2. leht 4-st

Re: Kiire UAZ

Postitatud: P Apr 24, 2011 1:56 am
Postitas seenior2
Aitäh, Ibra, lähebki lahti, vist asjata arvasin et see foorum on Delfist etem, ikka leidub õelutsejaid.
-----------
Eks siingi ole mehi,kes igas pulmas peiuks ja igal matusel kadunukeseks taha olla :wink:
Aga kui küsid,siis pajata veits rohkem. Mis UAZ-st jutt on ,kas maastur,kastiga või furgoon(no mõnele buss) :?: Vastavalt siis saab ka nõu jagada,kuid kui nostalgiline retk meeles mõlgub,siis teete ära ikka,pole see uazik midagi nii hullu ja venemaal leiab kindlasti juppe ja abi,kui peaks vaja minema.

Re: Kiire UAZ

Postitatud: P Apr 24, 2011 10:57 am
Postitas koppees
On isegi nendega kiiresti sõidetud.Kiired sillad olid tavaliselt Med.bussidel.Veekindlusest niipalju,et jagaja tuleks vaadata sõjaväe variant,see niiskuskindlam.Küünaldest olid meil mingid lennuki omad,vist moosiriiulilt.Peale veekindluse oli neil säde ka siis kui panid küünla veeämbri ,niiet juhul kui karpa uputama juhtus madalal pöördel siis pööretega köhis ilusti puhtaks ja ei hakkand lökutama.Karpaga on mängimist kuid tehtav katse-eksituse meetotil sai vahetatud düüse 240-260 läksid sisse vist.Küttekulu oli umbes12 sajale,hubid-esisild välja lülitatud muidugi.Üle tasuks vaadata ka tekstoliidist hammikas ees jaotuskojas,need teinekord loksusid või olid märgid valesti.Aga jõudu sellisel ettevõtmisel.

Re: Kiire UAZ

Postitatud: P Apr 24, 2011 12:18 pm
Postitas isakene
MetsaVikat kirjutas: 1. 33 tolli peaks tavasillad kannatama. Väikese modimisega peaksid nad ka alla mahtuma. Kui raha on ja aega ka, otsi kõige kiirem ülekanne, pidi neid olema 3 erinevat, neid kõige kiiremaid vist liigub siiskit vähe.
Kui juba 33" rehvid, siis mina enam ei julgeks seda kõige kiiremat ülekannet panna, asi võib väga jõuetu jääda. Kiirust annab see 33" juba kõvasti juurde pluss suurenenud veeretakistus - kiire sillaga ei pruugi see kooslus üldse neljandaga sõita jaksatagi. 70 kW diisliga 160 seeria Patrolilt selline kogemus olemas.

Re: Kiire UAZ

Postitatud: P Apr 24, 2011 12:39 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Kiire sillaga kannatas miu 452ga originaal rehvidega 100-120 lasta kenasti - ei miskit hullu peale mürataseme.
Uaz ei oleks mu meelest sugugist kehva valik kui venesse suunduda

Re: Kiire UAZ

Postitatud: P Apr 24, 2011 2:15 pm
Postitas putinec
Mul on UAZ 469,ütlevad et põllumajandus-variant. Üldiselt on ta värskelt remonditud, kuid rahul olen ainult käigu-ja jaotuskasti remondiga, selle tegi endine Koeru remonditöökoja selle ala mees.Tagasilla difrile palusin Karteri omanikul muretseda kõige kiirema variandi jupid, sealsamas pandi tagasild ka kokku. Mootori kap. remondi tegid endise Nuia remonditehase mootorimehed, olen püüdnud leida häid spetsialiste, ennast ma eriti ei usalda.
Peale mootori remonti olen sõitnud umbes 1500 km. mis peaks olema sissesõidu aeg. Kiirust pole erit katsetanud, 90 läheb küll, kuid teeb hirmsat häält. Püüan leida kohti, mis vajavad tasakaalustamist. Kuid jõudu napib samuti, Harku mäest 4 käiguga üles ei lähe ja tõesti ei kujuta ette kui oleksid 33 tollised rehvid. Olen kuulnud, et seda mõõtu rehvid hakkavad ka difri ja pooltelgede peale?
Aega mul masina ettevalmistamiseks on ja raha ei kavatse ka siin kokku hoida, tean mida tähendab autoga teele jääda. Nagunii midagi laguneb, püüaks aga nii teha, et põhiagregaate reisi käigus ei näpi. Tänan asjalike nõuannete eest!

