2. leht 6-st

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: T Sept 13, 2011 10:06 am
Postitas AsTroSS
kala kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=k2u1sPZh ... re=related diisel ei käi pöördesse we?
stock mootori sisu sel sommil,pump tehtud,kollektor ja turbo.
kokku teeb see 500hp ja 700nm väänet
juba mitu aastat driftinud ja väidetavalt laiali pole läinud.
kõige õigem jõu/kaalu ja hinna suhe on ikkagi bmw v8-l omal.
seal jõudu nii palju,et pole vaja tomaati. :lol:
audi s8 mootor 250kw ja manuaal kast see oleks ka sama tore
Selle mootori kepsud maksavad kordades rohkem kui teema algataja soovib maksta terve mootori eest, need EI ole tehase omad.....

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: T Sept 13, 2011 10:20 am
Postitas helar
Sellise eelarve juures oleks ilmselt mõistlik mõni grand v8 ligi võtta, ja sealt kõik vajalik ringi tõsta. Aga ,jah siis tuleb need soovitud kilovatid sealt mootorist välja võtta.
Ei ole küll alu plokk .
Teisalt ,olukorras kus on puudulik jahutus, kannatab kindlasti kuuma paremini kui alumootor.

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: T Sept 13, 2011 10:39 am
Postitas urmas
helar kirjutas:Sellise eelarve juures oleks ilmselt mõistlik mõni grand v8 ligi võtta, ja sealt kõik vajalik ringi tõsta. Aga ,jah siis tuleb need soovitud kilovatid sealt mootorist välja võtta.
Ei ole küll alu plokk .
Teisalt ,olukorras kus on puudulik jahutus, kannatab kindlasti kuuma paremini kui alumootor.
ja sinna otsa bolt-on väiksel cherol kasutatav Aisini AW-4 kast.

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: T Sept 13, 2011 10:42 am
Postitas Praks1
Jahutusega ei tule mingeid probleeme,pigem vastupidi,
Bmw pole korraliku aut kasti,ei viitsi metsas istuda avarii resiimis kastiga.
Audil on põhimõtteliselt samade vigadega kast mis bmw-l,kuid on kordades raskem ja pikem.
Ei viitsi hakkata nuputama ise kaste ja mootoreid kokku,liigne aja ja raha kulu.
Selleks ongi jäänud silma lexuse 1UZ-FE,kaalub vähe ,maksab vähe,kasti kohta pole midagi halba kuulnud,ning sinna otsa saab kerge vaevaga vahe kasti panna.
Manuaali ei taha ja kui tahakski tuleks seal kohe siduriga möllama hakkata,ning soos ja mägedel poleks ikka see mis automaat.

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: T Sept 13, 2011 11:15 am
Postitas heints
Kui bmw vastu peaks mingi huvi ikka olema siis on 400e eest üks 4l v8 koos kastide ja juhtmetega müüa.

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: T Sept 13, 2011 2:10 pm
Postitas kala
automaat kastiga siis või?

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: T Sept 13, 2011 2:11 pm
Postitas kala
AsTroSS kirjutas:
kala kirjutas:http://www.youtube.com/watch?v=k2u1sPZh ... re=related diisel ei käi pöördesse we?
stock mootori sisu sel sommil,pump tehtud,kollektor ja turbo.
kokku teeb see 500hp ja 700nm väänet
juba mitu aastat driftinud ja väidetavalt laiali pole läinud.
kõige õigem jõu/kaalu ja hinna suhe on ikkagi bmw v8-l omal.
seal jõudu nii palju,et pole vaja tomaati. :lol:
audi s8 mootor 250kw ja manuaal kast see oleks ka sama tore
Selle mootori kepsud maksavad kordades rohkem kui teema algataja soovib maksta terve mootori eest, need EI ole tehase omad.....
somm ise väitis küll,et sisu on kõik stock,vb ajas pada sis

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: T Sept 13, 2011 4:25 pm
Postitas heints
Automaat ikka. Sinna otsa manuaal peaks olema selline kullahinnaga haruldus.

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: T Sept 13, 2011 4:56 pm
Postitas Movistar
helar kirjutas:Sellise eelarve juures oleks ilmselt mõistlik mõni grand v8 ligi võtta, ja sealt kõik vajalik ringi tõsta. Aga ,jah siis tuleb need soovitud kilovatid sealt mootorist välja võtta.
Ei ole küll alu plokk .
Teisalt ,olukorras kus on puudulik jahutus, kannatab kindlasti kuuma paremini kui alumootor.
Jeepi mootor on isegi mõttes mõlkunud aga malmploki pärast ei tahaks ikkagi.Ei ole eriti kerge.

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: T Sept 13, 2011 5:43 pm
Postitas FlammablE
4.7 190kw peaks interneti andmetel nõks alla 200kg olema. Sinna siis veel kast otsa ja võibolla ka genekas ja muu pudi. Lisaks on kogu see jeepi elektroonika paras porno. Mingist jeepi reklaamionu jutust jäi silma, et 4.7 pidi 25-30kg kergem olema kui 5.2.
Kui 1000 euri eest saab normaalses seisus lexuse mootori ja kasti, siis tuleks ehk mõtelda, miks see ei ole selle raha eest parim lahendus. Peale varuosade saadavuse ja hinna ei tulegi nagu midagi pähe. Selle ajastu toyota kvaliteet, suhteliselt lihtsa ja tugeva disainiga mootor. Piisavalt jõudu ja kerge on ka. Teine võimalus on võtta näiteks see bmw või audi mootor ja sinna hakata mingit muud kasti otsa paaritama.

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: T Sept 13, 2011 9:09 pm
Postitas Praks1
Lexuse hinnad jah jäävad sinna 1000-1500 vahele,väikese kõksuga,
Jeep 4,7 on mootoriga probleeme,mis pole kõige odavamad remontida,nimelt ketimajandus,mis 200 tuhi pealt läbi ja vaevalt saad mootori millel need vahetatud.
Nüüd pole uurind palju need mootorid maksavad,aga aasta tagasi polnud väga odavad,tuttaval vedeleb see jeep sama ketide jamaga.

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: T Sept 13, 2011 9:25 pm
Postitas Priit82
urmas kirjutas:
helar kirjutas:Sellise eelarve juures oleks ilmselt mõistlik mõni grand v8 ligi võtta, ja sealt kõik vajalik ringi tõsta. Aga ,jah siis tuleb need soovitud kilovatid sealt mootorist välja võtta.
Ei ole küll alu plokk .
Teisalt ,olukorras kus on puudulik jahutus, kannatab kindlasti kuuma paremini kui alumootor.
ja sinna otsa bolt-on väiksel cherol kasutatav Aisini AW-4 kast.
Meil järgmisel aastal ilmselt plaanis teostada selline kooslus, kuna tundub ka finantsiliselt parim lahendus. Keegi siitkandist võiks jah selle töö esimesena ära teha, siis hea luuret teha :D
Priit

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: T Sept 13, 2011 9:37 pm
Postitas Praks1
Kui kaal pole oluline jne,siis võib neid jeepe kokku aretada,aga seal igast muid asju veel,näiteks kollektorid(välja) täis oinsus,selline takistus,siis veel jagaja,ning kõige olulisem palju pöörde läheb :D

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: K Sept 14, 2011 2:53 pm
Postitas kala
heints kirjutas:Automaat ikka. Sinna otsa manuaal peaks olema selline kullahinnaga haruldus.
lootsin et äkki on manuual ja sa ei tea selle väärtust :D
mul manuaal kast ja 4,4 vedeleb garaazis ja tean mis peavalu oli seda kasti saada

Re: K:Milline aut.kastiga,alu plokiga ,mootor oleks parim TR

Postitatud: K Sept 14, 2011 3:04 pm
Postitas Movistar
Nagu elu on näidanud,siis originaalsiduriga on see täiesti mõttetu kooslus offroadis.Mingid tuuningsidurid ja aretised lähevad jälle megakirveks.