2. leht 9-st
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Postitatud: R Veebr 17, 2012 6:08 pm
Postitas muddogbob
Kas 3mm raami jaoks vähe pole?Tehase raamil on ikka 5mm kanti

Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Postitatud: R Veebr 17, 2012 6:21 pm
Postitas Isuzu86
Mina trooperi raami tagumise otsa puhul nii kindel ei oleks...
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Postitatud: R Veebr 17, 2012 8:12 pm
Postitas muddogbob
Võibolla tõesti trooperil on 3mm paksune sein,HJ60 on 4mm kindlasti äkki isegi rohkem.Aga eks pole siin hullu midagi,mida kergem auto seda parem läbivus

Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Postitatud: R Veebr 17, 2012 11:03 pm
Postitas Isuzu86
Noh sai ise tehtud ja originaali järgi. Toyotsi raamid raudselt paremad.
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Postitatud: K Mär 07, 2012 2:29 pm
Postitas Isuzu86
Nonii jälle on midagi ära tehtud. Tahaks kulutada alla aasta sellise asja peale ja katsun iga kuu midagi nokitseda teiste autode kõrvalt. Jää minekuks peaks korras olema ja legaalne. Üks pilt ütleb-
Korralik kaitsekiht:
Korralik aku:.
Korralik kapotialune, ärge "radikat" vaadake
Hetkeseis:
tuhat sõna.
Kere vaja veel täpselt paika seada raami suhtes, kuna kõik algupärased kinnitused oli hävinenud. Sellega seoses vaja rohkem tööd teha ja 9x rohkem mõõta ja patju sättida.
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Postitatud: N Mär 08, 2012 10:06 pm
Postitas andrusr
Ilus töö
Millega esimesed rattakoopad üle võõpasid?
Kas alumine pind on vaja väga puhtaks nühkida, või piisab korralikust survepesust ja siis nitrolahustiga üle?
Endal vaja kogu põhi ja rattakoopad üle teha.
Jõudu edaspidiseks...
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Postitatud: N Mär 08, 2012 10:47 pm
Postitas Maxa
Ilus töö, au ja kiitus! Kas autole on ka mingi tõste tehtu või mulle tundub, et sinna mahubki päris pirakas ratas alla?
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Postitatud: R Mär 09, 2012 9:25 am
Postitas Isuzu86
Rattakoopad on tehtud tavalise mastiksiga, mida saab kivikaitse püstoliga peale kanda. Mastiksi puhul piisab survepesust ja nitroga üle, siis saab hea küll. Mastiks jääb päris hästi külge igale poole. Kasutasin Car Systemi KS500 mastiksit.
Rataste kohta niipalju, et peaks olema 32" kindlasti aga pigem kisub 33 poole pole täpselt mõõtnud... see on ka viimane piir, mida lõikumata alla saab panna. Üldiselt olen tähele pannud et vanematele maasturitele mahuvadki pirakad rattad alla. Uued on ju plastikust ja väikeste koobastega
Tõste kohta niipalju, et eest torsioonid peale keeratud rohkem ja tagant kiige kinnitused tõstetud tolli jagu võrreldes originaaliga. Üldiselt ei taha päris pilvelõhkujat teha. Õllepudelit ei tohiks tagadiffri korpusega ümber ajada, garaasis ei ajanud igatahes.
Jõudu on vaja, et siis seda tahtejõudu.....
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Postitatud: N Mär 15, 2012 11:34 am
Postitas Isuzu86
Ostsin siis sellised tuled:
Siis panin nad ette:
Ja siis panin need põlema:
Kere keerasin ka korralikult kinni, proovisin paaki alla ja kohendasin el- süsteemi. Nüüd vaja radiaator ära värvida ja kere välisplekke keevitada veel.
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Postitatud: R Mär 16, 2012 3:33 pm
Postitas Isuzu86
Nokitsesin kere kallal siis natuke. Karbid tegin juba varem koos põhjaga ära aga tagatiiva nurgad ja tagumised tiivaääred vajasid paikamist/ väljavahetamist.
Karbid võivad tunduda robustsed ja seda nad on. Miks ma just sellisest profiilist nad tegin? Ausaltöeldes on nii parem, kuna ei teki jälle topeltplekkide hunnikut ja seega pole mõneks ajaks roostega probleemi. Ja mul oli sellne materjal käepärast. Lisaks on sealt nüüd hea autot kergitada näiteks hi-lift tungiga, kuna asi igalt poolt ühesuguse tugevusega. Pole ohtu karbi peal ronides see mõlki ajada kuna jäi oluliselt tugevam kui originaal, Plekitööde juures proovin niipalju kui võimalik vältida ülekattega paikamist. Ja uue pleki paigaldamisel krundin eelnevalt sisepinnad.
Kuna originaalplekke ei ole meie maa pinnal saada, tuleb pajud asjad ise teha.
Aega läheb rohkem aga asi saab ilusam.

Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Postitatud: E Mär 26, 2012 11:53 pm
Postitas veskioja
Hea töö,ka kunagi umb.samateemaga kokku puutund,vbl. mitte nii korralikult.Tu oli vist isegi 3a.noorem,a seal tõesti suurt säilind polnd miskit,raami mina ei pidand sekkuma, see kuudi osa oli ikka niiotsas mis kole,praktiliselt sai põrandaosa kõik uuendatud+mudugi k.karbid ja nurgad jne.Pidin ka ikka kuudi eemaldama, sellega sai ka omajagu sõud.Siin siis alles kerelt eemaldatud,et nüd läb andmiseks,
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Postitatud: T Mär 27, 2012 10:37 pm
Postitas Isuzu86
Mul on kah seda keevitustööd omajagu tehtud. Põranda tegin samuti uue mingis osas ja karbid said hoopis teise kuju.
Täna tegin tagumise otsa juhtmestiku korda. Kõik nõutav peale numbritule sai töökorda, viimasel vaja uued juhtmed vedada.
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Postitatud: N Aug 30, 2012 1:37 pm
Postitas Isuzu86
Nonii aega on kõvasti mööda läinud ja suvi läbi juba. Tehtud on kahjuks kõike muud peale enda asjade

Kingsepp on ikka paljajalu

Nüüd siis lõpuks sain midagi tehtud. Punasevärvilisi pilte tuleb õhtul!
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Postitatud: L Sept 01, 2012 9:39 am
Postitas Isuzu86
Re: Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Postitatud: K Sept 19, 2012 8:52 am
Postitas nokia555
värv on küll väga viis .D, sellist tahaks endalgi, aga see jube kallis lõbu .D