No umbes seda ma murdjamehe all silmas pidasingi...jr kirjutas: Kuigi, näiteks mööda kraavi põhja sõit. Ees sillas on lukk. Keerata kraavist välja toore jõuga. Tekib moment, kus esi sild on täiesti välja krutitud ühele poole ning ühel hetkel langeb auto raskus enamus jaolt ühele esi ja ühele taga rattale diagonaalis. Siis veel natuke gaasi ja võimalus pööris puru lasta on suht võimalik juba esimese korraga.
UAZ ja 36'' rehvid
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
[quote="seff"]ära muretse :)
nagunii lähevad katki :twisted:
kui juba sellise väikese 3 km rajalõigu peale , tagumine pooltelg kahvatas .... ratas peaks olema 35 minu mäletamist mööda ...
erilist laamendamist nagu ei toimunud kah... :?
http://www.4x4.ee/driveouts/2004/gallery/album31[/quote]
Oh aegu ammuised :) Krõmpsas jah, aga seda tegelikult päris korraliku laamendamise peale - usin piduri pressimine lukkude toimimiseks otsa. Läks vist vähe liiale. Hiljem oluliselt hullemaid asju tehtud, sild kestab. Ja kui lähebki katki ? Eks siis vahetad ära :) Tegelikult minu arvates on see uazi põllumehe sild ikka üsna kõva.
nagunii lähevad katki :twisted:
kui juba sellise väikese 3 km rajalõigu peale , tagumine pooltelg kahvatas .... ratas peaks olema 35 minu mäletamist mööda ...
erilist laamendamist nagu ei toimunud kah... :?
http://www.4x4.ee/driveouts/2004/gallery/album31[/quote]
Oh aegu ammuised :) Krõmpsas jah, aga seda tegelikult päris korraliku laamendamise peale - usin piduri pressimine lukkude toimimiseks otsa. Läks vist vähe liiale. Hiljem oluliselt hullemaid asju tehtud, sild kestab. Ja kui lähebki katki ? Eks siis vahetad ära :) Tegelikult minu arvates on see uazi põllumehe sild ikka üsna kõva.