2. leht 3-st
Postitatud: K Mär 16, 2011 9:13 pm
Postitas siig
Alguses sai ka mõeldud auto tagavararataste peale, aga nendega jääb vedrustuskäik lühikeseks.
Meil kannab ka linti ülevalt poolt, selleks eraldi rattad.
Kabiiniks on plaanitud sõiduauto salong, kuna sellega pääseme suuremast salongi ehitusest. Mass on veel välja arvutamata, kuna raami materjali arvutus pole veel päris lõpusirgel. Aga tühimass peaks sinna 2000 kg kanti jääma.
Postitatud: K Mär 16, 2011 11:11 pm
Postitas Taunus2d
räägi lähemalt veoskeemist, mis moodi toimuma hakkab?
sellesmõttes, et nii palju kui olen uurinud, ei ole korralikku juhitavust diffri lahendusel, ikkagi avatud diffr ju.
Miks 2 käimakasti?
Postitatud: K Mär 16, 2011 11:31 pm
Postitas empudogy
Mulle tundub, et 2 käigukasti sellepärast, et saada liikumis kiirust paremini reguleerida ja võita jõus.
Postitatud: N Mär 17, 2011 10:24 am
Postitas siig
Keeramisel on kasutatud jah avatud difrit. Eespool kirjutasin ka, et valisime sellise variandi, kuna see kõige odavam. Oleks rohkem raha, siis poleks ju mingi probleem kõik hüdro peale ehitada.
Niipalju kui ma olen youtube'is neid videoid vaadanud erinevatest roomikutest, siis avatud difriga masinad sõidavad küll. Meil pole siin nii suuri künkaid, kust on vaja pidevalt üles ja alla sõita. Mõni suurem magistraal on ja see ka kõik. Enamvähem tasasel maal saab selline lahendus piisavalt hästi hakkama. Lisana tuleks kasuks see, kui sillas oleks nt mehaanilise lülitusega difrilukk, mida siis vajadusel saaks kiiresti sisse ja välja lülitada.
Ja kui lint hakkabki ühel pool ringi käima, siis pidurdad selle hoo kinni ning suunad jõu teisele lindile. Alguses natuke harjutamist ja pärast peaks üpris libedalt kulgema.
2 käimakasti sai valitud jah sellepärast, et kiirust maha saada. Selliseid reduktoreid, mis sinna sobiksid, liigub vähe ja väga suurt kaaluvahet manuaalkastiga ei tule ka. Manuaalkasti kasutamisel on ainult see probleem, et tagasild tuleb pea peale keerata, et vedu õigetpidi jääks. Lisaks annavad manuaalkasti käigud ka võimaluse masina jõudu ja kiirust paremini reguleerida.
Postitatud: N Mär 17, 2011 12:15 pm
Postitas Landy
Loll küsimus, kuid miks vahekasti asemel aeglustiga vahekasti ei plaaninud panna?
Postitatud: N Mär 17, 2011 12:16 pm
Postitas uputaja
Rohkem on parem

Postitatud: N Mär 17, 2011 5:58 pm
Postitas hmm
Tavaliselt need kaks käigukasti järjest kombod ei kesta. Tagumine saab otsa kuna pole arvestatud sellise väände jaoks mis esimest aeglasemate käikude korral tuleb. Pea peale pööratud difri puhul jälgi, et käbi laagrid ilma õlitusetta ei jääks. Osadel difritel on õlikanal all ja kui see ringi keerata jäävad käbi laagrid kuivale.
Postitatud: N Mär 17, 2011 6:41 pm
Postitas siig
Vahekasti peale ei mõelnud seepärast, et käigukast oli juba olemas. Ja kui see peakski otsad andma, siis tuleb sinna tugevam kast lihtsalt panna.
Silla õlitusele sai samuti mõeldud. Lisaks on samasugust silda ka teiste meeste poolt tagurpidi kasutatud ja paistab, et siiamaani töötavad need. Arvatavasti tuleb ka õli kogust pisut suurendada.
Postitatud: N Mär 24, 2011 8:18 pm
Postitas empudogy
Mis on selle materjali mõõdud? laius kõrgus paksus.
Martin

Postitatud: E Mär 28, 2011 10:34 am
Postitas siig
50x50x4 toru sai keskelt pooleks lõigatud. Seega 25x50x4
Postitatud: T Apr 05, 2011 10:37 am
Postitas empudogy
On vahepeal midagi edasi ka liikunud?
Postitatud: T Apr 05, 2011 10:35 pm
Postitas siig
Vahepeal võttis kool oma osa, aga tähikud oleme jõudnud valmis teha. Pildimaterjal hetkel veel fotokas. Ja nüüd saab kohe lintide tegemise kallale minna st, et vajalik materjal on kõik olemas.
Postitatud: R Apr 08, 2011 7:35 am
Postitas 999
balansiirid vedrudel on väga hea plaan ,kõval pinnasel ei tule roomiku ribide lööke keresse ,muidugi juhul kui rattavõllide ja roomiku lülide vahe on sama siis on efekt 0.
lahtine tiffer külgpiduritega toimetab hästi ,ainult pehmel pinnasel kiirema käiguga tõmbab mootoril hinge kinni
edu jõudu
Postitatud: R Apr 08, 2011 8:10 am
Postitas siig
Rattavõllide ja lülide vahe tuleb kindlasti erinev. Lisaks on meil kasutada 17 mm paks transportöörlint terastrossidega, mis ei lase rattal niivõrd palju läbi vajuda kahe lüli vahel, et tekiks lintmasinale iseloomulik vibra.
Postitatud: R Apr 08, 2011 4:02 pm
Postitas 999
kõige parem vedrutuse variant on RIPSAW nimelisel masinan
googeldades tuleb päris häid pilte selle kohta
mul omal üks roomik tehtud ainus puudus sellel ongi vilets vedrutus
seega vahet pole kas gaas,õli või lihtsalt keerdvedru asi peab toimima