2. leht 3-st

Postitatud: E Apr 03, 2006 6:48 pm
Postitas Stupiduser
Veiko kirjutas:Minu arust selle punkti peamine mõte on selles,et ei võetaks asju küljest ära kaalu vähendamise eesmärkidel
Veiko
...ja kui õigesti mäletan siis veel pealesõidunurga parandamiseks (millalgi ammusel ajal oli sellest foorumis pikemalt juttu).

Postitatud: E Apr 03, 2006 6:51 pm
Postitas Zazz
Stupiduser kirjutas:Hmm, mul ei tule küll hetkel meelde, kellel TR1-s
oleks originaalstange asemel "torudest moodustis" :roll:
Ja on olnud masinaid, mis sõidavad plastmassstangega ja ka väga ei nuta (kodus stanget lappides).

Tehniline komisjon arvatavasti tervitab suhtumist: kui kahtled siis ära modi! :lol:

PS mis puutub Zuki stangedesse siis on nende kinnitused problemaatilisemad kui stanged ise (ütleb mees, kes paari päeva eest peale stange sirgekstagumist selle uuesti kaheksasse painutas :wink: )...
ValgeHiire exPatrolil oli taha karpraud installitud.

Postitatud: E Apr 03, 2006 7:43 pm
Postitas aadu
Kui jutt juba stangedele läks, siis olen minagi ilmselt originaalist väljas.
Ette on paigaldatud koos vintsiga justnimelt vuntsid.
Kurat seda teab, kas need on originaalsed või mitte.

Pilt

"Ilu" pärast pole mõtet küll stangetükke nende vuntside külge pookida.

Taga on ka karpraud. See nüüd küll mingit eelist ei anna (lisaraskust aga küll).
100 prossa originaalset on ilmselt suht raske leida.
Kui muretseksin näiteks LC60-e oma, siis ilmselt läheks tehnilisest läbi, hoolimata sellest, et pole originaalne :wink:

Pilt


Mida ütlete? :roll:
Vabaklass?????
:lol:

Postitatud: E Apr 03, 2006 7:52 pm
Postitas erik
Kindlalt vabaklass.

Postitatud: E Apr 03, 2006 8:43 pm
Postitas Veiko
Ma miskipärast kipun arvama,et see esimesed vurrud ei ole päris külasepa toodang.Nendega ma ei näe probleemi.Kui palju siis tagumine karpraud erineb orginaalis peale selle,et ta raskem on?

Postitatud: E Apr 03, 2006 8:57 pm
Postitas Valge Hiir
Aadule.

Olin ka oma HJ60 esistangega alati hädas ( meh.vints ees ja tänu sellele nina koos stange servadega 40 cm eespool kui muidu ). Peale igat sõitu sai stange nurgad sirgeks väänatud. Metsas aga esimes kraavis ilusti kere ligi lükatud. Ilmselt tuleb sul teh.komisjonis seletamist kuna on olemas võrdlus varjant Maasturd teami autoga. Mis puudutab tagumist stanget siis minu kogemus ütleb et sellega ei tohiks probleeme olla kuna karpraud on praktiliselt samad emõõtuteda, mis orignaal plekk-stange.

Postitatud: E Apr 03, 2006 9:19 pm
Postitas K.Kotkas
ma lubaksin tr1-te. reeglid lubavad ette stangesse vintsi paigaldamise ja tagumine stange.. teate, sinna saab panna plastikust midagi peale ja see saab maha kukkuda stardipaugu hirumus.

Loomulikult jääb viimane sõna tehn kom esimehele, kuid jah. TR1 on OK imo.

Postitatud: E Apr 03, 2006 9:26 pm
Postitas erik
Minu arust on su autol hand made stange. Samamoodi näigi ka Hulkuri patrul
eest välja. Mis polnud ka just külasepa tehtud. Kui keegi esitab protesti siis tuleb se kindlasti rahuldada kuna selge eelis on ju olemas. Ja pealegi on väga hästi teada milline on originaal stange.

http://www.globalautoindex.com/model.plt?no=1544&ass=#

Postitatud: E Apr 03, 2006 9:41 pm
Postitas Zazz
Sellel 70 vististi originaal stange.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Aadu masina "vuntsidega" võrreldes suht suur vahe IMO

Postitatud: E Apr 03, 2006 9:41 pm
Postitas Stupiduser
Diff on täna kuidagi leebes tujus...

Kui torustange oleks lubatud oleks hooaja lõpuks pooltel masinatel see peal. Mis on ühest küljest muidugi tore (originaalijäänustega võitlemine on paras pain) aga teisalt ütlevad teh tingimused:

Kaitserauad ja täiendavad kaitserauad
Kaitserauad peavad olema originaalsed või nende mõõdud, kuju ja tugevus peavad vastama originaalile. Lubatud on ainult vintsi paigaldamiseks vajalike väljalõigete tegemine. Antud mudeliseeria jaoks toodetud, kohaliku maa seadusandlusele vastava lisakaitseraua ( -raudade ) kasutamine on lubatud.


Ja kui Diffil leebe tuju üle läheb ja ta parajasti tehnilises on siis saadab ta Su silma pilgutamata vabaklassi. Halvemal juhul annab keegi peale võistlust protesti sisse (mida küll senini aruharva juhtunud).
Vintsi paigaldamiseks vajaliku väljalõike alla mu meelest "vurrud" ei kvalifitseeru hästi :roll:

Postitatud: E Apr 03, 2006 9:50 pm
Postitas aadu
Veiko kirjutas:Ma miskipärast kipun arvama,et see esimesed vurrud ei ole päris külasepa toodang.Nendega ma ei näe probleemi.Kui palju siis tagumine karpraud erineb orginaalis peale selle,et ta raskem on?
Ega ei ole küll. Nad on suht ühes tükis vintsiraamiga. Pealesõidunurka ei tee nad ka megaheaks :D Tänu vintsile on see hulga väiksem, nagu Valge Hiir õieti märkis.
Sama on ka tagastangega. Kui ta ongi paar senti kõrgemal, siis need haakekonksud nullivad selle ära.
Põhjendada saab küll aga vot see pühakiri..... :P

Tegelikult see stangede teema ongi suht diskrimineeriv. Eriti just plaststangede omanike suhtes. Mis sest eeskirjast kasu on kui peale esimest mudaauku korjatakse stangetükid kokku ja seotakse katusele :D

ups, nüüd tõmbasin vist fleimi üles :wave , see viimane oli ainult minu isiklik ja väga tagasihoidlik arvamus :P

to erik:
Ma olen alles värske Toyotsi omanik. Mis asjad need koopa serva laiendid on? Isegi internetis pole just eriti palju pilte BJ73-st. Ei mäleta, et oleks midagi sellist näinud. Ups, ei märganud linki. :oops:

Ega ma reeglite rikkumise hinnaga ei trügigi originaali. Tahtsin lihtsalt kindlalt teada, mis numbrid ja kuhu regada.
Ja vastuse ma sain: kui kindlalt, siis vabasse. :lol:
Kuigi vanade konkurentidega tahaks uue autoga küll jõudu katsuda :driving

Postitatud: E Apr 03, 2006 10:15 pm
Postitas erik
Selle laiendi teema ma tõmbasin maha, kuna netist pilte vahtides jäid esimestena ainult laienditega isendid ette. Aga sain selgeks, et laiendid käivad kaasas mingi varustuseastmega ja on tõenäoliselt lisana saadaval. Nii, et laiendid on või pole igatpidi ok.

Postitatud: E Apr 03, 2006 10:18 pm
Postitas erik
aja see stange asi korda ja tr1 on valla.

Postitatud: E Apr 03, 2006 10:24 pm
Postitas aadu
Oki, vast järgmiseks aastaks või vähemalt mõneks järgnevaks võistluseks :D
Praegu on iga tund arvel ja ilmselt ei jõuagi kõikke plaanitut ära teha.

Postitatud: E Apr 03, 2006 10:24 pm
Postitas Stupiduser
aadu kirjutas: Tegelikult see stangede teema ongi suht diskrimineeriv. Eriti just plaststangede omanike suhtes. Mis sest eeskirjast kasu on kui peale esimest mudaauku korjatakse stangetükid kokku ja seotakse katusele :D

ups, nüüd tõmbasin vist fleimi üles :wave , see viimane oli ainult minu isiklik ja väga tagasihoidlik arvamus :P
Fleim fleimiks, aga tõsi see on, et stanged ja laiendid peavad ainult stardis küljes olema.

Arvan, et Aadu vihjas sellele plaststangedega maasturile:
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... mage23.htm
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... mage24.htm

Esistange on kinnitatud 2 Lada tüübliga (1-2 eeku tk) ja ise võite arvata mitukümmend sekundit selle eemaldamiseks kulub :D
Nii, et pikemal sõidul oleks variant boksist läbi sõita ja stange kindlasse kohta hoiule panna.
Aga ka selle juures on oma "agad" :twisted: