Klaperjaht 2011 järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Klaperjaht 2011
Väga lahe arutelu. Kõik kommintaariad sõidavad nüüd lätlastega koos ühe võistluse ja teevad siis suu uuesti lahti.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Klaperjaht 2011
Käidud ja nähtud. Olin kohal laupäeval ja nägin otsast lõpuni TR-3 kihutamist. Väga äge oli. See turbaauk tekitas alguses kohe suure ummiku. Esimestena lendasid sisse Blackout, soomlased, punane Niva ja lätlased. Bläckout, kelle minek tundus päris hea andis alla enne augu lõppu, mis juhtus ei tea. Samuti lõpetas Niva vintsimise ning alla andsid ka soomlased, kes vintsisid uskumatu kiirusega ennast tagant Blackout'i kõrvale. Soomlaste tagant paremalt servast tuiskasid välja lätlased kahe autoga ning lõikasid otse ette Q-kulgurile - augu keskjoont võtma. Autod olid omavahel vintsitrossiga ära ühendatud, seega ei saanud ka keegi neile vahele lõigata. Kaval liigutus, sest reeglid seda ju ei keela, küll aga keelavad vintsiliinist, mis pingul üle sõitmast. Oli see auk nüüd nii paha tropitekitaja kui ta oli seal alguses, kuid fakt on see et mõlemad lätlased vintsisid ennast omal jõul sealt välja. Ka terve ülejäänud osa sõidust jäi silma kahe juhtiva lätlase tiimi väga tugev sõit ja kiire tegutsemine. Lätlaste vintsmanid olid kõigist teistest pea jagu üle. Enne kui auto seisis olid nad juba väljas ja juba oli vintsiliin puu külge pandud. Meeste füüsis käis ülejäänutest seal lihtsalt üle - võhma neil jagus ja pori sees liiguti kiiremini. Ilmselt on nad seda spordiala väga tõsiselt võtma hakanud ja lisaks autodele panustatakse ka iseenda treenimisele. Nahaalsust neil oli ka muidugi alati omajagu, aga kuna tagajärgi pole, siis ju võib.
Kuidas siis sügisel ASVM 2011? Lätlaste väljavaated on päris tugevad.
Kuidas siis sügisel ASVM 2011? Lätlaste väljavaated on päris tugevad.
+372 5028488
Re: Klaperjaht 2011
Väga vabandan, järgmine kord siis tean, kuidas on korrektne tähelepanu paluda.uputaja kirjutas:Väga lahe arutelu. Kõik kommintaariad sõidavad nüüd lätlastega koos ühe võistluse ja teevad siis suu uuesti lahti.
2xV8 ja 1 tolmuti
Re: Klaperjaht 2011
Toetan Jaagu juttu, lihtsa pealtvaatajana, et lätlased jätsid hea mulje. Vaatasin ka eelmist klassi ja pisar tuli silma, kui lätlased tegutsesid. Eesti mõnigate ekipaazide koostöö oli tüüpiline eesti talupoja töö (a la Vargamäe kraav). Mulle jäi väga palju arusaamatuks. Lätlased olid suht aatomikud kõik! Ma pole küll ise sõitja, kuid 20 a armees olnuna tunnen ära une pealt koostöö. Samas ei loobi siin paska kõigile eesti võistlejatele kaela kindlasti.
Kui juba kirjutamiseks läks, siis korraldajetele (mitte otseselt nende kapsaaeda aga mõtlemiseks) lihtsa inimese uitmõte jällegi. Toitlustamine/joogitamine oli selle teenuse pakkujate poolt üks suur pask. Kui nad tulevad sinna äri ajama, siis tuleb seda korralikult teha!! Ehk siis järgmine kord võiks korraldaja kindlustada läbi lepingute järgmised asjad:
1. Piisav arv (ärgem unustagem, et konkurents tagab kvaliteedi) toitlustajaid. Mina, kes ma tulin sinna asja vaatama ei maksnud 12 eur (polnud palju) selle eest, et ma saaks seista 2 tundi mingi kuradi kärssanud vorstijupi järgi järjekorras. Või mis veel hullem, et osta pudel vett!!!
2. Toitlustaja peab tagama ka mingisuguse kvaliteedi. Lihtsat vorsti/liha vms, saab ka hästi valmistada.
Jutu põhi sisu seisneb selles, et nad ei saanud, vähemalt minuarust hakkama oma tööga ja selle tingis vähene ja uimane/väsinud personal.
Ärge näkku lööge.
