2. leht 3-st
Postitatud: E Mär 21, 2011 9:30 pm
Postitas raivoldo
terv Lemps.
mul tuttaval 2000a l200 kinnine kong ja korralik rehv värvus tume roheline ja hind oli vist mingi 6500- rihmad rullid ja muud vidinad vahetatud kastid, sillad ok mootor tihe. kasutatud jahiks 1hooaeg niisiis täitsa tipp topp riist kui huvi on siis võin uurida kas auto alles.
Postitatud: E Mär 21, 2011 9:53 pm
Postitas Landy
tanel kirjutas:
Kas sul oma laia defekaomanike tutvusringkonnas on ehk mõnda tegelast, kes saaks näiteks poest ostetud tutika defeka 10 (15?) aasta jooksul tehtud tööd ja tegemised ära listida adekvaatselt? Huvitav oleks lugeda.

Eeldame, et auto siis suht tehasekonditsiooni jäetud ikka, mitte metsakolliks tehtud.
Ma ei hakka su sõnu vaidlustama, aga mõni meie ühine tuttav defekaomanik lihtsalt naeris selle tsitaadi peale üsna laia lõuaga.

Või käis hinnapiiride puudmine ka jooksvate arvete kohta?
Tagasi Eestis ja valmis kommenteerima.
Küsimus ei olnud siin pidamise kuludes, vaid auto füüsilises kestmises. Paljudel tavalistel kastikatel on 20...25 aasta pikkuse ekspluatatsioon järel lihtsalt kere ja raam mootori ning käigukasti ümbert ära ussitanud.
Defeka kere püsib vapralt aastakümneid ühes tükis. Kui vaja, saab iga kell soovi korral uue raami alla tellida ja sõit jätkub. Käiguosa ja sillad kestavad ning ka mootoritele saab lihtsalt peale pikemat läbisõitu kap.remonti teha.
Ma ei julge pead tulle panna, et pregu müüdavAd uued defakad oma õnnetut 2,4L Ford Transiti mootori ja käiguakstiga nõnda kaua kestavad, kuid mida vanem LR. seda vastupidavam on.
Postitatud: E Mär 21, 2011 11:16 pm
Postitas PARUN
Igastahes võin julgelt soovitada, et kui valikusse langeb ka vana nissan d21, siis käi sellest juba heaga mõõda. Suurimaks probleemiks on äramädanenud raam ja nõrk käigukast. Terve mander on sisuliselt kastidest tühjaks ostetud, mõned kirve hinnaga on veel saadaval. Siis tuleb koheselt maastikusuutlikusele kahjuks madalal asuv raam. Lumme kinnijäädes pead terve autoaluse lumest tühjaks kaapima.
Postitatud: T Mär 22, 2011 9:38 am
Postitas karla1
Kurja küll. Selles on küll tõetera sees,et kastikat leida peab juba luubi appi võtma.Muidugi,kui sul printer aksepteeritavaid kupüüre ei prindi. Siiamaani kirun ennast,et kindlustusele oma Nissani kinkisin.
Postitatud: T Mär 22, 2011 8:39 pm
Postitas lemps*
olan vaadanud ka MITSUBISHI L200 , kuidas see auto on nii läbivuselt kui ka vastupidavuselt ?
Postitatud: T Mär 22, 2011 9:19 pm
Postitas rakett
Landy kirjutas: Kui vaja, saab iga kell soovi korral uue raami alla tellida ja sõit jätkub. Käiguosa ja sillad kestavad ning ka mootoritele saab lihtsalt peale pikemat läbisõitu kap.remonti teha.
Kui sa kogemata kuulnud pole, siis ländrover ei ole maailma ainuke sõiduk, millele saab varuosi tellida ja mootoriremi teha...
Postitatud: K Mär 23, 2011 12:16 am
Postitas davidsoniharald
Landy kirjutas:tanel kirjutas:
Kas sul oma laia defekaomanike tutvusringkonnas on ehk mõnda tegelast, kes saaks näiteks poest ostetud tutika defeka 10 (15?) aasta jooksul tehtud tööd ja tegemised ära listida adekvaatselt? Huvitav oleks lugeda.

