Millest ma aru saan milline klemm C on, kraapisin kyll pasast puhtaks aga märgist ei leidnud. Aleksiuse raamatust leidsin ka gaz 24 käivitussüsteemi joonise, tundub sarnane, ainult joonise releel viis otsa, mul neli. mis teha?
probleem uazi starteriga
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Valesti lisasid.


Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Õpetus: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=27284 (Myrgel - su leht on maas ja ei näita pilte seal õpetuse all).
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vahet pole,kaks otsa on alati mähisele ehk siis + ja - 12V.Lased pinge peale käib plõks.Teised kaks on kontaktid,ühest pinge sisse teisest välja, kui relee on lülitunud.Kolme kontakti viiguga on tavaliset N/O ja N/C ehk siis maakeeli normaalselt avatud või normaalselt suletud kontaktidega tegemist.monorobot kirjutas:Küsimus veel käivitusrelee RS 502 kohta.(Aleksius ütleb ka lülitusrelee )
Millest ma aru saan milline klemm C on, kraapisin kyll pasast puhtaks aga märgist ei leidnud. Aleksiuse raamatust leidsin ka gaz 24 käivitussüsteemi joonise, tundub sarnane, ainult joonise releel viis otsa, mul neli. mis teha?
Muidugi on olemas ka kõik võmalikud teised variandid ja neid saab jälle mõõta testri või lambiga,kui tähiseid ega skeemi peal ei ole.
Relee on ju tegelikult tavaline lüliti ja kasutusel selleks,et suurte voolutugevuste juures piske lüliti mis su näpu all on maha ei põleks.Relee mähis tarbib vähe voolu,kontaktid aga kannatavad kõvemat matsu.
Üks küsimus veel, kuidas ühendada eeltakistiga süütepool B115-V elektrisüsteemi ?
Kuidas seda mõista, lõik Kalju Aleksisuse raamatust;
...Tähtedega VK-B tähistatud kelmm ühendatakse vooluallik plussklemmilt algava juhtmestikuga ...
...Klemm VK on ühenduses auto lülitiga, mis juhib mootori käivitamisel süütevoolu eeltakistist mööda...
Kas süütepooli klemm VK-B ühendatakse lülitusrelee + klemmiga
Ja süütpooli klemm VK ühendatakse tõmberelee klemmiga mis saab voolu kui tõmberelee ka starteri kontaktid ühendab ?
Kuidas seda mõista, lõik Kalju Aleksisuse raamatust;
...Tähtedega VK-B tähistatud kelmm ühendatakse vooluallik plussklemmilt algava juhtmestikuga ...
...Klemm VK on ühenduses auto lülitiga, mis juhib mootori käivitamisel süütevoolu eeltakistist mööda...
Kas süütepooli klemm VK-B ühendatakse lülitusrelee + klemmiga
Ja süütpooli klemm VK ühendatakse tõmberelee klemmiga mis saab voolu kui tõmberelee ka starteri kontaktid ühendab ?