2. leht 11-st
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Postitatud: K Mai 04, 2011 1:18 pm
Postitas MM
Landy kirjutas:TR Pjätt kirjutas:Ma võtaks heameelega selle raske töö enda peale ja esindaks edaspidi ise TR3 klassi võistlejaid alakomitees. Mis moodi käib liikmete välja vahetamine alakomitees.
Priit
Ma ka kunagi tundsin huvi, kuidas käib liikmete nimetamine ja tagasi kutsumine, kuid kuna siis polnud enam aktiivne võsitleja, paluti mitte surkida.

Mis krdi. märtrit sa mängid järjekordselt? Sinule kui arvutiinimesele peaks olema EAL autospordi aastaraamat ju ometi leitav.
LINK Sisukorrast vt. Alakomiteede tegevusjuhised .................30
Niipalju võiks endast ikka lugupidada, et enne kui avaldusega avalikult esined oled pisutki tausta ja kehtivaid reegleid uurinud.
Kuidas sinna kuuluma hakatakse või ei hakata on kenasti paberil kirjas.
Sinu alakomiteesse kuulumise või mittekuulumise põhjuseid võid väljaraalida oma eelmise avalduse valguses.
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Postitatud: K Mai 04, 2011 1:55 pm
Postitas hulkur
Siis puust ette ja punaseks Maidu poolt viidatud EAL kodukord (EAL AR 2011, lk I-30):
B Koosseis. Moodustamine. Töökord.
1. Koosseisu kuulub 5 –10 inimest esimehe
valikul. Koosseisus peab olema vähemalt üks tegevsportlane.
Liikmeskonna kinnitab EAL Juhatus.
2. Loodava alakomitee esimehe kandidatuuri
esitab EAL Juhatus või AK/kolleegiumi korraldustoimkond
EAL sekretariaadi kaudu. Tegutseva
esimehe vahetus toimub AK/kolleegiumi
ettepanekul või EAL Juhatuse initsiatiivil. AK/
kolleegiumi esimehe kinnitab EAL Juhatus.
3. Esimehe ametisoleku aeg on 6 aastat, pikendamine
eeldab Juhatuse otsust.
4. AK/kolleegium on otsustusvõimeline vähemalt
4 liikme kohalolekul, sh esimees või tema
kt, otsustatakse lihthäälteenamusega, kusjuures
esimees otsustab häälte võrdsusel. Koosolekutest
võivad osa võtta spordiala arengust huvitatud
isikud, klubide esindajad, masinaklasside vanemad,
kohtunikud, korraldajad jt esimehe kutsel.
Kutsututel puudub hääletusõigus.
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Postitatud: K Mai 04, 2011 2:08 pm
Postitas Viido
...isegi Poliitbüroosse ei valitud vist kuueks aastaks ?
selle ajaga kasvab laps suureks ja läheb kooli...
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Postitatud: K Mai 04, 2011 4:27 pm
Postitas Movistar
TR Pjätt kirjutas:Ma võtaks heameelega selle raske töö enda peale ja esindaks edaspidi ise TR3 klassi võistlejaid alakomitees. Mis moodi käib liikmete välja vahetamine alakomitees.
Priit
Kuna tegemist on demokraatiaga siis teen ettepaneku,et TR 3 võistlejad saavad ise valida ja hääletada,et keda nad ennast esindama soovivad.
Võimalik,et see on hüüdja hääl kõrbes aga alustuseks abiks ikka.
Üks hääl on sul meie teami poolt olemas.
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Postitatud: K Mai 04, 2011 6:28 pm
Postitas Kairi
Parima vastuse küsimusele, miks kõik aastatel 2006-2008 osalenud võistlejad enam ei osale oskavad eelkõige nemad ise anda, aga sõitjate vähesuses masu osa alahindamine ei ole õigustatud.
Osalejate vähesuse probleemid kimbutavad kõiki meie lähiriike. Leedukad peavad sõitjate vähesuse tõttu oma võistlusi koos lätlastega. Lätlased paluvad eestlasi oma võistlustele, et klassid täis saada. Soomlaste osavõtt oma võistlustest on langenud. Ladoga on oma hiilgeaegadest kaugel. Selles kõiges ei saa Eesti alakomitee tegemised või tegemata jätmised süüdi olla.
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Postitatud: K Mai 04, 2011 11:05 pm
Postitas Movistar
Kõrvalt vaadates tundub,et "vanasti sõitjad" ei sõida selle pärast kuna vanasti oli see hobi,nüüd aga sport.Ja hobi on odavam kui sport.
Osadel käib see kindlasti rahakoti pihta ning konkurentsis olevat masinat ehitada ei jõua ,osad ei taha oma "oskusi näidata" ja osad lihtsalt ei viitsi enam.
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Postitatud: N Mai 05, 2011 10:46 am
Postitas TR Pjätt
Kairi kirjutas:Parima vastuse küsimusele, miks kõik aastatel 2006-2008 osalenud võistlejad enam ei osale oskavad eelkõige nemad ise anda, aga sõitjate vähesuses masu osa alahindamine ei ole õigustatud.
Osalejate vähesuse probleemid kimbutavad kõiki meie lähiriike. Leedukad peavad sõitjate vähesuse tõttu oma võistlusi koos lätlastega. Lätlased paluvad eestlasi oma võistlustele, et klassid täis saada. Soomlaste osavõtt oma võistlustest on langenud. Ladoga on oma hiilgeaegadest kaugel. Selles kõiges ei saa Eesti alakomitee tegemised või tegemata jätmised süüdi olla.
Esiteks ei ole keegi süüdistanud 4x4EALi ja selline jutt,mis sa siin kirjutad on täielik pläma. Küsi miks Ladoga on hiigelaegadest nii kaugel ehk on sellest süüdi üüratud osalustasud? Teiseks ma arvan, et Juri ei ole sinuga samal arvamusel, tema on väga rahul ja on arvestanud sellega, et suund on rohkem grandturisimi poole, sellest ka vastavad tasud sportklassidele. Soomlastel on läbiaegade enamvähem sama palju võistlejaid olnud ja Talve sõidul oli 5 korda rohkem kui meie talvesõidul. Huvitav miks siis? Aga see selleks.
Enne sellise teksti kirjutamist peaksid sa mõtlema, et kas omaltpoolt on kõik tehtud, et sellist seisu täna ei oleks?
Minu jutu mõte oli algusest peale, et need kes viitisvad ja tahavad päriselt midagi ära teha võiks pead kokku panna ja proovida muuta ja teha nii, et võistlejaid oleks. Kahju kui keegi seda nii isiklikult võtab ja arvab, et kõiges on süüdi 4x4EAL.
Priit
QKulgur
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Postitatud: N Mai 05, 2011 11:31 am
Postitas uputaja
Sama soovitaks ka TR1 meestel natuke arvamust avaldada ja kambapeale uus päälik valida, kes hakkaks Ak teie eest seisma.
Ise toetan Priidu kandidatuuri TR3 esindamisel AK-s.
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Postitatud: N Mai 05, 2011 12:10 pm
Postitas Landy
MM kirjutas:

Mis krdi. märtrit sa mängid järjekordselt? Sinule kui arvutiinimesele peaks olema EAL autospordi aastaraamat ju ometi leitav.
LINK Sisukorrast vt. Alakomiteede tegevusjuhised .................30
Niipalju võiks endast ikka lugupidada, et enne kui avaldusega avalikult esined oled pisutki tausta ja kehtivaid reegleid uurinud.
Kuidas sinna kuuluma hakatakse või ei hakata on kenasti paberil kirjas.
Sinu alakomiteesse kuulumise või mittekuulumise põhjuseid võid väljaraalida oma eelmise avalduse valguses.
Hea Mait ja 4X4AK!
1)Miks nii valulilne reageerig? Ei süüdista kedagi personaalselt. Lisain vaid Priidule, et ta pole esimene kes selle teema vastu huvi on tundnud. (Mingit märtriks pürgimist küll eesmärgiks pole seatud)
2)Tänud viite eest protseduurireeglitele! Asi kohe palju selgem ning seda vastust ma ootasingi.
3)Kuna see eelmine huvi tundmine toimus ~3 aastat tagasi, siis praeguseks pole mul mingit soovi alakomiteesse pürgida. Põhjusteks- aktiivsest võistlusspordist (ajutine) taandumine ning vaba aja nappus. Mudaarmastus aga hinges alles.
4)Aktiivse kodanikuna tunnen endiselt muret offroadspordi käekäigu ja tuleviku pärast ning eriti TR1 klassis silmas pidades. Võimaluste piires osalen kohtuniku või muus vormis abijõuna üritustel, kus abi vajatakse.
4x4AK-le edu soovides,
Kristjan Vaarmann
9 aastat ühel või teisel viisil offroad spordiga seotud.
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Postitatud: N Mai 05, 2011 12:24 pm
Postitas Arto
TR Pjätt kirjutas:Soomlastel on läbiaegade enamvähem sama palju võistlejaid olnud ja Talve sõidul oli 5 korda rohkem kui meie talvesõidul. Huvitav miks siis? Aga see selleks.
Enne sellise teksti kirjutamist peaksid sa mõtlema, et kas omaltpoolt on kõik tehtud, et sellist seisu täna ei oleks?
Priit
QKulgur
Ära huupi lahmi, Sinu mõttest on kõik aru saanud!
Soomlased on väga mures oma offroadi arengu pärast.