Eeldame, et auto siis suht tehasekonditsiooni jäetud ikka, mitte metsakolliks tehtud.
Ma ei hakka su sõnu vaidlustama, aga mõni meie ühine tuttav defekaomanik lihtsalt naeris selle tsitaadi peale üsna laia lõuaga.

Või käis hinnapiiride puudmine ka jooksvate arvete kohta?
Tagasi Eestis ja valmis kommenteerima.
Küsimus ei olnud siin pidamise kuludes, vaid auto füüsilises kestmises. Paljudel tavalistel kastikatel on 20...25 aasta pikkuse ekspluatatsioon järel lihtsalt kere ja raam mootori ning käigukasti ümbert ära ussitanud.
Defeka kere püsib vapralt aastakümneid ühes tükis. Kui vaja, saab iga kell soovi korral uue raami alla tellida ja sõit jätkub. Käiguosa ja sillad kestavad ning ka mootoritele saab lihtsalt peale pikemat läbisõitu kap.remonti teha.
Ma ei julge pead tulle panna, et pregu müüdavAd uued defakad oma õnnetut 2,4L Ford Transiti mootori ja käiguakstiga nõnda kaua kestavad, kuid mida vanem LR. seda vastupidavam on.
Kle landy, defekat pole 40 aastat toodetudki, et selliseid veksleid välja käid. Raudpolt kestab jaapani tehnika paremini kui inglise tehnika ja kui raam ära mädaneb, siis saab seda kõigil asendada. Seega ei ole vahet kas see pirka raami peal on japsi või inglise oma 30 aasta pärast, kui raam on nagunii välja vahetatud (ja defeka mootoris kolmas remondikomplekt).
Meie maailm on nii kaduv, et pikemalt kui viis aastat ette mõelda elus lihtsalt ei ole mõtet. Jah, defekas on lihtne ja seda saab remontida suvaliste vahenditega, kuid pikas perspektiivis on tähtis ka see, et Eestimaa talves saab ilma jope ja pidevalt peos oleva kraabitsata talv läbi sõita. Rääkimata siis mürast, mis paratamatult kaasneb defeka salongis, kuna mürasummutus on halb. Jah, "tõelised" mehed sellest ei hooli, kuid mina hoolin, sest müra tekitab inimeses stressi ja pikas perspektiivis tekitab stress sada muud ihuhäda. Mõtle siis kui ma peaks selles autos päevade viisi aega veetma seoses tööga näiteks. Aga see on lihtsalt minu mõttelend.
PS. Elan hetkel UKs ja tee mis tahad, siin ei ole eriti palju Defekaid tänavapildis näha. Spetsiaalselt olen silmas pidanud seda. Vb maapiirkondades aga väikelinnades küll mitte. V8 mootoriga defekas on küll muidu tore asi:).
Postitatud: K Mär 23, 2011 12:59 am
Postitas laqkaraza
mulle tundus, et Toyota kiirus testi ajal oli tublisti suurem, kui Mitsul.
Just kui kiirelt mitsu kurvist tagasi väljatuli ja mis kiirus oli veel toyotal.
Postitatud: K Mär 23, 2011 8:18 am
Postitas tanel
Landy kirjutas:Küsimus ei olnud siin pidamise kuludes, vaid auto füüsilises kestmises. Paljudel tavalistel kastikatel on 20...25 aasta pikkuse ekspluatatsioon järel lihtsalt kere ja raam mootori ning käigukasti ümbert ära ussitanud.
Jep, defekal peaks 5 aastat minema, enne kui ustest tuul läbi hakkab puhuma, näitab praktika... Niiskus, teraskarkass, aluleht ja nii ta läheb.
BTW, kui vana sinu part oli ostes ja mis töid tehtud sai?
Teemaalgataja ees vabandust, jutt kisub algsest poindist kõrvale juba rohkem mõõdutundetute kiidulaulude ja kultuste talitsemiseks.

