Koht, kus saab arutada 4x4 teemadel, leppida kokku aegu, sõitude kohti ja muidu informatiivne koht / Information about different 4x4 events, safaries and adventures in Estonia and abroad.
dafmanXF kirjutas:...Seiklus algab laupäeval, 19 novembril 2011 ning kestab ca 12 tundi...
Kas start on 19. novembri algustundidel??? ...või ennelõunal?? tulemas olema igal juhul, saaks lihtsalt asju planeerida. Parimat, Kaupo
Sarnased on ka probleemid: vähene info enne toimumist ja kui, siis oluline info viimasel hetkel.
ja selles viimases tsitaadis peitubki asja võlu.
Me kimame igaks petteks reede ööseks kohale
On ka sama asi plaanis aga ma ei leia neljakesi töötava mootoriga autos ööbimist eriti "võluvaks asjaks" nimetada kui start juhtub koos hommiku saabumisega olema... eeldan et algus on millalgi esimestel kuupäeva tundidel ja lõpetamine 12H hiljem ilusal pärastlõunal ülejäänud võluvad asjad meid ei kõiguta Varsti näeme!!
Arvestades paari-kolme viimast aastat ja soovitust fotokas kaasa võtta seninähtamatute objektide pildistamiseks (kogu valge aja maksimaalne ärakasutamine), oletan sellist ajakava:
- briifing 6.30
- stardid alates 7.00 >= 3 min intervalliga (jõuab kiibi siduda ja osalustasu arveldada).
Sellise graafikuga jõuab pikka päeva tehes hommikuks omal jalal kohale tulla ja õhtuks tagasi, kui just saartelt pole.
9. Tehniline kontroll: Sõidukitelt tuleb seikluse ajaks eemaldada kõik “võistlusnumbrid”.
Ma aiman mida on mõeldud jutumärkide all ,aga täpsustan: kas sõidu ajal kinniteibitult sobib?
Või lasen küna passi kirjutada: maalriteibituuningu roheline
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
9. Tehniline kontroll: Sõidukitelt tuleb seikluse ajaks eemaldada kõik “võistlusnumbrid”.
Ma aiman mida on mõeldud jutumärkide all ,aga täpsustan: kas sõidu ajal kinniteibitult sobib?
Või lasen küna passi kirjutada: maalriteibituuningu roheline
Selge ,sain aru. "külmkapimagnetid" eemaldatud.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Tähelepanu !
Edastan info korraldajatelt:
Turistid kes tulevad Tallinna /Rakvere poolt:
Sõitke Kohtla Nõmmele läbi Kohtla Järve linna.
Muidu on oht ,et te ei jõua õigeaegselt sihtkohta.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Tänud korraldajatele ka Jeepivendade poolt. No oli ikka kõike mida Ida-Virumaa haavatud loodus koos oskusliku korraldusega pakkuda võib. Meie tiimile sai selle võistluse sünonüümiks raudteed. Nende otsa sai komistatud pidevalt ja selliseid "raudtee ülesõite" pole enne kohanud. Kui ükskord ka leidsime tavapärase siis oli seal brigaad ekskavaatoriga kes seda just üles kaevas.
Ka ainus tõrvatilk seisis raudtee ääres ja sellest hetkest sai punktide otsimisest võitlus väljapääsu eest. Aga ta on siin juba oma vabandused esitanud.
Eraldi tänud korraldajatele lõpus jagatud meenete eest. Ehk panete need pildid kuhugi ülesse ka, et kõik tiimiliikmed saaksid kena mälestuse
Järgmine kord jälle
Nüüd mõni pilt ka http://pilt.delfi.ee/album/239097/
Viimati muutis taxopets, P Nov 20, 2011 9:54 pm, muudetud 1 kord kokku.
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
ka meil jäid 2 punkti võtmata (mille peale just minemas olime) kuna öeldi et Landy sealt turiste läbi ei lase
Aga korralduse poole pealt ehk siis rada...piltlikult öeldes lõi paugu püksi küll Väga, väga-väga super!!!
Super meie poolt vaadatuna, ma ei tea kuidas teised kes igapäevasteks asjadeks oma sõidukit kasutavad ja see võibolla ainsaks sõiduvahendiks on asjast arvavad Sel rajal ikka tava linnakaga poleks mitte midagi teha olnud ja arvan et kõik said tunda/teada/aimu kuidas sportklasside radadel ennast tunda võib
http://www.soodaprits.ee
_________________
Audi Q7 3,0 TDI 180kW '12
BMW X5 3,0sd 210kW '09
Toyota Land Cruser 90, 3.0TD, 92kW '97
Jeep Grand Cherokee 5.2, 156kW, V8 '94
+372 52 333 96
+358 409 622 320
Gerto
Väga vinge üritus. Ümbruses avanev vaatepilt oli poolt pileti raha väärt. Rada oli Super Hüper Mega hea. Kõik oli nii hea, et enam parem ei saa olla - kuni päeva keskel jõudsime kurja kohtunikuni kes edasi minna ei lubanud. Ülejäänud poole päevaga suutsime autot mõtetult kivide ja metalli otsas lõhkudes läbida suure vaevaga kolm punkti. Aga mis teha – ikka juhtub.
Täname ka selle aasta parima raja eest (ega vist TR1-st ei erinenud). Sai ennast vintsida, sai teisi vintsida, sai sõita, sai autot remontida...
See, et ühest kohast korraldusmeeskonna liige edasi ei lasknud sportklasside raja pärast, tekitas küll segaduse ja suure ringi ning ajakulu.
Meeldiv üllatus oli lõpus saadud meene.