2. leht 3-st

Re: Mured härrasmeeste liigas e vaid TR3 mehed omavahel

Postitatud: R Mai 06, 2011 7:54 am
Postitas uputaja
Päris huvitav, et EAL-iga seonduv tõsteti ajaviite alla? Varsti IC ja lukku?

TR3 on ainuke võistlusklass kuhu on värsket verd peale tulemas. Vaadake palju sügissõidul kolmesid stardis oli 11autot? Klass kus oli autosid kõige rohkem+need kes ei tulnud.
Ning praegu on uusi autosid juurde tulemas 4tk, ehk ainus klass kus saab arvestus toimuma.

Kõik sellest, et rajad on perse läinud ja väga paljud ei viitsi madala pilliga jännata kändude vahel. Kellel oli plekki pani reduktori alla, kellel ei olnud see ei sõida enam. Lihtne.
Nüüd oleks aeg AK-l mängu astuda ja suunata korraldajaid lihtsamaid radu tegema, et teised TR ja Vaba klassid saaks hoo uuesti sisse.

TO Oliver:Metsas abi lootma jääda......no well.Väga ebapopulaarne teema.

Re: Mured härrasmeeste liigas e vaid TR3 mehed omavahel

Postitatud: R Mai 06, 2011 9:35 am
Postitas hmm
TR Pjätt kirjutas:Te vist ikka ei saa päris minu mõttest aru või olen ennast halvasti väljendanud. Ega te nüüd keegi (Pinn, Kotkas) väga kogu selle asja juhtimisel Maidule ja teistele väga abiks pole olnud. Minu soov on, et alaliidus võiks olla koos väiksem seltskond ja teha asju üldiselt, mis on vaja ära teha. Teha ja teha ja teha. On vaja natuke uut hingamist, mis te siis ise arvate miks Mait ka lõpuks puhata tahtis. See ei ole nüüd mingi kiidulaul Maidu suunas, et ta üksi kogu töö on ära teinud. Käin ju ise ka kõigi teiega läbi ja näen ju ka kõrvalt, kes midagi teeb ja ei tee ja see loetelu, mis sa Kristjan üles kirjutasid on kõik väga tore ja suuna kogu oma sooritus siia 4x4.ee lehele, ma arvan, et siin on sul veel palju, mida sa teha tahad.

Nagu te siin ise räägite, siis TR3 klass töötab ju isegi päris hästi ja Eriku jutt oli ju õige. Kuidas te mehed aru ei saa, et EAL ei pea kuuluma sellepärast, et siis ma saan 3 aasta jooksul ühe muudatuse teha, mida suure tõenäosusega vaja ei ole.
Vaja on, et meile korraldataks ka edaspidi võistlusi, mis on võistlust väärt ja et me ei nühiks seal metsas üksi. See on see, mida peaks tegema EAL-s otsima lahendusi, toetajaid, korraldama kokku saamisi, vestlema, leidma lahendusi kuidas uute või vanade korraldajate elu lihtsamaks muuta. Jälgida, et kellegile rajaga liiga ei tehaks, et see aastane võistluskalender oleks rohkem ühte nägu, mitte et iga üks vaatab ise kuidas oma võistluse korraldatud saaks ja mingid kohad punktide näol EAL-le üles saaks.
Jah see on töö, mida tuleb teha ja ega keegi sulle selle eest medalit ei anna. Mina oleks nõus aitama, Maitu, Artot, Meesakut ja Ermit ja mulle meeldiks teha seda koos meestega kelle kohta ma tean, et nad teevad kõik ära, mis neile teha antakse ja kui käib ülejõu siis ka ütlevad, et sorry minu poolt ei vea kahjuks välja. Kui te väidate, et olete kättesaadavad ja nõus aitama Tasuta radasi teha, otsida toetajaid ja uusi võistlejaid, siis jumala pärast saame kokku ja vaatame, kes mida enda peale võtab ja iseseisvalt ka ära teeb. Teie käitumine meenutab natuke lapselt kommi ära võtmist praegu.
Ma ei sa aru, kas te siis siiralt arvate, et nii ongi õige ja kõik on korras kui keegi midagi ei ütle ja siis ei pea midagi tegema. Kui nii, siis mina astun kõrvale ja enam teemat üles ei võta.
Eks kohtume teie kõigiga suvesõidul ja siis edasi klapperil ja sügisõidul ja AVO sõidul, eeldusel, et siis ikka kõik toimub ja olete vahepeal korraldajate käest küsinud, kas neil ka mingit abi teie kui EAL liikmete poolt vaja on.

