Punane tuluke "check engine"
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: Punane tuluke "check engine"
Cruise control siis tähendab püsikiirusehoidjat ja näitas siis viga selle vooluringis...
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
- väike naine
- Mudder
- Postitusi: 71
- Liitunud: N Jaan 17, 2008 10:15 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Punane tuluke "check engine"
Nojah, sedand küll, aga miks läheb see tuli põlema suvalisel hetkel linnasõidul, kui ma seda nii ehk naa ei kasuta ju? See on vist-vast ikka lihtalt mingi pensionärauto kapriis?:D Teine võimalus on muidugi ka - ma ikkagi lugesin seda koodi valesti. Pagan teab - üle kontrollida ka enam ei saa. Põhjus on ülalpool kirjas 

- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Re: Punane tuluke "check engine"
Vene sait: http://jeep.avtograd.ru/
koodileht: http://jeep.avtograd.ru/Cherokee/inject ... /codes.htm
ja CC ülevaade: http://jeep.avtograd.ru/Cherokee/inject ... /servo.htm
räägib kood 34 kohta sedasi: "Код 34 - Разорваны или закорочены цепи вакуума контроля скорости или соленоида вентиляции (круиз-контроль)."
Lihtsalt infoks, kuna minu Cherol nimet funktsiooni pole, siis ma kaasa rääkida ei saa. Aga vbl alustaksin vaakumi süsteemi ja voolikute ülevaatamisest (eriti sellest osast, mis CC klapi juurde läheb). Eks seal ole muidugi veel teisigi kohti mida selle vea puhul tšekata. Muuseas, kas püsikiirusehoidja iseenesest toimetab või ei? Kokkuvõtteks tundub, et seda viga veebi teel ei remondi. Ning tulles tagasi varasemate postituste juurde, siis selle "veaga" vist nagu võiks reisile minna. Või kuidas arvavad asjatundjad?
Parimat,
koodileht: http://jeep.avtograd.ru/Cherokee/inject ... /codes.htm
ja CC ülevaade: http://jeep.avtograd.ru/Cherokee/inject ... /servo.htm
räägib kood 34 kohta sedasi: "Код 34 - Разорваны или закорочены цепи вакуума контроля скорости или соленоида вентиляции (круиз-контроль)."
Lihtsalt infoks, kuna minu Cherol nimet funktsiooni pole, siis ma kaasa rääkida ei saa. Aga vbl alustaksin vaakumi süsteemi ja voolikute ülevaatamisest (eriti sellest osast, mis CC klapi juurde läheb). Eks seal ole muidugi veel teisigi kohti mida selle vea puhul tšekata. Muuseas, kas püsikiirusehoidja iseenesest toimetab või ei? Kokkuvõtteks tundub, et seda viga veebi teel ei remondi. Ning tulles tagasi varasemate postituste juurde, siis selle "veaga" vist nagu võiks reisile minna. Või kuidas arvavad asjatundjad?
Parimat,
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
Re: Punane tuluke "check engine"
Kui süüte sisse/välja lülitamine võttis aku võhmale siis otsigi esialgu viga sealt. Uus aku, ning vaja kontrollida ka laadimist.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
- väike naine
- Mudder
- Postitusi: 71
- Liitunud: N Jaan 17, 2008 10:15 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Punane tuluke "check engine"
Njah! Ei teagi, mida arvata. Ju vist Axil on ikka õigus, et akujama. Sain autu krokodillidega käima ja õige mitu päeva sõita ja siis palun väga - otsustas ta kohaliku tähtsusega kaubanduskeskuse parklas heast peast jälle mitte käivituda. Isegi punast tuld ei vilgutanud hoiatuseks. Las nüüd mõtleb seal natuke elu üle järele. Kui vandaalid enne jaole ei tule, saab homme uue aku ja eks siis vaatame seda asja, et kes keda:D
- väike naine
- Mudder
- Postitusi: 71
- Liitunud: N Jaan 17, 2008 10:15 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Punane tuluke "check engine"
Kui keegi juhtumisi juhtus minu pärast muretsema, siis annan teada, et uue akuga sõidab auto paremini kui eales varem:) ei ühtki punast tuld mitte kusagil. sellest hoolimata küsiksin ikkagi veel ühte asja - millise nipiga või kustkaudu on mootor (engine) seotud akuga? rumal küsimus kindlasti, aga võin seda ehk endale lubada, sest olen ju NAINE:D
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Punane tuluke "check engine"
no see ju tänapäeva mootor, mille tööd juhib elektroonika, see omakorda vajab teatud kvaliteediga elektrit ja kui auto el. süsteemis seda pole, siis on mootori töös häired ning tuluke põleb. A enamik mitteeuroopa autosid on arvestatud pidevaks tööks mittepõlevate tuledega, seega sel ajal laetakse aku pilgeni täis ja siis nendel vähestel tuledega hetkedel jätkub voolu ka elektroonikale jms. Meie oludes siis muidugi peab aku olema väga hääs korras.väike naine kirjutas:.... millise nipiga või kustkaudu on mootor (engine) seotud akuga? ...
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
- väike naine
- Mudder
- Postitusi: 71
- Liitunud: N Jaan 17, 2008 10:15 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Punane tuluke "check engine"
Aitüma, honkomees! Tuleb välja, et rumalale küsimusele siiski on võimalik targasti vastata:)
Igatahes on asi mulle nüüd klaar - lõpp hea, kõik hea.
Igatahes on asi mulle nüüd klaar - lõpp hea, kõik hea.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 687
- Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm
Re: Punane tuluke "check engine"
Nüüd jebib mul jeep`i mootor ja vilgutab koodi 27 (Fuel injector control circuit). ning mootor puterdab, aga pöörded ei kõigu. Kus asub Fuel injector control circuit ? Masin seisis oma kuu aega ja peale seda hakkas jamad pihta.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 687
- Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm
Re: Punane tuluke "check engine"
Asi korras. Seisval mootoril lasin sealt kütusetorust, mis pihustitesse jookseb, sealsest ventiilist surve täitsa maha( bensiini pritsis korralikult) ja uuesti käivitades taas nagu "ingli viiul"Krooniline kirjutas:Nüüd jebib mul jeep`i mootor ja vilgutab koodi 27 (Fuel injector control circuit). ning mootor puterdab, aga pöörded ei kõigu. Kus asub Fuel injector control circuit ? Masin seisis oma kuu aega ja peale seda hakkas jamad pihta.

