2. leht 3-st

Re: Jeep Wrangler YJ

Postitatud: L Mär 31, 2012 6:14 pm
Postitas Landy
Cooper on paraku hetkel VÄGA kallis. ka hulgihinnad ei ole üldse meeldivad.

Kas kunagine plaan ümber teha spiraaldvedrudele jäi uitmõtteks?

Re: Jeep Wrangler YJ

Postitatud: L Mär 31, 2012 7:43 pm
Postitas fredo
nonii, ei vaidlegi, et see STT (letihinnaga 330€) kallis on, aga mis oleks siis samaväärne, optimaalne alternatiiv? Arvan, et jään 15'' velje ja 32'' rehvi juurde kuna vedrustus tõuseb ca. 2'' ja kere raami peal ca. 1''.

P.S. ei mäletagi, et spiraalvedru mõte oleks olnud, täna plaan säilitada enam vähem orig. üldpilti.

F.

Re: Jeep Wrangler YJ

Postitatud: L Mär 31, 2012 11:07 pm
Postitas uputaja
BFG KM2 Alt viimane http://motionoffroad.wordpress.com/2008 ... -bfg-more/

Seda saab hea hinnaga.

Re: Jeep Wrangler YJ

Postitatud: T Apr 17, 2012 8:25 pm
Postitas fredo
läksin tellima sildadele remontkomplekte, küsiti mis sillad mul seal all on- mina muidugi ei teadnud. Tulin koju ja loen esimese difri kaane pealt 40869 ja taga difrilt 43225.
Kas nende koodide järgi peavad kõik aru saama mis sildadega tegu või on veel link nendest koodidest mingitele sillatüüpidele?
(ilmselt on vastus googlis olemas, aga kui keegi viitsib võiks vastata ikka)

F.

Re: Jeep Wrangler YJ

Postitatud: T Apr 17, 2012 9:02 pm
Postitas Apelsin
Ilmselt vajad sa ülekandekiirust:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=23870
Google annab tagasillaks dana 35 ja esimeseks dana 30.

Re: Jeep Wrangler YJ

Postitatud: N Apr 19, 2012 10:40 am
Postitas syncro1
Sul peaksid olema all 4,1 ülekandega, esimene dana 30 ja taga dana 35c(c-klippidega)sillad.Sillasuka peal on parem number,mille järgi täpsemalt tuvastada juhul,kui on sildu vahetatud.
Edu eneseharimisel!

Anti.

Re: Jeep Wrangler YJ

Postitatud: N Apr 19, 2012 8:45 pm
Postitas uputaja
Dana 35C- C ei tähenda clipi. C on Custom, sest osad sillad pandi kokku eraldi.

Re: Jeep Wrangler YJ

Postitatud: R Apr 20, 2012 8:44 am
Postitas syncro1
uputaja kirjutas:Dana 35C- C ei tähenda clipi. C on Custom, sest osad sillad pandi kokku eraldi.

Puhas kuld :D Aga silla mark on Dana 35c.

Re: Jeep Wrangler YJ

Postitatud: L Apr 21, 2012 12:02 pm
Postitas Xim
Kas neli null vajab teisi ülekandeid kaa vist? Olen ma õieti aru saanud, et tavaliselt on 242 mootoriga autodel all 3.07 ükelanne.

Mul ei ole meeles enam täpsed nüansid aga kui enda sildasid ehitasin sai see asi päris selgeks tehtud. Panen siia enda bookmarksist kaks linki millest võib abi olla:

http://www.pirate4x4.com/tech/billavista/Gear_Setup/
http://www.grimmjeeper.com/gears.html

Re: Jeep Wrangler YJ

Postitatud: P Apr 22, 2012 11:13 am
Postitas syncro1
Xim kirjutas:Kas neli null vajab teisi ülekandeid kaa vist? Olen ma õieti aru saanud, et tavaliselt on 242 mootoriga autodel all 3.07 ükelanne.

Mul ei ole meeles enam täpsed nüansid aga kui enda sildasid ehitasin sai see asi päris selgeks tehtud. Panen siia enda bookmarksist kaks linki millest võib abi olla:

http://www.pirate4x4.com/tech/billavista/Gear_Setup/
http://www.grimmjeeper.com/gears.html
Originaalis tõesti 3,07,aga 4,1 on parem.

A.

Re: Jeep Wrangler YJ

Postitatud: K Mai 30, 2012 9:41 pm
Postitas Xim
Tere Fredo,

Kuidas edeneb sul see ehitus?

Mul nüüd sama asi käsil ja hoolimata sellest, et mul tuli kogu komplekt doonor 4.0 wrangleri pealt on ikka masendavalt palju asju mis ei klapi.