Priit
QKulgur
Nüüd saan aru.

Öelnud kohe, et probleem pole TR3-s vaid sa tahad alakomiteed juhtida ja seda meeskonnaga mis sulle sobib.
Selles küsimuses pead Arto poole pöörduma, mina oma kohta kinni ei hoia. Uus juht valib omale meeskonna.
Jõudu.

Re: Mured härrasmeeste liigas e vaid TR3 mehed omavahel

Postitatud: R Mai 06, 2011 9:38 am
Postitas Movistar
Mul on juba ammu olnud huvi teada saada,et millistel alustel tekkis rehvimõõt(max.)1043 mm ? Enne seda oli vist 1016 mm.
Millest lähtudes ja kuipalju erinevaid rehve mõõdeti (kui üldse midagi mõõdeti) ning milliseid,et selline keskmine tulemus saadi ?

Re: Mured härrasmeeste liigas e vaid TR3 mehed omavahel

Postitatud: R Mai 06, 2011 9:59 am
Postitas MM
Movistar kirjutas:Mul on juba ammu olnud huvi teada saada,et millistel alustel tekkis rehvimõõt(max.)1043 mm ? Enne seda oli vist 1016 mm.
Millest lähtudes ja kuipalju erinevaid rehve mõõdeti (kui üldse midagi mõõdeti) ning milliseid,et selline keskmine tulemus saadi ?
Vastus lihtne:
Sai muudetud ,,Traktoristide" pärast. Varasem mõõt oli selleks, et kasutataks Boggerit 39,5. Paraku käis kõva kisa, et kallis ja paha ja ahistav ja vaja...
Mõõt sai lätlaste ja leedukatega pika arutelu ja erinevate traktorirehvide reaalse mõõtmise tulemusel kokkulepitud, et võistlejad saaks suurema freesimise pealt pisut kokkuhoida ja rehvil ikka muster säiliks.

Re: Mured härrasmeeste liigas e vaid TR3 mehed omavahel

Postitatud: R Mai 06, 2011 9:59 am
Postitas K.Kotkas
Movistar kirjutas: ning milliseid,et selline keskmine tulemus saadi ?
Point7 pidi freesimata mahtuma.

Re: Mured härrasmeeste liigas e vaid TR3 mehed omavahel

Postitatud: R Mai 06, 2011 10:27 am
Postitas K.Kotkas
TR Pjätt kirjutas:Te vist ikka ei saa päris minu mõttest aru või olen ennast halvasti väljendanud. Ega te nüüd keegi (Pinn, Kotkas) väga kogu selle asja juhtimisel Maidule ja teistele väga abiks pole olnud. Minu soov on, et alaliidus võiks olla koos väiksem seltskond ja teha asju üldiselt, mis on vaja ära teha. Teha ja teha ja teha. On vaja natuke uut hingamist, mis te siis ise arvate miks Mait ka lõpuks puhata tahtis. See ei ole nüüd mingi kiidulaul Maidu suunas, et ta üksi kogu töö on ära teinud. Käin ju ise ka kõigi teiega läbi ja näen ju ka kõrvalt, kes midagi teeb ja ei tee ja see loetelu, mis sa Kristjan üles kirjutasid on kõik väga tore ja suuna kogu oma sooritus siia 4x4.ee lehele, ma arvan, et siin on sul veel palju, mida sa teha tahad.
Priit, ma ei tee mingeid katseid oma koha säilitamiseks. Täna hommikul suhtlesin Artoga, ning andsin talle selgelt mõista, et kui ta peab vajalikuks olukorra muutmist, siis ma olen nõus oma koha loovutama uutele ja agresiivsematele meestele.