Kui juba kirjutamiseks läks, siis korraldajetele (mitte otseselt nende kapsaaeda aga mõtlemiseks) lihtsa inimese uitmõte jällegi. Toitlustamine/joogitamine oli selle teenuse pakkujate poolt üks suur pask. Kui nad tulevad sinna äri ajama, siis tuleb seda korralikult teha!! Ehk siis järgmine kord võiks korraldaja kindlustada läbi lepingute järgmised asjad:
1. Piisav arv (ärgem unustagem, et konkurents tagab kvaliteedi) toitlustajaid. Mina, kes ma tulin sinna asja vaatama ei maksnud 12 eur (polnud palju) selle eest, et ma saaks seista 2 tundi mingi kuradi kärssanud vorstijupi järgi järjekorras. Või mis veel hullem, et osta pudel vett!!!
2. Toitlustaja peab tagama ka mingisuguse kvaliteedi. Lihtsat vorsti/liha vms, saab ka hästi valmistada.
Jutu põhi sisu seisneb selles, et nad ei saanud, vähemalt minuarust hakkama oma tööga ja selle tingis vähene ja uimane/väsinud personal.
Ärge näkku lööge.
RR Sport
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
Re: Klaperjaht 2011
Väga lahe võistlus oli.
Head sõbrad, see on vist nüüd siiski veidi ülekohtune korraldajaid süüdistada patus, et TR3 rajal oli koht, kust autod ennast vintsima pidid. Pealtvaatajana oleks huviga vaadanud, kuidas kolliklasside mehed ka kuskil naha märjaks saaks.
Eilne päev oli minu arust super ja Metsatöll oli vägev ja sobiv punkt sellele mudasele päevale.
Oli õnn ka täna veomasinaid vaadata ja väga oleks neile ka see mudavann ära kulunud. Igatahes väga lahe oli see, et Matu sai kolvikarika:) Oi kuidas Pikne kadestaks.
Eriti meeldis TR1 sõit. See oli just selline rada, mis oli tehasekomplektsuses ning lisatud vintsi ja karedama rattaga neliveolidele kohane. Ma loodan, et nii jätkub see ka tulevikus.
Minuarust üks parimaid üritusi viimasel ajal.
Ja tänusõnad "Karpa trahtri DC" tiimi poolt Ermile ja Teelele ja teistele seotutele ülihuvitava turistiseikluse eest!
Päkapikk
Head sõbrad, see on vist nüüd siiski veidi ülekohtune korraldajaid süüdistada patus, et TR3 rajal oli koht, kust autod ennast vintsima pidid. Pealtvaatajana oleks huviga vaadanud, kuidas kolliklasside mehed ka kuskil naha märjaks saaks.
Eilne päev oli minu arust super ja Metsatöll oli vägev ja sobiv punkt sellele mudasele päevale.
Oli õnn ka täna veomasinaid vaadata ja väga oleks neile ka see mudavann ära kulunud. Igatahes väga lahe oli see, et Matu sai kolvikarika:) Oi kuidas Pikne kadestaks.
Eriti meeldis TR1 sõit. See oli just selline rada, mis oli tehasekomplektsuses ning lisatud vintsi ja karedama rattaga neliveolidele kohane. Ma loodan, et nii jätkub see ka tulevikus.
Minuarust üks parimaid üritusi viimasel ajal.
Ja tänusõnad "Karpa trahtri DC" tiimi poolt Ermile ja Teelele ja teistele seotutele ülihuvitava turistiseikluse eest!
Päkapikk
Kirjaoskamatu pähkel
Re: Klaperjaht 2011
Mitte, et ma kunagi nüüd selle pärast järgmine aasta tulemata jätan, aga pisiasjad loevad ja vahest pole täiuslikuks õnneks üldse palju vaja. Olles paar tundi mööda rada sinna tänna vaadanud ja palava päikse käes seisnud tekkis jube külma õlle isu. Vedasin ennast müügikohta, aga külma õlut lihtsalt polnud. Pettumus oli suur rsk. Seega 5+ ei pane üritusele, aga 5'e küll.