Re: Kiire UAZ

Postitatud: P Apr 24, 2011 2:24 pm
Postitas uputaja
Kui vibratsioonist tahad lahti saada - aja vänt koos hoorattaga korralikult tasakaalu. See mis tehasest välja tuleb on kak ni but tseres hui. Siis kardaanid, siis esisilla poolasside puksid, esisilda uuetüübi poolassid.

Oma Gaz 69 millel Toyo 2,4TD koos kastidega vahel, kannatas ka 140 lasta. Uazi kasti puhul probleemiks liialt aeglased ülekanded.

PS: Iga asjaga pole mõtet ARKi joosta.

Andres

Re: Kiire UAZ

Postitatud: P Apr 24, 2011 3:14 pm
Postitas siim0008

Re: Kiire UAZ

Postitatud: P Apr 24, 2011 5:17 pm
Postitas LR90
putinec kirjutas:Tagasilla difrile palusin Karteri omanikul muretseda kõige kiirema variandi jupid, sealsamas pandi tagasild ka kokku.
Aga mis seal esisillas sees on?

Re: Kiire UAZ

Postitatud: P Apr 24, 2011 7:27 pm
Postitas putinec
Esisilda täpsustan veel, praegu ei saanud töömeest kätte, sild jäi nii nagu oli, kuid mis seal sees täpselt on, ei tea. Remonti väidetavalt ei vajanud. Vahetati ainult esisilla sisse-välja lülitamise mehanismid, nüüd saab seda teha poole pöördega väljast. Tagasillas on ka difri blokk, ees mitte.
Tegelikult on nii, auto on üle käidud, kuid mitte kõige õnnestumalt. Oleks vaja meest, kes vaataks ta põhjalikult üle ja paneks diagnoosi. Tagasilla difer on uutest juppidest kokku pandud, kuid minu meelest on hambumine vale, tundub et undab. Kardaanid on tutikad, käigu-ja jaotuskast tehti uuesti ja nüüd usun neisse. Kindlasti tuleks sidur üle vaadata, olen kuulnud, et on olemas eriti lollikindlad katted. Väntvõll koos hoorattaga on tasakaalustatud kuid kogu mootori peaks kriitilise pilguga üle vaatama. Neljandas silindris on surve 1atm. vähem kui esimesel kolmel. Arvatavasti klapid reguleerida, kuid ikkagi kõigutab usaldust meeste vastu kes mootori kokku panid.

Re: Kiire UAZ

Postitatud: P Apr 24, 2011 9:42 pm
Postitas al
putinec kirjutas:...Neljandas silindris on surve 1atm. vähem kui esimesel kolmel. Arvatavasti klapid reguleerida, kuid ikkagi kõigutab usaldust meeste vastu kes mootori kokku panid.
Kannatust, vaata korra, kust pidurivõimule vaakum on võetud (kui ikka seändne asi peal on), mõjutab päris oluliselt.

Re: Kiire UAZ

Postitatud: P Apr 24, 2011 10:01 pm
Postitas Alex
Kas tagasillas sama lukk mida Karter müüb?(vanas rahas 7500 raha)Kuidas toimetab?Mis ülekandega tagasild siis nüüd on?Aga esimene?Harku mäe peal on ka minu bussil hing kinni 235/75 rehviga neljanda käiguga aga selleks on käigukast õnneks loodud :wink: Minu masinal läheb hääl hulluks üle 80 sõites...aga eks ole näha...tegelen vaikselt probleemidega.Veekindluse osas, kas on meeles mõlkunud ka elektriliste ventilaatorite paigaldamine?Generaator on originaal?
Kunagine kogemus vene "veekindla"jagajaga äärmiselt negatiivne...nagu kummik...sisse läheb-välja ei tule.Esimese hooga plaan endal sellised kuluosad kaasa võtta reisile(mis teha-hirmul on suured silmad ja vene kvaliteet teada :floff )

