Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
totu kirjutas:
See saksa labori jutt viitab õlitootjale, kes peab pidavalt midagi tõestama. Avalikus ruumis ei viita, kellele mõtlen aga ühtegi meeldivat kogemust nende õlidega ei meenu ja pakun et mootor oli seest üsnagi nõgine, mis on näitaja.
sry risustamast, aga...
Imbus kunagi internetti üks foto, millel kujutatud veokit garaazhis remondiootel, suured kirjad külgedel: see auto sõidab .... õliga.
Kõrvale oli kellegi käsi täiendanud: Ja siin on tema mootori jupid...
Oli ka mingid aastad tagasi selline juhus.Toyo mootor hakkas heast peast ühel hetkel õli võtma.Õli sai ostetud muidu kanistris kuid õli müüa arvates raiskame raha ja temal müügis lahtises taaras natuke paremgi õli kui siiamaale ostetud.Peale seda mingi aeg jama peale hakkaski.Mootor lahti ,rõngad kinni.Peale seda ei ole lahtist õli enam kasutatud.Õli müüa ajas igasugu iba,küll kinnine egr,küll valed sõidu võtted.Aasta jagu hiljem siiski selgus ,et ega polnud teada mis õli seal lahtises taaras täpselt oli.
Diislil aitab veel üks nipp. Õhufilter pealt ära, pööre ülesse ja siis nii 5L vett otse sisselaskelõõri pihustatult ajada. Ja ikka korraliku tempoga, nii et kuuled kuidas see mootori töö erksamaks ajab ja heli teravamaks läheb. Vesi aitab diislil paremini põleda ja see mats ehmatab kergelt kinni olevad rõngad lahti. Olen ise proovinud ja töötab. Kõik autod on peale seda ühte tükki jäänud. Karta pole siin midagi.
jr kirjutas:Diislil aitab veel üks nipp. Õhufilter pealt ära, pööre ülesse ja siis nii 5L vett otse sisselaskelõõri pihustatult ajada. Ja ikka korraliku tempoga, nii et kuuled kuidas see mootori töö erksamaks ajab ja heli teravamaks läheb. Vesi aitab diislil paremini põleda ja see mats ehmatab kergelt kinni olevad rõngad lahti. Olen ise proovinud ja töötab. Kõik autod on peale seda ühte tükki jäänud. Karta pole siin midagi.
See nipp on olnud kasutusel juba vene ajast.Töötab küll ja puhastab hästi põlemiskambri tahmast.Sumpast jookseb veeaur koos musta pahnaga välja.Olen kasutanud seda ise veoka mootori juures korduvalt.Saab ka nii,kui on paberfilter siis on see vaja kasta vette ja läbi leotada ,seejärel anda lapatsit ja panna filter otsa tagasi.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
jr kirjutas:Diislil aitab veel üks nipp. Õhufilter pealt ära, pööre ülesse ja siis nii 5L vett otse sisselaskelõõri pihustatult ajada. Ja ikka korraliku tempoga, nii et kuuled kuidas see mootori töö erksamaks ajab ja heli teravamaks läheb. Vesi aitab diislil paremini põleda ja see mats ehmatab kergelt kinni olevad rõngad lahti. Olen ise proovinud ja töötab. Kõik autod on peale seda ühte tükki jäänud. Karta pole siin midagi.
See "pöörded üles" ja "pihustatud" peaksid suurelt ja punaselt kirjutama.
nõuka aja spetsidel oli välja "arvutatud", et "pepsi" pudeli täis (ehk maakeeli 0,33l) vett karburaatorisse teeb imet. Pärast laekus kodanik, kes eelnevat juttu poole kõrvaga kuulnud oli ja tühikäigul mootorisse, pudeli sorinal sisse valas. Vesi nagu teada, survestamisele ei allu...
Küünlad ja põlemiskambri saab väga kenasti puhtaks, rõngaste kohta jään vastuse võlgu. Pärast "remonti" kindlasti ka mootorile pikemalt käimist.
ardi kirjutas:Kas pihustamine sobiks ka kastmisotsikuga,või hoopis survepesuriga?
Kas TDI mootoril pihustada enne turbot või peale turbot ja vahejahutit.
Mootor peab olema kuum ja vett üle ei tohi doseerida.Vee doseerimine sõltub mootori kubatuurist.Võib ka survekaga kaugelt pihustada ja turbo siin ei sega.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kastmisotsik ei sobi hästi. Igaks juhuks on hea üritada sissepritsitav vesi ikka uduks lüüa võimalusel. Rattakoobaste tõrvapüss sobib selleks hästi näiteks.
Kui rõngad kinni siis peab seal mingi pahn ikka vahel olema .See pahn peab olema millegi tulemus(Liigne tahm).Kui auto niisama seisab vesi sisse ei pääse siis ei juhtu ka rõngastega midagi .Lahti saab rõngad sõites .Leotamine tuleb kasuks,kuid vaheta kindlasti ka õli pärast seda.
VW Country
Runner 3,0
Wrangler 4,0
Runner 3,0
Frontera 2,0