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Postitatud: N Mai 05, 2011 1:16 pm
Postitas TR Pjätt
Ma tean ühte meest, kes kunagi sai pangas palks, et kõik joonised teha nii, et kõver oleks ülesopoole. Vahetpole, mida see siis majanduslikult tähendas aga härradel oli ilus vaadata. See on umbes samasugune tabel

Soomlastest on keegi suure töö ära teinud

, miks meil selliseid jooniseid ei ole

Arto palun ära nüüd pahanda.
Aga mis seal ikka. Loodame, et jää hakkab liikuma ja leiame üheskoos võistlejatega ja korraldajatega lahedused, et meid rohkem võistlusradadel oleks.
Ainult parimat,
Priit
QKulgur
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Postitatud: N Mai 05, 2011 2:38 pm
Postitas erik
Kuna meid on vähe, siis aitab meid ainult koostöö, üksteise toetamine, avalikud arutelud ja muu selline. Kuna rahvuslikult, või muidu, on meil valdavalt sitt iseloom, siis on selle asja sujuvaks vedamiseks vaja ka natuke diplomaatiat

. Väga mugav on ühe väikse laua taha koondada mingit seltskonda, kes arvaks ühtemoodi, aga oluline on hoopis saalitäie inimestega arvestada, eriti, kui need viimased on pileti ostnud ja võiksid seda teha ka edaspidi.
Egas ju midagi muud probleemiks pole, kui et võistlejaid on vähe ja nendele vähestele väiksematele tehti selline maasikas, nagu oli Kõuekõmina teatud katse...
Vabamehed on ka ilmselt tüdinud oma klassisisesest konkurentsist reduktorsillaga masinaga.
TR1 mehed (naised) tahaks natuke ka sõita ja mitte ainult vintsida, või siis hüdromeeste vintse ilastada.
Sellist asja, aga ei tohiks kunagi juhtuda, et suurte rahaliste või teabevahenditega on võimalik mingis klassis saavutada olulist konkurentsieelist kaasvõistlejate ees. Selles suhtes, on muidug korduvalt rong ka käest ära lastud. See et reeglid kehtivad, ma ei tea mis aastani, on lollus. Kui vaja, tuleb klassi võistlejatega kohe, teema (tehniline nüanss) läbi rääkida, mitte lasta asjal nii kaugele minna, et pooled enam aasta hiljem ei sõida. Ega siis keegi kohe kaebama ei tule, eestlane võtab vaikselt ninasse ja hakkab oma jonni ajama. Hiljem ütleb, et on masu ja ei viitsi jne.
Alaliit peaks aktiivselt ja normaalselt võistlejatega suhtlema. Suhtlemine ei tohiks tähendada ainult rasvaseid postitusi foorumis.
Alati parimat
PS. Olen mina, ma ei tea, kui kaua, siin, selle ala juures toimetanud, pole mina kunagi aru saanud, et alaliitu otsitaks uusi liikmeid, või käiks mingi iludusvõistlus. Te seal omaette ikka susite natuke:)
Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Postitatud: N Mai 05, 2011 3:46 pm
Postitas Arto
TR Pjätt kirjutas:Soomlastest on keegi suure töö ära teinud

, miks meil selliseid jooniseid ei ole

Ainult parimat,
Priit
QKulgur
Uhh, Priit sinuga on raske!
Toodud tabel on minu tehtud
Siin Teile meie joonis.

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Postitatud: N Mai 05, 2011 3:56 pm
Postitas Arto
erik kirjutas:PS. Olen mina, ma ei tea, kui kaua, siin, selle ala juures toimetanud, pole mina kunagi aru saanud, et alaliitu otsitaks uusi liikmeid, või käiks mingi iludusvõistlus. Te seal omaette ikka susite natuke:)
Väike möödalask jälle -
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=36&t=9934
Sellele kohale nõustus 2010 lõpus tulema Jaanus!
PS! Loodan,et too oli nüüd viimane "rasvane postitus"!

Re: Küsimused EAL 4x4 AK -le
Postitatud: N Mai 05, 2011 5:42 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Vaatan mina seda Soome Cup joont ja Eesti Cup joont
Soomes siis miski umbkaudu 120@2010
Eestis umbes 65@2010
Soomes on umbkaudu 3,5 korda rohkem inimesi aga natu vähem kui 2 korda rohkem
KOKKU midaiganes
Arvestades rahvaarvu ja keskmist sissetulekut = miu meelest on meil asi normaalne - võiks öelda, et isegi hea
Samuti tundub selle graafiku järgi, et 2007-2010 on languse % Soomes suurem