+372 5028488
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Klaperjaht 2011
Toitlustuse kavaliteedi üle antud võistlusel on nuristeud juba mitu aastat. Möödunud aastene kogemus kohtunikuna oli üsna kole. Seekordne oli VEIDI parem (hommikune muna peekoniga üsna söödavad), samas hommikuse pudru kavaliteet ei kannatanud ( minu portsu puhul ) küll mingit kriitikat. Muude söögikordade puhul mingit märgatavat progressi kvaliteedi poole ei olnud.007 kirjutas: Kui juba kirjutamiseks läks, siis korraldajetele (mitte otseselt nende kapsaaeda aga mõtlemiseks) lihtsa inimese uitmõte jällegi. Toitlustamine/joogitamine oli selle teenuse pakkujate poolt üks suur pask. Kui nad tulevad sinna äri ajama, siis tuleb seda korralikult teha!! Ehk siis järgmine kord võiks korraldaja kindlustada läbi lepingute järgmised asjad:
1. Piisav arv (ärgem unustagem, et konkurents tagab kvaliteedi) toitlustajaid. Mina, kes ma tulin sinna asja vaatama ei maksnud 12 eur (polnud palju) selle eest, et ma saaks seista 2 tundi mingi kuradi kärssanud vorstijupi järgi järjekorras. Või mis veel hullem, et osta pudel vett!!!
2. Toitlustaja peab tagama ka mingisuguse kvaliteedi. Lihtsat vorsti/liha vms, saab ka hästi valmistada.
Jutu põhi sisu seisneb selles, et nad ei saanud, vähemalt minuarust hakkama oma tööga ja selle tingis vähene ja uimane/väsinud personal.
Ärge näkku lööge.
Samas olevat üks kohtunikest enne võistlust peakorraldajale soovitanud ühte teist kavaliteetset toitlustajat, kes ka muid autospordiettevõtmisi on varem teenindanud.
Pikkade järejekordade ja maitsetu toidu kohta jõuduid ka minuni nii kaaskohtunike kui pealtvaatejate märkused.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Klaperjaht 2011
..... endiselt jään oma järgiproovitud arvamuse juurde toitlustuse koha pealt. KONKURENTS TAGAB KVALITEEDI!!
RR Sport
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
Re: Klaperjaht 2011
Väikesed pealtvaataja muljed
Oli hetki, kus tahaks kõigele käega lüüa ja minema minna. Kui aga lõpuks jõuad stardi ikkagi ära oodata, siis elamust kui palju.
Eelkõnelejaga nõus toitlustaja kohapealt, aga andke andeks- selline asi 7 eur eest. a24 ralli söök oli odavama raha eest sellega võrreldes lausa restoran. Lisaks oli laup lõunaks leib juba otsas. Kaugel see Tõrva on?
Pealtvaatajatele info andmine, ehk siis kui midagi edasi lükatakse, millegi järel oodatakse jne, siis võiks seda teada anda.
Nt täna kui veokad olid kõik ühes augus kini ja seda miski 15-20min? äkki. Olime teises raja otsas, muusika käis vaikselt, Vaino vaikis, mootorite hääli polnud kuulda, mõtlesime, et see veokate sõit oligi nii lühike, aga lõpuks kuulsime mootorihääli ja ka Vaino ärkas, et autod kõik kinni koos.
Siis ATV start, Vaino ütles oma 40min jooksul, et kohe, nüüd, loetud min jooksul, iga sekund jne antakse start. Lõpuks kuulen atv häält ja üks korraldaja sõidab rada läbi ja küsib rajakohtunikelt, et kas neil on lindid korras. Eee- lällarid???? Siis hakkas lällarites varsti side peale, et kus Albert (oli vist?) on? Üks rajakohtunik siis vastas, et sõidab siin, ju ei kuule raadiot... jne
Sama ka laup õhtul, alguses TR3 uus start ja siis veokad, küsisin lõpuks rajakohtunikult, et kas veokad tulevad. Siis sain teada, et täna ei tule. Mingi aeg hiljem ütles seda ka Vaino, kui rahvas oli info pärimisest rajakohtunikud ära väsitanud...
Lihtsalt häiris see, et pauside ja venimiste ajal ei antud infot, millal asi jätkub. Paus ise ei ole probleem, sest me keegi ei oska ettevalmistuse ajal ette näha, kui kaua mingit autot kuskilt mülkast välja tõmmatakse. Aga siis peaks olema ka info, et kui see ja see on tehtud, siis tuleb start. Vaikus eetris on kõige hullem.
Muidu aga sõitude poolelt oli üritus 5+ , st tr2-3 said muda, tr1 sai lihtsama raja, mida on alati oodatud, veokate oma tundus natuke kerge, aga eks ukerdada said nemadki. Endurod olid vist kõige õnnelikumad, kuna tavaliselt tapab juba 1 ring mehed väga ära, aga täna püsisid veel finišis oma jalal
Oli hetki, kus tahaks kõigele käega lüüa ja minema minna. Kui aga lõpuks jõuad stardi ikkagi ära oodata, siis elamust kui palju.