Re: Punane tuluke "check engine"
To väikenaine: veakood 41 märgib katkestust generaatori ahelas.
1: läheb generaator õhtale
2: läheb mootori aju õhtale (generaatori pingeregulaator asub mootori ajus)
3: aku vahetus.
Kui Check Engine põlema süttib siis palju näitab voltmeeter armatuuris?
1: läheb generaator õhtale
2: läheb mootori aju õhtale (generaatori pingeregulaator asub mootori ajus)
3: aku vahetus.
Kui Check Engine põlema süttib siis palju näitab voltmeeter armatuuris?
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
- väike naine
- Mudder
- Postitusi: 71
- Liitunud: N Jaan 17, 2008 10:15 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Punane tuluke "check engine"
Ax, olen sulle koduvisiidi eest ikka veel ilmatuma tänulik:)
Millisest armatuurinurgast ma neid volte (või olid vatid?) vaatama peaksin? Minu teadmised elektrist piirduvad puhvaikaga - see pidavat olema kuustest volti ja viis kilo vatti. Mis üle selle läheb, on mulle täielik müsteerium.
Homme lähen poodi, ostan uue aku ja ju siis saab näha, mis saab. Kui paranemise märke ei paista, eks siis vean ennast Tõrvandisse. Seda muidugi ainult juhul, kui ma juhtumisi koos oma autoga kusagile võssa ära pole surnud. Kui eluga pääsen, siis ei tule:D
Millisest armatuurinurgast ma neid volte (või olid vatid?) vaatama peaksin? Minu teadmised elektrist piirduvad puhvaikaga - see pidavat olema kuustest volti ja viis kilo vatti. Mis üle selle läheb, on mulle täielik müsteerium.
Homme lähen poodi, ostan uue aku ja ju siis saab näha, mis saab. Kui paranemise märke ei paista, eks siis vean ennast Tõrvandisse. Seda muidugi ainult juhul, kui ma juhtumisi koos oma autoga kusagile võssa ära pole surnud. Kui eluga pääsen, siis ei tule:D
Re: Punane tuluke "check engine"
WJ'l on voltmeeter armatuuris vasakul üleval (näitab 8 - 16V, oli vist). Voltmeeter peaks näitama 14V kanti. Arvan, et vanemal on samas kohas. Parandage kui eksin.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: Punane tuluke "check engine"
All paremas nurgas ja seier istub sõidu ajal 14V peal. 

Re: Punane tuluke "check engine"
see sama tuluke põles tuttava cheros ka, peale el.istme mädanenud juhtme vahetust kustus ära. mis siin siis imestada...
Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT