Toyota diisel 2,0 85kw D4D 2001a.
Moderaatorid: jr, Moderators
Re: Toyota diisel 2,0 85kw D4D 2001a.
Ei usu ehkki kõik on võimalik. Oli 2002 Hiluxiga sarnane jama, kus üks pihusti nirises läbi - vahetati peale pikki veaotsimisponnistusi ning masin on ühe uue ning kolme vana pihustiga läbinud kümneid tuhaneid. Hetkel spidol ca 315 kkm. Mullune teema 4x4.ee avarustes olemas.roadrunnerr kirjutas:Esindus ei pea saama kontrollida pihusteid. Nad saavad näha kas need on läbi või mitte kuid ei saa teada millised täpselt läbi on. Pihustite stendid on olemas diiselmootorite kütusesüsteeme remontivatel ettevõtetel. Isegi suuremal esindusel sellise stendi omamine pole otstarbekas. Pealegi kui läbi on kaks pihustit neljast siis ülejäänud ka ei ela kaua.
Edit: üks mudamullune teema: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=5&t ... lux#p94701
Möödunud siis ca 70 kkm ning kolm vana pihustit puristavad reipalt edasi.
Viimati muutis mart77, N Mai 19, 2011 9:34 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Toyota diisel 2,0 85kw D4D 2001a.
Kui üks pihusti neljast ,annab otsad siis ei tööta mootor ka enam, sest pihusti viskab kütuse tagasivoolu ja mootor annab kohe veateate ning töötab ainult tühipööretel.
Pole vajalik vahetada kõiki pihusteid, sest nende iga võib olla kauaaegne, kuid võib ka töötada ainult nädala.Seda selgitas spetsialist kes pihusteid kontrollis.
Pole vajalik vahetada kõiki pihusteid, sest nende iga võib olla kauaaegne, kuid võib ka töötada ainult nädala.Seda selgitas spetsialist kes pihusteid kontrollis.
Viimati muutis adams, N Mai 19, 2011 9:32 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Toyota diisel 2,0 85kw D4D 2001a.
Unustasin selle lisada, et Toyota esinduses(Rakveres) ei leitud üldse viga.
- roadrunnerr
- Mudder
- Postitusi: 58
- Liitunud: E Mär 28, 2011 12:23 am
- Asukoht: Tartu
Re: Toyota diisel 2,0 85kw D4D 2001a.
Olen vaba info liikumise poolt, seega kopeerin ka siia oma Toyota Foorumis kirjutatud postituse. Äkki see teeb kellegile midagi selgemaks. 
______________
Auto mõõdab mootori jõuimpulssi peale igat(!) töötakti. Kui impulss (jõud) on suurem või väiksem siis vastavalt vähendatakse või suurendatakse SELLE PIHUSTI poolt sissepritsitava kütuse kogust. Maksimum kui palju aju suudab kütuse kogust korrigeerida on 5 ühikut (kuupmilli minutis vms, pole kindel), seda siis kas plussi või miinusega. Kui aju näeb, et sellest on vähe siis midagi teha see enam ei oska. 2.5 ühikut loetakse juba kehvaks, 3-ga lubatakse vahetada pihusteid garantiikorras. Kõige paremini on seda näha KÜLMA mootoriga kus mootor ei taha käima minna (kui pihusti ei suuda ennast kinni hoida, kütus jookseb silindrisse ja küt.pump ei suuda seetõttu survet ülesse), puterdab või suitseb. Reeglina sooja mootoriga see probleem läheb väiksemaks kuna pihustid ja kütus soojenevad ja hakkavad käima normaalsemalt.
Diagnostikast: Toyota Testriga on näha, kui palju aju üritab kompenseerida pihusteid. Näiteks kui kompensatsioonid on 4.0 / -1.1 / 0.8 / -3.2 siis see tähendab, et kaks pihustit justkui toimivad valesti. KUID sa ei tea kas esimene ja neljas või hoopis teine ja kolmas, või veel mingis kombinatsioonis. Sa näed ainult, et kahte aju üritab kompenseerida rohkem kui peaks olema. Teada saab siis kui pihustid maha võtta ja stendi panna. Siis on iga pihusti kohta tulemus 50/50. Kui näitab, et on vigane, siis on vigane. Kui näitab, et on justkui hea, võib olla hea, kuid võib siiski olla vigane.
Kui vahetada KAKS pihustit siis võibolla on mõneks ajaks korras. Võib olla ka nii, et aju hakkab hoopis kompenseerima kahte ülejäänud pihustit kuna uued nüüd toimivad õigesti ja täpselt aga vanade töötäpsus erineb oluliselt. Kui vahetada kõik neli siis on kindel tulemus ja kõib olla kindel, et lähiaastatel seda jama enam ei kordu.
______________
______________
Auto mõõdab mootori jõuimpulssi peale igat(!) töötakti. Kui impulss (jõud) on suurem või väiksem siis vastavalt vähendatakse või suurendatakse SELLE PIHUSTI poolt sissepritsitava kütuse kogust. Maksimum kui palju aju suudab kütuse kogust korrigeerida on 5 ühikut (kuupmilli minutis vms, pole kindel), seda siis kas plussi või miinusega. Kui aju näeb, et sellest on vähe siis midagi teha see enam ei oska. 2.5 ühikut loetakse juba kehvaks, 3-ga lubatakse vahetada pihusteid garantiikorras. Kõige paremini on seda näha KÜLMA mootoriga kus mootor ei taha käima minna (kui pihusti ei suuda ennast kinni hoida, kütus jookseb silindrisse ja küt.pump ei suuda seetõttu survet ülesse), puterdab või suitseb. Reeglina sooja mootoriga see probleem läheb väiksemaks kuna pihustid ja kütus soojenevad ja hakkavad käima normaalsemalt.
Diagnostikast: Toyota Testriga on näha, kui palju aju üritab kompenseerida pihusteid. Näiteks kui kompensatsioonid on 4.0 / -1.1 / 0.8 / -3.2 siis see tähendab, et kaks pihustit justkui toimivad valesti. KUID sa ei tea kas esimene ja neljas või hoopis teine ja kolmas, või veel mingis kombinatsioonis. Sa näed ainult, et kahte aju üritab kompenseerida rohkem kui peaks olema. Teada saab siis kui pihustid maha võtta ja stendi panna. Siis on iga pihusti kohta tulemus 50/50. Kui näitab, et on vigane, siis on vigane. Kui näitab, et on justkui hea, võib olla hea, kuid võib siiski olla vigane.
Kui vahetada KAKS pihustit siis võibolla on mõneks ajaks korras. Võib olla ka nii, et aju hakkab hoopis kompenseerima kahte ülejäänud pihustit kuna uued nüüd toimivad õigesti ja täpselt aga vanade töötäpsus erineb oluliselt. Kui vahetada kõik neli siis on kindel tulemus ja kõib olla kindel, et lähiaastatel seda jama enam ei kordu.
______________
Aleksei Kazakov
OÜ Kres Auto
56682048
Nissan Patrol GR Y60 '95 2.8TD
Toyota Carina E AT191 '96 1.6i
Yamaha XT600 '89
Yamaha XTZ750 SuperTenere '91, valge punasega - varastatud
Lollidele küsimustele vastused endiselt tasuta.
OÜ Kres Auto
56682048
Nissan Patrol GR Y60 '95 2.8TD
Toyota Carina E AT191 '96 1.6i
Yamaha XT600 '89
Yamaha XTZ750 SuperTenere '91, valge punasega - varastatud
Lollidele küsimustele vastused endiselt tasuta.