Eelkõnelejaga nõus toitlustaja kohapealt, aga andke andeks- selline asi 7 eur eest. a24 ralli söök oli odavama raha eest sellega võrreldes lausa restoran. Lisaks oli laup lõunaks leib juba otsas. Kaugel see Tõrva on?
Pealtvaatajatele info andmine, ehk siis kui midagi edasi lükatakse, millegi järel oodatakse jne, siis võiks seda teada anda.
Nt täna kui veokad olid kõik ühes augus kini ja seda miski 15-20min? äkki. Olime teises raja otsas, muusika käis vaikselt, Vaino vaikis, mootorite hääli polnud kuulda, mõtlesime, et see veokate sõit oligi nii lühike, aga lõpuks kuulsime mootorihääli ja ka Vaino ärkas, et autod kõik kinni koos.
Siis ATV start, Vaino ütles oma 40min jooksul, et kohe, nüüd, loetud min jooksul, iga sekund jne antakse start. Lõpuks kuulen atv häält ja üks korraldaja sõidab rada läbi ja küsib rajakohtunikelt, et kas neil on lindid korras. Eee- lällarid???? Siis hakkas lällarites varsti side peale, et kus Albert (oli vist?) on? Üks rajakohtunik siis vastas, et sõidab siin, ju ei kuule raadiot... jne
Sama ka laup õhtul, alguses TR3 uus start ja siis veokad, küsisin lõpuks rajakohtunikult, et kas veokad tulevad. Siis sain teada, et täna ei tule. Mingi aeg hiljem ütles seda ka Vaino, kui rahvas oli info pärimisest rajakohtunikud ära väsitanud...
Lihtsalt häiris see, et pauside ja venimiste ajal ei antud infot, millal asi jätkub. Paus ise ei ole probleem, sest me keegi ei oska ettevalmistuse ajal ette näha, kui kaua mingit autot kuskilt mülkast välja tõmmatakse. Aga siis peaks olema ka info, et kui see ja see on tehtud, siis tuleb start. Vaikus eetris on kõige hullem.
Muidu aga sõitude poolelt oli üritus 5+ , st tr2-3 said muda, tr1 sai lihtsama raja, mida on alati oodatud, veokate oma tundus natuke kerge, aga eks ukerdada said nemadki. Endurod olid vist kõige õnnelikumad, kuna tavaliselt tapab juba 1 ring mehed väga ära, aga täna püsisid veel finišis oma jalal

Paar korda ka rajale "eksinud", enamuse ajast pealtvaataja
Re: Klaperjaht 2011
Ma ei saa aru ,et miks sa seda ikkagi tegema pidid?Mina koos STHIL-iga(TR-3)oleme osa võtnud kõikidest selle aasta Läti cup võistlustest,2 on veel ees ja meisse on suhtutud väga hästi,keegi ei loobi meid kändude ega kaigastega.Igatahes oli see käitumine saadanast ja meie liivakasti otsene si..umine.Kuigi on teada ,et neil on silmad miskipärast ruutus.Stiga Trophyl sõideti mul kaks korda pinges vintsi liini, aga ma ei läinud teda kännuga peksmajaanusy kirjutas:Tere, olen see paha inimene kes lätlaste võistlusmasina poole toki viskas, mitte paku. Toki viskamise eesmärk ei olnud kellegi vigastmine, vaid tähelepanu pööramine. Lätlased vintsisid rist rada kuigi vintsimees nägi taga tulevaid kiiremaid masinaid mis võistelsid esikolmiku kohale. Enne lasti teine lätlaste tiim läbi ja peale seda tõmmati tross risti rada ette. Minu arust väga ebasportlik käitumine teiste võistelejate suhtes. Minu arust võiksid lätlased õppida team Nissanist ( 301 numbre ) kes võistluse käigus aitas teisi võisteljaid neid välja tõmmates ja oma autot ankruna pakkudes. Lätlaste võistlus kultuur kahjuks ei ole just kõige meeldivam. Kui kellelgi otseselt kahju oma teoga tekitasin siis on mul väga kahju sellepärast.


Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
Re: Klaperjaht 2011
Toitlustamine oli see aasta alla igasugust arvestust, pikad järjekorrad ja uimased teenindajad. All söögikohas seisime tund aega ja liikusime vaevalt 1 meetri, et mitte kauem oma aega seal raisata, saatsime seltskonnast ühe inimese Tõrvasse söögi järgi. Puhtsportlikust huvist sai järjekorras inimesed üle loetud, 38 inimest söögisabas!!! Ega ülemiste söögikohta olukord parem olnud. Kõigele pani veel krooni asjaolu, et liha grilliti välikemmergu ees!!
Lisan siia sellest ka pildi
Ei mäleta, et sellist asja oleks eelmised aastad olnud.

Ei mäleta, et sellist asja oleks eelmised aastad olnud.
- Manused
-
- Klapper 2011 263.JPG (247.02 KiB) Vaadatud 4343 korda
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Re: Klaperjaht 2011
Minu arust oli pudi ja selle hind keskmine eesti laada tase. Kellele see ei kõlba, võtku kodused võileivad kaasa.
Olin seal kolm pikka päeva ja ei ütleks et järjekorrad tapvad olid. Ei pea ju täpselt 12.00 lõunat saama. Oli küllaga hetki, kus lauaäärsed tühjad.
Motospordi üritusele lükkan mina pöidlad püsti.
Laupäevane päev koos Tölluga oli super.
Lemmik oli pühapäevane TR-1 ja kollase läti tibi südikus. Ei saanudki täpselt aru, kus tal see king pigistas
Aasta parim nädalavahetus igatahes.
Olin seal kolm pikka päeva ja ei ütleks et järjekorrad tapvad olid. Ei pea ju täpselt 12.00 lõunat saama. Oli küllaga hetki, kus lauaäärsed tühjad.
Motospordi üritusele lükkan mina pöidlad püsti.
Laupäevane päev koos Tölluga oli super.
Lemmik oli pühapäevane TR-1 ja kollase läti tibi südikus. Ei saanudki täpselt aru, kus tal see king pigistas

Aasta parim nädalavahetus igatahes.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Re: Klaperjaht 2011 järelkajad
Motoklubi K&K tänab südamest korraldajaid , et meie juunioritel anti võimalus osaleda sellel toredal üritusel.Loodame, et pealtvaatjatele meeldisid väikesed vihased pillid, raja ääres igatahes elati kaasa ja plaksutati.Boksis käidi rattaid uudistamas ja nii mõnigi noor võttis kontakti, et liituda.Nii see järelkasv tehnikaspordile vaikselt sirgubki
.
Veel kord suured tänud, meie jaoks oli kõik super!
MK K&K
53866825

Veel kord suured tänud, meie jaoks oli kõik super!
MK K&K
53866825
-
- Rookie
- Postitusi: 15
- Liitunud: P Aug 24, 2008 1:01 am
- Asukoht: Lõuna-Eesti
Re: Klaperjaht 2011 järelkajad
Suured tänud ka Vahemetslase poolt korraliku võistluse eest korraldajatele ja kaaskannatajatele.Kui jätta välja veokate stardi edasilükkumine pühapäeva oli meie arvates kõik ok.
COM 525 1588
- v6rrimees
- Õlleraha võiks ikka olla...
- Postitusi: 749
- Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
- Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün
Re: Klaperjaht 2011 järelkajad
Tr1 rajaga jäime ka meie väga rahule. Tänan kaasvõistlejaid hea lahingu eest.
laenasin suures remondi hoos kellegi käest tohutult hea kuvaldomeetri ja meisli. Need kenad tööriistad aitasid meid lahingusse tagasi.
Sooviksin need heale inimesele tagastada, aga ei tea kellele.
Palun võta minuga ühendust, tagastan sinu asjad.
Lätlased jätsid jah natuke imeliku mulje , nagu Urmas juba mainis.
Huvitav lugu see, et võistlusrajal parkivast rondist ei tohikski nagu mööda sõita?
Aga jah lahe.
Erko
5110092
laenasin suures remondi hoos kellegi käest tohutult hea kuvaldomeetri ja meisli. Need kenad tööriistad aitasid meid lahingusse tagasi.
Sooviksin need heale inimesele tagastada, aga ei tea kellele.

Palun võta minuga ühendust, tagastan sinu asjad.
Lätlased jätsid jah natuke imeliku mulje , nagu Urmas juba mainis.
Huvitav lugu see, et võistlusrajal parkivast rondist ei tohikski nagu mööda sõita?
Aga jah lahe.
Erko
5110092
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Võistelnud aastast 2002
....................................................
Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN