2. leht 3-st

Postitatud: T Juun 29, 2004 1:43 pm
Postitas hulljuhan
samas on ju pumbal sellised klappid, mis ei lase yle pumbata....
kusjuures käis mul ka peast korra läbi see kytusekulu..... nagu daniel rääkis.... kui seda vaja ei olex siis seda polex ju volgale pandud või mis te sellest arvate?

Postitatud: T Juun 29, 2004 3:11 pm
Postitas 4x4x4x4x4
24 väikse kuluga kippub seisev bens paagis hapuks minema , :wink: :lol: ringvool :arrow:

Postitatud: K Juun 30, 2004 9:24 pm
Postitas Jokker
4x4x4x4x4 kirjutas:24 väikse kuluga kippub seisev bens paagis hapuks minema , :wink: :lol: ringvool :arrow:
Looda sa! :D
Tegelikult kah on tõepoolest 24-l selline asi olemas, nagu tagasivool, aga see rohkem selleks, et ei teeks liiga nõelklapile tühikäigul ja loomulikult kui klapp natuke rohkem kulunud siis ei tekki üleuputamise ohtu.

Postitatud: K Juun 30, 2004 10:08 pm
Postitas hulljuhan
heips....
kes mida mingi syyte kohta oskab öelda.....
kas kontakt või kont.vaba?
mõlemad on mul olemas...

Postitatud: N Juul 01, 2004 8:03 am
Postitas daffid
maitse asi aga mina kasutaks kontakte ikka. oldschool ja lihtsus. elektroonika m2rjas eriti ei p2de.

daff

Postitatud: N Juul 01, 2004 9:45 am
Postitas jr
Samas pidi elektronsüüde ka vee all tööd tegeme mingite karude sõnul...

Postitatud: N Juul 01, 2004 9:50 am
Postitas daffid
einoh, eks ta ikka teeb. aga ma pakun, mehhaaniline, silma-s6rmega n2htav-katsutav systeem on way kergemini debuugitav kui miski jama peaks ilmnema hakkama. ja niiskes elekter teeb alati jama. t2nap2evaste autode viga ongi ainult see, et liiga elektrit t2is. ja elekter imeb. big time.

daff

Postitatud: N Juul 01, 2004 9:53 am
Postitas jr
Ma proovin selle elektronsüüte järele. Täpsem on ta igastahes kui mehaaniline.

Postitatud: N Juul 01, 2004 11:17 am
Postitas myrakaru
hulljuhan kirjutas:heips....
kes mida mingi syyte kohta oskab öelda.....
kas kontakt või kont.vaba?
mõlemad on mul olemas...

soovitan kontaktidega süüdet.

vene elektroonikute ideed ja tegemised võivad ju teinekord päris kenad olla, aga pärastpoole masstootmises kukuvad need asjad välja nagu ikka. minu rafikul on tavaline kontaktidega süüde ja uassil kont-vaba. viimasega on kogu aeg jama, külmalt on kõigi pottide töölesaamine üsna piinarikas, sest säde on läbivalt nõrgavõitu. väga kehva on selle kontaktivaba puhul see, et vea ülesleidmine on võimalik vaid süsteemi üksikuid osi - kas jagajat või kommutaatorit või ka süütepooli - tuimalt ja kõige täiega välja vahetades. nende ükshaaval kontrollimise metoodikat küll ei tea, kuigi - eks selle vist kuskilt ikka saaks.

niisiis - leian, et pikemate reiside puhul on lihtsam vedada varuks kaasa üht süütepooli ja üht jagajat.... ka vea leiab ruttu. ja kontakte pole vaja rohkem rookida kui kord aastas, kui läbisõit väheldane.

elektronsüüte amfiibomadustest pole ma ise aga midagi rääkind-arvand:)

Postitatud: N Juul 01, 2004 6:53 pm
Postitas al
vee all ei ole vahet, kas elektron, või tavaline süüde. Arvamus tekkinud lihtsalt sellest, et venelased tegid militaarsetele, GAZ-idele, ZIL-idele VARJESTATUD süütekomplekte, mille aluseks ikka hally anduriga jagaja. Süsteem oli kole kapriisne, alates süütemomendi täpsusest. Veekindlust ei olnud kuskil testida, kuid räägivad, et olla rohekm pritsme-kui veekindel.
Eks proovige leida, kuskil läbilöövat süütejuhet, kui kogu kupatus on metallist karbi sees.

Postitatud: N Juul 01, 2004 7:18 pm
Postitas Landy
al kirjutas:vee all ei ole vahet, kas elektron, või tavaline süüde. Arvamus tekkinud lihtsalt sellest, et venelased tegid militaarsetele, GAZ-idele, ZIL-idele VARJESTATUD süütekomplekte, mille aluseks ikka hally anduriga jagaja. Süsteem oli kole kapriisne, alates süütemomendi täpsusest. Veekindlust ei olnud kuskil testida, kuid räägivad, et olla rohekm pritsme-kui veekindel.
Sama asi ka tegelikult Land Rover'i varjestud e. militarar jagajate ja juhtmetega, mis vahetades hirmkallid ja samavõrra kapriissemad ,kui tsiviilvariandid.

Postitatud: N Juul 01, 2004 8:27 pm
Postitas daffid
yeah, back to the roots. elekter imeb! lihtsad, meisli-haamriga parandatavad asjad valitsevad.

daff
spoken

Postitatud: N Juul 01, 2004 10:04 pm
Postitas jr
hehe...meil juba ongi elektronsüüde uazil peal...

Täna veel selgus see, et kontaktidelt elktronile niisama lihtsalt ei saa minna. Lisaks on vaja ka kommutaatorit ja mingit uut releede plokki.

Aga sellest hoolimata meie rootor jagajas loksub hullult, nii et shoppama

Postitatud: R Juul 02, 2004 1:37 pm
Postitas daffid
ja syytepool on ka teine..

Postitatud: L Juul 03, 2004 3:30 am
Postitas pez
uaz-i jagaja kinnitus jalg koos tähiku ja võlliga , jala küljest kõrvad maha treida ,treida vahetükk mille alumine ots istub uaz-i õgvendatud jagaja jala külge ,ülemine osa aga taldriku kujuline kolme tikkpoldiga kuhu istub 08 jagaja, võllid omavahel ühendada soon ja kiil ühendusega,et võllid omavahel ei nihkuks treida võru, puurida auk läbi võlli ja võru ,asetada tiftiga võllide ühenduskoha ümber . Toimib.