2. leht 33-st

Re: ISUZU D-MAX

Postitatud: K Aug 30, 2006 12:25 pm
Postitas 414 AVM
meie kirjutas:
414 AVM kirjutas:Tere ja jõudu.
Olen oma elu esimeses foorumis ja suhteliselt :shock: . Oman järgmist aparaati: Isuzu D-max 3,0 TD Intercooler Space Cab Aut. Sn. ~23000 km.
Siiani väga rahul, kuigi turnimise laeks on püdelas liivas uitamine ja pisema jõe ületus. Kes D-Max'st huvitatud, leiab infot Autolehest nr.201 (12/2006), Hobiklubist nr.1 (6) 2006 või netist : www.isuzu.co.uk, www.isuzu.net.my
Kui keegi tahab selle auto teemal suhelda (eriti D-Maxi omanikud), olen valmis. Nimi on Uku ja asukoht tavaliselt Tallinn.
sinu auto nr on vist 414 (järeldan sinu kasutajanimest)? Selle autoga tehtigi vist Hobiklubi test?
Jah, on küll. Ainult nüüd on kaared kastilt maas ja akendega kuut asemel. Kas Sa tead veel D-Max'i omanikke? Võiks kokku saada ja muljeid vahetada.

Postitatud: T Sept 05, 2006 6:33 pm
Postitas suzi
ei tea rohkem D-MAXi omanike. Kokku saamisele võib mõelda küll. See võiks olla miskit offroadi moodi. Mõni kogenum ja teadjam mees võtaks meid metsa kaasa. Samas päris võpsikusse ei tahaks oma uut autot kriipima minna. Ise olen käinud männikul, järvel ja ka harku karjääris, kuid tahaks ka pori proovida. :D

Ise siis kah üldiselt Tallinnas ja oman 3,0 TD automaati pika kabiiniga.

Postitatud: E Sept 18, 2006 1:01 pm
Postitas 414 AVM
Kahtlustan, et suht tagasihoidliku mustriga M+S rehvid jäävad mudas hätta :( . Võiks kuhugi ronima küll minna ja mõni selle ala tegija võiks näidata, milleks D-Max võimeline on - ise üsna kogemusteta.
Kes auto kohta infi otsib, siis D-Max on euroopas tuntud Isuzu Rodeo Denver'i nime all ja otsing annab päris priskelt vastuseid.

Postitatud: E Sept 18, 2006 1:53 pm
Postitas 414 AVM
1 septembri Äripäev:
"Tööauto peab kõike tegema". Reastati uued kastikad:
1 Mazda B2500
2 Isuzu D-Max
3 Mitsu L200
4 Ford Ranger
5 Toyota Hilux
6 Nissan Navara
Suht subjektiivne, Näit. pidi D-Max kõvasti häälitsema, no igatahes oleks hullem, kui ta sääreka häält teeks. Või näit. Mitsu "matsholik" välimus (kamoon, sellise välimusega sobiks ta ühele teatud paraadile), kuid kellele ema, kellele tütar... .

Postitatud: T Sept 19, 2006 3:47 pm
Postitas 414 AVM
Sellisel lehl nagu http://www.difflock.com/buyersguide/new ... ndex.shtml on kirjas, et D-Maxil on tagasillal snorkel, et vee all hingata. Kas keegi teab kui sügavasse vette võib temaga minna.

Postitatud: T Sept 19, 2006 5:19 pm
Postitas Landy
Arvan, et tehase poolt ette nähtud maksimum veesügavuseni. See tavalislet reklaambuklettides kirjas.

Postitatud: T Sept 19, 2006 10:24 pm
Postitas jr
Sillaõhutused on kuni raamini. See on kõik. Kolleegil D-max käes, siiani väga positiivne kõik. Varsti teeme rauad külgedele ja taha ning paneme vintsi ette + alla panzrid. Kütusefiltrid on juhi all ülitobedalt kaitseta jäetud ja filtri ots ulatub veel raamist 5mm allapoole! Esimese stange osas oli üks mõte, et viskab selle plastikhujaariku kõik nahui ja teeb korraliku terasest ARB stiilis pampri. Natuke peab kalkuleerima, kui raske see kupatus jääb, kuna paljalt vintsi panek viib ligi 5mm esiotsa allapoole. Torsoonid on küll VÄGA tummised (eks Chevy Coloradol peabki olema), et saab ka vabalt peale keerata, aga siis kaob ära praegu ma julgen väita turu parim esisilla kukkumine uutest torsoonvedrustusel jeebudest. Flex on uskumatu asjal!

