2. leht 2-st

Postitatud: L Apr 09, 2011 6:39 pm
Postitas ibra
Veoautode juures,kui pump ja võimendi on korras, aga rool raske on tavaline viga et käändteljed kinni.Seda autot ei oska kommenteerida, aga tasuks üles tõsta õlak lahti lasta ja proovida,kas rattad vabalt liiguvad.

Postitatud: L Apr 09, 2011 8:07 pm
Postitas Madis
Asjade järjekord oli ja on siis selline - rool raske ja tagasi ka ei jookse.
Võtsin pumba maha, saatsin Topservi. Sealt järgmine päev vastus, et pump oli ja on korras (stenditud = 100bar). Saada latt sinna - ilmselt viga seal. Saatsin lati Topservi, läksin järgmine päev järgi ja tüüp ütles, et tema ei näinud ühtegi viga põhjustavat komponenti kuid vahetas profülaktika mõttes tihendid/jutud ära. Et latt oli ja on edasi terve.
Panin pumba ja lati tagasi, täitsin süsteemi õliga ja õhutades sai selgeks, et asi ei tööta endiselt. Õhutades oli auto esiots pukkidel ja rattaid all ei olnud. Käis raskelt. Rool on kardaaniga ja Topservis vahetati kolmest ristist kaks ära. On jäänud üks rist, mida ma loll ei katsunud kui latt maas oli. Ise kahtlustan seda sama pisikest ristikest. Ehk et homme tegelen asjaga (latt lahti ja eest ära vaja nihutada). Ropendama ajab rsk.

Postitatud: L Apr 09, 2011 8:38 pm
Postitas rakett
Minul oli hiljuti selline juhus, et roolisamba sees olevad laagrid olid omadega otsas. Rool oli niikuradi raske, nagu võimendi üldse ei töötaks. Ei osanud neid absoluutselt kahtlustada, kuna sammas ju salongis sees, suurema niiskuse eest kaitstud. Sai kah pumpasid ja asju osandatud enne, kui püha tõde selgus. :twisted:

Postitatud: L Apr 09, 2011 11:19 pm
Postitas rt23
Mingi analoogse jama puhul selgus ka lõpus, et vigane oli üks roolirist.

Postitatud: P Apr 10, 2011 12:24 am
Postitas helar
Ise kahtlustan seda sama pisikest ristikest. Ehk et homme tegelen asjaga (latt lahti ja eest ära vaja nihutada). Ropendama ajab rsk.
_________________


kinni olev rist annab efekti kus keerates kord raske , kord kerge.
selle isikikult välistaks.
Võib olla, et ei lugenud teemat sõna -sõnalt läbi kuid paratamatul tekib küsimis -kuidas mure algas ?

kahtlustan- kontrolli: Kas süsteemis ei ole deformeerunud torusid?
Ega süsteemi torusid pole paigatud voolikuga ?

Postitatud: P Apr 10, 2011 12:37 am
Postitas helar
korraks tuli mõte- ega sel viguril kiirustundlikut roolivõimendit pole ?
isiklikult arvan -kui oleks, siis kuu nali, kuid.... ?

Postitatud: P Apr 10, 2011 1:32 am
Postitas totu
Kui võim ei tööta, peaks tagasi ikka jooksma. Kuna sild sharniiridel, välistaks käänmikud, seega roolisammas. Tegelikult on mingi võimalus ka tagasivoolu piiratud läbivool. Ega sinna juhuslikult mingit filtrit sokutadud ei ole? Vooliku kihistumine ei ole ka liiga haruldane. Rooliamort (ilmselt ei ole sellist asja)?

Postitatud: P Apr 10, 2011 1:51 am
Postitas Madis
helar kirjutas:kinni olev rist annab efekti kus keerates kord raske , kord kerge.
Nii kohati nagu ongi - kord kerge, siis jälle raskem.
Rooliamorti ei ole. Filtrit sokutatud ka ei ole. Ka kiirustundliku rooli sellel trakroril ei ole:) Elementaarne kulgur.
Mingeid torusid lapitud ei ole ja lömmis need ka ei ole.
Usun, et see rist paneb näkku.

Postitatud: P Apr 10, 2011 11:06 am
Postitas LR90
kui kord kergem kord raskem, siis tuleb see kolmas rist ka
vahetada.

Postitatud: P Apr 10, 2011 6:00 pm
Postitas Madis
Aamen - see vahetamata jäänud kolmas rist oli kinni kui kurat. Ise nii pisike...
Mu pärast võib selle teema minema visata või tõsta kuhugi mõistliku kohta või panna normaalne pealkiri.