VABA tehnilised reeglid 2013......

EAL 4x4 Alakomitee infokandja

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Aare
Mudder
Postitusi: 52
Liitunud: E Juul 11, 2005 2:01 pm
Asukoht: Tallinn

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Aare »

Pean tunnistama, et mulle see vaba teh. reeglite projekt sobib 100%.

Aare Kaar
vabas aegade algusest
andrusr
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: R Dets 08, 2006 11:29 am

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas andrusr »

Punktis:3.5.3.1. Autol peab olema vähemalt kahe istekohaga, kuid mitte rohkem kui nelja
istekohaga sõitjateruum.

Siit küsimus: Kui mu autol on viis kohta (mis on ilmselt ka enamustel autodel), kas ma pean siis tagumisel pikal pingil keskosa välja lõikama...haige värk

Tervitustega
Kasutaja avatar
Heinza
Fitting 44"
Postitusi: 432
Liitunud: R Aug 10, 2007 1:50 pm
Asukoht: Pärnu ; Vigala
Kontakt:

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Heinza »

Istekohtade arv reguleeritakse siiski ju turvarihma olemasoluga mitte pingi pikkusega.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Praks1 »

Vähemalt 3 punkti vöö on nõutav,tean ainult mõnda autot,millel 5 koht on 3 punkti vööga ja ükski neist ei ole maastur,mida mina tean.
Ivar praks.
Proto
53951597
andrusr
Fitting 44"
Postitusi: 496
Liitunud: R Dets 08, 2006 11:29 am

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas andrusr »

Ma võin tagumise istme keskmisele kohale panna või 5-punkti turvavöö...aga point on ju istmekohtade arvus. Mis siin nii keerulist on?
Ma saan aru, et 5.kohalise maasturiga ei tohi võistelda vabas klassis...või kuidas?
Kasutaja avatar
Heinza
Fitting 44"
Postitusi: 432
Liitunud: R Aug 10, 2007 1:50 pm
Asukoht: Pärnu ; Vigala
Kontakt:

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Heinza »

andrusr kirjutas:Ma võin tagumise istme keskmisele kohale panna või 5-punkti turvavöö...aga point on ju istmekohtade arvus. Mis siin nii keerulist on?
Ma saan aru, et 5.kohalise maasturiga ei tohi võistelda vabas klassis...või kuidas?
Siin kohal on ikkagi silmas peetud istekohti mis on varustatud tehnilistele tingimustele vastava turvavööga mis siis reguleerib autos olemas olevate võistlejate istekohtade arvu. Muidugi Sa võid panna sinna keskele mis tahes rihmad aga siis ei vasta enam reeglitele. Ja ei olegi midagi keerulist.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2884
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas totu »

Eks ta õige on , saab ju ka Laplanderiga sõita, palju seal kohti on? Meeskonnaliikmete arv on juba piiratud (vist ikka on?) ja kes tahab, võib ju kasvõi lõvijalgadega tigudiivani metsa kaasa vedada. Kui vähemalt kolmepunktivööd ei ole- istuda ei tohi.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2884
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas totu »

Võtaks korraks veel rehvimõõdu üles. Oleme nüüdseks paar sõitu sõltumatuga teinud ja tundub et praeguse plaaniga hävime. 37" sirge tala on tegija suure rehviga, 33" portaal kliirensiga (madalaim punkt on reduktori "muna", kõik ülejäänu on kõrgemal. Isegi kui suudame kliirensi lubatud 400mm-ni tõsta, on see vähem kui kogu laiuses ja esimese mudaauguni (reaalselt vajutab raamile kogunenud muda raami ca. 50mm madalamale). Usun et enamust see teema ei huvita aga:
Kas lubada sõltumatu vedrustusega 35" rehvi, kliirensi piir ja - mõõtmise tingimused samad?
PS: meil ei ole selliseid rehve ja esialgu ei ole ka ostuplaani (-raha).
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2884
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas totu »