Postitatud: K Mär 23, 2011 8:29 am
Postitas differ
laqkaraza kirjutas:mulle tundus, et Toyota kiirus testi ajal oli tublisti suurem, kui Mitsul.
Just kui kiirelt mitsu kurvist tagasi väljatuli ja mis kiirus oli veel toyotal.
Mina ei tuvastanud küll Toyota suuremat kiirust. Vaatasin, mis ma vaatasin.
Postitatud: K Mär 23, 2011 9:15 am
Postitas Landy
davidsoniharald kirjutas:Kle landy, defekat pole 40 aastat toodetudki, et selliseid veksleid välja käid. Raudpolt kestab jaapani tehnika paremini kui inglise tehnika ja kui raam ära mädaneb, siis saab seda kõigil asendada. Seega ei ole vahet kas see pirka raami peal on japsi või inglise oma 30 aasta pärast, kui raam on nagunii välja vahetatud (ja defeka mootoris kolmas remondikomplekt).
Meie maailm on nii kaduv, et pikemalt kui viis aastat ette mõelda elus lihtsalt ei ole mõtet. Jah, defekas on lihtne ja seda saab remontida suvaliste vahenditega, kuid pikas perspektiivis on tähtis ka see, et Eestimaa talves saab ilma jope ja pidevalt peos oleva kraabitsata talv läbi sõita. Rääkimata siis mürast, mis paratamatult kaasneb defeka salongis, kuna mürasummutus on halb. Jah, "tõelised" mehed sellest ei hooli, kuid mina hoolin, sest müra tekitab inimeses stressi ja pikas perspektiivis tekitab stress sada muud ihuhäda. Mõtle siis kui ma peaks selles autos päevade viisi aega veetma seoses tööga näiteks. Aga see on lihtsalt minu mõttelend.
PS. Elan hetkel UKs ja tee mis tahad, siin ei ole eriti palju Defekaid tänavapildis näha. Spetsiaalselt olen silmas pidanud seda. Vb maapiirkondades aga väikelinnades küll mitte. V8 mootoriga defekas on küll muidu tore asi:).
OK esimsesed 110 mudelid tulid tootmisesse 28 aasat tagasi. Sams arvestades, et kereplekid on sama konstruktsiooniga viimased 60 aasatat ning veermik pärineb RRC alt, mida hakati 1971 tootma, siis saab üldistusi selle kombintsiooni osas teha küll.
Lisks raamile on selleks ajaks japsidel ka kere üsna pudi juba. Raud/teras oksüdeerub väliskeskkonnaga kokkupuutes ikkagi premini,kui alumiinium.
Mis maailma kadusvusse puutub, siis tänapäevane tarbimisühiskond suriub peale mõttemalli, et pelae liisingu lõppu on auto loogiline koht vanarauas (Nagu on inimesi,kes iga aasta mobiili vahetavada. Minul on 16 aastase staazi juures KOLMAS mobiil). Õnneks on inimesi, kes nii ei arva.
Mina, kui kestvuskaupade pooldaja näen, et auto võiks edukalt vähemlat 25 aastat kesta ja kui hästi hoida, siis ka isalt pojele.
Defekas linnas igapäevasõitudeks koju-kontorisse-poodi kindlasti parim valik pole. Kuid kui vaja tööhobust, siis parim valik.
Kraabitsa, kasuka ja läkiläki vastu aitavad sõbrad Defa, Webasto ja Ebersbrecher.
V8 defekas on tore kõrvale, kuid mitte rahakotile
P.S. Teema läheb väga O.T.-ks kätte ja seda võib mujal edasi arutada.
Postitatud: K Mär 23, 2011 9:21 am
Postitas laqkaraza
differ kirjutas:Mina ei tuvastanud küll Toyota suuremat kiirust. Vaatasin, mis ma vaatasin.
Võibolla tundus - lihtsalt see vahe kuidas kaks sama ajastu suht sarnase sillaehitusega autot käituvad nii erinevalt, on väga suur.
