korralik pommikindel kast maksab näiteks minu kastikale (47re)
ümmarguselt 6300 euri ja ikkagi riskid on suuremad,kuna jahutus peab hea olema jne...kohapeal madistades kasti temp tõuseb ikka korraliku kiirusega,kastist õli välja saad siis lõpuni ei sõida ju,manuaaliga võid sõitta.
ootan huviga kõuekõminat.
Automaadi miinus on veel see,et jõukadu on kusagil 20%
MahviaDeTyrk kirjutas:Natu OT - aga - ma olen jube palju märganud seda, et paljud inimesed kes sõidavad automaatkastiga masinaga kasutavad sõitmiseks ainult ühte jalga - miu jauks täiesti arusaamatu, et kui on kaks pedaali ja kaks jalga siis ...
Ma tihtipeale teen nagu sulle meeldib, st vasakule jalale vasak pedaal paremale parem. Pigem tekkib aega ajalt mure, et jalgade motoorika läheb paigast ära, kui eriti kriitiliseks peaks minema.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
kala kirjutas:korralik pommikindel kast maksab näiteks minu kastikale (47re)
ümmarguselt 6300 euri ja ikkagi riskid on suuremad,kuna jahutus peab hea olema jne...kohapeal madistades kasti temp tõuseb ikka korraliku kiirusega,kastist õli välja saad siis lõpuni ei sõida ju,manuaaliga võid sõitta.
ootan huviga kõuekõminat.
Automaadi miinus on veel see,et jõukadu on kusagil 20%
Tuttav just tellis 46re-le suurema sügavam alumiiniumpanni selle originaal plekist panni asemele, peaks ka väidetavalt paremini jahutama ja maksis minumeelest 100euri kanti, eks näis kuidas õigustab ennast. Pildid:1,2,3.
Minu enda isiklik eelistus on alati automaat, mis on manualiks ehitatud. Automaadist saab väga hea kasti, aga peab teadma mida valida ning mida sinna sisse pista. Korraliku automaadi eelarve koos ilmselt küündibki sinna 2000+EUR kanti, see on ka normaalne.
Automaatse manuali eelisteks on pidev mootori tagaolek näiteks laskumistel, mis võimaldab liikumise pealt käiku vahetada, ilma et mootori pidurdus kaoks. Tõusudel saab vabalt sisse rabada sekundi murduosa jooksul sobiliku käigu. Sama lugu raskes kohas kus on sekundi murdosa jooksul wheelspinni vaja. Gaasi pealt ei pea jalga ära võtma. Soos tühikäigul tiksumine on ka võimalik lukus turbiini ja manuaalseks ehitatud kastiga. Et seda kõike teha, siis on vaja sitta moodi kasti investeerida. Ja siit tulebki manuali eelis esile, odavus, kergus ja lihtsus.
El juhtimisega töökindlat kasti on lihtsam modida. Kasutaja Traatjalg tegi oma Wrankul lõpus AW4 kasti manuaal juhtimisele ringi. Pidi lahe olema
Meh juhtimisega nõuavad rohkem vaeva ja raha, aga mitte midagi ulmelist.
kala kirjutas:korralik pommikindel kast maksab näiteks minu kastikale (47re)
ümmarguselt 6300 euri ja ikkagi riskid on suuremad,kuna jahutus peab hea olema jne...kohapeal madistades kasti temp tõuseb ikka korraliku kiirusega,kastist õli välja saad siis lõpuni ei sõida ju,manuaaliga võid sõitta.
ootan huviga kõuekõminat.
Automaadi miinus on veel see,et jõukadu on kusagil 20%
Tuttav just tellis 46re-le suurema sügavam alumiiniumpanni selle originaal plekist panni asemele, peaks ka väidetavalt paremini jahutama ja maksis minumeelest 100euri kanti, eks näis kuidas õigustab ennast. Pildid:1,2,3.
See paistab nn deep pan olevat, väheke kangemad kastid vajavad juba nn double deep ja need maksavad juba $250+
Mõistlikum on suurem radikas panna, kui seda muhku sinna põhja alla kasvatada. Pindala võiks olla 1m2 radikal võistlusautol koos termostaadiga loomulikult. Töötab - proovitud.
kala kirjutas:korralik pommikindel kast maksab näiteks minu kastikale (47re)
ümmarguselt 6300 euri ja ikkagi riskid on suuremad,kuna jahutus peab hea olema jne...kohapeal madistades kasti temp tõuseb ikka korraliku kiirusega,kastist õli välja saad siis lõpuni ei sõida ju,manuaaliga võid sõitta.
ootan huviga kõuekõminat.
Automaadi miinus on veel see,et jõukadu on kusagil 20%
Tuttav just tellis 46re-le suurema sügavam alumiiniumpanni selle originaal plekist panni asemele, peaks ka väidetavalt paremini jahutama ja maksis minumeelest 100euri kanti, eks näis kuidas õigustab ennast. Pildid:1,2,3.
See paistab nn deep pan olevat, väheke kangemad kastid vajavad juba nn double deep ja need maksavad juba $250+
Bensulatel kasti tugevdamine on kordades odavam kui korraliku diisli oma ,..
jr kirjutas:Mõistlikum on suurem radikas panna, kui seda muhku sinna põhja alla kasvatada. Pindala võiks olla 1m2 radikal võistlusautol koos termostaadiga loomulikult. Töötab - proovitud.
OT, ma ei saanud aru, et kasti jahutus on 1m2 ? ja võistlusautol ja töötap/proovitud. Kellel ?