Br,

Kristjan

Re: Mured härrasmeeste liigas e vaid TR3 mehed omavahel

Postitatud: R Mai 06, 2011 11:39 am
Postitas TR Pjätt
Ma ei taha alakomiteed juhtida vaid aitada neid, kes seda täna juhivad. Selge on see, et üksi ei jõua alakomiteejuht midagi ja nagu te isegi erinevaid protsesse oma igapäevaelus juhite, teate, et väiksem seltskond on tihti efektiivsem ja teeb tööd ja muudatusi kiiremini. Jah mul on mõtteid kuidas meie ala atrkatiivsemaks muuta ja meile kõigile paremaks. Alustada saab väga pisikestest asjadest, mis senini jäänud just selle vajamineva töötegija taha. Ma kordan veel, et alakomitee juht ei jõua kõigega tegeleda. Ma arvan, et te olete ise samameelt, et see seltskond võiks tänaselpäeval väiksem ja operatiivsem olla. Et tekkivatele probleemidele järgneks kiirem tagaside.
Et keegi jälle ei arvaks, et ma üritan ise üksi Mait 2ks hakata, siis pigeb ma tahaks Artole ja Maidule abiks olla ja võtta osa ebameeldivaid kohustusi nende pealt ära. Olen veenudnud, et iga klass, ei vaja oma esinadajat Alakomitees. Välja arvatud Himma, kes tegeleb ATV-dega ja on sinna nende poolt valitud ja ma olen aru saanud, et temaga ollakse rahul ka.
Muidugi on mul ka mõtteid kuidas lahendada erinevate klasside muudatusi ja muresi tulevikus. Meie seltskond on nii väike, et selleks tõesti ei ole vaja eraldi esindajat nimetada. Suurosa igaklassi sõitjatest on võimalik kokku kutsuda vähese vaevaga.



Kui ma ükskord rohkem aega saan, siis seletan selle Härrasmeeste klassi mõte ja alge ka lahti :) Tundub, et seda mõistetakse ka erinavat moodi.

Ainult parimat ja minge õue, sest kuradi ilus ilm on.

Priit

Re: Mured härrasmeeste liigas e vaid TR3 mehed omavahel

Postitatud: R Mai 06, 2011 11:54 am
Postitas Arto
uputaja kirjutas:Päris huvitav, et EAL-iga seonduv tõsteti ajaviite alla? Varsti IC ja lukku?
Kui härrasmehed lähevad üksteist mudaga loopima siis pole see kindlasti ametlik informatsioon.

Re: Mured härrasmeeste liigas e vaid TR3 mehed omavahel

Postitatud: R Mai 06, 2011 1:17 pm
Postitas K.Kotkas
TR Pjätt kirjutas: Kui ma ükskord rohkem aega saan, siis seletan selle Härrasmeeste klassi mõte ja alge ka lahti :)
Priit, selles lauses on rohkem tõde, kui sa arvata oskad ja just sa ise oled 2 päeva vahetanud sõnumeid, kus selline mõtteviis on just tekitanud hetke olukorra. Sa ju mõistad, et "kui ükskord kalev koju tuleb" siis võib liiga hilja olla.

Mis sind takistab kohe, nüüd ja praegu rabama emaili või telefoni, ning Artole oma plaanid ette laulda ? Ma olen enam kui veendunud, et sa saad KOHE rohelise tule asjade paremaks tegemiseks.

Ära peatu siin ja nüüd, vaid kasuta võimalust, kuni teema kuum on. TR3 võistlejana annan ma sulle vabalt mandaadi seda teha ega sea mingeid takistusi! Aga äkki ma kunagi teen midagi tüüpi asjad ei lenda eriti kaugemale kui juhuslikult visatud suur suutäis pori.

Re: Mured härrasmeeste liigas e vaid TR3 mehed omavahel

Postitatud: E Mai 09, 2011 12:31 pm
Postitas K.Kotkas
Noh!

ongi kõik või ?