Kas Hiluxi vedrustus on nii palju pehmem, kui Mitsul?
Postitatud: N Mär 24, 2011 8:57 am
Postitas lemps*
Kuidas siis on MITSUBISHI L200 vastupidavus ja läbivus ?
Re: Andke head nõu
Postitatud: N Mär 24, 2011 9:14 am
Postitas jr
LempS kirjutas:Tere Lugupeetud maasturi huvilised . Tahan osta kastiga maasturit millel oleks diisel mootor ja käimaosa oleks ka vastupidav kuna peab ka aegajalt metsas käima .
Minuarust pole peale Dodge Ram'i siin midagi rohkem arutleda.
Postitatud: N Mär 24, 2011 9:36 am
Postitas jr
Landy kirjutas:
Lisks raamile on selleks ajaks japsidel ka kere üsna pudi juba. Raud/teras oksüdeerub väliskeskkonnaga kokkupuutes ikkagi premini,kui alumiinium.
Ei saa öelda, et Defeka raam on parem kui ülejäänud. Täitsa tavaline nagu nad kõik. Pole ühtegi tõestust selle kohta, et Defeka raam oleks jäigem, kestaks kauem või ei oksüdeeruks rutem kui ülejäänud
Landy kirjutas:
Mis maailma kadusvusse puutub, siis tänapäevane tarbimisühiskond suriub peale mõttemalli, et pelae liisingu lõppu on auto loogiline koht vanarauas (Nagu on inimesi,kes iga aasta mobiili vahetavada. Minul on 16 aastase staazi juures KOLMAS mobiil). Õnneks on inimesi, kes nii ei arva.
Mina, kui kestvuskaupade pooldaja näen, et auto võiks edukalt vähemlat 25 aastat kesta ja kui hästi hoida, siis ka isalt pojele.
Vaata, maailm areneb ja maailma arengust tuleb ka enda elu mugavamaks teha. Jõuad rohkem oma lühikese elu jooksul. Minu arust on loogiline, et maailmas kus e-mail, skype ja videokonverents on lahutamatud igapäeva osad on need sul pidevalt näiteks Androidiga taskus kaasas.
Ja 25 aastat hoiad sa autot sellepärast, et sa fännad seda automarki. Minul on näiteks isalt antud Harley olemas, mida ma ilmselt mitte kunagi ära ei anna. Peres on ta juba üle 30 aasta olnud.
Igapäevasõiduk peabki pidevas rotatsioonis olema - muidu jääb ta liiga ruttu liiga vanaks ja hakkab liiga kiirelt lagunema.
Landy kirjutas:
Defekas linnas igapäevasõitudeks koju-kontorisse-poodi kindlasti parim valik pole. Kuid kui vaja tööhobust, siis parim valik.
Mina vaidlen vastu. Pehme raam ja veermik ning jõuetu mootor ei tee Defekast kohe kindlasti mitte tööhobust. Seda enam, et Defekas on tuntud kui pidev laguneja - see on teema, mis pakubki Defekaomanikele mõnu saada kokku, juua mõni õlu, rääkida lõbusaid lugusid mis kõik on juhtunud ja siis laiali tagasi minna. Defekas oli kunagi ehk hea auto, kui mootorid olid veel lahjemad ja teised maasturid veel kehvemad. Lahja mootor ei lammutanud autot ja valida Defeka asemel ehk ei olnudki muud.
Landy kirjutas:
Kraabitsa, kasuka ja läkiläki vastu aitavad sõbrad Defa, Webasto ja Ebersbrecher.
Miks ma pean veel nendega jändama, kui saab valida auto kus neid sõidu ajal vaja ei lähe?
Niipalju kui on inimesi on arvamusi. Minu soovitus on, et proovi üht ja proovi teist, kuula natuke mida kõik räägivad, tee endale selgeks kulumaterjalide hinnad erinevate autode juures ning vali omale sobivaim välja.
Kui emotsiooniostu vaja teha, siis võiks Hummeri osta näiteks
