vanapagan kirjutas:Mida tihedam seda parem poris ja hullem talvel libedal teel.
Olen proovinud talvel libedal teel kahte ühesugust autot millest ühel oli LSD-ga tagadiffer ja teisel tavaline lahtine, LSD-ga läks kurvide läbimine ikka väga kriitiliseks võrreldes lahtisega. Cherokee 242 vahekast ja fulltime 4wd.
Jagan arvamust.
Lülitatava esisillaga on olnud paar korda päris kriitiline olukord, kus ainult tagaveoga ootamatult libedale sattudes jääd eneselegi ootamatult juba läbitud teed silmitsema. Lihtne oleks öelda, et teeoludele vale kiirus, aga vahel eksivad teised...
Veel üks suur miinus on külgkaldel pehmes liikudes (kerge tagaosaga), tagumisel otsal kaob pidamine ja hakkab mäest alla vajuma. Samas kui ühe vedava ratta puhul on külgpidamine parem. Lisaks eelnevale kinnitaks, et LSD toimib edukamalt liikudes ja suuremat veojõudu rakendades (põhjagaas).
Lisame ka suure ringi küsimuse:
Kas keegi on täheldanud nähtust, kus LSD-ga auto liigub edaspidi paremini, kui tagurpidi?
Viimaste talvede lumed on mitu korda tekitanud olukorra, kus auto veel edaspidi liiguks (aga vall on ees), veavad mõlemad, omas jäljes tagurpidi liikudes, aga veab vaid üks ratas. Teoorias ju peaks sama olema?