Re: KõueKõmin 2011 järelkajad
Postitatud: P Apr 24, 2011 10:18 pm
Tore võistlus oli. Rada oli TR3 jaoks väga paras. Ülesõidud lõhikesed. Võistluskeskus oli ka üks parimaid, kus oldud. Toit maitsev, korraldus sujus, auhinnad oli mõistlikud, auhinna "pirka" on suurepärane idee.
Aga mul on tõsine hirm ala üldise arengu pärast. Selliste katsete, nagu oli Voose ja vist ka Sae, pärast ei pruugi enam keegi varsti TR1 autoga võistlusele tulla. Mul ausalt olid silmad
nii suured, kui me Voose katselt üritasime nobedalt mõned lihtsamad punktid võtta. Sellisel mädasel langil ei ole võimalik TR1 autoga sõita, vähemalt nii, et keegi seda naudiks. Ma tõesti ei saa sellisest rajameistri tööst aru, punkti mõtetu väärtusega "5" vintsid, punkti väärtusega "25" vintsid, punkti "50" ........... , ausalt mulle see rajalõik meeldis ja TR3 on ka selleks ehitatud, aga kui ma oleks olnud sellel katsel öösel TR1`ga, siis oleks ma hommikul olnud lihtsalt
. Ja minu arust,(kaardist ei tea ma muidugi midagi) puudus Voose katsel ka valik, et ok, sinna s.auku ma ei roni, las selle augu võtavad koledate autodega mehed.
Ma arvan, et ala arengu, pigem kestma jäämise nimel, peaks keegi võtma vastutuse, et INTRO klass saaks ka asja kuidagi nauditud. Kindlasti on selles klassis ka sadomaso inimesi, aga vaadates viimaste aastate osavõtjate arvu erinevates klassides, siis ainuke klass, kuhu on lähiajal autosid juurde tulemas, on TR3 ja moditud ATV`d. Äkki teeks keegi järeldusi.
Veel ma vabandaks rohelise G meeste ees, ilmselt Walkman. Lubasin Teid Sael järgmisel ringil aidata, aga järgmisel panin veel suurema hooga mööda. Meil lihtsalt polnud aega, kuna öine 6 tunnine remont jättis meile väga vähe aega, et kõikki katseid läbida. Samuti sõitsin ma II päeva karjääris sinu punktile ette, ära pikka viha pea.
Aga mul on tõsine hirm ala üldise arengu pärast. Selliste katsete, nagu oli Voose ja vist ka Sae, pärast ei pruugi enam keegi varsti TR1 autoga võistlusele tulla. Mul ausalt olid silmad


Ma arvan, et ala arengu, pigem kestma jäämise nimel, peaks keegi võtma vastutuse, et INTRO klass saaks ka asja kuidagi nauditud. Kindlasti on selles klassis ka sadomaso inimesi, aga vaadates viimaste aastate osavõtjate arvu erinevates klassides, siis ainuke klass, kuhu on lähiajal autosid juurde tulemas, on TR3 ja moditud ATV`d. Äkki teeks keegi järeldusi.
Veel ma vabandaks rohelise G meeste ees, ilmselt Walkman. Lubasin Teid Sael järgmisel ringil aidata, aga järgmisel panin veel suurema hooga mööda. Meil lihtsalt polnud aega, kuna öine 6 tunnine remont jättis meile väga vähe aega, et kõikki katseid läbida. Samuti sõitsin ma II päeva karjääris sinu punktile ette, ära pikka viha pea.