Edasistele 4.0 peale panejatele võin öelda kohe ära, et mootori käpad ei klapi. On vaja nihutada ettepoole. Gardaanid ei klapi 2.5 esimene gardaan peenem. Ristid samad. Tagumine on umbes 2cm lühem ja ka ristid on erinevad. Uurin praegu, et kuidas seda probleemi lahendada. Juhtmestikuga tuleb midagi välja mõelda. Cherokee omast vist ebavajalik eraldada on üks variant, aga seal on kõik ühes koos. Wrangleril mootorijuhtimine ja tuled viled eraldi.

Ühesõnaga asi millega lootsin saada kuuga ühelepoole on veninud juba kaks ja pool kuud. Masendav.

Re: Jeep Wrangler YJ

Postitatud: R Aug 02, 2013 12:07 am
Postitas fredo
nii, täna tuletati mulle meelde, et viisakas on alustatud asjad ka lõpule viia.. Lõpp veel käes ei ole, aga paistab siiski.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Ühel hetkel sain aru, et kui sul just ülearu palju aega ei ole, siis on mõistlik lasta komplitseeritud ja võõrad teemad lahendada nendel, kellel on piisavalt kogemusi ja varasemat praktikat. Ehk siis vajasin abi veoosa koostamisel ja paraku ei olnud asjalike meeste leidmine Lõuna-Eestis sugugi lihtne. Sildadega raam veetis nädalaid erinevates garaazides/hoovides, aga tulemusteta. Lõpuks leidsin lahenduse kus põhimõtteliselt nädalaga rattad, raam ja kere sõitis- pean mehaanika ja elektri onude käest üle küsima, kas nad on siin kajastamisest huvitatud, igal juhul minu poolt müts maha.

4l mootor oli seismise käigus veekahjustusi saanud, seega sai ühe doonor chero pealt võetud uus mootor (vana mootor läheb talvel remontimisse).
Pilt
Pilt
Vahekasti tagumine ots ja kardaan sai soetatud eBay'st, tagasild on natuke nurga alla keeratud.
Pilt
Keredetailid said samuti täielikult remonditud, värviks Bentley matt hall.
Istmed taastatud, vaibad uued. Põranda käigukang asendatud roolisambal olevaga. Rehvid Cooper STT 32''.
Hiljemalt järgmise nädala lõpuks peab masin olema tehnoülevaatuse läbinud ja valmis.
Kuna tähtaeg on ees, siis jäävad nt. täielikult roostevaba väljalase, remonditud mootor , jne rahulikumid aegu ootama.

F.

Re: Jeep Wrangler YJ

Postitatud: R Aug 02, 2013 12:45 am
Postitas tuningman
see macGyver-i punn näeb sul päris ülbe välja. palju õnne. :thumb:

Re: Jeep Wrangler YJ

Postitatud: P Aug 04, 2013 10:22 am
Postitas Isuzu86
Väga ilusti tehtud asi! Kiidan.

Re: Jeep Wrangler YJ

Postitatud: E Aug 12, 2013 7:32 pm
Postitas Datsun
fredo kirjutas:nii, täna tuletati mulle meelde, et viisakas on alustatud asjad ka lõpule viia.. Lõpp veel käes ei ole, aga paistab siiski.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Ühel hetkel sain aru, et kui sul just ülearu palju aega ei ole, siis on mõistlik lasta komplitseeritud ja võõrad teemad lahendada nendel, kellel on piisavalt kogemusi ja varasemat praktikat. Ehk siis vajasin abi veoosa koostamisel ja paraku ei olnud asjalike meeste leidmine Lõuna-Eestis sugugi lihtne. Sildadega raam veetis nädalaid erinevates garaazides/hoovides, aga tulemusteta. Lõpuks leidsin lahenduse kus põhimõtteliselt nädalaga rattad, raam ja kere sõitis- pean mehaanika ja elektri onude käest üle küsima, kas nad on siin kajastamisest huvitatud, igal juhul minu poolt müts maha.

4l mootor oli seismise käigus veekahjustusi saanud, seega sai ühe doonor chero pealt võetud uus mootor (vana mootor läheb talvel remontimisse).
Pilt
Pilt
Vahekasti tagumine ots ja kardaan sai soetatud eBay'st, tagasild on natuke nurga alla keeratud.
Pilt
Keredetailid said samuti täielikult remonditud, värviks Bentley matt hall.
Istmed taastatud, vaibad uued. Põranda käigukang asendatud roolisambal olevaga. Rehvid Cooper STT 32''.
Hiljemalt järgmise nädala lõpuks peab masin olema tehnoülevaatuse läbinud ja valmis.
Kuna tähtaeg on ees, siis jäävad nt. täielikult roostevaba väljalase, remonditud mootor , jne rahulikumid aegu ootama.

F.

Meil pole reklaami vastu midagi, aitame ikka kui oskame :)