Re: Kiire UAZ

Postitatud: P Apr 24, 2011 10:04 pm
Postitas LR90
al kirjutas:
putinec kirjutas:...Neljandas silindris on surve 1atm. vähem kui esimesel kolmel. Arvatavasti klapid reguleerida, kuid ikkagi kõigutab usaldust meeste vastu kes mootori kokku panid.
Kannatust, vaata korra, kust pidurivõimule vaakum on võetud (kui ikka seändne asi peal on), mõjutab päris oluliselt.
Mis moodi see kompressiooni mõõtmist mõjutab?

Re: Kiire UAZ

Postitatud: P Apr 24, 2011 11:20 pm
Postitas taxopets
Muska71 kirjutas:Pole see uaz nii vilets ja lagunev masin midagi nagu pidevalt väidetakse.70000km läbisõiduga vahetatud ainult piduriklotsid ja rehvid ja ei muud.
Selle väitega ühinen aga pika sõidu jaoks on Uaz sõidumugavus ikka väga kehva :( 469-l muidugi parim kõigist Uazdest aga sinna hunnik varuosi+ toit+ varustus+100 muud asja toppida on suht võimatu. Bussi ehk mahuks aga seal juhil küll kuid istuda hea pole.

Re: Kiire UAZ

Postitatud: E Apr 25, 2011 9:20 am
Postitas al
LR90 kirjutas:
al kirjutas:
putinec kirjutas:...Neljandas silindris on surve 1atm. vähem kui esimesel kolmel. Arvatavasti klapid reguleerida, kuid ikkagi kõigutab usaldust meeste vastu kes mootori kokku panid.
Kannatust, vaata korra, kust pidurivõimule vaakum on võetud (kui ikka seändne asi peal on), mõjutab päris oluliselt.
Mis moodi see kompressiooni mõõtmist mõjutab?
Õige, otseselt nagu mõjutada ei tohiks.
Aga... Võta suvaline vene masin-minul näiteks kogemus Moskvitshiga- ja mõõda kompressioon viimases silndris, mille kollektorist tavaliselt võetakse vaakum, pikemalt sõitnud mootoril erineb see tavaliselt alati teistest ja tavaliselt vähemuse poole. Miks? ei tea, aga ju see vähene vahe, pikemas perspektiivis, siiski mõjutab.

Re: Kiire UAZ

Postitatud: E Apr 25, 2011 2:25 pm
Postitas putinec
Sain vahepeal targemaks, nii esisillal kui taga on 37 hambaga taldrikud, lukud ka mõlemil., ühe luku sain Karterist, teise Hiiu poest. Hind oli 7- 8000 kanti, enam täpselt ei mäleta. Mäletan et lukke oli kahte sorti, plekk-kestaga me ei võtnud, said teras korpusega. Lukkude abist mul ülevaadet ei ole kuna olen pidanud õigeks sissesõidu ajal asfaldil sõita, raskesti läbitaval maastikul mul sõidukogemus peaaegu et puudub. Roolivõimu ja pidurivõimendit minu autol ei ole, arvan et mida vähem asju lagunemas, seda vähem ka remontida. Rooli võim vist siiski tuleb panna, kardan et mudas ei saa ma muidu autost jagu.
Sõidumugavusi eriti autol muidugi ei ole, Saabi istmed on küll üpris mõnusad, tahan pakiraami ehitada et natukenegi rohkem träni mahuks. Probleemiks tuleb kütus, paagid on väikesed, kütusekulu tuleb keskmiselt arvestada vist 20 l/100 km, võib-olla isegi rohkem. Praegu on kulunud Tallinnast Viljandisse sõidul 10l/100 km., kuid see on asfalt.