2. leht 2-st

Postitatud: P Veebr 20, 2011 8:22 am
Postitas err
suvekas kirjutas:Ok. Siis on asi selge, kui auto tegelikult reaalselt müügis polegi ja Tln. ma seda kindlasti näppima, vaatama ei jõua, sest elan ju Jõgevamaal ja lootsingi seda autot näppida Tartus, nagu oli ka kuulutuses kirjas.
Egas midagi, tuleb edasi vaadata ja oodata, kuna erilist kiiret ju pole, siis saab valida pakkumiste vahel ja oodata, ehk suve poole tuleb müüki neid Jeepe rohkem ja ehk ka hinnad langevad, sest suvel ju reaalselt eriti Jeepi ei vajata, sest nagu vanasõnagi ütleb - rege rauta suvel. :D
usun,et suve oodata on mõistlik,hinnad peaks kukkuma,kui suveks pole ilmataadil just mudatorme plaanis :D
Teine võimalus on saksast tuua/tuua lasta mõni korralik isend,kes pole veel Eesti teede ja metsadega pidanud tutvust tegema ja ainult mööda autobahni siledat pinda kruisinud.Seda autot jätkuks ka Eestis kauemaks...

Postitatud: T Veebr 22, 2011 7:15 pm
Postitas suvekas
Äkki seletate veel lollile, et kuidas neid sildasid ja vahekaste Jeepidel kontrolliti. Ma kuskilt leidsin (aga enam ei leia üles), et Grandil pidi rattad asfaldil välja keerama ja kui tühikäigul hakkab auto liikuma on kõik ok. (kui nüüd õieti mäletan) ja teine variant oli kohapealt julmalt minema pürstida ja kuulata mis hääli kastist tuleb ( ? ) aga mis asendites käigukangid peavad olema? ja kas cherot ja grandi saab mõlemat niimoodi kontrollida ja kas neil autodel võib ka sõidu aeg aeglustit ja esisilda sisse lülitada või peab selleks auto peatama?
Teile võivad küsimused küll lollidena tunduda aga kuskilt pean ju ka mina õppima :D Pole ju kunagi ühtegi tõsist 4X4 olnud, volvo V70 awd ei lähe arvesse :)

Postitatud: T Veebr 22, 2011 7:33 pm
Postitas uputaja
Cherol vakekastist aeglusti sisse ja asfaldi peal põhjagaasiga kohalt minema.

Postitatud: T Veebr 22, 2011 7:47 pm
Postitas tarr
Grandil vist kontroll põhimõtteliselt sama moodi.

Postitatud: K Veebr 23, 2011 3:13 pm
Postitas Cruizsub
See konkreetne jeep näeb kena välja...muidugi kontrollida tasuks alati

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... aded567cd5

Postitatud: K Veebr 23, 2011 7:04 pm
Postitas Alari
Kui müüja märgib Cherokee linnakuluks 14 sajale ja seda veel talvel, siis ilmselt ajab see müüja ka ülejäänud auto kohta umbluud. :D

Postitatud: K Veebr 23, 2011 7:13 pm
Postitas Pomo
uputaja kirjutas:Cherol vakekastist aeglusti sisse ja asfaldi peal põhjagaasiga kohalt minema.
ja mis siis peab/ei pea juhtuma sellepeale? :P

Postitatud: K Veebr 23, 2011 7:49 pm
Postitas suvekas
Pomo kirjutas:
uputaja kirjutas:Cherol vakekastist aeglusti sisse ja asfaldi peal põhjagaasiga kohalt minema.
ja mis siis peab/ei pea juhtuma sellepeale? :P
Siis vist ei tohtinud vahekastist mingit häält tulla, kui ragiseb, siis vist tuksis :?

Postitatud: K Veebr 23, 2011 7:50 pm
Postitas Alari
Pomo kirjutas:
uputaja kirjutas:Cherol vakekastist aeglusti sisse ja asfaldi peal põhjagaasiga kohalt minema.
ja mis siis peab/ei pea juhtuma sellepeale? :P
Kui kett üle viskab, siis arvesta remondiga, uus kett ja paigaldus ümmarguselt 500 eurot kui õigesti mäletan.

Postitatud: K Veebr 23, 2011 7:59 pm
Postitas suvekas
Ja ega seal vist tavaliselt ainult see keti probleem ongi, et juhul kui kett üle viskab, siis teab palju tuleb hinnast alla saada :)
Aga äkki on keegi siint ka sellist isendit käinud vaatamas:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: K Veebr 23, 2011 8:26 pm
Postitas tarr
Kui sellel mingit suuremat `kala`küljes ei ole, siis on see küll hea pakkumine.See et ta võtab suts rohem kütust kui 4 liitrine ....asi on seda väärt.Mina saan enda omaga talvel 16.5 liitriga sajale hakkama.

Postitatud: K Veebr 23, 2011 8:40 pm
Postitas suvekas
Eks ma olen neid siin nüüd juba kuu aega jälginud ka ja kui GC osta, siis see peaks ikka jah V8 olema, kui lihtsalt Chero siis jah 4,0.
Ise oleksin muidugi eriti huvitatud 5,9l aga neid vaid üks müügis ja hetkel jääb hinnapiirist välja, sest nagu eespool mainisin, siis küttekulu ei mängi rolli, kuna läbisõit oleks selle autoga väga väike.
Aga ega midagi, tuleb oodata ja vaadata...

Postitatud: K Veebr 23, 2011 8:43 pm
Postitas Alari
Üldjuhul on Jeep-idega ja ka teiste autoega nii, et parima tunde saad ikkagi kõige suurema mootoriga, Cherokee puhul 4,0 136kw ning Grand-i puhul 5,9 177kw, linnakulu on mõlemal talvel üle 20 nagu igal heal autol :).

Re: O: Aidake Jeepi osta

Postitatud: P Okt 16, 2011 9:15 pm
Postitas suvekas
Hei, kas keegi sellest autost oskab midagi rääkida. Ja kas tasub üldse sellise Fordi peale mõelda.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Re: O: Aidake Jeepi osta

Postitatud: P Okt 16, 2011 9:55 pm
Postitas Kampkase
suvekas kirjutas:Hei, kas keegi sellest autost oskab midagi rääkida. Ja kas tasub üldse sellise Fordi peale mõelda.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tere olen sarnast isentit varsti juba 5aastat pidanud.Siiani suht rahul.Talvel naine tiris sellega mind koos Scania sadulautot tõusust üles nagunalja.Auto rek mass ka üle 3200kg.Sõidan palju maanteel keskmine küttekulu suvel15,5ja talvel 16.5 juhin tähelebanu et keskmiselt.Mulle isiklikult meeldib see et kui on 2wd peal seisab ka esisilla kardaan ja esirattad sõltumatud esitifrist.Kui midagi veel huvitab olen nõus lahkesti vastama kui oskan :D