2. leht 2-st
Postitatud: T Mär 01, 2011 5:16 pm
Postitas M.A.R.E.K
Asi peab kestma ja ülevaatusel ka ok olema.
Postitatud: T Mär 01, 2011 5:40 pm
Postitas Taivo
No selles mõttes võibolla endal jah kindlam tunne, kui tehasetoodang või midagi..aga kui korralikult teha, siis ei erista neid tehasetoodangust miski!

Postitatud: T Mär 01, 2011 8:19 pm
Postitas M.A.R.E.K
Mingid balvankad pidid ka olema aga nendele tuleb tallinna järgi minna ja nime ka ei mäleta pidi mingi trei materjal olema ja purunematu

Üks targem väitis.Keermelatt jääb ikkagi viimaseks varjandiks minu poolt.Peab ju ta kõva jääma aga samas mingi elastsus ka ju
Postitatud: T Mär 01, 2011 8:52 pm
Postitas urmas
taxopets kirjutas:M.A.R.E.K kirjutas:Mine selgita neile,siis oota kaks nädalat.Ma arvan,et sinna läheb siis kui midagi üle ei jää.
Üks varjant mis peast läbi käis on selline,et jätaks ültse kammitsad ära ja paneks pikkad poldid(läbi vedrupaki aluse ja pealmise plaadi)
Suht segane aga loodan,et saate paremini aru..
Minu masinal just nii ongi tehtud. Hea ja lihtne lahendus.
Nu UAZ äkki hoiab asja koos. Vähe kangem mootor tirib mistahes üksiku poldi seal pooleks.
Postitatud: T Mär 01, 2011 9:10 pm
Postitas M.A.R.E.K
No seda minagi.Auto kerge ja mootor ka ei ole kõige nõrgem ja sisuliselt on ju kammitsad peamised mis silda ja autot ühes hoiavad
Postitatud: K Mär 02, 2011 8:28 pm
Postitas M.A.R.E.K
Ei leidnud netist kontakti aga järsku keegi teab kas see tartu vedrulehtede oü ka veel toimib.Hea oleks kui keegi paneks mingi kontakt tel. nr kui olema juhtub
Postitatud: K Mär 02, 2011 8:50 pm
Postitas tyyp07
LEHTVEDRU OÜ
Telefon:
+372 742 0432
Faks:
+372 742 0432
Aadress: Riia 24B, Tartu 51010 TARTUMAA
Postitatud: K Mär 02, 2011 9:10 pm
Postitas M.A.R.E.K
Tänud
Postitatud: N Mär 03, 2011 5:20 pm
Postitas M.A.R.E.K
LEHTVEDRU OÜ mehed suht toredad ja abivamis.Ühesõnaga kammitsad järgmine nädal olemas,just sellised mida vaja ja hind 300-400-vana raha(ei oskand täpselt öelda veel).Soovitan soojalt neid.
Ahjah tulevad mingi merzu bussi omad kui kedagi peaks huvitama ja natuke paksemad kah mis on ju hea..
Postitatud: N Mär 03, 2011 9:36 pm
Postitas taxopets
urmas kirjutas:taxopets kirjutas:M.A.R.E.K kirjutas:Mine selgita neile,siis oota kaks nädalat.Ma arvan,et sinna läheb siis kui midagi üle ei jää.
Üks varjant mis peast läbi käis on selline,et jätaks ültse kammitsad ära ja paneks pikkad poldid(läbi vedrupaki aluse ja pealmise plaadi)
Suht segane aga loodan,et saate paremini aru..
Minu masinal just nii ongi tehtud. Hea ja lihtne lahendus.
Nu UAZ äkki hoiab asja koos. Vähe kangem mootor tirib mistahes üksiku poldi seal pooleks.
Ega ma sulle otse vastu vaidlema hakka. Kuid põhiline jõud mis kammitsatele mõjub onju nö. sild kännu taga jms. Siiani olen saanud nii maastikul lustida kui koormat 30 täislastis puid metsast välja tuua. Ja pole veel ühtegi puruks saanud. Isegi pealekeerata on parimal juhul saanud pool pööret.
Ja see kas sul on kaks omaette polti või on nad U kujuliselt ühendatud ei muuda ju nende tugevust vertikaalsel osal.
Peeter.
Postitatud: N Mär 03, 2011 9:39 pm
Postitas urmas
Chero vedrud on teinekord S-kujulised kammitsate all. Ikka tahab seda alt ära keerata küll. Ehk siis keerab sillatala ennast vedrulehe all, kui jõud taga on. Selle vaoshoidmiseks pannakse varras kere ja silla vahele, ei meenu selle inglisekeelne nimetus. Pmst nagu ülemine lääba keerdvedruga sillal.
Postitatud: E Mär 28, 2011 7:44 pm
Postitas M.A.R.E.K
Nii lõpuks siis käes.Jube tore suhtumine on seal vedruleht oüs,tip top ikka.
