2. leht 2-st
Re: G mootorivahetus
Postitatud: P Mai 01, 2011 4:36 pm
Postitas ehitusmasin
uputaja kirjutas:Suhtle kasutajaga Ehitusmasin, tema majandas oma masinal mootoriga. Tal peal 108kw?+megasuur vurr.
E: Ise soovitaks kasutada 5,9 Cumminsit.

Cummins

oleks hea jah,plus mingi mikide A/T kast kah.
Aga 603 ja 606 on samuti head
Oma 603 mootoril veel selgusetu palju föön rõhku teeb ja ja mis pööretel taha tuleb,
samuti tuleb pumba tootlikkust veel tõsta.
(mõtisklen kuhu oleks kõige optimaalsem rõhu kella vollat ühendada kas,vahetult külmapoole peale või sisselaske kollesse

)
Sõiduka at-kastid tavaliselt ei taha sobida disla g-eele jonnivad :lol:minu arvamus muidugi ,parem g enda at,124 4-maticu või varasema s-klassi oma veel kuidagi.Manuaalid vähe sobilikumad.
Re: G mootorivahetus
Postitatud: P Mai 01, 2011 11:44 pm
Postitas hents99
Rõhukell pane ikka sisselaskesse, hiljem parem ka rõhukadudest aimu saada. Wastegate juhtimine võiks muidugi kompressori läheduses olla, sõltub ka muidugi kogu süsteemist.
Mis turbot kasutasid? MB oma AT kast on väga hea, jahutus tuleks mõistlik teha. 722.3xx kestab hea jahutusega ja korraliku vedelikuga probleemideta 1000Nm. Eeldusel, et varasemalt on ka hooldust tehtud.
Manuaalidest Getrag 275 heade kestvusomadustega suure väände korral.
Re: G mootorivahetus
Postitatud: T Mai 03, 2011 12:43 am
Postitas ehitusmasin
hents99 kirjutas:Rõhukell pane ikka sisselaskesse, hiljem parem ka rõhukadudest aimu saada. Wastegate juhtimine võiks muidugi kompressori läheduses olla, sõltub ka muidugi kogu süsteemist.
Mis turbot kasutasid? MB oma AT kast on väga hea, jahutus tuleks mõistlik teha. 722.3xx kestab hea jahutusega ja korraliku vedelikuga probleemideta 1000Nm. Eeldusel, et varasemalt on ka hooldust tehtud.
Manuaalidest Getrag 275 heade kestvusomadustega suure väände korral.
turboks K27 ehk siis selline:53279886206
Re: G mootorivahetus
Postitatud: K Mai 11, 2011 10:43 pm
Postitas t320
kas võib äkki lõppkiiruse probleem tuleneda käigukasti pea või lõppülekandest? praegu e klassi käigukast all ja äkki sellel on aeglasem lõppülekanne?
W210 kasti andmed:
Gear ratios
I: 4.25;
II: 2.41;
III: 1.49;
IV: 1.0;
R: 5.67
Final drive ratio 3.46
G neljase automaadi käigu ülekanded samad aga ei leia seda lõppülekannet
selle lehe andmeil
http://www.4x4abc.com/G-Class/transmiss ... riebe.html
Re: G mootorivahetus
Postitatud: K Mai 11, 2011 11:05 pm
Postitas trc