K

Re: Mured härrasmeeste liigas e vaid TR3 mehed omavahel

Postitatud: T Mai 10, 2011 5:25 am
Postitas rommi
Ma ei ole aktiivne TR3 võistleja, kuid aastate jooksul olen ka seal klassis juhuslikult paar korda kaasa sõitnud. Ja kindlasti teen seda veel. Proovin varsti ehitada auto, mis oleks minu saapa järgi ja loodan saada võistlusest elamust kasvõi niisama algusest lõpuni teistega kaasa sõites.
Raamidesse surumine on jah motospordis paratamatu aga no kurat, me oleme ju offroaderid - see on elustiil, mitte ainult portaalsild ja rehvirõhu nupp salongis. Sõitma tuleks saada ka need inimesed, kes pole ainult silm ruutus võidu peale väljas ning asja ka rohkem nagu lõbu pärast teevad. Võiks ju teha näiteks algust teha sellega, et kõikidele uutele projektidele/võistlejatele esimene hooaeg võistlustasudeta või siis korraliku soodukaga (mida on kaotada?). Umbes nagu trial account, kas see ei võiks asja parandada?
Ebameeldiv on seda öelda aga motosport on ju mingis mõttes samamoodi äri nagu igapäevaelu meie ümber. Et äri perse ei läheks, tuleb lihtsalt vahel teha midagi tasuta ja entusiasmist, mitte ainult numbreid vaadata ja siis pead vangutada.

minu 1 mõte,
rommi

Re: Mured härrasmeeste liigas e vaid TR3 mehed omavahel

Postitatud: K Mai 11, 2011 8:22 am
Postitas erik
K.Kotkas kirjutas:Noh!

ongi kõik või ?

K

Paljud võistlejad ja ehitajad ei loe seda foorumit. Et nendelt mingit arvamust saada, peaks nendega kuidagi muudmoodi ühendust saama.

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

Postitatud: T Mai 17, 2011 4:48 pm
Postitas eero I
hmm kirjutas:TR2 ja vabas on plaanitud suured muutused ja nendega koos tuleks teha ka TR3 muudatused kui neid on vaja. Mõningaid ettepanekuid on, näiteks lubada nelikroolimine, äkki lasta ratta mõõt üldse vabaks!?... jne.

NB! see kokkutulek oleks tulnud ka ilma sinu kisata.
Muudatusi teha ainult muudatuste pärast ei näe küll vajadust, või on midagi mida ma ei tea. Näiteks muudatused naaberriikides. Kui palju ja kui mitmel tootjal läheb siis rehvi mõõt 360/70 R 20 reaalselt üle 1043mm.
Kui paljud reaalselt tänu muudatustele tuleksid tr3 või hakkaksid ehitama selle klassi autot ja kui
paljud peaksid oma autot ringi tegema kui nad soovivad osaleda konkurentsis. Mina ringiteha ei viitsi ja sellise osavõtutasu eest safaril käia ei raatsi. Sõpradega nalja teha saab väiksemate väljaminekutega ka. Seega :wave , kui otsustatakse muudatuste kasuks.
Ilmselt on stardimaks ka üks põhjustest miks metsas pole enam neid kes lihtsalt nautisid võimalust autoga mööda metsa kulgeda ja vahepeal ka võistluskaaslastele mõni anekdoot pajatada.
Või olen mina ainus veidrik kes raha loeb, õnneks on teda vähe lugeda.

Eero

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le

Postitatud: T Mai 17, 2011 7:38 pm
Postitas Movistar
eero I kirjutas:Kui palju ja kui mitmel tootjal läheb siis rehvi mõõt 360/70 R 20 reaalselt üle 1043mm.


Eero
Tegelikult ei mahu sinna mõõtu väga paljude tootjate rehvid.
Üks näide: http://shop.jrmotors.ee/esilehe/voltyre ... 70r20.html
Paar kuud tagasi,omades piisavalt vaba aega,tegelesin rehvide otsinguga ja mitmed 360/70/20 rehvid on 1054 mm ja rohkem .
See 1043 pandi paika Tauruse järgi aga kuna Taurusi ei ole enam võimalik saada,siis peaks uue mõõdu tekitama.Võtma nt.10 erinevat traktorirehvi (360/70/20) ,ajama rõhu sisse ja mõõtma,ning arvutusliku keskmise tulemuse järgi ka mõõtu muutma.

EDIT: uks suuremaid tööstusrehvide müüjaid (kelle leidsin) keda ma oma mõõtmistega piinasin oli http://www.de.working-tyres.eu/

Re: Mured härrasmeeste liigas e vaid TR3 mehed omavahel

Postitatud: T Mai 17, 2011 8:27 pm
Postitas Ojala
Hardoga täiesti päri. Mina nagu väga teisi muudatusi küll ei näe mida oleks vaja ilmtingimatta teha TR 3-e. See traktori rehvi jutt on õige, Taurus on kadunud ja enamus teisi traktoreid ei mahu selle 1043-e sisse.