassis...või kuidas?
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Siin kohal on ikkagi silmas peetud istekohti mis on varustatud tehnilistele tingimustele vastava turvavööga mis siis reguleerib autos olemas olevate võistlejate istekohtade arvu. Muidugi Sa võid panna sinna keskele mis tahes rihmad aga siis ei vasta enam reeglitele. Ja ei olegi midagi keerulist.andrusr kirjutas:Ma võin tagumise istme keskmisele kohale panna või 5-punkti turvavöö...aga point on ju istmekohtade arvus. Mis siin nii keerulist on?
Ma saan aru, et 5.kohalise maasturiga ei tohi võistelda vabas klassis...või kuidas?
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2884
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Eks ta õige on , saab ju ka Laplanderiga sõita, palju seal kohti on? Meeskonnaliikmete arv on juba piiratud (vist ikka on?) ja kes tahab, võib ju kasvõi lõvijalgadega tigudiivani metsa kaasa vedada. Kui vähemalt kolmepunktivööd ei ole- istuda ei tohi.
Tehtud, mõeldud.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2884
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Võtaks korraks veel rehvimõõdu üles. Oleme nüüdseks paar sõitu sõltumatuga teinud ja tundub et praeguse plaaniga hävime. 37" sirge tala on tegija suure rehviga, 33" portaal kliirensiga (madalaim punkt on reduktori "muna", kõik ülejäänu on kõrgemal. Isegi kui suudame kliirensi lubatud 400mm-ni tõsta, on see vähem kui kogu laiuses ja esimese mudaauguni (reaalselt vajutab raamile kogunenud muda raami ca. 50mm madalamale). Usun et enamust see teema ei huvita aga:
Kas lubada sõltumatu vedrustusega 35" rehvi, kliirensi piir ja - mõõtmise tingimused samad?
PS: meil ei ole selliseid rehve ja esialgu ei ole ka ostuplaani (-raha).
Kas lubada sõltumatu vedrustusega 35" rehvi, kliirensi piir ja - mõõtmise tingimused samad?
PS: meil ei ole selliseid rehve ja esialgu ei ole ka ostuplaani (-raha).
Tehtud, mõeldud.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2884
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Et kuidas siis jääb selle 35" plaaniga? Teen ettepaneku et, kui keegi ei vaidle, kirjutaks reeglitesse sisse. Ehk motiveeriks veel kedagi tehnilistele uuendustele. Kui niikuinii on erinevad rehvimõõdud, pole ju vahet kas kaks või kolm mõõtu.
Tehtud, mõeldud.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Palju neid rehvimõõte vaja on ? 5 mõõtu oleks parem...totu kirjutas:Et kuidas siis jääb selle 35" plaaniga? Teen ettepaneku et, kui keegi ei vaidle, kirjutaks reeglitesse sisse. Ehk motiveeriks veel kedagi tehnilistele uuendustele. Kui niikuinii on erinevad rehvimõõdud, pole ju vahet kas kaks või kolm mõõtu.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
See on liig mis liig. ma ka äkki tahaks endale personaalset rehvimõõtu. Äkki motiveeriks rohkem suzukisid starti ja neid sirgele sillale ehitama ja et isegi siis kui sirge sillaga 925 alla ajada on portaali kliirents suurem.totu kirjutas:Et kuidas siis jääb selle 35" plaaniga? Teen ettepaneku et, kui keegi ei vaidle, kirjutaks reeglitesse sisse. Ehk motiveeriks veel kedagi tehnilistele uuendustele. Kui niikuinii on erinevad rehvimõõdud, pole ju vahet kas kaks või kolm mõõtu.
krt. ise oleme me endale need autod ehitanud arendanud , mõõdud ümarlauas sirgeks arutanud . Kui kellelgi ei õnnestu mingi ehitus arendus siis pole selles teised süüdi . Nii et jõudu ja arendust teistelegi.
Ei mingit eraldi privileege ja 7 mõõtu.
Minu arust me selgitasime vaidlesime selle ümarlauas selgeks.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
- porikärbes
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 101
- Liitunud: L Okt 13, 2007 12:41 am
- Asukoht: Tallinn
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Täiesti nõus Heinzaga ,et selle rehviteema sai ju lukku pandud.
Jaanus Arumäe
Jaanus Arumäe
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2884
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Küll nüüd läks paugutamiseks, omateada ei astunud kellegi konnasilmale. Milleks seda teemat siia üldse vaja on kui ümarlaua jutt nii "lukus" on? Aga las ta jääb (nõus praeguse projektiga).
Rohkem, selles teemas, ettepanekuid ei tee.
Lihtsalt selgituseks: Kes arvab et 2+ tundi akendeni olluses vintsimist annab arvestatava kogemuse uue auto omadustest, eksib. Ja umbes nii palju meil võistluskogemust oli enne ümarlauda. Tänaseks on 2 sõitmise võistlust seljataga ja reaalne võrdlusmoment palju parem, sellest ka ettepanek (mitte nõudmine) ja tegelikult oleks mõistlik jätta ainult maks kliirensi ja maks rehvimõõdu (e. jääks ainult üks rehvimõõt) piirang (annaks võimaluse ka UAZ portaalidele) aga kuna teema on lukus, las olla. Lihtne reegel- kellele ei meeldi, läheb ära.
Heinza, oma tootearendusega me ei ebaõnnestunud, kuigi lootsime veidi rohkemat ja kartsime palju hullemat, 35se rehviga oleks asi palju kahtlasem. Ja keda, kus või millal ma süüdistasin (Kui kellelgi ei õnnestu mingi ehitus arendus siis pole selles teised süüdi .)? Või kardad et hakkaksime pika puuga kõiki võitma kui 35 alla saaksime? Ise küll ei usu.
Arvet
Rohkem, selles teemas, ettepanekuid ei tee.
Lihtsalt selgituseks: Kes arvab et 2+ tundi akendeni olluses vintsimist annab arvestatava kogemuse uue auto omadustest, eksib. Ja umbes nii palju meil võistluskogemust oli enne ümarlauda. Tänaseks on 2 sõitmise võistlust seljataga ja reaalne võrdlusmoment palju parem, sellest ka ettepanek (mitte nõudmine) ja tegelikult oleks mõistlik jätta ainult maks kliirensi ja maks rehvimõõdu (e. jääks ainult üks rehvimõõt) piirang (annaks võimaluse ka UAZ portaalidele) aga kuna teema on lukus, las olla. Lihtne reegel- kellele ei meeldi, läheb ära.
Heinza, oma tootearendusega me ei ebaõnnestunud, kuigi lootsime veidi rohkemat ja kartsime palju hullemat, 35se rehviga oleks asi palju kahtlasem. Ja keda, kus või millal ma süüdistasin (Kui kellelgi ei õnnestu mingi ehitus arendus siis pole selles teised süüdi .)? Või kardad et hakkaksime pika puuga kõiki võitma kui 35 alla saaksime? Ise küll ei usu.
Arvet
Tehtud, mõeldud.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4495
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Milline on max rehvimõõt kui sõita autoga millel ees sõltumatu vedrustus ja taga talasild - no nt. Pajero
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
925mm, eeldusel et esisillal kliirens ei ületa 400mm , mõõtmine mõlemast sillast oli meil nagu plaanitud ja mõeldud.MahviaDeTyrk kirjutas:Milline on max rehvimõõt kui sõita autoga millel ees sõltumatu vedrustus ja taga talasild - no nt. Pajero
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.