

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
TR Pjätt kirjutas:Arto sa oled küll viimane inimene, kes sellist idiootsust peaks siin kirjutama. Kuna sa oled EAL4x4alaliidu juht, siis võib öelda, et see probleem on suuresti tingitud sinu tegemata tööst. Ehk tekib küsimus, mis põhjustel sa seda üldse teed ja ärritad inimesi üles. On ju kõigile selge, et see mis toimus klapperiga on selgelt öeldes p...sk ja sa tead väga hästi, et paljudel on hari punane. Nüüd sa veel õhutad inimesi, miks?
Klaperjaht probleemist teadlik.Movistar kirjutas:Lisaks veel see nüanss,et kuna Eesti karikavõistlustel käib punktide arvestus selle järgi,et kes-keda tunneb ja kes-kellega sõber on siis peame ka meie hakkama oma tehnikat muutma rohkem välisriikide radadele vastavaks.
Vabandan aga tegemist ei ole ignoreerimisega, kahjuks ei ole pidevalt arvuti kõrval.Movistar kirjutas:Ignoreerimine on ka üks relvadest.
Küsime siis otse meie lugupeetud alaliidu esimehelt hr. Arto Künnapas,et mida kavatsed ette võtta TR2 ja TR3 klassi tulemustega, teades, et Klaperjaht 2011 korraldaja Vaiko Püttsepp ei korraldanud võistlust vastavalt võistluse juhendile ja rikkus väga suurel määral EAL kehtestatud reegleid võistluste korralduse ja tulemuste arvestamise kohta, millega seoses on tulemused valed ja ei vasta tegelikkusele?
Samas ei ole mõtet viidata Teie hääletuse tulemusele , kuna see ei kajasta tegelikku olukorda .
Sinu, kui EAL4x4 alaliidu esimehe otsene ülesanne on selliste asjadega tegeleda.
Tahame vastuseid tegelikule olukorrale ja soovime selle probleemi lahendamist. Ei saa koguaeg kaitsta korraldajate huve.Vahel tuleb ka sõitjate huve kaitsta.
Kas saavutatud koht on vale?Movistar kirjutas:Ja tuletan meelde ,et Team Nissan TR3 nr.301
1.Ei sõitnud 6 ringi
2.Aeg 04:10:04.453 on vale
3.Meie võistlusnumber ei ole 384
TR2 puhul seis lihtne, võtke kõigilt see 1 üleliigne ring maha ja asi jokk, sama kehtib ka TR1 kohta, kolmedega peate tõenäoliselt maha istuma ja asja lähemalt arutama.Arto kirjutas:Vabandan aga tegemist ei ole ignoreerimisega, kahjuks ei ole pidevalt arvuti kõrval.Movistar kirjutas:Ignoreerimine on ka üks relvadest.
Küsime siis otse meie lugupeetud alaliidu esimehelt hr. Arto Künnapas,et mida kavatsed ette võtta TR2 ja TR3 klassi tulemustega, teades, et Klaperjaht 2011 korraldaja Vaiko Püttsepp ei korraldanud võistlust vastavalt võistluse juhendile ja rikkus väga suurel määral EAL kehtestatud reegleid võistluste korralduse ja tulemuste arvestamise kohta, millega seoses on tulemused valed ja ei vasta tegelikkusele?
Samas ei ole mõtet viidata Teie hääletuse tulemusele , kuna see ei kajasta tegelikku olukorda .
Sinu, kui EAL4x4 alaliidu esimehe otsene ülesanne on selliste asjadega tegeleda.
Tahame vastuseid tegelikule olukorrale ja soovime selle probleemi lahendamist. Ei saa koguaeg kaitsta korraldajate huve.Vahel tuleb ka sõitjate huve kaitsta.
Mis teha, mõtleme siis selle üle veel.
Kui aeg on vale siis pole ju võimalik teada kas koht on õige. Mina küll, sõitjana, ei tea kes lõpetas enne ja pärast mind ja kes kui palju ringe tegi, et teada oma kohta. Millegi pärast on jäänud mulje, et ka korraldaja vist päris täpselt ei tea. Kuidas muidu seletada seda, et esimese nn. protokolli järgi oli meil neli-, teis viis- ja kolmada järgi kuus ringi. Samuti on muutunud sõidu aeg, teadmata on ainult, millest tulenevalt. Kas mõõdeti kahe kellaga ja ei suudetud otsustada milline näitas õigemat aega. Mis tulemustest või kohtadest me räägime ja millele tugineme. Kogu asi hakkas mädanema juhenditest mida siiani on peetud vähe olulisteks aga ilmselt ekslikult. See on nagu males kui avang on vale on juba raske midagi paremuse poole muuta.Arto kirjutas:Kas saavutatud koht on vale?Movistar kirjutas:Ja tuletan meelde ,et Team Nissan TR3 nr.301
1.Ei sõitnud 6 ringi
2.Aeg 04:10:04.453 on vale
3.Meie võistlusnumber ei ole 384
Jah Arto.Arto kirjutas:Kas saavutatud koht on vale?Movistar kirjutas:Ja tuletan meelde ,et Team Nissan TR3 nr.301
1.Ei sõitnud 6 ringi
2.Aeg 04:10:04.453 on vale
3.Meie võistlusnumber ei ole 384
Üks king pigistab juba väga valusalt,teisi pole veel ära visanud.Loodetavasti ei pea seda tegema .Arto kirjutas:
Klaperjaht probleemist teadlik.
Mulle lihtsalt jääb arusaamatuks, et kui üks king pigistab siis miks visatakse kõik kingad minema?
Kus kohas need miinid olid ??? Võistlus trassil ?Sepp kirjutas:Movistar kirjutas:Tsiteerin Vaiko vastust:
Kuna piirkonnas oli palju pealtvaatajaid,
siis peale lühikest arutelu peakohtunikuga otsustasime turvariskide ajendil stardi
katkestada, seda enam, et võistlus oli alles algusjärgus ning valdav osa
võistlejatest polnud enda transponderiga veel ajamõõdusüsteemis stardisignaaligi
saanud.
Korraldaja räägib siin pealtvaatajate turvalisusestKas olete teadlikud, et miinid mis teatati, et leiti peale võistlust leiti tegelikult võistluste käigus, siis ei mõelnud võistlejate või pealtvaatajate turvalisusele küll keegi
miine lihtsalt varjati ja tevitati päästeametit alles siis kui võistlus oli läbi.
See on nagu anekdootMovistar kirjutas:Mulle teadaoleva info kohaselt leidis üks pealtvaataja 2 miini otse võistlustrassilt ja teatas korraldajatele,mispeale korraldaja ei peatanud võistlust ja transportis miinid iseseisvalt ,rahva vahelt läbi,autode pesemiseks mõeldud koha lähedusse ja kaevas maasse.Päras sõitu kutsuti demineerijad neid ära viima.
Selline info levis võistlejate vahel Klaperjahil.