2. leht 7-st

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: K Okt 05, 2011 4:09 pm
Postitas no fear
Kas sul isenokitseja ABS tuluke veel ikka põleb?
Mul põleb ning kässar ei võta enam nii, nagu ennist. Tagumised klotsid ootavad alla panekut, arvan, et selles on viga.

Kas sa oled vaadanud tagumisi piduriklotse?

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: K Okt 05, 2011 11:04 pm
Postitas isenokitseja
Njah. Kui pool aastat tagasi sai masin ostetud, siis midagi jah eelmine omanik rääkis klotsidest. Kahjuks ei ole meeles kummad olid vahetatud ja kummad võiks varsti :).
ABS viga ikka olema, pole teist aega kaeda olnud. Masinat kasutan nädala vahetustel siis sellised pisi vead ei häiri. Eks peab ülevaatuseks teist vähe kohendama.....
Kuna tross lõpuni reguleeritud siis ilmselt tuleb see välja vahetada.

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: E Okt 10, 2011 8:52 am
Postitas isenokitseja
Ega läbi aruti ikka ei remondi, tuleb lammutama hakata.
Samas hulk lolle küsimus.......
See reguleerimine jääb arusaamatuks, kui ikka tross välja veninud ei aita klotside reguleerimine..... Pidurid rakenduvad kõik. Sai nädalavahetusel sikutatud rasket puujurakat, vedada masin ei suutnud - kraabis lihtsalt. Kuna masinal taga vints siis pidur alla ja vitsima. Lohises ilusti järgi, korra lohises masin - oli näha kõigi rataste pidamist.
Mis või kuidas ABS on seotud taga klotsidega? ABSi juhe läheb sisse telje/laagri juurest( Manual mida jagasin ei näita midagi ABS-i kohta).

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: E Okt 10, 2011 3:58 pm
Postitas KKKKKK
Kah ABS tuli põleb.
Välisel vaatlusel andurite juhtmed terved. Libedal pidurdades tundub et miskil rattal abs nagu töötab, osadel mitte.
Helistaks andurijuhtmed läbi. Küsimus, midapidi andur töötab, ehk mida tester näitama peab?

Tänud.

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: K Okt 12, 2011 6:21 pm
Postitas MaxL
Ei ole veel näinud piduritrossi mis välja veniks, ikka kinni roostetamise tõttu neid vahetatakse.

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: N Okt 13, 2011 10:58 am
Postitas isenokitseja
Ma ei tahaks midagi autol välja vahetada ja ma arvan siin foorumis on teisigi kes ei sooviks midagi vahetada, kui asi ainult kestaks.
Algne küsimus oli, kui trossi enam pingutada ei anna siis kas uus või natuke lühendada....( kui keegi on selist teinud/teeb).
Ok, olen nõus et ennem vaataks klotsid üle ja uute vahetusega muutub seisupiduri hoova liikumine. Kahtlen et see nüüd nii palju annab.
Mul on pea kümmekond masinat olnud ja kõigil seisupiduri kasutanud. Isegi nival toimis :D Pidurit tuleb ikka kasutada siis ei roosteta. Reguleerinud seisupidurit olen samuti nagu kasutaja jaan mmc eelnevalt kirjeldas.

Samas pean tõdema ABS masin esmane millele pean ise näppe külge panema( eelnevad ikka hoolduse teema :D )
Mul ABS tuli süttib süüte rakendamisel ja ei rohkem miskit. Kaitsmed Kontrollitud. Pidurdamisel ei tähelda ABS toimet.
Eks alustan selle vea otsimist taga klotsidest( samas kahtlen kas on seos) sealt edasi anduritele ( üks "tark" teadis rääkida äkki mustad tolmused). Juhtmed visuaalsel vaatluselt terve.

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: N Okt 13, 2011 7:32 pm
Postitas helar
see rangeri avastamine on võtnud(vähemalt minu jaoks) üsna humoristliku kallaku :D
Oota libedad ilmad ära ,küll siis tunned kuidas pedaal krõbisema hakkab.
Minumeelest tegi Jaan puust ja punaseks ette kuidas käsipiduri regull käib.
Niiet hakka aga pihta.

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: R Okt 14, 2011 3:39 pm
Postitas isenokitseja
On jah koomile..... Meenub sõna paar "aeda ja aiaauk..."
Eelmisel talvel ei krõbistanud miskit.
Küsisin mitte reguleerimist vaid kuidas välja veninud trosse uuendad - kui keegi on seda teinud.....
- " Alt reguleeritud lõpuni. Kas piisab vahetada ainult tross kabiinist-alla või tuleb kõik kolm välja vahetada? Kas keegi on olemas olevaid trosse miskit moodi lühemaks teinud? Mis variandid veel?"

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: R Okt 14, 2011 4:15 pm
Postitas honkomees
MaxL kirjutas:Ei ole veel näinud piduritrossi mis välja veniks, ikka kinni roostetamise tõttu neid vahetatakse.
no siis on mu autodele sattunud eriti imelikud trossid, Nival said välja vahetatud pikaksvenimise pärast ja sõidukal samamoodi. Kinni pole nad küll jäänud, kuna ikka pidevalt kasutatakse, mitte küll seisupidurina :lol: Selleks on ikka käik sisse, et klotsid seisval autol kinni ei külmuks.

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: R Okt 14, 2011 5:16 pm
Postitas grand-cherokee
ohh issas. Lammuta juba ükskord see Fordi tagumine pidur laiali, istu maha ja vaata seda seestpoolt, ning siis loe uuesti õpetust kuidas pidurit regullida ja siis vaata uuesti.

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: R Okt 14, 2011 10:47 pm
Postitas heints
Kui sa väga tahad ikka lühemaid käsipiduritrosse siis kisu vanad alt ära ja tassi certexisse. Seal ütled kui palju lühemaid tahad ja tehakse sulle uued. Ise lasin just ifale teha. 2 20 cm pikkust juppi oli umbes 15 euri.

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: L Okt 15, 2011 12:29 pm
Postitas isenokitseja
Tänud, asjalik vastus.

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: L Nov 05, 2011 12:36 pm
Postitas isenokitseja
Tegelesin natuke aega abs-i veaga. Hakkasin andureid järjest lahti ühendama pistikust ja mõõtsin testriga takistust. Kolmest andurist ühel puudus igasugune takistus, teistel jäi 1.3k oomi lähedale takistus. Neljantat ei hakanud mõõtam. Nüüdseks on tagumine abs-andur vahetatud. Tuluke armatuuris kustund ja abs toimib.
Võib-olla tundub mulle aga abs sekkub liiga kergelt, algul harjumatu kohe.
Sai kah natuke altpoolt maasinat uuritud. Avastasin raami seest liiva, oli teine poolenisti täis ja eriti eimesest osast. Ajasin masina kallakule. Pesin ohtra veega puhtaks.
Ilmselt on see tüüpiline nähtus neil masinatel. Tuttav kurtis sama oma mazdast.

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: L Nov 26, 2011 8:40 pm
Postitas KKKKKK
Millest reguleeritake Rangeril esirataste kallet? Peale torsiooni peale krudimist tundub on vaja regulli.

Re: ford rangeri avastamine

Postitatud: P Nov 27, 2011 2:30 pm
Postitas isenokitseja
KKKKKK kirjutas:Millest reguleeritake Rangeril esirataste kallet? Peale torsiooni peale krudimist tundub on vaja regulli.

soovitasin manuali ühes postituses: http://cid-1fcf8fc855aa51e7.skydrive.li ... E_PAGE.zip
sealt jäi meelde, et kallet saab reguleerida miskite seibide/plaatide abil....