Postitatud: N Sept 21, 2006 1:07 pm
Postitas 414 AVM
Kas kolleegi D-Max on sama mis Su videolt näha? Kui suur on põhja aluse kaitsmise eelarve ja kas oleks võimalik teemaga liituda? Veel see, et Nissani all on teema automaatsete rummulukkude kohta - neid peab pesema ja õlitama. Kuidas D-Max'i lukkudega on?

Postitatud: N Sept 21, 2006 1:12 pm
Postitas jr
Kuna D-max esisilla ehitus on teistmoodi kui talasillal, siis ei ole vajadust hubide pesu ja määrimise järgi. Talasilla puhul, kus puuduvad tihendid käändmiku ja hubi vahel tungib ikka aja möödudes osa käändmiku määrdest hubi juurde. D-maxil seda aga ei ole.

Raudade teemaga hakkame tegelema niipea, kui ma oma kolli olen stabiilseks saanud. Hetkel eelarveid ei oska öelda.

Postitatud: R Sept 22, 2006 1:03 pm
Postitas suzi
no d-maxi mehed nurume ennast kellegi targemaga metsa kaasa. Läbiks mingi lihtsama raja, mis ei lõhuks autot aga samas oleks piisavalt põnevust.

Postitatud: R Sept 22, 2006 2:42 pm
Postitas Landy
Sõltub sellest,, mis rada siin http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=4225 valiatske. Võin alati ise juhendada ja kätte näidata mõnusaid ronimise kohti pealinna lähedal.

Postitatud: R Sept 22, 2006 2:59 pm
Postitas ennukas
meie kirjutas:no d-maxi mehed nurume ennast kellegi targemaga metsa kaasa. Läbiks mingi lihtsama raja, mis ei lõhuks autot aga samas oleks piisavalt põnevust.
Ärge mehed jamage! Sellest saab alguse ravimatu haigus, mis neelab kogu vaba aja, raha ja meelerahu (sest alati on vaja osta lisaks dif.lukk, paremad rehvid, uus vintsitross, jne-jne-jne.) :oops:
Kuiv suvi, mis teistele (loe: normaalsetele) inimestele rõõmu valmistab, paneb mudaneedust põdeva vihma paluma.... närib närvid seest... Sügisel kui muda aastaaeg algab, ei saa te rahulikult tööd teha sest kannatamatult ootate tööpäevalõppu ja lõõgastavat ööd silmini mudas... :twisted:

Postitatud: R Sept 22, 2006 3:25 pm
Postitas Landy
OT. Minu meelst on PARIM näide off-road "haigusest" TR1#Ratturite team#, kes kaks aastat tagasi tuli suvsõidule käikiva Mitsu kastikaga silledad asfaldirehvid all ja paraktilislet 2 kätt taskus (vaid köis ja labidas kastis) ning vaadake kuhu ta nüüd välja on jõudnud!

Postitatud: R Sept 22, 2006 6:52 pm
Postitas 414 AVM
Ärge heitke uskmatutele ette nende unistusi.
Kui aga 4x4 sekti liikmed hakkavad UUT Isuzu kastikat füüsiliselt mudausku ümberravima, siis...
J.R., kas Teie hõbedane tüdruksõber saab vintsid-panssarid hobisõiduks või saab autost (kus isegi kärbes pole jõudnud sugu jätkata) tõesti TR sõdur???
Viimase variandi korral ärge enam infolehte lugege, vaid pidage nõu lähima arsti või apteekriga.

Postitatud: R Sept 22, 2006 11:00 pm
Postitas jr
Pigem on see rohkem sedalaadi ehitus, et kui lähed metsa seenele, siis saad ka sealt ühes tükis ja omal jõul tagasi. Võistlema minek ei ole eesmärk omaette.