Et kuidas siis jääb selle 35" plaaniga? Teen ettepaneku et, kui keegi ei vaidle, kirjutaks reeglitesse sisse. Ehk motiveeriks veel kedagi tehnilistele uuendustele. Kui niikuinii on erinevad rehvimõõdud, pole ju vahet kas kaks või kolm mõõtu.
Tehtud, mõeldud.
JaanusLI
Fitting 44"
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 11, 2008 10:41 pm
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas JaanusLI »

totu kirjutas:Et kuidas siis jääb selle 35" plaaniga? Teen ettepaneku et, kui keegi ei vaidle, kirjutaks reeglitesse sisse. Ehk motiveeriks veel kedagi tehnilistele uuendustele. Kui niikuinii on erinevad rehvimõõdud, pole ju vahet kas kaks või kolm mõõtu.
Palju neid rehvimõõte vaja on ? 5 mõõtu oleks parem...
Kasutaja avatar
Heinza
Fitting 44"
Postitusi: 432
Liitunud: R Aug 10, 2007 1:50 pm
Asukoht: Pärnu ; Vigala
Kontakt:

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Heinza »

totu kirjutas:Et kuidas siis jääb selle 35" plaaniga? Teen ettepaneku et, kui keegi ei vaidle, kirjutaks reeglitesse sisse. Ehk motiveeriks veel kedagi tehnilistele uuendustele. Kui niikuinii on erinevad rehvimõõdud, pole ju vahet kas kaks või kolm mõõtu.
See on liig mis liig. ma ka äkki tahaks endale personaalset rehvimõõtu. Äkki motiveeriks rohkem suzukisid starti ja neid sirgele sillale ehitama ja et isegi siis kui sirge sillaga 925 alla ajada on portaali kliirents suurem.
krt. ise oleme me endale need autod ehitanud arendanud , mõõdud ümarlauas sirgeks arutanud . Kui kellelgi ei õnnestu mingi ehitus arendus siis pole selles teised süüdi . Nii et jõudu ja arendust teistelegi.
Ei mingit eraldi privileege ja 7 mõõtu.
Minu arust me selgitasime vaidlesime selle ümarlauas selgeks.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Kasutaja avatar
porikärbes
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 101
Liitunud: L Okt 13, 2007 12:41 am
Asukoht: Tallinn

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas porikärbes »

Täiesti nõus Heinzaga ,et selle rehviteema sai ju lukku pandud.

Jaanus Arumäe
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2884
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas totu »

Küll nüüd läks paugutamiseks, omateada ei astunud kellegi konnasilmale. Milleks seda teemat siia üldse vaja on kui ümarlaua jutt nii "lukus" on? Aga las ta jääb (nõus praeguse projektiga).
Rohkem, selles teemas, ettepanekuid ei tee.

Lihtsalt selgituseks: Kes arvab et 2+ tundi akendeni olluses vintsimist annab arvestatava kogemuse uue auto omadustest, eksib. Ja umbes nii palju meil võistluskogemust oli enne ümarlauda. Tänaseks on 2 sõitmise võistlust seljataga ja reaalne võrdlusmoment palju parem, sellest ka ettepanek (mitte nõudmine) ja tegelikult oleks mõistlik jätta ainult maks kliirensi ja maks rehvimõõdu (e. jääks ainult üks rehvimõõt) piirang (annaks võimaluse ka UAZ portaalidele) aga kuna teema on lukus, las olla. Lihtne reegel- kellele ei meeldi, läheb ära.
Heinza, oma tootearendusega me ei ebaõnnestunud, kuigi lootsime veidi rohkemat ja kartsime palju hullemat, 35se rehviga oleks asi palju kahtlasem. Ja keda, kus või millal ma süüdistasin (Kui kellelgi ei õnnestu mingi ehitus arendus siis pole selles teised süüdi .)? Või kardad et hakkaksime pika puuga kõiki võitma kui 35 alla saaksime? Ise küll ei usu.
Arvet
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4495
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Milline on max rehvimõõt kui sõita autoga millel ees sõltumatu vedrustus ja taga talasild - no nt. Pajero
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Heinza
Fitting 44"
Postitusi: 432
Liitunud: R Aug 10, 2007 1:50 pm
Asukoht: Pärnu ; Vigala
Kontakt:

Re: VABA tehnilised reeglid 2013......

Postitus Postitas Heinza »

MahviaDeTyrk kirjutas:Milline on max rehvimõõt kui sõita autoga millel ees sõltumatu vedrustus ja taga talasild - no nt. Pajero
925mm, eeldusel et esisillal kliirens ei ületa 400mm , mõõtmine mõlemast sillast oli meil nagu plaanitud ja mõeldud.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Vasta

Mine “EAL 4x4 Alakomitee annab teada”